jeetje suzanne,
dat schiet niet op meis! :evil: Al die teleurstellingen… Dan maar een positieve test :inlove: oke?!!
kaatje,
goed van je dat je aan de lijn bent!! Maar pas wel op, aangezien je nog bloed.
Niet flauwvallen hoor… :-*
maria,
HOEZO BIJNA GELIJK??? hahaha zaterdag is D-Day!! Wanneer ga jij testen??? ik zondag…
Verder heb ik vandaag best wel zin in sex… hahaha :silenced: Nogal een frustrend probleempje aangezien manlief er niet is…
Geen krampen gelukkig vandaag!
Jaaah, als dat nou eens zou kunnen, dan stop ik acuut met soliciteren, maar ik geloof dat het deze maand weer niet gelukt is.
Hooi!
@ Susanne, moeilijk he dat wachten…Ik had zelfs de neiging om nog
een test te doen, om te kijken of het er nog zit…hoe onnozel… :wall:
Maar had geluk, gister kwam er een vrouw van moeders voor moeders
en die testen om te kijken of de hoogte van het HCG hormoon hoog
genoeg is wat je uit plast voor verwerking. En joehoe nog steeds
2 streepjes, of course :lol:
@ Maria, ja wel spannend, zo ff douchen en naar de VK. Heb je niet vergeten uit te rusten in je vakantie?
@ Nicole, knap hoor dat je wacht tot zondag
@ Kaatje, echte :inlove: bij jullie dus :lol: Jezelf niet uithongeren he…Ik weet dat zo’n dieet verleidelijk is, maar gezond en genoeg eten is minstens zo belangrijk.
Nieuws vanaf hier:
Sinds gisteravond doe ik dus mee met mvm. Heb al 1 fles vol
Om 10:00 afspraak bij de verloskundige…
Wat betreft kwaaltjes, af en toe wat misselijk, beetje moe. En sinds
een week of 2 ga ik er elke nacht af omdat ik moet plassen :? dat is iets minder leuk, dan heb je gelijk zo’n verstoorde nachtrust…
Verder geen klachten of gekkigheden…
Ik duim voor de meiden op het bankje hoor!!
Hey meiden.
Ik voel me niet zo tof vandaag.
Lichte hoofdpijn en moe.
Werk deze week 5 dagen ipv 3 ivm vakantie tijd maar ik heb echt het gevoel dat ik om ga vallen.
Pfffff nog 3 en een half uur!
schudt handjes met Nicole
Hier ook moe en koppijn, duik zo even lekker mn bedje in met de kleine meid. Mn huisje is aan kant en de wasmachine draait, dus ik vind het ff gescheten. Vervelende is dat ik nog op beestenvoer zit te wachten wat vandaag gebracht gaat worden, zou je net zien dat ze staan te bellen als je lekker ligt. :?
volgens mij is het vandaag hoofdpijndag :doh:
Ik zit ook al met een kloppend hoofd achter de computer op het werk.
Werk je in een huisartsenpraktijk is er niet eens een paracetamol :wall:
Maar goed nog een halfuurtje…
ben eens benieuwd ‘wachtbank dames’!!!
Mijke leuk MVM!! ben benieuwd hoe het bij de vk was.
Daar ben ik eindelijke weer even!
Jeetje Kaatje wat rot voor jullie zeg. Eerst blij met de zwangerschap en dan zo’n grote teleurstelling. Ik hoop dat de waardes snel afnemen en je niet meer in onzekerheid zult zitten.
Weer wat dames die bijna kunnen testen. Spannend!!
Vorige week de uitslagen gekregen maar op basis van de laatste tests konden ze geen behandeling voorstellen. Kwaliteit van het zaad was zo slecht dat er opnieuw overleg moet zijn met de fertiliteitsarts. ( werd gebeld door arts assistent)
Zoals zij het nu zag zou IUI geen mogelijkheid zijn maar misschien alleen IVF hoewel ook daar twijfels waren of dit mogelijkheid zou kunnen zijn want volume zat ver onder de norm en geen bewegelijke cellen aangetroffen
Heb slechte week gehad je hoopt zo dat ze wat kunnen doen. Die onzekerheid is vreselijk. We horen binnen nu en 2 weken of ze nogmaals het zaadonderzoek herhalen voor de 3e keer.
Hoop dat ze snel wat kunnen zeggen en doen.
Zag dat er al bijna weer wat dames kunnen gaan testen. Spannend hoor!
