hey suzanne
hier nog krampen… maar geen ongi…
Nog steeds aan het wachten tot morgen. Maar heb al besloten dat als ik dan nog krampen heb ik gewoon wacht tot maandag. Ga mezelf niet gek maken.
estha,
ik hoop het zooooo dat je gelijk hebt. Maar dan zou het al een andere start zijn dan ik bij tess had. Daar had ik NERGENS last van. :shifty:
hey mijke,
hier dus nog aan het wachten… maar zonder vertrouwen hoor…
vanochtend zoooo raar gedroomd.
Dat niemand naar me wilde luisteren. Dikke tranen. Mijn moeder die weg was bij mijn vader en niet met me wilde praten. Tess ouder en die dingen ruilde voor niks… :shock: Ik werd wakker en was overtuigd dikke tranen te hebben, want dat was in mijn droom wel zo. God wat heb ik daar gehuild. Maar nee, niks behalve een brok in mijn keel. Byzar…
mijke
ik lees net dat je gaat trouwen!! Super joh! Gefeliciteerd! :inlove:
@ suzanne he balen meid… :hug:
@ mijke gefeliciteerd!! Leuk hoor trouwen
@nicole dat heb ik ook wel vaker, in je droom schreeuw je het uit, helemaal over mn toeren en als ik dan wakker wordt heb je alle maar het goel of alles vast zit in je hoofd, brok in je keel enz. Vreselijk vind ik dat. Volgens mij kan je niet huilen in je slaap en daardoor blijft alles van binnen zitten, niet goed voor je nachtrust…
suzanne,
ik vergeet helemaal een reactie te plaatsen maar dacht echt: nouuuuu!!! verdorie!!! :hug:
baalde echt net voor je…maar vergat het helemaal te zeggen… :oops:
DIKKE KUS VOOR JOUW!!
meiden ik kon me niet inhouden!!!
beetje wazig maar een dikke plus en 2-3weken zwanger!!!
Jaaaaaaaaaa, zie je wel Nicole!!! Gefeliciteerd joh!!! Geniet ervan!!! :thumbup: :dance:
Het nicole! Jajajajajaja! Zwanger! Gefeliciteerd!
ik heb al vanaf het begin het gevoel dat we in dezelfde maand zwanger gaan worden, hoop dat dat gevoel uit gaat komen :oops:
lopen we weer een maand achter elkaar aan!! hahaha net als onze meiden. :inlove:
oooo kim!!! dat zou geweldig zijn!!! hoop het zo!!
@Nicole, jaaaaaaaaa inderdaad! Zo had ik het nog niet eens bekeken, wat toevallig zeg!! Echt heel grappig. Hebben we straks gewoon 2 kindjes die bijna even oud zijn (1 maand schelen), als het dan nog alletwee jongetjes zijn zou het helemaal apart zijn!
Ik heb sterk het gevoel dat het hier weer een meisje word… kan namelijk alleen maar meisjesnamen bedenken! Zou een jongetje leuk vinden maar een meisje net zo leuk. Over 7 weken gaan we het zien… laten een geslachtsbepaling doen bij 16 weken.
Oh en was je mannetje in de buurt Nicole? Of is hij aan het werk?
Ow super Nicole, gefeliciteerd!!! :dance:
Ik had echt het gevoel dat wij tegelijk zwanger zouden worden, dus ik vind het even moeilijk nu om blij te zijn voor je…sorry… :oops:
Nicole, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Suzanne, balen dat jij ook ongesteld geworden bent.
Voor wie moet er nu nog geduimd worden?
Ik heb gister een afspraak gemaakt voor a.s. maandagochtend bij mijn gyn.
Fijn weekend allemaal.
hoi,
sorry ik zag al jullie vragen… :oops:
@suzanne, balen meis dat je even niet zo lekker in je vel zit! Hopelijk knap je gauw weer op!
@mijke, gefeliciteerd met je huwelijk!
@estha, fijn dat krampen niets te betekenen hoeven te hebben. Die voel ik al een aantal dagen.
@Nicole, gefeliciteerd!! Je geeft me hoop, ik heb afgesproken dat ik morgenochtend zou testen, maar nu wil ik ook nu testen!!
@Liesje, balen dat je al weer terug bent dan! Hopelijk heb je het wel lekker gehad! Spannend bij de gyn!
net getest en de test is negatief… dus ja… ik zal wel ongi worden
bedankt meiden!!!
Had idd het gevoel met meerdere zwanger te zijn… baal een beetje dat ik nu zonder jullie ook in de aprilmama’s ga schrijven.
Suzanne,
niets om voor te schamen. Ken het… en de teleurstelling dat andere wel zwanger zijn. Kan het zelf ook nog steeds niet geloven… verwacht mijn ongi elk moment nog…
Dikke knuf voor jouw meis. :hug: Ik blijf bij je (jullie)…
maria,
wat balen… ochtend urine niet een beter idee?? Of ga je nu niet meer testen??
liesje,
wat gaat er precies gebeuren maandag?? Controle ofzo? Of verder acties bespreken??
estha,
ja manlief was er wel en die is er super blij mee!!!
We willen niet weten wat het wordt… en het maakt ons ook totaal niets uit.
Als zeggen ze wel: andere manier van zwangerschap is het andere geslacht toch?? haha
Voor de mensen die mijn op hyves/facebook hebben: aub nog mondje dicht :silenced:
Maar dat snappen jullie vast wel :-*
Kan het nog niet geloven… net uit eten geweest en netjes gedragen + ik was de bob. Dus mooi excuus. :lol:
manlief zei ook dat hij vond dat ik straalde afgelopen weekend… maar ja, nooit gedacht dat het hierdoor zou komen :inlove:
helemaal niemand vandaag ?? :shifty:
we zijn wezen varen met mijn ouders en onze kleine meid.
Het was heerlijk!! zelfs een beetje verbrand…
Maar ik was ook moe… gaf het windje en zon maar de schuld. :lol:
Verder leef ik nog in ongeloof.
Heb me wel aangemeld bij moeders voor moeders…
Gefeliciteerd nicole!!!
En balen voor de anderen!! Hopelijk plassen jullie allemaal snel 2 streepjes!
lekker nicole!! Haha… groot gelijk met de wind en het zonnetje
Hier nog steeds geen ongi. Best spannend dus op het moment. HEb zeker weten de dertigste mijn ei gehad. WAs de enige dag dat ik vruchtbaar slijm had, en veel (sorry)… vanaf de dag daarna helemaal niets meer… en ook niet terug gekomen… hmm…
Even een ego berichtje, ben vanmorgen bij de gyn geweest om een vervolgbehandeling te bespreken. Het gaat IUI worden in een opgewekte cyclus. Volgende week dinsdag krijg ik een prikinstructie en de vrijdag daarop een afspraak met een voortplantings deskundige. Erg spannend allemaal maar wel heel blij dat er eindelijk stappen ondernomen worden.
Heb vanmorgen ook een echo gehad en ze zag dat mijn eisprong van deze cyclus is geweest.
Lekker Nicole dat je gister gevaren hebt. Hier was het helemaal niet zulk mooi weer.
Vandaag zijn we lekker in de tuin bezig, zag er niet uit. Gras stond aan de knieeen en het onkruid tussen de tegels was ook flink.
Maria, hoe is het nu met jou?
Estha, met jouw zwangerschap alles goed?
Kaatje, kan je je miskraam een beetje verwerken?
@Liesje: Spannend allemaal zeg, wel super dat er nu stappen ondernomen gaan worden. Hopelijk gaat het snel resultaat hebben. Sterkte de komende tijd! :hug:
@Nicole: Ik kom jou nog even gemeend feliciteren met je zwangerschap, dat lukte me zaterdag ff niet. Maar het is jullie natuurlijk van harte gegund en ik ben echt heel blij voor je. :-*
Ik heb gewoon een rotweek achter de rug met al de stomme sollicitaties die van geen meter opschieten, ongesteld geworden en mijn oudste hond gaat niet goed, dus daar maak ik me ook zorgen om. Hopelijk wordt dit een betere week, maar ik krijg zo onderhand wel het gevoel dat zwanger worden wederom een jarenplan gaat worden.
@Maria: Bij jou ook nog steeds niets? Spannuuuuund.
Kreeg net eindelijk het langverwachte smsje van mn vriendinnetje dat ze moeder is geworden van een jongetje Ryan. Ik wist als een van de weinige de naam en geslacht al, dus dat was geen verrassing meer hihi. Heb haar verder nog niet gesproken, dus ik ben heeeel benieuwd hoe het met ze gaat en hoe de bevalling is verlopen en natuurlijk hoe het menneke eruit ziet. :inlove:
Maar het zal ook wel even moeilijk zijn misschien…