Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Even een kort berichtje! Alles zag er goed uit. Konden het hartje al zien kloppen :inlove:

Heb me voorgenomen nu echt te gaan genieten!

Suzanne, wat leuk dat je in huis bezig bent. Lekkere afleiding en leuk dat alles straks weer helemaal naar jullie zin is.

Nicole, gaat sinds een paar dagen stukken beter met mijn buik. Heb heel af en toe nog wat buikpijn verder gaat het prima!

Ga me even nuttig maken:-)

Joehoe, wat super Puck!!! :dance:

Nu heerlijk gaan genieten van je zwangerschap he!!

Nou, ik ben er deze maand niet echt uitgekomen met die ovulatietests hoor. Twee dagen geleden was het streepje op zn donkerst, maar nog steeds ietsie lichter dan de controlestreep en gisteren was mn test alweer omowit. Snap er echt geen zak van, ga volgende maand toch maar 2x per dag proberen.

Vanmorgen mezelf afgebeuld op de sportschool, daarna ff wat boodschapjes gedaan en nu ga ik me weer in mn verfkleren hijsen. Het knapt echt super op, ben er zo blij mee. Vandaag de muur doen die het meest beschadigd en vies is, dus dat zal straks een heel ander gezicht zijn.

jaaa puck!! Wat super zeg!!! :inlove: ZO bijzonder!!! gefeliciteerd :-*

Suzanne,

Dat is wel vreemd… heb je toch geklust ondanks het lichte streepje??? (als ik vragen mag :oops: )

Hopelijk volgende maand niet meer nodig of een DUIDELIJKE EI!!! :hug:

hier trouwens een last van mijn schouders gevallen nu ik die 30 weken heb gehaald. Was toch bang dat er van alles mis zou gaan… en die 3 in beeld is psychisch toch goed voor me :wink:

Hahaha, ja hoor dat mag je vragen Nicole. :lol:

We hebben idd geklust ondanks het lichte streepje, al was het niet echt om die reden zeg maar hihi. Achteraf kwam het wel goed uit, omdat dat het moment van het donkerste streepje was.

Jeetje joh, 30 weken alweer. Wat gaat dat toch ontzettend hard. :shock:

Gaat het nu weer een beetje met je? Wel proberen om te genieten hoor. :hug:

ja het gaat nu veel beter met me. Zoveel meer rust in mijn lijf. :thumbup:

en mazzel dat je toch lekker geklust hebt :inlove: Nog stress vrij ook begrijp ik hihi alleen maar beter!! :lol:

vanmiddag ga ik te praten met een maatschappelijk werkster van het ziekenhuis.

Het gaat eigenlijk heel goed met me, maar ik ga toch 1 keer heen. Even kijken wat ze voor me kunnen betekenen.

zoo ben ik weer.

Ging goed het gesprek.

En ik hoef niet terug te komen.

Heb wat tips meegekregen en verder moet ik ontspanning/leuke dingen doen in huis. Maar daar was ik al mee bezig. Dus ik zit nu echt op die roze wolk en dat gaat goed.

Hoe gaat het hier verder??

Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad Nicole! Nu lekker genieten en leuke dingen doen. Heb je vanaf nu al wekelijks controles of is dat pas later in de zwangerschap? Ik als leek;)

Hier alles goed. Wel heel erg moe en soms nog steeds flinke buikpijn. Met name in de nachten komt het ineens op en lig ik er wakker van. Aanstaande dinsdag afspraak bij verloskundige voor intake. Weet eigenlijk niet of ze dan een echo maken. Hoop het eigenlijk wel zodat ze ook kunnen kijken hoe het met het vocht in eierstokken en buikholte staat en vind het natuurlijk geweldig om nog even te kunnen kijken.

Verder deze week nog wat dingen regelen omdat de aannemer komende week gaat starten met de verbouwing. Als het meezit zijn ze binnen een week met het grote sloopwerk klaar:-)

Suzanne hoe is het met het schilderwerk? Mooi geworden? Heb nu al zin om de kleuren uit te zoeken voor als de aannemer klaar is

Geniet van jullie avond!

Liefs Puck

@Nicole: Fijn dat het beter met je gaat en je op je roze wolk bent beland. :mrgreen:

Trek je wel op tijd aan de bel als het weer dreigt in te zakken? :-*

@Puck: Balen dat je nog steeds zo´n last van je buikpijn hebt. Moet je daar niet nog een keertje naar laten kijken dan? Lijkt me niet echt het terrein van de verloskundige…

Tja, ik heb eigenlijk niet zoveel spannends te melden. Tis hier een grote klerezooi haha. Ben nog druk bezig met muren sauzen, gordijnen naaien en we zijn aan het schuiven met de meubels. Het huis is echt veel groter geworden door de lichtere muren en gordijnen, ben er blij mee. :mrgreen:

Vanavond verjaardag van mn schoonpaps en dan is het lekker weekend!! Chris gaat morgen de hele dag klussen bijn zn broertje en ik ga de hele dag met Evi naar mijn ouders om de gordijnen verder af te maken. Zondag denk ik relax dagje thuis.

Hebben jullie nog leuke plannen?

puck,

nee ik zit nu nog op 3 weekse controle… 29 feb en 21 maart moet ik weer. En daarna moet ik nog maar 4 weken… dus ik snap het niet zo goed. Had voor mijn gevoel ook al na 29 feb per 2 weken gemoeten. Maar goed, ik kan altijd bellen natuurlijk als er wat is.

Ik hoop ook dat ze een echo maken met je intake. Maar dat verschilt per vk.

suzanne,

hier niet veel plannen. Manlief gaat lekker te stappen in a’dam met een vriend. En dat verdient hij ook echt :wink: Hij is zo lief voor me en blijft veel thuis omdat IK nergens heen kan. De schat.