Kim, fijn dat je wat normalere cyclus had. Zal voor je duimen dat het snel raak is.
Voor de dames die nu op vakantie zijn, geniet ervan! Hier lijkt het nu wel herfst dus ga zo maar eens een warm bad nemen Fijne avond allemaal!
@nicole, ik heb vandaag getest --’. Maar de test was negatief, off course.
Ik weet dat we er nog drie dagen voor zitten, maar ik voelde me echt niet lekker vandaag dus vandaar toch de nieuwsgierigheid.
Ben misselijk, moe, hoofdpijn, lichte krampjes, onhandig, etc… dus ja… ik wist het ff niet meer… En nu voel ik mij eigenlijk dus @!%^(… omdat ik getest heb… haha… muts ben ik ;)…
@Mijke, klinkt spannend allemaal. Heb van n vriendin dvd gekregen van MVM over een nieuw leven. Het is echt bijzonder hoe dat werkt. Alleen ineens keek je dus naar een bevalling en zag je het hoofdje tegen de opening van de vagina aanzitten en daaronder de anus… die had ik niet aan zien komen dus ik was een beetje van mn a propos…
@degene die vroeg of ik wel heb uitgerust… heb regelmatig uitgeslapen en ging meestal rond twaalven slapen… nu lig ik al… heb een schijtdag dus dan kan ik maar beter in bed gaan liggen ben ik niemand, en vooral mezelf, niet tot last
@Puck, balen meiss!! Om maar te zwijgen over het feit dat het ronduit !(%*^)& is. sterkte!!
Puck jeetje wat balen zeg! Je leeft zo toe naar ‘de oplossing’ en dan blijkt die nog verder weg te zijn dan gedacht…
Hopelijke blijkt IVF toch een optie, maar voor nu een dikke knuffel :hug:
Hallo dames, ben weer terug in het land, blegh. Loop al sinds gister te mokken, had zo graag langer gebleven. Mijn schoonmoeder vond het ook verschrikkelijk dat we weer weg gingen, ze was al sinds zondag erg verdrietig, ik merkte het gewoon aan haar.
We gaan proberen in de kerstvakantie weer terug te gaan.
Las dat het voor een aantal dames weer erg spannend wordt de komende dagen.
Kaatje, dikke knuffel, hoop voor je dat het vloeien snel stopt en dat de HCG weer snel uit je lichaam is verdwenen en je weer verder kan.
Puck, wat verschrikkelijk dat er geen levende cellen zijn gevonden. Heeft de arts gesproken over de opties Mesa, Tese, Pese? Heel verhaal om uit te leggen wat het is dus zet hieronder even een linkje, misschien dat jullie er wat aan hebben.
http://www.fertiliteit.info/content/fertiliteit/behandeling/mesa-tese.asp
Heb verder niets te melden alleen dat mijn vruchtbare dagen er weer aankomen en dat ik vd week een afspraak ga maken bij mijn gyn, tis alweer een half jaar na mijn laparoscopie.
@Mijke: Goed dat je meedoet met MVM. :thumbup:
@Kim en Nicole: Hoe is het met jullie koppies?
@Puck: Wat een klotenieuws zeg. Hopelijk kan IVF voor jullie toch uitkomst bieden. Dikke knuffel :hug:
@Maria: Fijn om te lezen dat ik niet de enige muts ben die veel te vroeg met een test op de wc zit hahaha. :mrgreen: Het blijft gewoon iedere maand weer spannend he, zeker als je van alles voelt enzo.
@Liesje: Tja, altijd balen als je vakantie weer afgelopen is, maar als je met de kerst weer gaat heb je iig iets om naar uit te kijken.
Voor jou ook weer spannende tijden als je weer naar de gyn gaat. :hug:
Hier is de hoofdpijn gelukkig gezakt, maar echt fit voel ik me nog niet. Gisteren lekker op bed gelegen, postbode is niet eens geweest, dus was maar goed dat ik daar niet op gewacht heb. Die zal vandaag dan wel komen (edit: komt er nu aan haha).
Hier verder niet zo veel nieuws, zit ongeduldig op het wachtbankje, al denk ik niet dat ik zwanger ben.
Morgen neemt Chris lekker een dagje vrij, want het is nog erg rustig op kantoor. Morgenochtend met Evi naar CB voor ogentest, ben benieuwd hoe ze het doet, ga zo nog maar even de plaatjes oefenen.
hey meiden.
