Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

nou we hebben toch nog vanochtend lekker relaxed met elkaar geklust.

Manlief zei ook al: toen je niet wist wanneer je ei was (met tess) ging het gewoon wanneer ik thuis was op de gok.

Dat was ook niet leuk… maar wel ontspannerder. :roll: En hij heeft gelijk.

Maar ja… nu wist ik het en dan wilde ik met zijn beroep daar gebruik van maken… :pray:

Nou ja… word hier in ieder geval NU AL kriegel van!! GRRRRR haha maar het weekend is bijna voorbij. Dus we gaan weer op de ontspannen stand en lekker genieten van de aftelling naar NOD. :inlove:

hey karen (kaatje),

bedankt voor je lieve woorden. Doen me goed. :-*

en het klinkt allemaal erg logisch zoals jij het vertelt over jezelf. En je kent je eigen lichaam het beste dus ik zou zeggen vertrouw erop en bel inderdaad wanneer je 6 weken bent. Die bevestiging willen we allemaal ja. :wink:

zonnetje,

jaaaa ik heb heel veel disney dingen gemaakt. Ben er aardig goed in al zeg ik het zelf hahaha ’

En orlando…jaaaa dat is een wens van me die eindelijk in vervulling gaat. :inlove:

ukkie,

houd het in de gaten… een blaasontsteking sluipt erin en voor je het weet doet het WEL pijn.

hey kim!

Daarom is het zo fijn om hier te praten. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en maken allemaal hetzelfde mee. Zo fijn om je “ei” hier kwijt te kunnen!!

Ben toch wel benieuwd waar jou moeheid vandaan komt.

Denk om jezelf meisie :hug:

@Nicole: Ik heb een week in Orlando gezeten en dat vond ik echt meer dan zat, vond het geen leuke stad. Miami Beach daarintegen is geweldig! :inlove:

Tja, ik begrijp jullie allebei wel. Ik snap jouw frustratie, maar ja als hij veel druk ervaart…tis geen machine natuurlijk he. Gelukkig is het nog goed gekomen en mag je weer naast mij op het wachtbankje komen zitten.

@Kaatje: Ze kunnen al heel vroeg een echo maken hoor, dus laat jezelf niet te lang in onzekerheid zitten. Ik had mijn eerste echo al met 5 weken.

Ik duim dat je kleintje zit goed vast houdt. :hug:

@Ukkie: Ff plasje inleveren bij je huisarts hoor, doorlopen met een blaasontsteking kan hele vervelende gevolgen hebben. Ik loop er ook vaak veel te lang mee door, omdat ik het praktisch niet merk, dus het hoeft echt niet altijd pijn te doen.

@Kim: Goed bezig geweest! :thumbup:

@Estha: Spannuuuund… :pray:

We zijn gisteren echt heeuuuul aktief geweest. De ark is nu rondom helemaal schoon, op een paar ramen na die ik vandaag ff ga zemen. De schuur is ook bijna helemaal geverfd, dus het schiet echt lekker op. Vandaag ff laatste dingetjes in huis netjes maken, straks flink wat boodschappen doen voor morgen en het terras afspuiten, want met deze weersverwachting kunnen we vast wel buiten zitten. Verder nog wat cadeautjes inpakken en kijken of ik nog genoeg slingers heb om morgen het huis en het terras te versieren.

Ik heb een spuughekel aan verjaardagen, maar ik heb helemaal zin in morgen. Hoop zo dat mn meisje een geweldige dag heeft. :inlove:

@ Estha Spannend :pray: ben eens benieuwd!

@Nicole leuke woordspeling haha :thumbup:

@suzanne goed bezig geweest hoor! Met het weer zal het wel goed zitten morgen en als je meissie een geweldige dag heeft morgen dan is het zeker alle moeite waard geweest! (ben wel benieuwd naar jullie kadootjes voor jullie meissie… :silenced:)

Hier beetje spannende/ onzekere dag. Gisteravond het gevoel van luchtbelletjes in mijn buik :eh: Vanmorge temp weer licht gestegen (misschien een ieni minie hint zo vlak voor mijn NOD :silenced:?!?! )

Op het werk even ongi achtige krampjes in mijn onderbuik, dus toen dacht ik dat is dan weer jammer…maar geen ongi en ook geen krampjes meer nu :think:

O en toen vertelde mijn collega ook nog even dat ze 11 weken zwanger is :doh:. De kans is dus redelijk dat (ook al blijkt het deze maand niet gelukt) we elkaar gaan overlappen met zwangerschaps verlof… Dat gaat collega twee waarschijnelijk niet leuk vinden…

We zijn namelijk maar met zijn 3 als doktersassistente, 1 fulltime en 1 die samen met mij partime 1 fulltime baan vult. En die collega is dus zwanger… :shifty: Dit kan nog ingewikkeld worden.

Verder lachte ik wel als een boer met kiespijn hoor toen mijn collega het vertelde…weer eentje die zwanger is. Merk wel dat omdat ik nog op het wachtbankje zit het iets minder erg is aangezien op dit moment het nog kan dat ik ook zwanger ben. Als ik dalijk ongi wordt dan zal ik er weer meer moeite mee hebben…

Nou weer een heel verhaal van mij. Werkze/geniet ze dames.

Ff ego: Krijg net een mailtje dat ik afgewezen ben voor de vacature van buitendienstmedewerker bij de Raad van Beheer. :frowning: :cry:

he suzanne, wat balen… :hug:

Gewoon blijven proberen

@ suzanne jammer joh :hug:

Spannend Estha, ben benieuwd :slight_smile:

Suzanne, balen. Hopelijk komt er snel iets nog beters op je pad :wink:

Kim, spannend. Hopelijk heb je over een paar dagen een positieve test in handen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Gisteren en vandaag heb ik gelukkig niet meer zo.vaak hoeven plassen. Maar ik hou het in de gaten en als het weer erger wordt ga ik even langs de huisarts. Had gisteren wel de hele dag een vreemde smaak in mijn mond. Net alsof ik dorst had, maar dat was het niet :roll: Gelukkig is dat nu weer weg.

@ Kaatje, hoe is het nou?

@ Nicole, niet kriegel worden, proberen te genieten, ja makkelijker gezegd dan gedaan, daarom een :hug:

@ Susanne, jammer, heb je verder nog sollicitaties lopen?

@ Kim, spannend hoor, wie weet kan jij straks ook vertellen dat je 11 weken zwanger bent :pray:

nou de gehaktballen staan op en de kleine meid ligt te bed. :lol:

Lekker tijd voor mezelf met jill mansel. 8) In de zon straks genieten!!

We hebben voor oktober een weekendje duinrell geboekt en voor een super goede prijs!! Bij duinrell zelf was ik bijna 400 kwijt (door reserveringskosten en verplichte schoonmaak kosten). En via bungalowspecials.nl ben ik maar 277 kwijt!! zelfde duingalow en verplichte schoonmaak kosten.

Apart he?? maar ik ben super blij! Duinrell is net leuk voor Tess. Gewoon een klein atracttiepark met zwembad en speeltuin.

Nog meer mensen zo happy met het weer??? :dance:

Mijke,

zoals je ziet ben ik nu weer volledig ontspannen. Gelukkig werkt het weer dus mee haha

kim,

ja het enthousiast blijven voor ander kan soms erg vervelend zijn…

Wij hebben vrienden waar het niet bij lukt (al paar jaar bezig) en die hebben zoiets van: We gaan niet aan de hormonen (hee ff geprobeerd maar daar werd ze totaal niet lekker van) en we zien het wel.

Maar hun vonden het JUIST vervelend dat ze het altijd als laatste krijgen te horen omdat de “zwangere” vrienden het moeilijk vinden om te vertellen.

Die kant begrijp ik ook helemaal, dus heb al met manlief over gehad dat hun het dit keer als 1 vd eerst te horen zullen krijgen.

Je wilt iemand niet kwetsen maar juist daarom worden ze gekwetst.

Mijn punt is (sorry werd een lang verhaal) : wees maar blij dat je het gewoon te horen krijgt. Want als iedereen het geheim gaat houden voor je is dat nog minder leuk. :-

ENNNNNN ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent nu! Dan maar die overlapping hoor! :shifty: Dat is aan je baas om te regelen. Zwangerschap komt wanneer jij er klaar voor bent en je baby z’n zieltje jou heeft uitgekozen als zijn moeder. :-

suzanne,

gezellig zo samen op het wachtbankje.

Word wel rustig zo, want we waren met z’n 5en (ofzo) achter elkaar haha

Dat krijg je met alllll die zwangere :inlove:

@Kim: Ja, dat is iets wat moeilijk blijft. Ik had dat heel erg toen ik de 1e keer zwanger wilde worden, toen werd mn zusje zwanger, mn (directe) buurvrouw en mn collega. Vond het zoooo moeilijk om daar mee om te gaan. Begrijp precies hoe je je voelt.

Hopelijk is het voor jou ook snel raak. :hug:

@Nicole: Hahaha, wij vinden wel veel dezelfde dingen leuk geloof ik. Ik vind Jill Mansell ook heerlijk, heb al haar boeken in de kast staan. :mrgreen:

Lekker zo´n weekendje weg in het vooruitzicht, wij gaan misschien ergens deze week nog naar de Efteling.

Vanochtend ons kleine meisje wakker gezongen met cadeaus op bed. Daarna naar haar onbetaalbare smoeltje gekeken toen ze het versierde huis zag. :inlove: Vanochtend is er bijna niemand geweest, dus ik verwacht vanmiddag een enorme drukte. Maar goed, het is lekker weer, dus ik schop gewoon iedereen het water in. :lol:

Oja Kim, jij vroeg naar de cadeautjes. Ze heeft van ons een loopfiets gekregen en het dolfinarium van Playmobil. Van de rest van de familie weet ik dat ze de hele Afrikaserie van Playmobil krijgt, want die heb ik zelf 2e hands via MP gekocht en de elfentuin van Playmobil. Wat ze verder krijgt is voor mij ook een verrassing.

Nou dames hier nog een giga Jill Fan! Ik heb ook al haar boeken zijn zulke heerlijke ‘slobber’ boeken (boeken die heerlijk weglezen) welke ben je nu aan het lezen Nicole?

Ja het verschil bankieren per boekbureau kan heel groot zijn!het loont om te shoppen :thumbup:

Ik snap ook wel wat je bedoelt hoor en dat is ook waar maar merk dat ik altijd eerst even moet slikken. Ben wel altijd echt blij voor ze maar toch… :shifty:

@suzanne ben eens benieuwd hoe het vanmiddag is geweest! Leuke kadootje hoor! Ze zijn nog zo makkelijk blij te maken he :inlove:

ik heb “de smaak te pakken” net uitgelezen. Begin nu aan een dubbel verhaal boek: versier me dan EN gemengd dubbel. :dance:

suzanne,

super dat je kleintje zo enthousiast reageerde! :inlove:

en kim,

dat had ik ook hoor… dat ik even moest slikken. maar komt goed meis.

Ook jou is het gegund.

ja die zijn erg leuk!(eigenlijk allemaal :wink: )

thnx :oops:

Vandaag mijn nieuwe contact getekend bij mijn nieuwe werkgever…

Heb er wel zin in. Wel spannend allemaal… Hoe zal ik t vinden, kunnen we als collega’s met elkaar overweg, wat vinden ze van mij? Enz enz…

Heb gister een aspraak gemaakt om een enkel/voet tattoo te laten zetten… Begin november gaat het gebeuren. Nu is hij nog bezig om een tekening te maken… Gaat vast goedkomen.

Nicole, probeer er geen druk achter te zetten. Niet denken, het moet, het moet, het moet… Maar probeer te ontspannen… Is voor je partner miss wat aangenamer… O mss je partner niet vertellen wanneer je ei is… haha Dan zit er voor hem geen druk achter. Super dat t later toch nog gelukt is… Geeft een wat beter gevoel, niet?

Kaatje, super dat het bloeden opgehouden is… Dat geeft een goed gevoel.

Kimstroom, leuk spelletjes. haha triviant… das wat minder, kan ik niet zo goed, haha. Disney triviant… das wel weer leuk. Maar wat wil je met een disney fan. whaha Over het algemeen hou ik wel van bordspelletjes… Maar wij moeten het altijd met zijn 2en spelen… Das ook wel leuk, maar niet leuk genoeg.

