@liesje haha ik zie het helemaal voor me :lol: Ik duim voor je hoor!!Hopelijk samen naar juli mama’s!
@suzanne wat een geklungel met manlief! hopelijk komt er snel een beetje duidelijkheid.
@kaatje ook al rond dezelfde tijd!! :dance: jij ook mee naar juli mama’s!gezellig met zijn alle!
Vanmorgen was het heeel vroeg.We moesten klussen in de ochtend en manlief moest gewoon werken dus ik werd om half6 wakker gemaakt haha. In de ochtend nog eens een ovulatietest gedaan, die had ik nog. Ik kreeg nooit een duidelijke uitslag uit die testen maar vanmorgen knalde de test van het schermpje! Duidelijk donkerder dan de controlle streep!
Vanmiddag moest ik weer naar de gyn voor een nieuwe samenlevingstest en echo. Ook daar goed nieuws. Mijn eitje was gesprongen en de samenlevingstest was super positief! :dance: Ik was ZO opgelucht!!
En nu op het wachtbankje…Als ik zwanger ben moet ik over 4 weken terug om te laten kijken hoever ik zwanger ben. Als ik ongi wordt moet ik weer op dag 3 beginnen te kuren en op dag 10 terug voor een nieuwe follikelmeting.
Kortom ik hoop over 28 dagen terug te moeten en niet 24
En ik weet nu al dat dit twee hele lange weken gaan worden… :shifty: :shifty:
Good Luck All! :thumbup:
@Liesje: Ze hebben het niet over contrastvloeistof gehad, dus dat denk ik niet. :think: En tja, die MRI zelf vind hij geloof ik niet zo erg hoor, hij heeft het al eerder gehad. Ik vind het zelf wel erg benauwend, heb er al meerdere keren ingelegen en ik vraag dan altijd of ze mijn cd (die ik dan meeneem) heel hard op willen zetten en dan blijf ik met mn ogen dicht liggen en concentreer me op de muziek.
Succes vandaag he!!! De duimen draaien!! :hug:
@Kim: Woehoe, super dat die samenlevingstest zo goed was. Nu maar hopen hopen hopen dat je zwanger gaat worden. Ik vind met zn allen naar de julimamma´s wel een goed idee, al is het voor mij niet zo waarschijnlijk. Klussen met een zere schouder bleek in de praktijk niet zo te werken. :roll:
Wat een geklungel vanmorgen in de auto om een potje vol te krijgen maar het is uiteindelijk gelukt, niet zo’n goeie score als de vorige keer maar nog steeds goed.
Blegh, heb een griepje te pakken. Hoest als een zeehond en ook nog een zere keel. Vanavond ga ik vroeg het bed in.
Goh liesje daar kan ik me echt iets bij voorstellen, geklungel in de auto…
Hopelijk een goed resultaat deze maand…!
Beterschap! :hug:
@suzanne hmm klussen met een pijnlijke schouder is inderdaad iets moeilijker…maar we wachten af…
Hier erg gevoelig :think: Als ik over een hobbel fiets (of hoest) dan krijg ik zo’n zeurgevoel in mijn baarmoederstreek :eh: Ben zei al dat het misschien door die inwendige echo’s kwam…kan denk ik… iemand die dit gevoel kent? (liefst natuurlijk van aan het begin van een zwangerschap haha)
Hey meiden,
Sorry da rg ik niets van me heb laten horen.
Ik.heb gewoon de moed niet om elke keer te kijken en ye reageren.
Komt omdat t hier ook nog steeds niet raak is.
Vorige maand wel 2.dagen over tijd, getest, volgende dag ongesteld…
Ik vind t elke maand steeds moeilijker .worden.
Dus heb er eigenlijk voor.gekozen om pas weer mee te schrijven als ik een positieve test in de handen heb.
Toch draaien mijn duimen ook erg voor jullie en moge t snel.raak zijn!
Gr
Heb behoorlijk wat bij te lezen. Sorry dat ik even niet aanwezig ben geweest. Vakantie en heb me er een beetje voor afgesloten allemaal. :oops:
Vind het toch wel erg lastig. Inmiddels 14 maanden geleden gestopt met de pil. Nog nooit positieve test wel gewoon eisprong volgens testen.
In mei voor het eerst naar arts geweest omdat mijn vriend vroeger geopereerd is aan een niet ingedaalde bal. Drie maal sperma onderzoek en dat was zo slecht dat alleen IVF een optie zou zijn. Arts wilde nogmaals sperma onderzoek doen. Is gedaan en krijgen volgende week de uitslagen.
Al met al maanden aan het wachten en nog geen stap verder. Hoop dat ze komende week met behandelplan komen. Voor januari zal er niets gebeuren want ze zijn tussen kerst en nieuwjaar dicht en starten dan geen nieuwe behandelingen er vlak voor.
Ben het wel beetje zat… heb mijn portie wel gehad
Sorry voor mijn geklaag. Ik ga even jullie berichten bij lezen
Fijne avond!
@Liesje: Sorry, maar ik moet er een beetje om grinniken hoor. Lijkt me een rare situatie hoor met zo´n potje in de auto. :lol:
Beterschap meis. :-*
@Kim: Ik denk toch dat het door die inwendige echo´s komt dat het een beetje gevoelig is hoor. Heb je dat nog steeds?
@Zonnetje: Kan het me wel voorstellen hoor. :hug:
Heb ook wel eens gedacht ik schrijf hier niet meer, maar vind het toch wel gezellig ouwehoeren hier haha. :mrgreen: Hopelijk zien we je snel terug.
@Puck: Gatverdamme zeg, die maken ook geen tempo. Kan me voorstellen dat je er ff klaar mee bent. Dikke hug! :hug:
Eindelijk eens een beetje goed nieuws van mijn kant. Afgelopen donderdag moest Ody weer voor foto´s om te kijken of haar knie goed geneest en het zag er supergoed uit!! :dance:
Achteraf had de dierenarts zich best wel zorgen gemaakt om haar, omdat ze al zoveel andere problemen heeft. Dat durfde hij nu pas uit te spreken, omdat hij mij niet ongerust wilde maken, dus hij was ook heel blij dat het zo goed gaat. De dag erop moesten we weer naar de fysio en die vind het ook super gaan. Ze loopt echt in die hydrotherapiebak alsof ze nooit anders heeft gedaan haha.
Chris is vrijdag door de MRI geweest, dus hopelijk komt er dinsdag ook goed nieuws over zijn schouder, dan kunnen we eeeeeeindelijk vakantieplannen gaan maken.
Helaas pindakaas lijkt het erop dat ik weer ziek ga worden. Ik ben ontzettend moe, heb nergens zin in, ben allemaal duizelig met zwart zien en mn eten smaakt ook niet. Eigenlijk hadden we vanavond een verjaardag, maar ik ben lekker in bed gekropen en heb Chris en Evi saampies laten gaan. Ik ga lekker vroeg slapen, hopelijk voel ik me dan morgen beter.
Zonnetje, denk dat veel meiden hetzelfde hebben als jij, ik ben ook niet meer zo met het forum bezig als in het begin.
Puck, hebben jullie de uitslag van het sperma al? Hoop voor jullie dat het deze keer stukke beter is.
Suz@nne, voel je je alweer wat beter? er heerst echt iets, ik ben ook weer niet helemaal lekker. Ook wat jij hebt, zo ontzettend moe.
Wat fijn dat er vooruitgang zit in Ody.
Thanks Susanne en Liesje!
We hebben de uitslagen gehad en de teleurstelling is heel erg groot. De kwaliteit was dusdanig slecht dat er nu geen IVF of ICSi behandeling gaat plaatsvinden. We worden doorverwezen voor nog een ander onderzoek om de tegenvallende waarden te verklaren. De kans van slagen met huidige waarden is nihil, dus wordt afgeraden.
Voel me ellendig verdrietig en zo machteloos. Hoop dat er snel een einde komt aan de onzekerheid en dat er toch nog mogelijkheden zijn.
Hoe is het verder met jullie dames?
Hoe is het gegaan met de hormonen Kim?
@puck jeetje meid… :hug: ik hoop op snel goed nieuws voor jullie!
@suzanne fijn dat het weer beter met Ody gaat. Ben je ziek geworden? Het heerst inderdaad wel.
@zonnetje ik heb ook een tijd geen behoefte gehad hoor, en nu is het ook een stuk minder als het is geweest.
We hopen op snel goed nieuws van je!
Hier op het wachtbankje met het geduld van een pepernootje… :wall: Dat beurse gevoel zal inderdaad toch van de inwendige echo’s zijn gekomen. Ik heb er nu geen last meer van. Nu wel een beetje krampjes maar hopelijk is het niks. bah nog een week geduld…
@Puck: Potverdikkeme meid, wat een kutnieuws!! Ik hoop zo ontzettend dat er nog andere mogelijkheden voor jullie zijn. :hug:
@Liesje: Ben jij nog ziek geworden? Ik niet echt, maar fit ben ik nog steeds niet. Ik ben wel gewoon aan de slag, maar voel me nog steeds moe en lusteloos. Misselijk ben ik gelukkig niet meer en mn eten smaakt ook weer gewoon normaal.
@Kim: Tja, wachten is moeilijk he. :mrgreen: Hopelijk straks een knalpositieve test.
Gisteren heeft Chris de uitslag gekregen van de MRI. Die eikels hebben hem gewoon weeeeken laten rondlopen met een gebroken schouder! :evil:
Gelukkig zit het wel netjes tegen elkaar en hoeft er verder niets aan gedaan te worden. Hij moet nog 2 weken rustig aan doen en dan verwachtte de orthopeed dat het weer goed zou zijn. Dus binnenkort gaan we weer vakantieplannen maken, ben echt wel toe aan ff lekker zonnetje en relaxen.
Verder weinig nieuws, ben zaterdag ongesteld geworden, maar ja dat had ik ook wel verwacht. Toch geen geluk in oktober voor mij helaas.
Thanks Suzanne en Kim
Ja blijft lastig he dat wachten Kim!
Hopen dat je over een week postief nieuws hebt.
Helaas zijn er geen andere opties meer dus hopen dat er uiteindelijk toch minder slechte resultaten komen en ze het toch aandurven om ICSI te doen.
Probeer het toch maar wat van me af te zetten hoewel het zo lastig is en blijft. Bij de meeste zie je toch dat er uiteindelijk een passende behandeling komt of het ineens toch zonder medische hulp lukt. Ook de leeftijd speelt wel mee. Als ik 25 zou zijn dan zou ik meer het gevoel hebben dat er alle tijd is. Hoewel je ook als je 25 bent niet anderhalf jaar wilt wachten.
Het is voor nu even niet anders. Proberen toch maar de positieve dingen te benadrukken.
Geniet van jullie dag. Ik ga nog wat in huis doen.
@Puck: De duimen blijven hier voor je draaien meid. :hug:
Hier gaan de babyplannen even in de koelkast. Sinds ik gestopt ben met de pil mag ik mijn astmamedicatie niet nemen en nu het alweer half november is, kan ik niet meer zonder.
Vanmorgen wilde ik gaan hardlopen, maar na 2 minuten was ik superbenauwd en kon ik amper meer praten. Verklaard wel waarom ik allemaal zo moe en niet lekker was, kreeg gewoon veel te weinig lucht, maar omdat ik zo rustig aan deed kreeg ik het niet benauwd.
In de winter gaan we dus maar aan de condooms, want ik wil niet weer aan de pil. Hopelijk kan ik dan volgend jaar in het voorjaar weer stoppen met mijn medicatie. Zou mooi zijn als zwanger worden dan ook eeeeeeiiiindelijk eens ging lukken, want dan zijn de eersten van ons stoppersclubje al bevallen.
Hey dames
Verdorie Puck… :hug: het is jullie gegund dat het uiteindelijk toch lukt!!
@ suzanne jammer dat de plannen moeten wachten maar gezondheid gaat voor alles he! Nu maar lekker storten op de vakantie he! En hopelijk meer geluk in het voorjaar :-*
@hier komt de Nod dichterbij…sinds donderdag avond zeer pijnlijke borstendoen echt zeer! Ook onrust in mijn onderbuik.een zeurend gevoel dat richting mijn heupen trekt…we hebben besloten morgen te testen, wel dag te vroeg maar toch. Komt ff niks uit dan kan ik dinsdag nog eens proberen en anders is het jammer dan voor deze maand…kortom nog even
Puck, heb erg met jullie te doen! Dit gun je niemand.
Spannend Kim! Ik zit ook tegen mijn NOD aan, vorige keren werd ik 12 dagen na mijn IUI ongesteld, zit nu op dag 11. Ik heb al sinds dag 2 na iui ontzettend pijnlijke borsten. Ik ga me inhouden met testen, iig t/m dinsdag (dag 14 na IUI). Ben erg benieuwd, heb vd week gedroomd dat ik een super positieve test had, heb ik nog nooit eerder gehad sinds we besloten hebben zwanger te raken dus wie weet.
Suz@nne, :hug: voor jou, balen dat je zo 'n last hebt van je astma en dat je weer aan de medicatie moet.
Gelukkig ben ik niet weer ziek geworden, ben nog wel wat aan het hoesten maar voel me voor de rest goed.
haha liesje ik heb hetzelfde gedroomd! Vertelde het toevallig vanmorge aan Ben, dat heb ik ook nog niet eerder gehad…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
JAHAAAAAAAAAA! :dance:
Ik kan het nog niet echt geloven, maar vanmorgen had ik ineens een knal positieve test in mijn handen!!!
IK BEN ZWANGER!! :inlove:
Ik ben aan het kijken hoe ik de test hier kan zetten zonder dat ik hem daarvoor eerst op hyves ofzo moet zetten… want we willen het nu nog niet aan iedereen vertellen natuurlijk…
Zodra het lukt het ik hem erop!
Kom op dames! al mijn duimen zijn nu helemaal voor jullie! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Whaaaaah, wat goed Kim!!! Gefeliciteeeeeerd!!! :dance:
Ik had er al een heel goed gevoel over bij jou, super meid!
:oops: Dank je wel!!
Ik heb mijn test op het showforum gezet. :inlove: