Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

volgens mij heb ik de cyclus ticker al gevonden… even een test…

hey zonnetje (cindy begrijp ik :wink: ) wat leuk dat je er bij komt!!

Gefeliciteerd met je aankomende huwelijk!! EN je nieuwe baan.

Gewoon een super start die september dus?!!

Liesje,

heel veel plezier morgen!!! Geniet ervan!

hey cindy,

hoop dat je niet aan de mtx hoeft. Rot spul is dat (werk in de apotheek dus weet ervan). :hug:

oooo kim!! Wat wordt het nu spannend voor jou!

fijn dat je lichaam wat positieve kenmerken geeft nu. Alles beter dan een hele lange cyclus toch?? :-*

kaatje,

vervelend die onzekerheid. Hoe gaat het nu met je?? :hug:

Hier gister (of zal ik zeggen vanacht) om 2 uur 's nachts geklust omdat manlief toen ff thuis kwam. vandaag moest ik werken en was hij weer 's middags weg. Dus we hebben vanacht er gebruik van gemaakt.

Morgenavond weer klussen. En zondag misschien nog een keer.

Eens in de 2dagen was toch het beste?? :doh:

En dan is mijn vruchtbare weekend weer voorbij… en wordt het wachten.

Ga me richten op onze vakantie in florida. Dat leid me af en zal ik niet teveel op eventuele symptomen letten :shifty:

@zonnetje welkom hier! Leuk dat je binnenkort gaat trouwen, mijn Trouwdag is bijna 3maanden getrouwd. Geniet er vooral van! Jammer van de ongi maar wel een mooie cyclus

@liesje fijne vakantie

@ kaatje hoe gaat het nu?

@nicole klinkt als een nuttig besteed weekend. :inlove:

Hier zakt de temp langzaam (0,1 graad per dag) dus denk dat ik ongi wordt. Dit zou wel een betere cyclus en ei betekenen dus ik kan er mee leven als het zo is. Maar afwachten deze week dan zou ik duidelijkheid moeten hebben anders klopt er nog niks van de cyclus…

Verder heb ik blaasontsteking :evil: das dat is balen…

Allemaal een fijn weekend! :mrgreen:

@Cindy: We duimen gewoon weer hard verder voor je, hoop zo dat je lichaam het zelf oplost en je al die ellende niet nodig hebt. :hug:

@Liesje: Waarschijnlijk lees je het niet meer, maar fijne vakantie gewenst en dat je maar zwanger terug mag komen. 8)

@Zonnetje: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Bruiloft in het vooruitzicht en hopelijk een zwangerschap, spannend allemaal joh.

@Nicole: We lopen weer gelijk, dus hier ook druk aan de klus. Gaaf dat je naar Florida gaat, ben er een aantal jaar geleden met een vriendin geweest. Ga je rondreizen of wat zijn de plannen?

@Kim: Op hoeveel dagen heb je je ticker nu gezet? Duimen draaien hier voor een zwangerschap of anders iig een goede cyclus, dat zou ook wel ns fijn zijn. :roll:

Beterschap met je blaasontsteking, bah that sucks.

Ik heb eigenlijk niet veel nuttigs te vertellen verder, denk dat mn ei geweest is, maar wel hebben iig flink geklust dus daar kan het niet aan liggen haha. Ga dit weekend ff flink aan de slag om mn hele huis aan kant te krijgen voor Evi´s verjaardag en Chris is buiten de schuur aan het opknappen. Waarschijnlijk dit weekend ook ventilatiegaten erbij boren, dus dat is ook nog een flinke klus. Verder de ark aan 2 kanten nog schoonmaken aan de buitenkant, zodat alles dinsdag netjes is. Druk, druk, druk. :mrgreen:

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Ja dat weet ik dus niet :shock: maar als ik naar mijn templijst kijk, naar het mogelijke ei dan is mijn Nod op 2-8, dag 37 (ei rond dag 23) die kleine piek in mijn temp neemt af maar Ben wees me net erop dat il toen net last van uwi begon te krijgen. Deze vlakte nu weer af maar nogdteeds blijft hij ‘post-ei niveau’ dus ik moet nog een week wachten op duidelijkheid en dan weet ik in ieder geval of mijn cyclus weer loopt.

Wat betreft kwaaltjes zit ik nu op twee.

• ik ben hartsikke moe(geen puf…geen energie…liefst alleen slapen)
  • pijnlijke tepels

Dus nog een week wachten…

Suzanne goed geklust :inlove: haha veel plezier met poetsen wij moeten dr garage opruimen na de wateroverlastvan vorige week… :hand:

Hey Meiden,

Ben ik weer :slight_smile:

Lekkere vakantie gehad en nu nog vrij tot woensdag. Even

bijkomen van de vakantie. :stuck_out_tongue:

En wat betreft de klachten, de misselijkheid laat van zich

horen hoor :wink:

@Cindy, hoop echt dat er gauw duidelijkheid komt voor je, zou

echt gek worden.

@ Liesje, fijne vakantie :smiley:

@ Kim, spannend …

@ Susanne, weer op het wachtbankje…

@ Zonnetje, welkom, en wat leuk dat je gaat trouwen…

Ik ga proberen weer een beetje mee te lezen en te schrijven…

suzanne,

wij gaan langs de westkust omhoog en dan willen we starten in miami en dan dus omhoog wat plaatsen afwerken (2a3 dagen per plaats) en niet te vergeten de key-eilanden meepikken.

In orlando gaan we 2 weken blijven en alle attractie parken zien. Ook het kennedy-spacecenter (tegen de tijd staat de shuttle er opgeslagen in het musseum).

We willen pas in 2013 maar ben alles aan het uitzoeken.

En we wilde de disneycruise er misschien nog aan vast plakken. Maar aangezien we een maand weg willen en de cruise ook op andere bestemmingen gaat, bewaren we die waarschijnlijk voor een andere keer.

Ben er razend enthousiast over terwijl ik nog 2 jaar moet wachten. haha

mijke,

kijk! je bent die 6 weken voorbij en je symptomen komen haha :silenced: ik zeg het niet, ik zeg het niet… oke toch wel : we zeiden het toch!! haha :lol:

kim,

nu dus afwachten tot 8 augustus :pray: 1 weekje meis…

En bedankt Nicole :stuck_out_tongue:

whahaha! je bent zwanger en je zal het weten ook hihi :lol:

Twee weken Orlando? :shock:

Pff, jij liever dan ik, maar ja, ieder zn ding. :wink:

Ik ben me aan het verdiepen in Bonaire, mmmm heb er al helemaal zin in. 8)

ja een echte walt disney fan hier!! :dance: Dus wil alle 4 de parken bekijken. + 2 universal studio’s + seaworld. En dus kennedy space center en nog dagen rust en zwemparadijs (van disney).

hahahaha dus 10-14 dagen orlando wordt het wel. hahaha

mijke,

graag gedaan. :lol: Maar begrijp me niet verkeerd. wil best ruilen hoor hahaha :-*

hij is bijna af: dus voor de liefhebbers.... Dit heb ik gemaakt...

:inlove: :thumbup: helemaal geweldig!!!Knap hoor. :clap:

Klinkt leuk al die parken!! Kan me voorstellen dat die twee jaar wachten dan nog lang duren, maar de voorpret is er in ieder geval!

mama nicole, gaaf zeg, dat je dat aan het maken bent. hier ook een echte disney fan :inlove:

Zou echt niet zo lang kunnen wachten haha, als ik het in mijn hoofd heb wil ik het liefst zo snel mogelijk erheen, haha

Ben nog nooit in orleando geweest, lijkt me super daar!

mijke, hopelijk valt de misselijkheid wat mee, en heb je er snel niet zo veel last meer van.

kimstroom, die wateroverlast was ook niet niets zeg… heb je veel waterschade? Hier gelukkig netgens last van gehad.

Vandaag mijn ontslagbrief ingediend… Het kwartje valt nog niet helemaal hoor, dat ik naar een andere werkgever ga… Ach ja… komt wel weer goed, haha

@ Nicole, wat mooi gemaakt! Knap hoor. En ik begrijp goed dat je wel wilt ruilen. :slight_smile: Maar deze wil ik toch graag zelf houden :wink:

@ Zonnetje, het is nog wel te doen, gaat wat op en neer. Nog geen overgeven erbij (wil ik graag zo houden :wink: )

Hey meiden.

Ff een gefrustreerd berichtje van mij.

Manlief kwam gister niet klaar omdat hij vond dat er teveel druk achter stond en dan kan ie het niet.

Ik ben helemaal verdrietig. Deze zaterdag had ik mijn ei. Frustrerend!! En oke 2dagen terug ook gedaan, maar hij is er bijna nooit en nu heb ik mijn ei en is hij thuis; kan hij niet klaarkomen!!

En hij weigerd dat ik wat doe want hij vind dat MOETEN gewoon niks.

Nou ja… Ik voel me dus echt waardeloos nu. Pas over 2maanden weer een ei in het weekend… Als het zo normaal blijft doorgaan tenminste.

Hallo allemaal!

Lief al die belangstelling voor mijn persoontje! Doet me goed want ik heb behoorlijk in de rats gezeten afgelopen dagen. Veel te veel drama gelezen op internet dus heb mezelf behoorlijk gek zitten maken.

Hier al 2 dagen geen bloed meer. Heb ook geen rood bloed of krampen gehad dus ik denk dat het nog wel goed zit daarbinnen, alhans dat hoop ik!

