hey meiden!
ik heb 8 september de eerste echo. Nog anderhalve week :lol:
Vandaag had ik duizeligheid en misselijk. Heb meerdere keren gespuugd en mijn evenwicht was helemaal kwijt. :shock:
We hadden een fam bbq bij mijn schoonouders maar die heb ik dus voorbij laten gaan. Kon niet op mijn benen staan door het draaien.
Ik wacht het morgen even af anders blijf ik een dagje extra thuis. ga niet op mijn werk zitten met een emmer omdat ik neit kan lopen.
suzanne,
rondtrekken klinkt wel super. En leid ook mooi af dus ik zeg : zeker doen hoor!! :-
Verder ben ik blij dat het met je 2 lieverds wat beter gaat.
Hopelijk gaat het met beide super goed komen en hoef je geen maatregelen meer te nemen (met je hondje ).
puck,
sta je er verder positief tegenover? Wat zou je zelf “willen” als je mocht kiezen? Het is toch een verschil het een of het ander.
liesje,
sterkte dinsdag!! :hug:
kaatje,
wat heftig allemaal. lang leve de pijnbestrijding maar meis wat heb ik het met je te doen :hug: veel sterkte en hopelijk voel je je al wat beter.
zonnetje,
balen!!! meer kan je niet zeggen. De wens is zo groot maar nu kan je je op je huwelijk en toekomst even 2 sec richten en de baby komt er vast wel. Wie weet een honeymoonbaby. haha
kim,
ik zal aan je denken want die dagen zijn voor mij ook spannend!! Veel plezier alvast en we tellen samen af!!! Genieten!!! :-
Wat balen dat je je zo beroerd voelt Nicole!! Hopelijk gaat dit snel over.
Qua behandelingen weten we nog niet echt wat we gaan doen. Denk dat we ons laten adviseren door arts daarin. Met IVF en ICSi heb je maar 3 pogingen en daarna zou je het zelf moeten betalen. Hoop dus dat het toch nog met IUI mogelijk zou zijn. Wat is wijsheid hè? kans met IUI is volgens haar in ons geval niet groter dat er zwangerschap ontstaat dan niets doen dus denk dat we toch voor IVF of ICSi zullen moeten gaan.wachten het maar af.
Jullie lekker weekend gehad?
Zal mijn banner even aanpassen want vandaag mijn ongi… Overigens niets anders verwacht had namelijk geen vage kwalen oid.
Fijne dag allemaal!!
hey meiden.
vanochtend bij huisarts geweest en mijn zwangerschap heeft er niets mee te maken.
Je hebt in je oor evenwichtsorganen en daarin zitten water en haartjes. De haartjes geven dmv signalen aan hoe het water staat en zo krijg je je evenwicht. Bij mij zijn er waarschijnlijk wat haartje afgebroken en in het water gekomen, waardoor je plotseling je evenwicht kwijt raakt omdat rechts wat anders wordt waargenomen door de haartjes dan links.
Wat een verhaal he?!
Hij adviseert rust en afwachten want je kan er niets aan doen.
1 voordeel: deze misselijkheid is tenminste binnen een week weer weg haha Probeer de voordelen ervan te zien. :roll:
puck,
ik duim ook voor je dat iui toch een optie is… maar belangrijkste is dat het zsm raak is. Op wat voor een manier dan ook :-*
Hey ladies,
Hoe is het hier?
Ik heb inmiddels 2 hormoonspuiten in mijn buik zitten, gaat zo mega makkelijk helemaal niet vervelend ofzo.
Vandaag mijn verstandskies laten trekken ook dat is me reuze meegevallen, heb er ook geen last van.
Nicole, hoe is het nu met je evenwicht, wordt het al beter?
Puck, ik hoop ook zo voor jullie dat jullie IUI kunnen gaan doen alvorens met IVF te beginnen.
Zonnetje, je grote dag komt steeds dichterbij, al last van zenuwen?
ja het gaat veel beter met me.
wel moet ik oppassen met bukken, want dan draait alles weer.
Ga deze week ook niet te werk.