Hier net krampen dus verwacht mijn ongi wel vanavond of morgen. :wall:
suzanne,
hopelijk is jou fitheid voor een goed doel
ga je morgen nog testen??
liesje,
wat gaat de tijd snel joh… hopelijk nu nog raak voordat je naar de gynaecoloog moet.
puck,
weet niet wat ik moet zeggen. Jeetje wat een domper!!! :hug:
Ik hoop dat ze snel met iets komen waardoor er wat positiefs weer in jullie leven kan komen kwa zwangerschap. Dit is niet leuk meer!!
hey maria,
hopelijk heb jij wel goed nieuws binnenkort.
Ik geef het nu al op.
als je mijn buik ziet denk je trouwens wat heel anders :shifty:
MIJN HEMEL WAT BEN IK DIK!!! stomme darmen!
:hug:
Nee, ik ga echt ernstig proberen om morgen niet te testen, maar te wachten tot ik echt overtijd ben. Maar ik denk echt echt dat ik niet zwanger ben.
Vandaag alweer een klotedag gehad, ik weet echt niet wat ik heb hoor. Voel me me moe, lusteloos, chagerijnig en depressief. Jeetje, ik word echt geleefd door mn hormonen. Op een paar wasjes draaien na, vandaag wederom geen hol gedaan, beetje gehangen, geinternet en boekje gelezen. Heb zelfs manlief laten koken, kon mezelf er niet toe zetten. :oops:
Maria en Nicole, hoe is de stand bij jullie? Al tekenen van een (aankomende) ongi?
Hier is het nog rustig. Had vanmorgen wel onwijze buikkramp, maar dat bleek een andere oorzaak te hebben hihi. :oops:
Geloof er zelf helemaal niets van dat ik zwanger ben, dus ik ga voorlopig nog niet testen. Er gaat teveel geld down the drain door nutteloze testen. :roll:
nou hier kramperig en dan weer niks… :roll:
Morgen heb ik vast spontane bloeding :silenced:
Ik geloof er echt niets van dat ik nu zwanger zou zijn. En als het wel zo is blijft dit beebpje wel heel goed zitten met al die krampen :roll:
We wachten het nog steeds af.
Nu eerst maar weekend vieren
Morgen uit eten met mijn schoonouders.
Hier ook nog steeds niets, ook geen ongi-gevoel in mn buik. Wederom aan het einde van de dag niet lekker, moe, hoofdpijn en misselijk geworden. Ik word niet goed van die hormonen! :evil:
Lig nu lekker in mn bedje naar Dan Karaty te kijken. :inlove: Nu maar heeeeeel hard hopen dat het toch raak is, ook al geloof ik dat zelf niet hihi.
@Nicole, ohhhh spannend!! Krampen hoeven niets te betekenen want die had ik ook heel erg. Ben erg benieuwd… :thumbup:
@Suzanne, bij jou dus ook nog niet, duim voor jullie!! Oh, enne Dan Karety, die is helemaal geweldig!! Kijk je ook altijd Gipsy Wedding?
Hier vanavond eindelijk een avond dat ik niet misselijk ben, en daar ben ik zo blij mee! Had bij J.oy dus nooit last van misselijkheid en tis echt naar. Ben er nu wel achter dat ik heel licht moet eten savonds, dus een soepje met wat brood ofzo als ik zwaarder eet ben ik gelijk misselijk, hoezo Ochtend-misselijkheid?
Maargoed ik mag verder niet klagen natuurlijk, we zijn erg blij en steeds meer mensen weten het inmiddels. We zijn nu bezig voor een dakkapel voor het nieuwe kamertje.
Hoop dat er wat meer van dit topic naar een maandmama’s topic gaan!!
Weer een teleurstelling…
Ik voelde het vanmorgen meteen al en ja hoor, ben weer ongesteld geworden. Dus geen topic met maand-mama´s voor mij.
@Nicole en Maria: Hoe is het bij jullie?
@Estha: Ik was bij Evi ook de hele dag (en nacht) door misselijk, niets alleen in de ochtend. Fijn dat het wat minder is, tis voor een goed doel meid. :hug: Zou er heel wat voor over hebben om ook weer te mogen kotsen hahaha.
@ Susanne, jammer joh, iedere keer weer die spanning en dan toch niet.
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik hoop het zo voor je.
@ Nicole, en hoe is het bij jou?