Estha morgen je echo… spannend!!! Laten we hopen dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt.

Ukkie, ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad (afkloppen…), dus kan je niet vertellen o het pijn doet of niet.

Suzanne, hoe is de verjaardag verlopen??? En hoe vond ze het??? (gefeliciteerd trouwens!)

Balen trouwens van die vacature… jouw tijd komt echt nog wel.

Pff… en nu naar bed… Ben erg moe was weer warm vandaag. En dan moet je ook nog werken… haha

hey zonnetje,

ja gaf me toch wat rust :oops: maar schaam me achteraf wel dat ik zo gefrustreerd raakte. DUS heb mezelf plechtig beloofd noooooooit meer zo te doen. :naughty:

Het komt wanneer het komt. Dit kunnen we niet plannen. Dus gewoon afwachten.

En ik stelde het ook voor om niet te vertellen wanneer mijn ei is haha maar dat vind manlief ook niets… hij weet wanneer ik ongi ben. Dus dan weet ie ook ongeveer wanneer mijn ei is haha :lol:

Kim,

ja ze zijn allemaal leuk ja! maar heb ze laatst geteld en ze heeft 20 boeken geschreven, waarvan ik er nog maar 7 heb gelezen. Dus nog 13 te gaan :inlove:

Hai allemaal!

Hier even een echo berichtje sorry daarvoor.

Ik heb niet zulke goede moed meer. Ben afgelopen maandag ontzettend gaan vloeien, helder rood, stolsels, menstruatie krampen, de hele mikmak en alle schijn tegen…Dus ik dacht… Het is klaar, ff huilen en door dan maar.

Gister kwam mn vriend thuis na week varen en eerste wat hij zegt, wat zie jij er zwanger uit! Weet je zeker dat het klaar is? Wij weer op internet… toch meerdere succes verhalen gelezen met dezelfde klachten als ik dus heb ik vanmorgen toch maar weer de VK gebeld. Kreeg de assisitente aan de lijn waar ik het verhaal aan heb gedaan. Ze zou het navragen en terug bellen… Ze belde idd terug, mag 11 aug komen voor een echo. Daar baalde ik van want dan is mn vriend weer varen. Helaas, tis druk alles is vol, niets aan te doen en verder kon ze er niets over zeggen. Het kon om een innestelling gaan of idd een miskraam. Afwachten…

Ik dacht nee toch… weer een week wachten! Ik wil weten of ik nog zwanger ben. Ik heb er vrede mee als het mis is maar wil gewoon ff de bevestiging. Is toch logisch? Ik word niet goed van dat wachten, het spookt maar door mn kop… (en stiekum heb ik toch nog een sprankje hoop, ook al ist maar een beetje…) Dus heb ik de huisarts maar gebeld, morgen om 8.10uur een afspraak. Hopelijk kan hij me vertellen hoe/wat en/of doorverwijzen voor een echo op korte termijn…

Toch fijn dat ik ff mn verhaal kwijt kan op zo’n forum als deze…

Groetjes!

hey kaatje,

wat een schrik meis!!! :hug: hopelijk krijgt je mannetje gelijk en ben je nog zwanger. Maar ik zou ook zo onzeker zijn hoor.

Heb je niet een andere plek waar je tussendoor een echo kan krijgen?? Wij hebben hier een echocentrum bijvoorbeeld…

Ik ga voor je duimen en hopen dat het goed zit! :pray:

Hee Nicole,

Ja in het ziekenhuis maar daar heb ik verwijzing van arts van nodig dus hoop dat ik die krijg, als ik tenminste nog zwanger ben :?

Thxs voor het duimen, kan het geruiken! :thumbup:

@Kaatje: Gatverdamme, dat is schrikken zeg. Kun je niet een zwangerschapstest doen dan, die blijven toch je hele zwangerschap positief? Hopelijk kan de huisarts je morgen meer vertellen. Ik duim iig heel hard voor je. :hug:

@kaatje ach meissie toch… :hug: wat een moeilijke periode… ik hoop dat de arts je op korte terijn een echo laat maken dat je in ieder geval duidelijkheid hebt… :-*

@nicole dan heb je nog even te gaan!leuk hoor echt de moeite om de tijd voor te nemen!