Verder ben ik lekker aan het schilderen (geboorteaankondiging op doek) en boek aan het lezen. Babyboek aan het inplakken… nou ja, de echt baby dingen en ontspanningsdingen.

Jij hebt er maar druk mee!! Wel fijn dat het zo mooi wordt allemaal! Dan is het klussen tenminste ergens goed voor hahaha

Hallo Dames,

ben helemaal perplex en moet het even aan iemand kwijt. Was al een dagen over tijd en kon het vanavond niet laten om een test te doen.

IK BEN ZWANGER :inlove: :inlove: :inlove:

Hey Liesje, long time no see. Leuk dat je er weer bent en ook nog met geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd!!! :-*

Waar was je al die tijd? Vond je het te moeilijk om hier te blijven posten?

gefeliciteerd!!! Wat super zeg!! :inlove: :thumbup:

Suzanne, had afstand van het forum genomen omdat ik het er behoorlijk moeilijk vond dat iedereen zwanger raakte en ik nog steeds met lege handen stond.

Heb gister en vanmorgen nog getest en ik ben toch echt zwanger, ga het nu echt beseffen.

Maandagavond hebben we al wat hele goede vrienden en familie verteld. Heel toevallig is mijn schoonmoeder deze week over uit Egypte, ze was zeer emotioneel.

Van het weekend gaan we naar Noord-Holland om het aan mijn ouders te vertellen. Had gister mijn moeder aan de lijn en vond het erg moeilijk mijn mond te houden.

Heb zojuist het ziekenhuis gebeld en heb voor volgende week woensdag een afspraak bij de gyn voor iig een echo. Krijg zo vroeg een echo gezien mijn verleden met afgesloten eileiders om uit te sluiten dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.

Hoe is het met jullie allemaal?

Xxx

Suzanne, had afstand van het forum genomen omdat ik het er behoorlijk moeilijk vond dat iedereen zwanger raakte en ik nog steeds met lege handen stond.

Heb gister en vanmorgen nog getest en ik ben toch echt zwanger, ga het nu echt beseffen.

Maandagavond hebben we al wat hele goede vrienden en familie verteld. Heel toevallig is mijn schoonmoeder deze week over uit Egypte, ze was zeer emotioneel.

Van het weekend gaan we naar Noord-Holland om het aan mijn ouders te vertellen. Had gister mijn moeder aan de lijn en vond het erg moeilijk mijn mond te houden.

Heb zojuist het ziekenhuis gebeld en heb voor volgende week woensdag een afspraak bij de gyn voor iig een echo. Krijg zo vroeg een echo gezien mijn verleden met afgesloten eileiders om uit te sluiten dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.

Hoe is het met jullie allemaal?

Xxx

hier rommelt het rustig verder.

De ene na de andere klacht maar goed…ik moet nog maar 8 weken dus ik mag niet klagen! :inlove: (van mezelf)

ga van het weekend alles lekker wassen en klaar zetten :thumbup:

Heb er al zoveel zin in!

Al is mijn kleine draak van 2 echt onuitstaanbaar geworden :silenced: Ze weet dat ik niet snel meer ben en daardoor gaat ze me juist uitproberen.

Elke avond blij dat ze weer slaapt hahahaha Maar ze is verder wel een schat hoor. hihi :shifty:

Spannend allemaal hoor liesje!!

Dat zal wel huilen worden dit weekend! :thumbup: :inlove:

Suzanne en Nicole, hoe is het met jullie?

Weet iemand hoe ik in een privé bericht wat foto’s kan mailen aan jullie? Wil even wat trouwfoto’s aan jullie versturen maar wil ze hier niet op de site zetten

Bij mij alles goed. Nog niet misselijk en de buikpijn met vlagen aanwezig. Afgelopen dinsdag hebben we extra echo gehad omdat ik weer flink wat buikpijn had. Gelukkig begint vocht nu af te nemen. Met uk ging alles goed. Was 2,2 cm wat exact overeen kwam met de termijn op die dag 8 weken 6 dagen. De 13e termijn echo en dan de 22 ste de echo voor combinatietest.

Geniet van jullie weekend!

Liefs Puck

@Puck: Volgens mij werkt foto´s verzenden via pb hetzelfde als op het fourm. Gewoon uploaden in photobucket/mijnalbum oid en dan tussen Img´s plaatsen.

Ik ben benieuwd hoor, vertel eens wat over de grote dag? :mrgreen:

Fijn dat het vocht in je buik begint af te nemen, hopelijk is die rottige buikpijn dan ook snel weg. En super natuurlijk dat het goed gaat met de kleine uk. :inlove:

@Nicole: Ja, dat hebben die kleine terroristen snel door haha. :mrgreen:

Hoe gaat het nu met je?

Gisterenavond kwam één van onze katten zwalkend binnen. Ik zag een schaafwond boven zijn oog en iets roods in zijn oog. Hij kroop weg onder de kast en toen ik hem met snoepjes wilde lokken hoorde ik zijn kaak knappen. Dus op zaterdagavond een (duur) ritje naar de dierenarts en daar bleek dat Tino waarschijnlijk aangereden was. Onderkaak gebroken, hersenschudding, grote bloeduitstorting in zijn oog en een flinke schaafwond. Arm ding. :cry:

Qua zwangerschap weinig nieuws onder de zon. Ik ben nu 2x per dag aan het testen, maar tot nu toe nog geen ei gevonden. Volgens mij zit ik nu op dag 12, dus het kan nog komen natuurlijk. Duimen maar…

Ik heb te vroeg gemopperd, vandaag de eerste test gedaan van dag 13 en hij is positief, dus mn ei is eindelijk gespot!!! :dance: