Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Hoi meiden,

Werd vanmorgen ongesteld wakker… dat was wel even slikken, maar sta er nu al weer nuchter in enzo :)…

@Suzanne, ik kan me voorstellen dat je dan even een flinke bout week hebt gehad. Komt snel goed hoop ik!

suzanne,

dank je wel. :-*

Je moet wel positief blijven hoor… wie weet is het volgende maand wel raak… ik blijf duimen voor je!

En zo’n week achter de rug… nou dan mag je balen hoor!! Soms heb je het gevoel dat echt alles tegen zit. En jij heb net zo’n week gehad.

Liesje,

jeetje wat spannend allemaal! Sta je er positief tegenover?? Of ben je bang voor de prikken? Ben wel benieuwd hoe je het ervaart.

We leveren het wel vaker in de apotheek af en dan vraag ik het NATUURLIJK nooit aan die vrouwen… Hoop niet dat je het erg vind dat ik het aan jou vraag. :oops:

Da,

thnx!! :inlove:

maria,

verdorrie! Ook ongesteld! :hug:

Nou hier nog steeds onzekerheid hoor… Vandaag de hele dag last van de onderrug… En dat ken ik dus niet. JA MET MIJN MENSTRUATIE!!!

Verder heb ik een afspraak voor 8 september bij de verloskundige in het ziekenhuis.

Ze wilde me eerst doorverwijzen naar de “gewone” verloskundige of huisarts. Dus ik uitleggen dat ik dit advies van de gynaecoloog toen zelf heb gekregen… Nou na veel gemopper kon ze een gaatje vinden. pffffff

Stond al op het punt om op te hangen. DAN TOCH NIET? Ga me toch niet druk maken om hun overvolle schema… haha dan ga ik wel ergens anders op controles hoor. Gaat om de gezondheid van mij en de baby dat ik in het ziekenhuis moet zijn.

Nou ja… de afspraak staat. Dus nu nog 3 weken wachten.

Spannende tijd met die rugpijn erbij. :shifty:

@Maria: Potverdikkeme, toch ongesteld geworden. Had er niet echt meer op gerekend na 2 negatieve testen, maar ja zo lang je ongi uitblijft blijf je toch hopen. Kom op meid, gaan we samen de volgende ronde in, kunnen we elkaar opvrolijken. :-*

@Nicole: Balen dat je zo last van je rug hebt. Wellicht toch al je banden? Die schijn je bij een 2e zwangerschap al heel snel te kunnen voelen.

Moet nog ff mopperen op het asociale nederlandse volk hoor (alweer). :evil:

Op maandag ga ik meestal na het sporten de rest van de dag naar mijn ouders, zo ook vandaag. Ik zou even boodschappen gaan doen met mn moeder, auto was geen optie ivm markt, dus ff op de fiets. Ze hebben nog een oud fietsstoeltje in de garage liggen die je zo op het stuur klikt, dus kon Evi ook mee op de fiets. Op de terugweg laat Evi haar prinsessentas uit haar handen vallen en ze duikt naar voren om hem nog te pakken. Vervolgens schiet door haar plotselinge gewichtsverplaatsing de clip van het stoeltje los en kiept ze met stoeltje en al over stuur heen. Ik kon nog net een been grijpen, dus Evi bengelt nog in haar stoeltje boven mn voorwiel. Ik moest de fiets vast houden en Evi´s been en sta onwijs te tobben om haar overeind te krijgen, terwijl Evi de longen uit haar lijf krijst.

Mensen fietsen voorbij en aan de overkant van de straat staan zelfs mensen te kijken hoe ik sta te kloten, maar niemand helpt me. Gelukkig had ik mn moeder bij me om te helpen en uiteindelijk stopt er nog wel een vrouw met 2 kindjes op de fiets, die mijn fiets vast houd, zodat ik Evi kan pakken.

Echt niet te geloven, er hangt een kind ondersteboven te krijsen boven een voorwiel en je gaat staan kijken. Je ziet me tobben en ik was me ook kapot geschrokken natuurlijk, dan ga je me toch helpen. :wall:

Gelukkig valt de schade mee, we waren allebei heel hard geschrokken, Evi heeft een blauw plek in haar gezicht en een grote kras in haar nek. Het had veel erger af kunnen lopen…

Tsjesus suzanne!! Wat een verhaal joh! Ik kan me voorstellen dat je de schrik er goed in had zitten!!

Ik moet wel bekennen dat ik in eerste instantie niet zou weten hoe ik zou moeten reageren. Omdat ik denk te verbijsterd ben of te verstard van schrik waardoor ik niet 123 adequaat zou kunnen reageren. Weet niet wat dat is… vind het een zeer hatelijke eigenschap :wink:

vind het wel “fijn” dat we nu samen onze volgende cyclus in gaan. Kunnen we elkaar lekker steunen :)…

@Nicole, spannend meis!! Waarom moest je gelijk door dan!?

Hoi meiden

Heb een tijdje (schandalig) niets van me laten horen. Heb t zo allemachtig druk met de voorbereidingen van de bruiloft… nog 2,5 week…

En als ik een keer tijd heb, heb ik geen zin meer om achter mijn lappie te zitten.

Hier zitten we op de wachtbank, want de klusdagen zijn weer voorbij…

Heb heel wat pagina’s terug gelezen met goed en minder goed nieuws…

Nicole, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt onwijs leuk voor jullie. Nou hoeven jullie niet meer gericht te klussen en is het voor je mannetje ook wat rustiger. Geniet ervan!!

Kim, super dat je een wat kortere cyclus hebt, hopelijk kan je nu wat gerichter klussen en is het deze ronde raak voor jullie!!

Kaatje, wat een naar nieuws, een mk… :hug:

Sterkte! Helaas weet ik wat het is om een vroege mk te krijgen…

Suzanne, balen dat t solliciteren niet echt lukt… maar echt, ergens ligt er een mooie baan op jou te wachten. Ik heb ook geluk gehad, heb ja gezegd omdat ik afgelopen keer gewoon ongi werd. Als ik toen wel zwanger was, had ik t ook niet gedaan. Maar ja, wie weet hoe lang t nog duurt (hopelijk niet te lang, haha). En ik zie wel hoe t hier gaat op mijn nieuwe werkplek. Ik ga in de week van 12 september beginnen.

Hoest eigenlijk met je hond? wat is daarmee?

Mijke, super dat je meedoet met mvm… toch wel spannend of je ook bij hun een 2e streepje krijgt, hahaha.

Puck, sterkt, hopelijk vinden ze toch wat levends waar ze wat mee kunnen doen!!

Estha, al weer 9 weken… gaat snel zeg! Geniet ervan!

Liesje, fijn dat er nu stappen genomen worden. Spannend!!

Meiden die weer in de nieuwe ronde zitten: Erg balen, maar heel veel succes deze ronde!!!

@ Zonnetje, dank je, het streepje bij hun was overduidelijk :smiley:

Hey meiden.

Mvm komt di 23 aug langs.

Ben benieuwd. En hoe ze het gaan ophalen. Wil pas na 8 september vertellen. Dus tja… Wil ze liever niet langs de weg zetten

Morgen op bezoek bij een collega die nog 4 weken verlof heeft. Dus lekker mijn hormonen laten gaan bij het ukkie.

Lig nu ook weer vroeg te bed. Vanwege de rugpijn. Maar klagen doe ik niet!!

Suzanne,

Wat een schrik situatie! Krijg er kippevel van! Pfffff ik zou wel meteen helpen. Ik ben zo’n muts dat juist te snel bijspringt haha

Maar snap heel goed dat je boos word als niemand helpt en je kleine zo bungelt!

Maria,

Omdat mijn placenta niet los liet bij de bevalling en ik zwangerschapsvergiftiging had.

Dus mag sowieso niet thuis bevallen.

Zonnetje,

Spannend! Voor jou dus weer het wachtbankje!

En ja we zijn nu idd heel wat relaxter met de intieme momenten. Stom dat zoiets zoveel invloed heeft…

Iedereen bedankt weer voor de lieve reacties. Blijft erg lastig allemaal en dat wachten en die onzekerheid kosten me behoorlijk wat energie en nu had ik dat al niet zoveel.

Gefeliciteerd Nicole!! Spannend allemaal weer.

Liesje bedankt voor de link. Zag dat jij inmiddels stap verder bent en je met IUI gaat starten. Hopen dat dat resultaat gaat hebben. Weet zelf nog niet welke behandelingen ze gaan voorstellen en wat het precies allemaal voor effect gaat hebben. Zelf weet ik niet of ik het lichamelijk en emotioneel aankan om weer de medische molen in te gaan, IUI zou ik wel voor open staan maar IVF …ik weet het niet. Hoewel de wens zo groot is.

Heb mijn portie wel gehad afgelopen jaren en moet ook aan mijn eigen gezondheid denken. Wacht de gesprekkken komende week af en dan zullen we wel zien. Verwacht eigenlijk wel dat ze het zaadonderzoek weer opnieuw zullen doen en dat we wederom weer paar weken verder zullen zijn voor er vervolgstappen worden genomen.

Met de ovulatietest kan ik mijn piek wel vinden. Dus dat is alvast wat.

Nu op het wachtbankje…

:snooty:

Zonnetje, spannend de grote dag komt steeds dichterbij.

Nicole, namens mijzelf en alle andere vrouwen die niet vanzelf zwanger kunnen raken alvast ontzettend bedankt voor je donaties.

Geen probleem hoor, wil graag vertellen hoe ik alles ervaar. Kijk heel erg positief tegen de behandeling aan. Het prikken zal even doorbijten zijn maar tis voor een goed doel, denk trouwens dat ik mijn mannetje mij laat prikken, doet hij er ook nog iets voor dan alleen zijn kwakkie inleveren.

Suzanne, wat een schrik zeg met je dochtertje, gelukkig is het redelijk goed afgelopen.

Puck, wat een narigheid allemaal ik zal er ook behoorlijk van ondersteboven zijn. Ben blij dat IUI bestaat, is een soort tussenstation, de stap naar IVF is meteen zo groot.

@liedje fijn dat je er zo positief tegenover staat.

@puck ben benieuwd hoe het verder gaat… nu in ieder geval op het wachtbankje.

@zonnetje leuk he de voorbereidingen! Spannend hoor!

Hier waarschijnelijk ei gespot. Gister even krampen re-onder vandaag veel helder taai slijm. Verder gister een dip in de temp… :pray:

Gister geklust en vanaaf maar weer… ben eens benieuwd! Verder druk met werk.

Lekker weer he! :-*

@Kaatje en Cindy: Hoe is het nu met jullie? Waarschijnlijk hebben jullie momenteel helemaal geen behoefte om hier te posten en dat begrijp ik helemaal, maar ik moet vaak aan jullie denken. :hug:

@Zonnetje: Spannend joh, bijna trouwen. We zitten hier wel in de bruiloften hihi. :mrgreen:

Met Ody (mn hond) gaat het nog steeds niet zo goed. Ze heeft HD en spondylose en dat gaat altijd met ups en downs. De laatste tijd ging het juist supergoed, maar momenteel loopt ze weer erg slecht. Als het nog lang zo blijft laat ik opnieuw foto´s maken en moeten er misschien beslissingen gemaakt worden, want zo kan ze niet blijven lopen. :cry:

@Nicole: Hoe was vandaag het ukkieknuffelen? :lol:

@Puck en Liesje: De duimen draaien hier nog steeds hoor meiden. :hug:

@Kim: Nou ja, een ei spotten is al heel wat toch? Dan kun je iig gericht klussen en is de kans dat het lukt ook groter.

suzanne,

het was zooooo fijn.

alleen kon vanacht niet slapen. Dus vanmorgen was ik bek af en toen ukkie te bed ging, ging ik ook nog een uurtje te bed.

Vanmiddag lekker op baby bezoek weer geweest. Ook dat was leuk.

Het is zo heerlijk om met die kleine meid van me te studderen.

Ze is gewoon zo enthousiast over alles en krijg constant kusjes en knuffels.

