Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Goedemorgen meiden.

Helaas gister toch ongesteld geworden :frowning: en vanmorgen was mijn temp ook een stuk lager.

Het goede nieuws is

1 dat ik niet zo’n belachelijk langer cyclus heb gehad (37 dagen)

2 dat ik een ei (soort van) gespot heb

3 dat ik ook twee weken later ongi ben geworden

Dus HOERA ik functioneer!

Volgende maand dus gerichter klussen en wie weet.

Ik ga nu werken maar zal vanmiddag mijn ticker aanpassen.

@kaatje succes vandaag :hug: en de rest een mooie dag gewenst.

:-*

kim,

dat is toch goed nieuws joh!

Nu inderdaad meer gericht klussen. Komt helemaal goed!! :inlove:

kaatje,

hoe is het met jou ondertussen??

@Kim: Balen dat je ongi bent geworden, maar wel superfijn dat je cyclus zich lijkt te normaliseren.

Ben ook errug benieuwd hoe het met Kaatje is… :pray:

Hey allemaal,

Ik ben weer terug hier… Wat ik al dacht is gister bevestigd. Heb idd afgelopen maandag een miskraam gehad.

Ik moest om 8.10 bij de huisarts zijn, na wat vragen en een inwendig onderzoek kreeg ik een doorverwijzing voor een echo. Ik heb meteen het ziekenhuis gebeld en kon om kwart over 12 komen. De echo wees uit dat mn baarmoeder leeg was… Ik had al sterk het vermoeden maar toch… wat een teleurstelling! Hup, zo van cloud 9 afgeschopt… Toen liet de echoscopiste me ook behoorlijk schrikken… ze zag “iets” buiten de baarmoeder en moest gaan overleggen met de gyn… Na poosje gewacht moest ik met spoed bloed laten prikken een uur wachten en me weer melden. Ik mocht niets eten en drinken voor het geval het een buitenbaarmoedelijke zwangerschap was want dan zou ik meteen geopereerd moeten worden… Nou dan sta je wel ff raar op je neus te kijken hoor… en dat uur werd ook nog s 2 uur… Pfoe wachten duurt lang dan. Uiteindelijk bij de gyn ook weer een inwendige echo, zij zag niets??? Bloedwaardes waren ook ok. HCG was 325 ofzoiets… Maandag moet ik nog wel een keer bloedprikken om vast te stellen dat het idd omlaag gaat en dat was dat. Ik kon gaan… wat een dag!

Dus nu gaan we vol goede moed op naar de volgende ronde al kan ik dit teleurstellende gevoel maar moeilijk van me afzetten. We waren zo ontzettend blij en we wilde dit kindje zo graag. Het is een beetje moeilijk te bevatten dat het er nu al niet meer is… Maargoed, ik weet heel goed dat het niet mijn schuld is ofzo. Het komt allemaal goed!

Dus lieve meiden, bedankt voor de steun en de bemoedigende woorden! We gaan er weer voor.

Grt Karen

Wat een rotnieuws Kaatje. :frowning:

Wel fijn dat alles je lichaam uit is, als je nog een curettage moet ondergaan of je idd een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt, was het nog veel vervelender met een langere nasleep, maar het blijft gewoon klote. Dikke knuffel meid. :hug:

Ach meissie jemig…hopelijk zakken de waardes zoals zou moeten.

Sterkte met het verlies van je kleine :**:

Je klinkt heel sterk maar toch een dikke knuffel voor extra steun :hug:

Even een kort berichtje uit Egypte. We hebben het hier zo heerlijk, zijn om de dag met een boot mee zodat vriend kon duiken en weer een certificaat op zak heeft, ik dorst steeds niet te snorkelen maar heb het gister dan toch gedaan en ik vind het helemaal geweldig. Twee dagen geleden hebben we zelfs dolfijnen gezien, helemaal geweldig. Het was een groep van een stuk of 12. Helaas ben ik van de week gewoon ongesteld geworden, is deze keer wel weer een vreemde ongi.

Ahh Kaatje wat vind ik dat rot voor je zeg, gelukkig ruimt je lichaam het zelf op.

Ik ga er weer vandoor, spreek jullie volgende week weer.

hey meiden!

liesje,

balen dat je ongi bent geworden. En dan ook nog in je vakantie :-* Maar je geniet wel zo te horen! Jaloers hoor!!!

kaatje,

wat erg voor je meis… Zo ben je zwanger en zo niet meer. :kaars: die voor je kleine wondertje :hug: en een dikke knuffel voor jou. Kom eerst maar ff bij van deze teleurstelling… :-*

Ik heb zelf vandaag heel erg last gehad van een drukkend zeurend gevoel onder bij mijn onderbroek rand zeg maar… net boven mijn uhhh venus heuvel heet dat toch?? hahaha

Voelde het in ieder geval erg goed… en was niet fijn. :shifty:

Ik houd het in de gaten.

@Liesje: Klinkt gaaaaaf!!! Ben jaloers. 8)

Wel jammer dat je ongi geworden bent…

@Nicole: Het begint weer spannend te worden. :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Bij mij ook weer allerlei klachtjes, ben veel moe, maar heb ook een paar rotnachten gehad. Heb zere borsten en volgens Chris voelen ze ook anders, dus tja…we hopen gewoon maar verder.

Heb het nog met mn moeder en zus over gehad dat ik zo raar ongesteld ben geweest. Veel te vroeg en zoooo ontzettend veel. Ze denken allebei dat het een vroege miskraam is geweest en dat ik daarom zo extreem heb gevloeid. Je komt er nooit meer achter natuurlijk, maar vind het toch een raar idee.

De laatste week van de vakantie is echt heerlijk geweest. :dance:

Lekker verjaardag van mn kleine meisje gevierd, nog een dagje naar het Plaswijckpark geweest en veel gezwommen, gevaren en gewakeboard. Echt super!!! Vanavond ook weer achter de boot gehangen, genieten gewoon. Nog 2 dagen en dan is het weer voorbij. :frowning:

Oja, vanavond weer een mailtje gehad met een afwijzing voor sollicitatie, maar pfff heb er nu ff geen boodschap aan, heb een veel te leuke dag gehad. Stelletje losers, ze weten niet wat ze mislopen. :snooty:

goed zo suzanne,

Dat is wel de instelling, alleen blijft het balen. Een afwijzing is nooit leuk.

Gelukkig hebben jullie het leuk gehad!! :dance:

Hier verder niet zoveel te melden…

Lekker weekendje met leuke dingen doen.

En nog steeds op het wachtbankje.

Jammer van je sollicitaties Suzanne! je hebt volkomen gelijk hoor, en dan opeens wil iemand je wel hebben en dan voel je je helemaal geweldig! komt goed hoor! :hug:

Ja dat van die vroege miskraam zou kunnen maar is inderdaad niet te achterhalen, vreemde gedacht. Hopelijk deze maand wel raak!

Nicole jij ook al klachtjes…klinkt als een mogelijke innesteling? :think:

Ben eens benieuwd!

Liesje jammer van de ongi maar klinkt als een geweldige vakantie geniet ervan!! 8)

hier druk met poetsen enzo (en ik ben toch moe!! :zzz: ) het extra werken door de vakantie van mijn collega begint een beetje zijn tol te eisen. gister weer veel last van mijn rug en merk dat ik weinig kracht heb in spieren en gewrichten… :hand: was al weer een tijdje geleden maar wel te verwachten. dit weekend maar weer proberen goed uit te rusten en volgende week er weer tegenaan. Nog 4 weekjes en dan heb ik vakantie…

Fijn weekend allemaal :-*

Hey Meiden,

Was ik ook weer even.

@ Kaatje, wat erg zeg. Vooral ook zo’n onzekere dag in het ziekenhuis erbij.

:hug:

@ Susanne en Nicole, spannend hoor nog een paar daagjes afwachten.

Hier gaat alles goed. Af en toe wat misselijk, maar verder weinig klachten.

Woensdag intake bij de verloskundige.

Voor iedereen die het nodig heeft… :pray:

Kaatje en Cindy, hoe is het met jullie. Moet steeds aan jullie denken. :hug:

Lief van je Suzanne. Ja hier gaat het eigenlijk wel hoor. Ben vanmorgen nog even bloed wezen prikken. Ik word morgen gebeld door de gyn of die hcg waarde gezakt is. We gaan er gewoon weer voor. Beetje lastig om nu deze maand een eisprong te berekenen maar dat moet ongetwijfeld weer lukken zodra ik de volgende menstruatie heb gekregen.

Hoe is het met jullie meiden?

Groetjes!

hier nog tot zondag wachten… dus dat gaan we ook doen.

Voel ook weer vanalles onder in de buik… Met name een soort doffe kriebel…

Maar dat heeft afgelopen maandjes ook niets betekend. Dussss ik blijf dit keer gewoon wachten… Zondag een clearblue test doen. heb expres 1 dure, dan gebruik ik hem niet te snel.

:shifty:

Deze week ook 5 dagen werken. Dus ik hoop dat ie voorbij vliegt.

@Kaatje: Dikke knuffel! :hug:

Pff, hier nog eentje ongeduldig op het wachtbankje. Ik heb echt onwijs zere tieten en ze zijn ook veel harder dan normaal. Echt niet grappig meer. :snooty:

Vanmorgen ff zwak moment gehad door hele nacht slecht slapen, omdat ik niet lekker op mn buik kon liggen (door borsten) en met test op de plee geploft. Tja, negatief natuurlijk. Blijkbaar leer ik het nooit. :roll:

Vakantie van mn ventje zit er weer op, wat is dat voorbij gevloooogen, zucht… Nu maar snel vakantie boeken, dan hebben we weer wat om naar uit te kijken hihi.

hey suzanne,

te begrijpen hoor. Ken het van mijn vorige keren. maar nu ga ik het volhouden tot zondag!! :pray: Of ik moet al eerder ongesteld worden… :shifty:

En waar gaat je volgende vakantie heen??? :mrgreen:

Gisteravond dacht ik ongesteld te moeten worden… krampen!!! Maar ik ben naar bed gegaan en plat liggen hielp. Werd alles rustig van.

En ik vind het nu nog te vroeg voor mijn ongi!! Dus ik hoop dat het dan nog uitgesteld word tot vrijdag. Dan zit ik weer op 30 dagen…

wat jammer toch dat we dit niet kunnen plannen he meiden?!! Die onzekerheid!!

Nou ik ga zo te werk!! :-* doeidoei

Hoi meiden,

Ben al even een tijdje niet geweest. Veel gedaan in mijn vakantie dus vandaar…

@Kaatje, wat verdrietig om te lezen dat je een miskraam hebt gehad! Veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling en het verdriet :kaars:

@Liesje, je vakantie klinkt heerlijk meis! Geniet er van! Balen van je “vreemde” ongi.

@nicole, spannend… we lopen bijna gelijk trouwens :slight_smile:

@Kim, wel fijn dat je nu een soort van ei gespot hebt en een kortere cylcus hebt!

@Mijke, het schiet al aardig op bij je! Leuk :D.

@Suzanne, that’s the spirit!!

Oh Suzanne en Nicole, gaat opschieten voor jullie!

Ik duim mee dat de kwaaltjes idd wat te betekenen hebben. Succes met wachten!

Zojuist gebeld door de gyn. HCGwaarde zakt wel maar niet zo hard. Ze vind het nodig dat ik volgende week woensdag weer kom prikken. Nou dat doen we dan maar. Vloei ook nog steeds, daar word ik wel een beetje kriegel van hoor… nu al 2 weken, bah!

Hoe is het met jou Cindy???

Ben deze week maar aan de lijn gegaan. Ben de afgelopen 10 maanden 10kg aangekomen. Liefde gaat door de maag want ik ben ook 10 maanden samen met mn vriendje. Maarrr genoeg is genoeg. Nu leek me er de goede tijd voor :slight_smile: Ik volg dat ziekenhuis dieet, is een crash dieet… Ben er 5 jaar geleden ook al s 15kg mee afgevallen (en daarna nog s 10 door gewoon op te letten). Zit nu op dag 2 maar allemachtig, heb zoooo’n trek haha Nog even, bijna lunchtijd!

Fijne dag allemaal!

@Kaatje: Hoop ontzettend dat je lichaam de miskraam zelf oplost. :hug:

Enne…niet jezelf uithongeren he, dan houd je het toch niet vol of ga je jojo´en. Succes meid.

Zucht…vandaag weer een afwijzing in de brievenbus. Waarom is het blijkbaar zo verrot moeilijk om een leuke parttime baan te vinden? :frowning:

Goede nieuws is dat mn dieet supergoed gaat. Ik ben weer een kilo kwijt zonder een centje honger en ik voel me er ook heel erg goed bij. Kan het iedereen aanraden, geloof niet dat ik ooit nog terug ga naar mn oude eetpatroon.