Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Mijke, wanneer is jouw bruiloft? Hier ook mega druk met de voorbereidingen.

Vandaag de hele middag steken rechts onder in de buik richting lies.

Zou dat iets zijn?

Elke maand voel ik wel iets, maar t is nog steeds niet raak…

Veel succes morgen Liesje!! Hoop dat het allemaal meevalt en dat het jou en je lieverd makkelijk afgaat. Is toch best wel een belasting hè dat medische gedoe allemaal. Ik blijf je volgen want misschien kan je me nog wat tips geven straks.

Hebben vrijdag weer afspraak in het ziekenhuis.

Allemaal een fijne avond!!

Liesje, veel succes morgen…

meiden, heb een foto geplaatst in het foto topic…

3 dgn wachten… pfff we hebben beide zoiets van: het komt wanneer het komt… maar elke maand langer is toch elke maand spannender. Je kan het niet uit je hoofd zetten ofzo…

Hebben jullie dat ook?

@Puck: Hoe is het nu met je buikpijn? Is het helemaal over?

Wanneer moet je nu weer bloed prikken?

Nog gefeliciteerd met je zoon! :-*

@Kim: Lekker joh, bijna vakantie. :dance:

Waar ging je nou heen?

@Mijke en Zonnetje: Wanneer is de grote dag?

@Liesje: Succes vandaag in het ziekenhuis.

Ik heb ook niet zoveel te melden. Heb de laatste tijd niet zoveel zin om hier te ouwehoeren, maak me gewoon teveel zorgen over Ody (hond). Ze loopt nog steeds slecht, dus op 8 sept heb ik een afspraak met haar om te bespreken wat nog mogelijk is voor haar. Misschien moeten we dan ook nieuwe foto´s maken. Ik heb er een heel slecht gevoel over. :cry:

Ik zit waarschijnlijk ergens rondom mn ei, dus wij zijn ook aan de klus. Echt soepeltjes gaat dat niet, want hubbie heeft weer onwijs last van zn rug. Vandaag moet hij naar de fysio, dus ik hoop niet dat die gaat concluderen dat hij weer een hernia heeft. :?

@suzanne :frowning: jeetje wat sneu van je hond…

en hopen dat hubby geen hernia heeft :pray:

Wij gaan twee weken kamperen aan het Gardameer! :dance:

@liesje succes vandaag!

@zonnetje al ben je er die maand nog zo weinig mee bezig, tegen de NOD gieren alle hormomen hoor :mrgreen: hier draaien de duimen overuren!!

@puck ik ben benieuwd vrijdag, hopelijk wat duidelijkheid over de plannen.

@kaatje fijn dat het goed met je gaat! :-*

hier was het vannacht weer behoorlijk spookweer! Weer een nacht slecht geslapen. gelukkig is de kelder droog gebleven deze keer. Afgelopen donderdag konden we terug komen van een etenje omdat de kelders voor de tweede keer in 4 weken ondergelopen waren… dit weekend maar een dorpel metzelen en hopen dat die het meeste tegen houden.

Verder is het hier plakkerig en benauwd. Deze week nog extra werken en dan een week waarin alles weer normaal is en dan lekker 3 weken vakantie! Hopelijk een beetje zomer. En hopelijk voor die tijd een positieve test :wink:

Mijn prikinstructie zit er op. Mocht mezelf ook al prikken met een zoutoplossing, viel me echt reuze mee.

Moet op dag 2 van mijn cyclus beginnen met prikken van Puregon 50 eenheden, op dag 8 heb ik een echo om te kijken of mijn follikels zijn gegroeid zijn ze onvoldoende gegroeid dan moet ik de dosis verhogen naar 75 eh en moet ik om de dag weer terugkomen voor een follikelmeting zoals ze dat noemen. Zodra de follikels voldoende zijn gegroeid, min. 20 mm, dan moet ik Pregnyl spuiten om de eisprong op te wekken en dan heb ik binnen 2 dagen een inseminatie.