Mama’s vriendinnetje. :inlove:

liesje,

vind je dat niet vervelend dan?? Als je man je prikt. Maar begrijp het wel. Dan doen jullie het nog een beetje samen.

En ik doe het graag hoor! De afspraak ik verplaatst naar donderdag. Was vergeten dat ik dinsdag werk ipv donderdag.

En ik denk dat ik het gewoon vertel op mijn werk dat ik zwanger ben. Dan kan ik de flessen ook op mijn werk neerzetten om op te vangen. Alles is meegenomen!! Toch??

puck,

dank je wel :inlove: Ben af en toe helemaal zenuwachtig. Hoe zat alles ook al weer?? Wat is normaal en wat niet? Wat mag je wel doen en wat niet. Helemaal leuk :inlove:

Nicole wat goed! Gefeliciteerd!! Ik wens je een heerlijke zwangerschap toe, geniet ervan!

Puck, Liesje en Kim een dikke :inlove: Echt klote (om het maar ff op zn rotterrdams te zeggen) dat zwanger worden bij jullie niet vanzelf gaat. Denk aan jullie!

Hier gaat het op zich wel ok. Moest gister weer bloedprikken en zojuist de uitslag gehad, HCG waarde daalt maar moet over twee weken weer bloed laten prikken. Gisteravond kreeg ik me daar toch een buikpijn… Op de plek waar het ook zeer deed toen ik die miskraam kreeg maar dan nog veel heftiger. Pfoe echt pijn, tot jankens toe! Ging ook meteen heel heftig vloeien… Of dit nou gewoon een eerste heftige menstruatie is, ik weet het niet. Had net de uitslag gekregen van de assisitente vd gyn ben ik het vergeten te zeggen,… Nouja buikpijn is nu ook zo goed als weg, gelukkig! Ik hoop dat ik snel weer een cyclus heb waar ik van op aan kan…

Nu weer snel aan het werk. Wil vanmiddga beetje op tijd naar huis. Mn zoon is jarig, 8 jaar alweer!

Fijne dag!

kaatje! gefeliciteerd met je zoon! :dance:

Wel hefitg die buikpijn… Vraag me dan toch af of het nog een nasleep is van eerder?? Maar ben blij voor je dat de pijn nu weg is.

Kaatje, nog gefeliciteer met je zoon!

8 jaar, dat is een mooie leedtijd. Heeft hij een leuke verjaardag gehad? En veel cadeautjes? Haha

Gelukkig is iig die buikpijn over zeg!

hey meiden

hoe is het met iedereen??

:-*

Ik denk aan jullie elke keer dat mijn computer aan gaat en duim dat het deze rond raak is!!

:pray:

Hier is het rustig. regelmatig aan het klussen.

En (ik denk) op het wachtbankje nu… ben eens benieuwd…

verder nog twee weken werken en dan lekker vakantie! Echt zin in!

Niet veel nieuws dus hier.

Hoe is het met jullie allemaal? :-*

Hier ook niet veel nieuws. We gaan deze maand weer s proberen een ei te spotten. Ben ook weer met de Persona begonnen en zit nu op dag 5 pas dus ik heb nog even te gaan. Afgaand op het gemiddelde van de vorige maanden (handig dat excell lijstje! :smiley: )zal het erom hangen of vriendje thuis is als mn ei komt… dus ik hoop van harte dat ie wat later komt deze maand! :pray:

Het weer is iig goed! Heb van het zonnetje genoeten afgelopen weekend :thumbup:

Fijne dag allemaal!

Ik heb ook niets nieuws te melden, alles heel rustig hier. Morgen heb ik prikinstructie in het ziekenhuis. Als alles goed gaat kan ik volgende week beginnen met prikken tenzij ik zwanger blijk te zijn, zal niet het geval zijn omdat we afgelopen weken weinig geklust hebben en waarschijnlijk heb ik mijn ei ook gemist.

Hey Meiden,

Erg rustig hier, goed aan de klus allemaal? :wink:

Ik heb niet heel veel tijd over, druk met

de voorbereidingen van de bruiloft :slight_smile:

Hier gaat alles prima eigenlijk.

Dames op het wachtbankje…Succes!!!