Mn vriend is varen en mn zoon is op vakantie dus ben heel het weekend alleen heb dan ook werkelijkwaar helemaal niets gedaan behalve ontzettend lui zijn! Ubersaai, maargoed…

Nu had ik zelf een theorietje bedacht waarom die bloedingen zijn… Ik heb tot 2 jaar terug altijd veel contact bloedingen gehad oftewel ik ging bloeden tijdens het vrijen. Bleek dat ik een heel gevoelige baarmoedermond had. Hier ben ik aan geholpen. Heb een cryo (ofzoiets) behandeling gehad, dan bevriezen ze je baarmoedermond… Nu dacht ik dus ineens… misschien is het daar nog steeds wel gevoelig en merk ik het niet tijdens vrijen maar het rommelt daar toch van binnen… klinkt aannemelijk toch? Verklaart ook waarom het bloeden savonds steeds stopte, want dan deed ik dus nix…Nu ook al hele weekend nix. Als ik nu maandag op werk (als ik druk in de weer ben dus) weer ga bloeden zou dat wel bevestiging zijn denk ik? Mn tepels zijn echt ubergevoelig, dus geloof echt wel dat ik nog zwanger ben. Ik mocht de verloskundige bellen als ik 6 weken en een paar dagen ben, nou dat ga ik echt wel doen. Hoop dat ze me dan wel laat komen want ik kan echt niet wachten tot 22 aug. Heb echt bevestiging nodig dat alles ok is! (Wie eigenlijk niet? haha)

Hoe gaat het met jullie? Komen er weer wachtbankjes aan?

@ Nicole, das vervelend, snap je frustratie heel goed. Je wilt natuurlijk geen mogelijkheid voorbij laten gaan. Maar snap je vriend ook heel goed, de druk is idd hoog en ja dan lukt het niet… Makkelijker gezegd dan gedaan maar jullie moeten er echt meer ontspannen mee omgaan… maar hoe doe je dat? Moeilijk meis, dikke knuf!

Nou ik ga maar weer ff verder met nixen! Hier komt het zonnetje eindelijk door dus ik ga lekker even met een boekje op balkon. Goed weekend nog!

Groetjes

Karen

Ook ik kom weer eens even kijken.

Heb een drukke week gehad met verjaardagen en een vergadering op het werk :?

@Nicole, vervelend is dat, die mannen… Ik heb ook het idee dat de mijne er veel minder mee bezig is dan ikzelf. Denk ook dat dat komt omdat hij niets voelt en ik bij elk krampje denk van wat zou het zijn.

@Zonnetje, welkom hier. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen.

Voor de rest weet ik het allemaal niet meer, hoop dat ik het komende week allemaal beter bij kan houden :oops:

Ik heb afgelopen woensdagavond mijn ei gehad, tenminste, ik denk dat ik hem voor het eerst gevoeld heb :smiley: Mijn temperatuur was donderdagochtend ook hoger, het enige vreemde is dat ik donderdag aan het eind van de middag nog een positieve ovulatietest heb gehad…

Ik moest gister trouwens heel vaak en veel plassen terwijl ik bijna niets gedronken had, erg vreemd. Hopelijk geen blaasontsteking, heb dat nog nooit gehad dus geen idee hoe dat voelt. Doet dat altijd pijn?

@nicole ik snap je frustratie heel goed hoor. Ik kan dat dan ook niet hebben :oops: wordt dan ook wel erg onredelijk als Ben zoiets doet, dan denk ik 'ben ik de enige die dit wil!!"

Dus ik begrijp je frustratie, hopelijk trekt hij vandaag nog bij en wil hij alsnog…

@ukkie, Ik zou morgen wel even ochtendurine bij de huisarst laten testen. Je hoeft er niet altijd pijn van te hebben. (had ik in eerste instantie ook niet) veel plassen is ook al een symptoom.

@kaatje Klinkt als een logische verklaring hoor. Hopelijk is het ook zo haha maar klinkt allemaal al een stuk beter. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@zonnetje in onze kelder en garage stond zo’n 4cm water. Vooral hout en dozen die weg moesten.

Hier een nuttig weekend gehad. Gister de garage opgeruimd, schoongemaakt en naar het stort geweest, gisteravond een potje triviant gedaan.

Vandaag even naar Maastricht geweest naar schoonouders. Dalijk eten en de bank op. En morgenvroeg weer werken.

:zzz: Maar ben nogsteeds moe ondanks dat ik toch gister en vandaag heb kunnen uitslapen… :think:

@Nicole, ja heel frustrerend!! Maargoed, 2 dagen geleden ook dus dan zit je nog steeds goed hoor! Maar begrijp je zeker, ook omdat je mannetje er niet altijd is. Maar je hebt dus nog steeds kans hoor deze maand :thumbup: .

@Kaatje, fijn te horen dat je geen bloed meer hebt gezien!!! Theorie klinkt logisch! Snel 6 weken zijn en dan voor een echo.

Ik mag woensdag voor de eerste echo, begin nu echt wel de zenuwen te krijgen hoor :pray: , wil erg graag dat kloppende hartje zien!

Vandaag voelde ik me wel weer oke, alleen einde van de dag erg duizelig en mijn borsten groeien mn bh uit, hahahaha, nu al…