Zaad van Raymond wordt gewassen zodat alleen de beste zaadjes overblijven om terug te worden geplaatst.

Enigste nadeel als er te veel follikels zijn gegroeid dan wordt de inseminatie geannuleerd want dan heb je overstimulatie.

Suzanne wat naar van je hond (is nooit leuk als dieren wat mankeren), je weet dat je van een dier op den duur afscheid moet nemen maar dan liever als het gewoon van ouderdom is. Bij zulk soort dingen zou je willen dat ze zouden kunnen praten en vertellen wat er aan de hand is en waar en of ze pijn hebben.

Als je man een hernia heeft en geopereerd moet worden is ook geen pretje.

Lekker Kim naar het Gardameer, is daar zo mooi. Hoop dat je mooi weer hebt en niet zoals bij mij destijds dat het zulk weer is zoals hier nu.

Wat een ellende met je kelder, wij hebben dat probleem altijd met het onderhuis maar gelukkig staat hij nooit helemaal vol en kunnen we het met een waterstofzuiger opzuigen

Kaatje fijn dat het weer goed met je gaat en dat je weer aan een nieuwe ronde kunt beginnen. Nog gefeliciteerd met je zoon, wat vond hij van zijn Cruiser?

Dames in voorbereiding op hun huwelijk, spannend hoor! Hoop dat ik ook ooit nog eens aan de beurt kom. Wacht nog steeds op een aanzoek. Raymond wil heel graag trouwen dus heb hem meegedeeld dat hij mij dan wel moet vragen.

hey suzanne,

veel sterkte met je lieverd!!! :hug: je hond is ook een deel van de familie dus begrijp je verdriet en zorgen.

liesje,

Ben blij dat het prikken meeviel! hopelijk is het de 1ste keer meteen raak!

kim,

hopelijk een positieve test voor je vakantie! ga voor je duimen!! :inlove:

zonnetje,

het wachten is het vervelendste van alles!! Je maakt jezelf gek met alles wat je voelt en juist die onrust kan voor problemen zorgen. Ik ga voor je duimen!!

puck,

succes in het ziekenhuis!! :-*

hier gaat alles z’n gangetje.

Morgen mvm op bezoek (was in de war met de werkdagen) en dan gaan we plassen hihi :lol:

Verder wil ik het van de daken schreeuwen maar wil de eerste echo echt afwachten… zucht… :shifty:

Goedemorgen allemaal!

@ Mijke en Zonnetje succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk, leuk! Wanneer is het?

Ahh Suzanne, sterkte met je hond! Hoop met je mee dat de dierenarts wat kan betekenen voor haar. Ook sterkte voor je vriend, een hernia is niet mis! :hug:

@ Kim, deze week met extra werken is bijna voorbij. Weer een stap dichterbij jullie vakantie! :dance:

@ Liesje, leuk dat je hebt onthouden van die cruiser. Jaaa hij is er helemaal blij mee. De fiets is nog wel wat te groot. Op en afstappen gaat nog niet zo soepel maar als die zit dat zit ie, haha. Komt wel, hij groeit toch al zo hard.

Fijn voor je dat er nu daadwerkelijk gewerkt wordt aan een zwangerschap voor jullie. Al zal het geen pretje zijn om er op deze manier mee bezig te zijn? (lijkt mij) Iedere dag prikken, afspraken hier en controle daar. Hoop met je mee dat het zn vruchten afwerpt! Heel veel succes!

Wanneer heb je de eerste echo Nicole? Succes met plassen voor mvm. Ik heb dat destijds met mn zoon ook gedaan… tot ik een volle fles uit mn handen liet vallen… Ik was er meteen klaar mee, haha (was ook bijna afgelopen hoor)

Hier gaat alles weer zn gangetje. Zoals ik van de week al schreef ben ik weer met die Persona begonnen. Moest op dag 6 een plastest uitvoeren… 2 strepen??? (dus positive ovulatietest). Moest vandaag weer plastest doen, weer een positieve test. het apparaat gaf nu ook aan dat ik vandaag een eisprong heb??? Lijkt me beetje vroeg op dag 8??? En als het wel zo is… Mn vriend komt pas volgende week dinsdag thuis dus dat schiet niet op… Nu heb ik gelezen dat je dat ding eigenlijk pas na 2 maanden na een zwangerschap weer mag gebruiken en dat die ovulatie testen ook reageren op hcg… Dus of er zit nog zoveel hcg in mn bloed dat dat opgepikt wordt door die test (we zijn nu een maand verder na die mk) of ik heb nu idd mn ei??? Nou volgende week moet ik weer bloedprikken dus dan horen we het wel weer :-). Controlfreak die ik ben baal er wel een beetje van, ik raak de kluts van mn cyclus kwijt zo, haha

Op naar het weekend!

Doeidoei

Nou ik moet nodig zeggen dat het best gaat… nog geen uur na mn berichtje van vanmorgen krijg ik toch weer zo’n gruwelijke buikpijn… het zweet brak me uit en ging zowat van mn graatje! Ik heb maar meteen mn huisarts gebeld, die is op vakantie maar afspraak gemaakt bij dr vervanger. Kon vanmorgen om 9.50 terecht. Nou klacht uitgelegd. Was volgens ha gewoon nog nasleep van de miskraam en heeft me pijnstillers voorgeschreven. Ik sta dus bij de apotheek… dacht jeetje het lijkt wel of ik in mn broek sta te plassen… Snel recept aangepakt en naar huis. nou dat is nog geen 2 minuten… wat een bloed, helemaal door mn spijkerbroek doorgelekt op mn autostoel… ik schrok me dood! Ik denk dat ik morgen gewoon die gyn op ga bellen voor een afspraak kan me niet voorstellen dat het normaal is. Heb nu geen zin meer om op pad te gaan. Heb net een pijnstiller ingenomen en ik ga plat op de bank liggen wachten tot te pijn weg is… Wat een ellende!

Tjee meis, wat een ellende, hoop dat je snel terecht kan. Kan je niet vandaag meteen bellen en het voorleggen aan een verpleegster? Als je morgen belt heb je kans dat je pas na het weekend terecht kunt.

Wens je heel veel sterkte.

jee Kaatje… :shock:

Ja ik ben het met liesje eens dat je moet proberen om vandaag nog te bellen. Anders wordt het inderdaad waarschijnelijk na het weekend. Als ik als assisistente dit zou horen zou ik je toch een afspraken maken hoor!

Sterkte en ben benieuwd hoe dit verder gaat…

:hug:

Suzanne, 2 september is onze grote dag, volgende week vrijdag dus… haha Spannend! Vandaag bijna 2 uur bij de tandarts gezeten. Voor de zekerheid zijn er ‘veilge’ verdovingen gebruikt, want je weet nooit of er al wat in mijn buikje zit. haha

Wat sneu voor Ody trouwens. Het is je maatje en die wil je echt niet missen. Sterkte om de juiste beslissingen te nemen voor de lieverd!

Kim, wouw, 2 weken kamperen aan het gardameer! Das leuk zeg!! Wanneer ga je?

Liesje, gelukkig dat het prikke meeviel. Zou wel eng geweest zijn, de eerste keer. Laten we het hopen dat het deze ronde voor jullie raak is! Enne, Raymond moet jou gewoon vragen… miss doet hij dat als jullie binnenkort een positieve test in handen hebben :stuck_out_tongue:

Nicole, wanneer krijg je je echo??

Kaatje, wat vervelend zeg!! Enne, gewoon bellen, anders kom je idd het probleem weekend tegen… succes meid!

Nu ga ik lekker verder een spelletje spelen op mijn lappie en dan lekker tv kijken… ben t echt zat (met hoofdletters).

@zonnetje we vertrekken in de nacht van 7op 8 september, dus over twee weken dus al.heb er echt zin in, hopelijk aan het begin van de vakantie een positieve test… We zijn nog hard aan klussen :mrgreen:

Wanneer ga je testen? Wat denk je zelf?:pray:

@kaatje heb je nog gebeld? Hoe gaat het nu?

Hier gaan we toch weer n nieuwe ronde in… Nu net aan t einde van de dag toch ongesteld geworden… Jammer, maar wel weer precies een cyclus van 27 dagen.

Voordeel is dat ik wel alcohol mag op de bruiloft… Niet dat ik veel drink of zo…

Nadeel, had graag zwanger willen zijn. Kindje had welkom geweest!

Ah zonnetje… :hug:

dat is echt heel jammer… Is inderdaad wel fijn dat je wat kunt drinken op je bruiloft, maar was inderdaad leuker geweest als je met z’n tweeën was.

Nu wordt het vooral flink klussen na de bruiloft! kan ook leuk zijn :inlove:

Hello ladies!

Zonnetje, 2 september das al bijna! Leuk, spannend! Jammer dat je ongi bent geworden… Op naar de volgende ronde. Nu eerst ff genieten van de voorpret van jullie bruiloft!

Nou hier gaat het weer een stuk beter. Heb gisteravond de derde pijnstiller genomen (ik mocht er eigenlijk maar 2), allemachtig wat een krampen. Vanochtend was de buikpijn nagenoeg weer verdwenen. Heb wel meteen de gyn gebeld en gevraagd om een telefonisch consult. Na een uur belde ze al terug. Klacht uitgeled. Volgens haar is mn baarmoeder gewoon grote schoonmaak aan het houden. Ik moest vandaag maar gaan bloedprikken alvast ipv woensdag as. Die afspraak had ik al staan. Een uurtje of 2 nadat ik was gaan prikken belde ze alweer. De hcg waarde in mn bloed was weer gehalveerd dus dat was goed. Geen zorgen om te maken en als ik weer pijn zou krijgen gewoon pijnstiller nemen. En dat was dat… nou ok, zal dan wel he.

Pff vind het wel lang duren hoor die nasleep. Ik had me alweer ingestelt op het spotten van een ei, nu nog langer wachten en ik ben al zooo ongeduldig! Oh wat erg he, dat ik zo klaag… ik zou s een voorbeeld moeten nemen aan jullie puck, liesje en kim!

Fijn weekend allemaal!

Kaatje, fijn dat het weer beter gaat! Je hebt net zoveel recht als ons met klagen hoor.

Zonnetje, idd al snel je bruiloft, ben erg benieuwd naar je jurk.

Pff ik moet dinsdag naar de kaakchirurg, hij gaat een van mijn verstandskiezen trekken. zie er nu al tegenop.

@Kaatje: Hoe gaat het nu met je? Voel je je alweer wat beter? :hug:

@Cindy: Hoe is het met jou meid? We missen je hier! :hug:

@Kim: Oeh heeeerlijk joh, wat een lekker vooruitzicht. 8)

@Liesje: Fijn dat het prikken je meeviel. Hopelijk gaat het allemaal snel resultaat geven. :-*

Sterkte dinsdag bij de kaakchirurg, brrrr.

@Nicole: Wanneer is je echo?

@Zonnetje: Wow, 2 september dat is al bijna!!! :dance:

Jammer van je ongi, was een mooi huwelijkscadeautje geweest.

Gelukkig gaat het ondertussen ietsie beter met Ody. Ze loopt nog steeds slecht, maar langzaamaan lijkt ze weer een beetje op te krabbelen. De afspraak laat ik wel gewoon staan, want ik wil sowieso weten wat de mogelijkheden zijn als het echt niet meer gaat.

Met Chris gaat het ook iets beter, maar hij heeft nog veel last van zn rug, vooral als hij lange tijd moet zitten. Dan beland je gisteren natuurlijk spontaan in een eindeloze rit van files en omleidingen waardoor je 2 uur in de auto zit. :roll: Volgens de fysio is het geen hernia, dus dat hopen we dan maar.

Gisteren bij vrienden op kraamvisite geweest. Jeetje, wat is zo´n pasgeboren beebje dan klein. :inlove: Kan me echt niet meer voorstellen dat Evi ook zo klein is geweest. Ik heb deze week een donkerpaars moterjack (nepleer) voor haar gekocht en toen ik haar daar gisteren in zag lopen, met haar lange haren alweer op een staartje en haar laarzen over haar skinny, vond ik het ineens alweer zo´n grote meid.

Time flies…

Mijn ei is waarschijnlijk weer voorbij, maar aangezien we de afgelopen week amper hebben geklust, denk ik niet dat het wat gaat worden deze maand.

Verder zijn we druk aan het rondkijken voor de vakantie. Bonaire is van de verlanglijst gegooid, dat vonden we met die ticketprijzen te duur worden voor een strandvakantie. Bij ons allebei gaan de kriebels om weer rond te gaan trekken behoorlijk te keer, dus daar zijn we nu ook druk mee bezig. Chris wil heel graag naar Thailand en ik naar Costa Rica, daar willen we dan 2-3 weken rond trekken. Dat betekent dan wel dat we in die tussentijd weer even aan de condooms gaan, want ik wil niet zwanger op rondreis. Ben ik voor die tijd wel zwanger geworden, dan gaan we denk ik gewoon lekker 2 weken naar de Canarisch eilanden, maar dan wel pas in het 2e trimester.

Suzanne:

Balen van je lieverd zijn rug!! Hoop dat fysio uitkomst biedt. Helaas weet ik uit ervaring dat een hernia en vooral een operatie vaak ook niet een oplossing is. Blijkt uit onderzoek dat veel mensen een jaar na de operatie ook niet veel beter zijn maar soms zelfs slechter dan de mensen die ze gevolgd hebben na een jaar rust en fysio.

Verzorg hem maar goed!!

We zijn vrijdag bij de fertiliteitsarts geweest en ze gaan nog wat extra gegevens opvragen bij het andere ziekenhuis. Eind okt na onze vakantie gaan we aan de gang met de behandelingen. Aan de hand van de gegevens uit het andere ziekenhuis zullen ze voorstel doen. Hoogstwaarschijnlijk IVF of ICSi.

Kim jij ook nog op vakantie :dance: heerlijk hè wij kijken er ook echt naaruit.

Zonnetje alvast succes met de laatste voorbereidingen voor jullie huwelijk! Jammer van de ongi maar wie weet komende maand positieve test.

Geniet nog van jullie weekend allemaal!!

Suzanne:

Balen van je lieverd zijn rug!! Hoop dat fysio uitkomst biedt. Helaas weet ik uit ervaring dat een hernia en vooral een operatie vaak ook niet een oplossing is. Blijkt uit onderzoek dat veel mensen een jaar na de operatie ook niet veel beter zijn maar soms zelfs slechter dan de mensen die ze gevolgd hebben na een jaar rust en fysio.

Verzorg hem maar goed!!

We zijn vrijdag bij de fertiliteitsarts geweest en ze gaan nog wat extra gegevens opvragen bij het andere ziekenhuis. Eind okt na onze vakantie gaan we aan de gang met de behandelingen. Aan de hand van de gegevens uit het andere ziekenhuis zullen ze voorstel doen. Hoogstwaarschijnlijk IVF of ICSi.

Kim jij ook nog op vakantie :dance: heerlijk hè wij kijken er ook echt naaruit.

Zonnetje alvast succes met de laatste voorbereidingen voor jullie huwelijk! Jammer van de ongi maar wie weet komende maand positieve test.

Geniet nog van jullie weekend allemaal!!