Moet echt even om mezelf denken.
liesje,
wat fijn dat het zo soepeltjes gaat. Dat is toch wel een opluchting!! :-*
Wat is het hier rustig.
Nou moet ik zeggen dat ik ook niet zo’n hele actieve schrijfster ben :oops:
Mijn eisprong is deze cyclus erg laat geweest, dus ik mag nog even een aantal daagjes langer in spanning zitten.
Denk alleen dat het deze ronde niet raak is omdat we weinig hebben geklust.
Ik dacht dat mannen altijd zin hadden, blijkbaar is de mijne dan geen echte man
Hij is er ook veel minder mee bezig dan ik. Zou willen dat ik dat ook kon…
ja het is hier heel rustig, maar wil niet teveel schrijven alleen
Mijn man is ook geen echte man hoor. hahaha ik heb altijd meer zin gehad dan hij. Misschien door het leeftijdsverschil (ik ben 26 hij 35) Maar dan nog is ie niet oud, dus snapte er nooit wat van. Ach ja…
Het klussen is altijd vuurwerk dus als we het doen doen we het goed haha
@Zonnetje: Hoe was de bruiloft? :inlove:
@Puck: Spannend joh, hopelijk hebben de behandeling snel resultaat.
@Nicole: Wat vervelend, hoe voel je je nu?
@Liesje: Hoe is het nu met je bekkie?
Fijn dat het spuiten meevalt.
Sorry, dat ik zo ongezellig ben meiden, maar ik heb gewoon niet zoveel behoefte om gezellig te ouwehoeren.
Met Chris zn rug gaat het wel beter, maar het is nog steeds geirriteerd. Als hij lang gezeten heeft, is alles weer stijf.
Met Ody gaat het helemaal niet goed en ik zie het somber in met haar. Heb de afgelopen week behoorlijk gejankt, ben zo bang dat ik haar in moet laten slapen, maar als de foto´s donderdag zo slecht zijn als ik vermoed, vind ik het ook niet eerlijk om haar langer te laten lijden. Chris vind het nog te vroeg om haar te laten gaan, maar goed we moeten de foto´s en het advies van de da maar afwachten. Ik ben iig wel bezig om Evi een beetje voor te bereiden op evt. slecht nieuws.
Verder heb ik niet zoveel te melden, ben momenteel een beetje ziekies, dus we liggen lekker met zn drietjes in bed.
Volgend weekend moet ik ongesteld worden (en dat zal wel gebeuren). Het hangt er ook een beetje vanaf wat er met Ody gaat gebeuren, als we haar laten opereren hebben we geen geld meer om op vakantie te gaan. Dus volgende week gaan we ook beslissen of we gaan rondreizen of niet.
Hey Dames,
Hier ook al iemand die op dit moment niet zo heel actief is hier. Hier aan het wachten, ik heb geen idee wat deze maand gaat worden, wel idee dat mijn ei is gevoeld, maar de temp-lijst geeft totaal niks aan…Dus geen idee wat hier gaat gebeuren.
Verder is mijn vakantie vrijdag begonnen. Helaas zijn onze plannen iets gewijzigd door slecht nieuws. Ben’s oma is gister plotseling overleden.
Dus hier is het allemaal nog een beetje onwerkelijk. de begrafenis is donderdag, dus we zullen niet op woensdag vertrekken naar Italïe, waarschijnelijk in de nacht van donderdag op vrijdag, maar dat is nog niet helemaal zeker.
Dus een gr@bl$# begin van mijn vakantie…
Verder wachten we maar even af wat deze maand brengt. Ik weet neit of ik nog op het forum kom voor we vertrekken dus het kan zijn dat ik pas weer na de vakantie er ben.
In ieder geval allemaal weer veel :**: magie deze maand!ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie.
Hey meiden
Hier weer een berichtje van mij… als een getrouwde vrouw :D:D:D:D
Wat was de dag toch super!! Wie had t kunnen dromen… zooooooooooo mooi weer!!! Echt, een topdag! Alles ging goed, precies zoals wij wilden… De mensen waren allemaal zichzelf, lekker normaal, en allemaal gezellig en in de stemming! Had beloofd niet te huilen die dag, maar als een vriendin dan een speech houdt, en zelf gaat huilen, tja, dan hou ik het ook niet meer… haha Heb 2 foto’s in het fototopic geplaatst…
Verder zijn we nu in de klusdagen… Mooi nu in onze vakantieweek… haha
Kim, wat vervelend van Ben zijn oma… gecondoleerd… Dat zal wel schrikken zijn, zo plotseling… Had ze wel wat onder de leden??
