Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Zo iui zit er op, is erg goed gegaan! Zaad was ook zeer goed, na opwekking bleven er 18,5 miljoen over waarvan de beweeglijkheid 78% was. En nu is het duimen geblazen.

Suzanne, wat fijn dat Ody het slechte lopen niet vd rug of heupen was maar dat ze haar kruisbanden gescheurd heeft en dus geholpen kan worden.

Hallo allemaal, ook weer s een teken van leven van mij :slight_smile:

Ohhh wat goed zeg spannend Liesje, ik duim heel hard!

Kim lekker van je vakantie aan het genieten?

Suzanne, dat zijn betere berichten, gelukkig!

Jammer van je ongi, dat dan weer wel :frowning:

Nou hier gaat het nog steeds niet al te best. Heb nog steeds last van die pijnaanvallen in mn buik met daaropvolgend hevige bloedingen. Pijn was woensdag zo erg dat ik ben flauwgevallen. Ik was alleen thuis, doodeng!

Afgelopen vrijdag heel de middag in het ziekenhuis gezeten. Hebben 3 gyn naar me gekeken, echo, uitstrijkje, bloedtest, urine test. Ze zien wat vage vlekken in mn baarmoeder maar ook er buiten. Zat ook wat vocht in mn buik… kan allemaal normaal zijn. Kan ook zijn dat er nog een restje miskraam uit moest. Nouja komt erop neer dat ze het niet weten. Volgende week krijg ik de uitslagen van die testen. Volgende maand staat weer een afspraak voor echo. Mocht ik dan nog die pijnklachten hebben gaan ze een kijkoperatie doen. Pff ben er zo klaar mee. Ik hoop zo dat die aanvallen weg blijven nu… kan best wat hebben maar kan wel door de grond zakken dan, allemachtig wat een ellende.

Door al die bloedingen ben ik ook heel de grip op mn cyclus kwijt. Echt balen duurt me gewoon te lang nu. Ben ook veel te ongeduldig maar toch… ik wil weer opnieuw proberen is toch niet zo gek, haha

Verder alles ok hier. Kind is deze week thuis en morgen komt vriendjelief ook weer thuis dus dan is het weer compleet in huisje weltevree!

Fijne avond!

Jeetje Puck, wat een ellende en wat duurt het allemaal lang zeg! :hug:

Ik hoop toch echt dat je snel van die vreselijke pijnen af bent, want dit is echt niet te doen. Geeft je ook vast een hoop onzekerheid, vooral als ze het in het ziekenhuis niet weten. Sterkte meid!

@Liesje: Ooooh, wat spannend!!! Het klinkt iig wel veelbelovend, nu maar heeeeeel hard duimen en hopen dat het raak gaat zijn. :hug:

Kaatje, wat naar allemaal. Erg begrijpelijk dat je verder wil!

Suzanne, hoop dat de komende 2 weken voorbij vliegen.

Hey meiden

Hoe gaat t allemaal met jullie?

Hier nog steeds op t wachtbankje…

Afgelopen woensdag ben ik bij mijn nieuwe werkgever begonnen. Vandaag is mijn 2e dag. Heb nu pauze, heb koopavond. Vind t heel leuk, maar erg druk is het nog niet. Dat is jammer.

Morgen weer n dag. Werk totaal 26 uur

Kaatje, gaat t al wat beter?.

hey meiden

ook hier even een berichtje van me, want jullie zijn mijn groepie!!

Ben veel afwezig omdat ik veel plat lig.

Helaas veel pijn in de buik en liezen. EN ik weet dat het die banden zijn maar het voelt zo NIET FIJN!! Dus dan maar rustig aan doen en veel plat liggen tot we in ieder geval die 13 weken grens maar hebben gehad. :pray: Dan gaat het vast beter, want nu groeit het het hardste.

Ik lees dus wel mee via mijn tel. Maar reageer ff niet… sorry!! :-*

Veel sterkte voor iedereen die weer de volgende ronde in gaan en succes iedereen die moet wachten of klussen :wink:

dikke knuf!!!

@Zonnetje: Hoe bevalt je nieuwe werk tot nu toe?

@Nicole: Jammer dat je zoveel last hebt, dan idd maar even rustig aan. :hug:

Nou, vandaag was de grote dag…Ody is geopereerd. De operatie was moeizaam, lang en erg zwaar, maar het is wel goed gelukt. Nu maar hopen dat de revalidatie ook gaat lukken, want dat is het grootste struikelblok. Ik moet zeggen dat het me wel tegenvalt hoor, het is toch een erg zware operatie voor mn meisje geweest en als je dan ziet dat ze zoveel pijn heeft en zich rottig voelt…tja dat breekt toch je hart wel.

Dus de rest van de week alle afspraken afgezegd, ik blijf lekker thuis bij haar. Ik heb voor vannacht (en misschien langer) mn matras naar boven gesleept, zodat ik haar in de gaten kan houden.

Wel een beetje maf hoor, net of ik ruzie heb met mn vent haha. :mrgreen:

Willen jullie duimen voor mn meiske?

absoluut duim ik voor je meisie!!! :pray: Hopelijk komt ze er snel weer bovenop!

:-*

hoi meiden

suzanne, hoe gaat het met ody?? gaat t al iets beter met haar? hoe doet ze het??

nicole, wat balen van die bandenpijn zeg!! hopelijk is dat ook snel minder.

hier is het spannend!!! Ben 1 dag over tijd… en de laatste 5 mnd had ik cyclussen van exact 27 dagen… ga als ik vanavond nog niet ongi ben testen… zou t dan echt?? Elke keer als ik naar t toilet moet, dan durf ik niet. Want ik voel vanalles, maar geen rood te zien… ben zenuwachtig… haha

Ow wat spannend Zonnetje!!! :dance:

Wanneer ga je testen? Ik ga heeeeel hard duimen dat het raak is.

Met Ody gaat het wel aardig. Ze blijft gelukkig goed van het verband af, dus vannacht ga ik weer gezellig bij mn ventje liggen. Overdag slaapt ze vooral, maar ik vind haar wel wat mat, waardoor ik het idee heb dat ze toch behoorlijk last heeft.

Vandaag ben ik gestart met bewegingstherapie en zaterdag mag het verband eraf. Tja, het gaat gewoon een hele lange revalidatie worden en we moeten er maar het beste van hopen. We doen iig ons best.

hey zonnetje!!! Spannend!! Wel laten weten he?!! :inlove:

suzanne,

wanneer het verband eraf mag is het voor haar ook al een stuk fijner. Dus ik hoop voor je dat de revalidatie goed gaat.

Hoe is het verder met jezelf?? :-*

hoi meiden

gisteravond negatief gestest

vanmorgen ongi geworden… :frowning: jammer…

He gatverdamme Zonnetje, balen joh. :hug:

@Nicole: Met mezelf gaat het eigenlijk niet zo lekker. :?

Ik ben flink ziek geweest (keel- en voorhoofdholteontsteking) en daar ben ik nog steeds niet helemaal van hersteld. Mijn antibioticakuur is afgelopen, maar ik heb nog steeds veel hoofdpijn. Ik kijk het dit weekend nog even aan, gaat het dan nog niet beter, dan maar weer terug naar de huisarts.

Doordat ik ziek was en vanwege Ody is zwanger worden even niet zo´n prioriteit meer. Deze maand gaat het ook niets worden, want door die hoofdpijn is er niet gesext deze week.

Bij Evi ben ik in oktober zwanger geraakt, dus wie weet brengt volgende maand dit jaar ook geluk. :mrgreen:

Hoe is het met jouw duizels en ellende?

@zonnetje, balen zeg!

@Suzanne, hopelijk gaat het snel beter met je hond en is oktober jouw geluksmaand! Snap dat je hoofd er nu even minder naar staat…

@Nicole, hoe voel je je nu?

@Liesje, hoe gaat het met wachten?

Ik begin mn energie langzaam weer terug te krijgen gelukkig! Dus kan weer meer dingen ondernemen, das wel fijn. En dus hopelijk ook weer wat vaker meeschrijven, maar moet wel zeggen dat als er al een kindje is, een 2e zwangerschap best zwaar is omdat je gewoon in een ritme zit wat door blijft en moet gaan…Maar ook dat komt weer goed, zeker nu er meer energie is.

Afgelopen woensdag weer door de APK geweest bij de vk en alles goed en heb het hartje weer gehoord :inlove: ! J.oy zat er ook bij en vond het reuze interessant.

In oktober gaan we hier verbouwen, er komt een dakkapel om meer ruimte te maken, daarna kunnen we beginnen met het nieuwe kamertje voor J.oy. En volgende week zaterdag de definitieve echo voor geslachtsbepaling maar dat het een meisje is, is wel bijna zeker! :inlove: Ben er al helemaal aan gewend.

Iedereen fijne avond, lekker TVOH kijken!

hey meiden.

het gaat nu weer goed met me.

Heb wel voor de zekerheid mijn urine ingeleverd ter controle

Slik netjes cranberry capsules ter ondersteuning van mijn blaas, maar door mijn verleden met vaak blaasontsteking wilde ik het zeker weten.

Heb veel steken en kleine pijntjes, waar ik niet over klaag. Hoort erbij vind ik. Maar ja, blaasontsteking is echt slecht voor mij en de kleine dus gelukkig kreeg ik goed bericht. Niets opte merken. Alles zag er goed uit.

7 oktober hebben we 12 weken echo. dan meteen de nekplooimeting. Spannend. :shifty:

suzanne,

hopelijk heb je nu geen klachten meer. Vervelend dat je je zo voelt zeg. Je lijkt alles tegelijk te krijgen en precies in de verkeerde weken. :hug:

Ik duim voor je dat oktober beter gaat. :-*

zonnetje,

:hug: verdorie… het is hier al zo stil. Gun het jullie allemaal zo!!!

Hey meiden hier weer eens een berichtje van mij.

De begrafenis was natuurlijk waardeloos, de kerk ging nog wel maar de crematie was heel erg emotioneel…

We zijn wel die nacht op vakantie vertrokken en we hebben een heerlijke vakantie gehad. Zalig weer (+/- 28graden) mooie omgeving, natuurlijk geweldig Italiaans eten en heel veel rust en genieten. We zijn afgelopen vrijdag terug gekomen en nu begint het gewonen leven weer.

Hier weer een waardeloze maand, nogsteeds niet ongesteld geworden. We al heel vaak beginende ongi krampen, de eerste keer al 4 weken geleden, maar geen ongi. Vorige week maandag een test gedaan en deze was negatief, dus ik ga er maar vanuit dat mijn cyclus weer totaal waardeloos is en kan nu alleen maar afwachten op een ongi. Ben die onzin toch zo zat he!!! :evil: Gewoon een duidelijke cyclus is alles wat ik wil maar aangezien ik alweer op dag 55 zit weet ik zeker dat dat er deze maand weer niet in zit…

@liesje wat jammer dat het mislukt is…

@zonnetje ook al niet…jammer

@suzanne sterkte met het herstel van je hondje

@kaatje jeetje het zit je niet mee he, ik hoop dat het snel beter gaat.

@nicole gelukkig een goede echo gehad, ben blij dat het goed gaat met je zwangerschap!

@estha fijn dat het met jou zwangerschap ook goed gaat!

Nou we hebben een knoop doorgehakt; maandag middag gaan we naar de huisarts om te kijken wat we verder gaan doen, waarschijnelijk dan naar de gyn.Dus op naar de volgende stap.

Haai allemaal!

Goed van je Kim, dat je de knoop hebt doorgehakt. Genoeg getobt hoor met die gekke lange cyclussen van je. Ben beniewd! Fijn om te lezen dat je zo genoten hebt van jullie vakantie ondanks de verdrietige start…

Fijn Nicole, dat het beter met je gaat. Op naar de 12 weken, gaat snel zeg!

@ Estha, ook voor jou ben ik blij dat de zwangerschap voorspoedig verloopt, enjoy!

Hoe is het met jou Suzanne? Hier ook herstellende van een voorhoofdholte ontsteking en een fikse verkoudheid. Tis een hardnekkige, bah! En hoe is het met Ody?

Balen Zonnetje dat je ongi bent geworden… Met vol goede moed op naar de volgende ronde!

Hier gaat het eigenlijk best prima, afgezien van die verkoudheid dan. Heb na die laatste x gruwelijke buikpijn en ziekenhuis, geen aanval meer gehad dus denk dat dat de laatste x was ook, dat nu echt alles schoon is. Tussen die buikpijnaanvallen en bloedingen door heb ik vorige maand wel een menstruatie kunnen spotten. Dat voelde gewoon anders… Heb dat natuurlijk weer netjes in mn excelletje bijgehouden en ja hoor, wat bleek… 26dgn later weer een menstruatie… Ben blij dat dat gewoon weer werkt! Alleen… omdat alles nu opgeschoven is, heb ik mijn eisprong nu voortaan in de weken dat mn vriend NIET thuis is… Sjongejonge! Deze maand gaat het dus zowieso niet lukken. Volgende maand heeft hij een cursus rond die periode dus dan is hij wel thuis maarja… niet iedere ronde dat er een eisprong is, is het raak, weten jullie ook. En nu worden de kansen nog maar weer minder. Baal ik van. Toch ga ik volgende maand even afwachten, of het lukt tijdens zn curses. Zoniet dan maar naar de gyn, vragen of ze die eisprong kunnen uitstellen. Misschien dat ik weer even aan de pil ga??? Geen idee of dat zo werkt…

Groetjes!

Ach Liesje, zie in je onderschrift dat je IUI mislukt is… Hoe gaat het met je? Dikke :hug: :hug: :hug:

@Liesje: Aaah nee joh, potverdikkeme. :hug:

Gaat het een beetje met je?

@Estha: Lekker dat je weer een beetje energie begint te krijgen, want zo te lezen heb je nog aardig wat op stapel staan. :mrgreen:

@Nicole: Fijn te lezen dat jij ook weer een beetje op de been bent. Duimen draaien hier voor een goede echo. :thumbup:

@Kim: Gelukkig heb je ondanks het overlijden van oma toch nog van je vakantie kunnen genieten. Wel waardeloos dat je cyclus weer eeeeeindeloos is. Hopelijk geeft het wat rust nu je de knoop hebt doorgehakt.

@Kaatje: Fijn dat het weer goed met je gaat en die vreselijke pijnaanvallen weg zijn. Of ze iets aan je cyclus kunnen doen heb ik ook geen idee van, zou het idd gewoon ff overleggen. Wie weet hebben ze een gouden tip.

Enne beterschap! :-*

Ik begin ook weer een beetje op te krabbelen, die ontstekingen hebben er flink ingehakt. Gisteren was de eerste dag dat ik weer een beetje energie begon te krijgen, was allemaal moe moe moe en er kwam niets uit mn handen.

Ik was de laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer bezig met zwanger worden. Had zoveel aan mn kop, dat het me eigenlijk niet zoveel kon schelen, maar ja dan zie ik gisteren dat er bij de aug/sept 2011 stoppers alweer zwangeren zijn en dan vind ik het toch ineens weer zoooo oneerlijk. Wij zijn eerst aan de beurt. :evil:

Met Ody gaat het gelukkig best goed. Ze steunt alweer aardig op haar poot en ze is vrolijker dan voor de operatie. Morgen moet we voor controle naar de dierenarts en dan moeten gelijk haar hechtingen eruit, dus ik ben heel benieuwd.

Dikke knuffel voor jullie allemaal meiden. :hug: