Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Ben ik ook weer, was echt een btje depri dat de IUI is mislukt. Inmiddels ben ik wel weer Puregon aan het prikken nu een wat hogere dosis in de hoop dat er nu twee eitjes groot genoeg gaan groeien. A.s maandag weer een follikelmeting.

Kim wat fijn dat je wel van je welverdiende vakantie hebt kunnen genieten ondanks het verlies van oma.

Goed van je dat je de stap naar een gyn hebt genomen.

Kaatje, fijn dat de miskraam volledig achter de rug is maar wel enorm balen dat je nu je eisprong hebt als je mannetje aan het varen is.

Suzanne, gelukkig gaat het weer wat beter met de hond, dat ze al een stuk vrolijker is dan voor de operatie is iig al een sprong vooruit.

Hey dames

Gister bij de huisarts geweest, het was een huisarts in opleiding maar een hele fijne.

Ze was het gelukkig met ons eens dat er echt verder gekeken moet worden. Ze schrijft een verwijsbrief voor de fertilisatie-arts en dan kijken we daar verder naar wat er nu gaat gebeuren. Voorlopig zit ik op dag 63… We krijgen binnenkort een oproep van de arts voor een afspraak, dus ben eens benieuwd.

Liesje, hoe is de meting gegaan? Ik hoop zo dat ze maand voor jullie raak gaat zijn!

Hoe gaat het met de andere dames?

Oh wat fijn Kim, dat je zo’n meewerkende arts had, nu dus even afwachten.

De meting is zeer goed gegaan gister, ze vonden zelfs dat het iets te hard ging dus vandaag weer teruggeweest, waren nu een fractie gegroeid en nu moet ik morgen weer terug. Verwacht vrijdag de inseminatie. Er zijn zowiezo twee flinke eitjes en een iets mindere maar daarvan verwachten ze dat die ook nog gaat meegroeien.

wordt vervolgd!

Liesje wat goed zeg!!! Ik ga ontzettend hard voor jullie duimen!!!

Ik werd net eerst gebeld door de assistente van Gynacologie en 10min later door de huisarts. Ze hebben in het ziekenhuis een nieuw protocol, dit houdt in dat we nu via e-mail een inlogcode hebben gekregen en daarmee een vragenlijst moeten invullen. Aan de hand daarvan wordt dan gekeken wat de mogelijke diagnose kan zijn en wanneer er een afspraak met de fertalisatiearts wordt gepland. Aan het eind van de vragenlijst krijgen we voor mij een bloedprikformulier en voor Ben een spermatest formulier. Deze onderzoeken worden dan gedaan voor het gesprek. Zo wordt het aantal ziekenhuisbezoek geprobeerd terug te brengen naar een 1 of iets meer. Op zich wel een goedezaak denk ik maar ben eens benieuw hoe het verder gaat.

Ik wacht met de lijst invullen tot Ben thuis is aangezien er ook vragen voor hem bij zouden zitten.

We wachten af…

kim,

wat fijn zeg dat je serieus bent genomen. Snap ook wel waarom ze die vragenlijst hebben. Maar goed, voor jullie is het de eerste stap naar verbetering en dat is fantastisch.

Liesje,

oooo duimen draaien meid!!!

Neem je wel genoeg rust met de belangrijke dagen. dus leuke films kijken, lekker eten gaan en genieten!!

Hopelijk helpt een beetje ontspanning extra :wink:

suzanne,

ik begrijp je helemaal hoor meis, mar vind het zo moeilijk want ik heb NU makkelijk praten en begrijp het dat advies en steun van mij nu wel een beetje vreemd is.

Maar komt echt goed. Jou kans komt echt nog…

Wil je gewoon een dikke knuffel geven!!! :hug:

kaatje,

dat is toch ook niet handig!! kan je mannetje niet een weekje verschuiven :lol: maar ik zou niet aan de pil gaan nu het zo goed gaat.

straks heb je weer een maand van 32 en dan is je mannetje zomaar wel weer thuis…

ik duim voor je op een gelukje!! :pray:

Nou vrienden van me zijn na 8 a 9 jaar dus zwanger. spontaan! pfffff ze zijn zoooo blij. En de echo was ook goed. Ze hadden het niet meer verwacht.

Hij is 40 en zij 32 dus ze waren vroeg begonnen met proberen, maar nu is het eindelijk zo ver. We zijn super blij voor hun.

En ik dus vrijdag de 12 weken echo… ben echt aan het aftellen. omdat de uitslag vd nekplooimeting zoooo belangrijk is.

Nicole wat gaaf!!! Dat zijn wel de mensen waar je hoop vandaan haalt!!

Spannend hoor vrijdag je je echo… :inlove:

De afspraken zijn gepland, Ik moet maandag bloed laten prikken, en dinsdag moet Ben zijn sperma brengen. 17 okt hebben we dan een afspraak bij de arts… Vind het echt hel erg spannend, hoop dat we dan een stap vooruit gaan…

@Liesje: Kan me goed voorstellen dat dat een enorme teleurstelling is. We gaan gewoon met zn allen heel hard duimen voor de volgende poging. :hug:

@Kim: Jeetje, 63 dagen. :shock:

Spannend hoor, de duimen draaien ook voor jou. :-*

@Nicole: Thanks voor de knuffel. :smiley:

Voor jou ook spannende tijden, kan me voorstellen dat die nekplooimeting voor jullie heel belangrijk is. Hoe voel je je verder?

Hier gaat alles zn gangetje eigenlijk. Ben flink aan het puin ruimen in huis, daar is de laatste tijd door Ody´s operatie en mijn ziek zijn weinig van terecht gekomen. Er moeten ook weer aardig wat kleertjes/spulletjes van Evi op marktplaats, dat moet ik ook nog uitzoeken.

Met Ody gaat het gelukkig hartstikke goed. De dierenarts was erg tevreden over haar knie, mooi genezen, niet overvuld en goed stabiel, dus we zijn weer voorzichtig aan het wandelen. Ze mag alleen niet los, want dan gaat ze op 3 poten lopen scheuren en ze moet juist weer op 4 poten gaan lopen.

Volgende week vrijdag heb ik een afspraak op de basisschool waar Evi volgend jaar naar toe gaat. Raar hoor, vind het nu nog zo onwerkelijk dat mn kleine meid dan echt naar school gaat en hele dagen weg is. Vind het nu al ongezellig. Gelukkig duurt het nog even, haha.

Gister weer voor een follikelmeting geweest en het zag er goed uit. Rechts 2 follikels een van ruim 15 mm en een van ruim 18 mm en links zat nog een kleintje van 11 mm. Gisteravond een spuit pregnyl gehad en vrijdagochtend hebben we de inseminatie. Spannend!

Kim, je hebt lekker vlot een afspraak, erg fijn voor jullie. keep my fingers crossed.

Nicole, neem absoluut mijn rust.

Ik duim voor je voor morgen.

Vandaag de IUI gehad. We hadden een super zaadscore, 36 miljoen zaadcellen per 0.5 ml en daarvan was de beweeglijkheid 90%. Er lag nog een druppel onder de microscoop en die hebben we even mogen bekijken, het krioelde vd zaadcellen.

Nu de 2 ellendige wachtweken in.

De duimen draaien hoor!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Yeeeeh, gisteren eindelijk de babykamer verkocht. :dance:

Hij stond al een half jaar op MP, maar niemand had interesse. Als er nog een beebje komt, dan wil ik graag een ander kamertje, dus ik ben errug blij dat hij weg is. Hij stond behoorlijk in de weg. De kast en de commode zaten alleen nog helemaal vol met zooi, dus dat ligt nu allemaal in de slaapkamer op me te wachten tot ik het ga uitzoeken. :?

Ik kwam er gisteren achter dat ik al 2 dagen overtijd ben. :shock:

Het is praktisch onmogelijk dat ik zwanger ben, want van sexen is deze maand erg weinig terecht gekomen en al helemaal niet op het goede tijdstip. Het voelt in mn buik ook alsof ik ieder moment ongesteld ga worden, maar het komt maar niet. Snap er niets van…

Is het bij jullie ook van dat takkeweer? Gisteren lekker de hele dag een thuistutdag gehouden. Samen met Evi een taart gebakken, ze vond het helemaal geweldig. Ze zat helemaal met haar hoofd in de beslagkom om hem uit te likken. :inlove:

Hey dames

En suzanne? Toch een beetje spannend?

Liedje hoe gaat het? Ik duim heel hard mee!

Hoe is het verder met iedereen?

Hier is het ook echt herfst hoor! Wind en regen haha. Met mij gaat het redelijk, dag 70 hier en geen duidelijkheid. Ik heb gister bloed laten prikken en Bam heeft vandaag sperma afgegeven. Ik ben benieuwd maandag ben het nu wel echt zat! :evil:

Susanne, nog steeds over tijd of zijn de :twisted: inmiddels gearriveerd, je houdt het wel spannend voor ons.

Kim, er breekt een spannende tijd voor jullie aan. Wij hebben ruim twee jaar precies hetzelfde gehad dus weet hoe het voelt.

Met mij gaat het redelijk, vind deze maand wel extra spannend, had twee eitjes en dan dat superzaad, misschien worden beide eitjes wel bevrucht. Nou heb zowiezo een grotere kans op een tweeling, er zitten er drie aan mijn moederskant.

Hier ook echt herfst, geen regen maar wel flinke storm en warm vind ik het ook niet.

Nee hoor, ik ben niet zwanger. Dat was eigenlijk ook onmogelijk. Maandag vreselijk hevig ongesteld geworden, ik loop echt leeeeeg! :shock:

Liesje en Kim: Spannend hoor meiden, ik duim heeeel hard voor jullie!!

Nicole: Hoe was de echo? Die was toch afgelopen vrijdag?

Hoe is het met de rest van de meiden? Nog nieuwtjes?

Heeft iemand nog wel eens wat van Cindy gehoord?

hey meiden!

hier en super weekend gehad! heerlijk uitgerust.

De echo was vrijdag goed en 18 oktober kan ik bellen voor de uitslag van de combinatietest. FF spannend dus… :pray:

De kleine zat niet stil en bewoog lekker.

nadat ik klaar was mocht tess nog even liggen en ook bij haar werd er een baby bekeken. Vond ze heel intressant. haha En ik vond het schattig. :inlove:

Suzanne,

neem je rust even meid. Warmte op je buik en hopelijk deze ronde gaat het lukken!! :pray:

Liesje,

ik duim voor je!!! Heb ik je trouwens op Facebook?? Ik ben gestopt met hyves.

Fijn dat de echo goed was Nicole! :dance:

Nu nog even afwachten tot de 18e. Ik duim voor een goede uitslag.

Zucht…kreeg net telefoontje van Chris. Hij was aan het klussen bij zn broertje en is van de trap gevallen. Zn schouder had erg gekraakt en nu kan hij zijn arm niet meer omhoog bewegen. Nu zit ik dus te wachten op het verlossende telefoontje vanaf de eerste hulp. Ik heb alvast mn ouders gealarmeerd voor achterwacht, want Evi ligt natuurlijk gewoon op bed. Nu maar hopen dat ik ze niet nodig heb…

Ongi was echt raar. Maandag heel hevig ongesteld geworden, veel bloed en grote stukken weetikveelwat. :shock: Normaal ben ik echt bijna een volle week ongesteld, maar het lijkt alweer over te zijn na 2 dagen. Vreemd hoor. :?

Hoi meiden,

Ik ben echt lange tijd niet geweest! Heb wel vaak aan jullie en aan dit forum gedacht, maar het kwam er gewoon niet van door alle drukte op werk. Als ik thuis kwam wilde ik alleen relaxen en sporten ;).

@Liesje, ik zie dat je voor je 2e IUI gaat. Spannend meid! Ik zal voor je duimen dat je eindelijk door mag naar het zwangerbankje!

@nicole, wat gaat het al hard bij je meis! Wat ontzettend leuk! Lief ook dat Tess ook een echo mocht van haar baby :D.

@Kimstroom, schiet bij jou ook niet echt op he meis!? Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en welke stappen je evt kan ondernemen.

@Suzanne, wat een pechvogel is die man van jou! Hoe is het nu met hem!? Heeft hij er veel aan over gehouden!?

Balen ook van je ongi, dat hij eerst zo heftig lijkt en na twee dagen al is verdwenen!!

@Estha, hoe is het nu met jou!?

@kaatje, hoe staat het er bij jou voor meis!?

@de rest, hoe is het met jullie!?

Eventjes heel kort. Gister hebben wij verschrikkelijk nieuws te horen gekregen dat veel te vroeg is heengegaan mijn lieve schoonvader. Hij heeft besloten niet meer in ons midden te willen doorbrengen. Ondanks dat we heel verdrietig zijn respecteren wij zijn keuze en hopen we dat hij zijn rust gevonden heeft die hij zocht.

As maandag vind de crematieplechtigheid in besloten kring plaats.

jeetje liesje.

wat heftig…

ik begrijp uit je berichtje dat hij hier voor gekozen heeft maar dat is toch een zware klap voor jullie :hug:

Heel veel sterkte :kaars:

suzanne,

het zit niet mee bij jullie he? :hug:

Jij je ongi… en je mannetje pijn…

Nou ja wees maar extra lief voor je mannetje! En voor jezelf! :-*

Maria,

ja hier gaat het zo hard.

Ben over die 12 weken grens heen en dat is wel heeeeeel fijn hoor. :dance:

gaat het gericht klussen bij jullie nog een beetje??