Probeer hoe moeilijk het ook is, toch van je vakantie te genieten!!
Suzanne, wat naar van Ody… en wat is het moeilijk om beslissingen te nemen… sterkte met alles. Enne… beterschap!
Nicole, mijn mannetje heeft zin zat… gelukkig. Maar mijn ex was nog veeeeeeeeeeeeeel erger… En als hij teveel wil is het ook niet leuk meer!!
Idd nog oppassen met je evenwicht, idd aan jezelf denken hoor!
Enne, bijna je eerste echo… :D:D
Liesje, super dat alles wel meevalt…
Sorry, was de foto’s vergeten, maar er staan er 2 in het showforum…
Mooi Zonnetje!!! :inlove: Wat een stralend bruidje en gom!
Van harte gefeliciteerd, heel veel geluk jullie 2!
ja bijna echo… pfff zo spannend. Begin ook steeds meer steken te krijgen dus hoop dat dat van het groeien is.
verder gaat het weer goed met mijn duizeligheid maar heb van manlief op mijn kop gehad dat ik te weinig eet. Dat ben ik gewend van op de lijn letten en balans dagen. Maar dat mag allemaal niet meer dus hup, eten!! haha niet overdrijven maar wel ff meer.
Hai dames, ben ik ook weer eens, niet heel veel te melden.
Wat naar Suzanne dat het niet goed gaat met zowel je mannetje als Ody.
Nicole, je mannetje heeft gelijk, goed eten nu hoor!
Zonnetje, jullie hebben echt geluk gehad met het weer.
Kim, gecondoleerd met het verlies van Ben zijn oma, hoop dat je vakantie naar Italie wel gewoon door kan gaan.
Heb inmiddels 2 echo’s gehad om mijn follikels op te meten, ze groeien naar wens, woensdag heb ik weer een echo en hopelijk deze week de inseminatie.
Heb totaal geen last van mijn kies gehad, kon dezelfde dag gewoon eten. Was ik daar zo bang voor? Komt door al die horror verhalen van mensen. Hoor van iedereen ook dat ik meer geluk dan zij gehad heb.
Morgen heb ik examen en dan mag ik me voor het einde vd week officieel gastouder noemen.
Oh ja over niet al te lange tijd is het weer tijd voor een nieuw deeltje, iemand die het lijstje op zich wil nemen? of zeggen jullie we vinden het niet echt nodig?
Hoi meiden,
Tijd niet geweest. Ben sinds vier weken weer aan het werk en heb diezelfde vier weken ook midden in de voorbereiding van een nieuw seizoen sport gezeten. Dus weinig tijd voor de laptop gehad.
Hoe is het hier met alle meiden!?
Nog nieuwe zw dames??
Hoe gaat het met de zw dames?
En wachtbankje!! Succes ik wacht en duim met jullie mee!!
Jeetje het wordt hier steeds rustiger!!
Wat een mooie trouwfoto’s zeg!! Zo te zien hebben jullie fantastische dag gehad. Nogmaals van harte!!
Hier alles rustig. Eind oktober terug naar de fertiliteitsarts en nu lijkt het alleen maar afwachten. Wat zou het makkelijk zijn als je je gevoelens even zou kunnen uitschakelen. Even niet nadenken over de mogelijke behandelingen en het traject wat we weer in moeten. Gelukkig eerst nog even op vakantie en dan zien we wel weer…
Kim al een beetje klaar voor vertrek naar de zon? Maar eerst nog veel sterkte alvast met de begrafenis. Geniet van jullie vakantie en doe voorzichtig!!
Verder geen nieuws hier… Hoe gaat het met de dames die al zwanger zijn? Beetje aan het idee gewent?
hey meiden!
prachtige echo gehad met kloppend hartje!
Ben 21 april uitgerekend!!
puck,
Nog niet gewend… Kan het gewoon nog steeds niet geloven maar de echo heeft me echt het tegendeel bewezen!
maria,
ga voor je duimen. Hopelijk van het wachtbankje naar het zwangerbankje
liesje,
ben je geslaagd??!! En taart gehad?? Spannend hoor!
Verder ben ik blij om te horen dat het inwendig allemaal naar wens gaat. Spannende tijd hoor!
zonnetje,
nog gefeliciteerd :inlove: mooie foto’s!!
kim,
gecondoleerd… hopelijk kunnen jullie toch een beetje genieten van jullie vakantie.
suzanne,
meid wanneer je je weer goed voelt kom je er weer gezellig bij. Neem je tijd.
Nicole, 21 april is een mooie datum. Super dat de echo goed en natuurlijk mooi was!
En om t hartje te horen… Lijkt me super!
Heb net weer veel geld uitgegeven… we hebben n platte tv gekocht… Haha. Veel te duur, maar nu hebben we n mooi huwelijkscadeau. Hebben n deel van t geld daarvoor gwbruikt.
Hier is t momenteel klussen geblazen. Niet erg vervelend hoor. Haha
Verder zijn we aan t kijken voor n andere auto… Weten alleen nog niet wat voor 1. Nog even rondneuzen…
Woensdag begin ik bij mijn nieuwe werkgever… Spannend!
Hoest verder met jullie?
Nicole, fijn dat de echo goed was, hele geruststelling lijkt mij. Mooie datum 21 april.
Willen jullie weten wat het wordt of blijft dat een verrassing?
Zonnetje, hoe bevalt het als getrouwde vrouw door het leven gaan?
Leuk huwelijkscadeau hebben jullie gekocht. Veel kijkplezier.
Ik heb vanmorgen weer een echo gehad, eitjes zijn goed gegroeid. Moet vanavond nog 1x Puregon prikken, morgen gaat de Pregnyl er in en dan hebben we maandagochtend de inseminatie daarna 2 weken op het wachtbankje zoals normaal. Zoo spannend allemaal.
Weet nog niet of ik ben geslaagd maar het moet wel heel raar lopen wil ik zijn gezakt. Dus volgende week kan de vlag uit.
@Kim: Gecondoleerd. :hug:
Hopelijk kunnen jullie toch nog een beetje van de vakantie genieten.
@Zonnetje: Klinkt als een superdag, leuke fotos ook. Gefeliciteerd hoor. :inlove:
@Liesje: Spannend allemaal hoor. Ik ga heel hard voor je duimen meid. :hug:
Mijn verstandskies laten trekken was idd ook horror, maar dat wilde ik je niet vertellen voor de operatie haha. :mrgreen:
@Puck: Voor jou draaien de duimen natuurlijk ook. :hug:
@Nicole: Gefeli met je echo. Altijd heerlijk om te zien. :inlove:
Nou, ik ben ook weer een beetje op de planeet.
Ben flink ziek geweest begin deze week en afgelopen donderdag zijn we met Ody naar de dierenarts geweest. Gelukkig is gebleken dat het slechte lopen niet door haar heupen/rug kwam, die arme ziel heeft haar kruisbanden gescheurd. Op 20 september gaat ze geopereerd worden en hoewel revalideren voor haar zwaarder gaat zijn ivm haar medische problemen had de dierenarts er goede hoop op. Ben nu druk bezig om haar op te geven voor hydrotherapie.
Allemaal duimen dus de 20e dat mijn meisje er goed doorheen komt, want het is een zware operatie van 2,5 uur.
De dag erop ben ik ongesteld geworden, dus wij gaan wederom een nieuwe ronde in. Zucht… :roll:
Chris zn rug gaat gelukkig weer redelijk goed, als hij het maar goed soepel houdt dmv zwemmen/sporten e.d.
De vakantie is wederom op de lange baan gegooid. We gaan eerst Ody´s operatie en revalidatie afwachten. Als dit weer goed gaat, moeten we eerst maar eens kijken hoe het met ons banksaldo gesteld is en dan zien we wel weer. :lol: