@Kaatje, ik voel me op zich helemaal goed hoor! Af en toe vlagen van vermoeidheid die me kunnen overvallen maar dat is eigenlijk het enige tot nu toe. Ik merk wel dat er nu al een buikje zichtbaar is! Had wel gehoord dat het bij de tweede sneller zou gaan, maar zo snel :shock: . Hopelijk kan ik het verborgen houden op mn werk tot de 12 weken. Over ruim 4 weken heb ik vakantie en er zijn veel collega’s al weg dus dat scheelt!
Klinkt trouwens helemaal goed die vakantie van jou! Ik heb ook zo’n zin maar moet nog best lang wachten…! 8)
Kom je trouwens ook meeschrijven bij de maart mama’s of is het voor jou april? En natuurlijk blijf ik hier ook meeschrijven. Ben erg benieuwd wanneer het bij de rest van de dames raak is :thumbup:
Ja ik blijf hier ook meeschrijven en duimen voor de rest van ons! En ja ik kom ook naar de maart mama’s… Ben volgens mijn berekening op 30 maart uitgerekend. Dus kan nog net Ben ff aan het lezen daar. Als ik daarmee klaar ben meld ik me.
Hier ook zo moeeee, daar aan merkte ik eigenlijk dat ik zwanger was voor de test… vakantie hebben en zo moe zijn… vond ik een beetje apart…
@Suzanne, dat lijkt me echt een hele gave functie!!! En gezien jouw liefde voor honden, past die helemaal bij jou! Hoop dat je word uitgenodigd voor een gesprek.
Zit me alleen nu al druk te maken, dat stel stel stel dat ik aangenomen wordt…hoe moet ik dat in godesnaam gaan combineren met een evt. tweede? :doh:
kaatje, gefeliciteerd!!! :inlove:
Wat een super goed nieuws! En gezellig nog een maart mama.
Hier een gezellig weekend gehad.
Heerlijk uit eten geweest… :inlove:
Ik reageer binnenkort ff uitgebreid op iedereen… heb er nu ff de puf niet voor. :oops: Ben bek af.
hey allemaal.
rustig hier momenteel! Komt omdat er veel op het wachtbankje zitten denk ik… :thumbup:
Hoe is het verder met iedereen??
Suzanne,
jou zorg snap ik helemaal. Maar daar kan je alleen zelf een antwoord op geven.
Plus het feit dat je niet weet of je 2de een engel of bengel wordt :shifty:
Dus als dit iets is wat je ECHT graag wilt zou ik zeggen: ga ervoor. Je weet nooit hoe het leven gaat lopen en alles van te voren weten is ook maar saai. Dus durf de stap te nemen, als je daar gelukkiger van wordt.
puck,
Ik weet echt niet wat wijsheid is in jouw geval. Sorry meis… Vind dat iets wat je met je mannetje moet beslissen want zoiets is zo erg ingrijpend. Hoop dat je er samen uit komt.
En ik zal nog meer voor je duimen dat het voor oktober raak is.
liesje,
wil je aub 2 pakketjes deze kant op sturen!!! Wat een baggerweer!!
Maar hopelijk na je vakantie ook goed nieuws!!
en alle zwangere meiden!! gezellig jullie gebep tussendoor!! :inlove:
Mijn schoonzussie en zwager krijgen een jochie! De stamhouder van de familie want er zijn alleen maar meiden verder hahaha.
Zo blij voor hun! :inlove:
@Zwangeren, ik ben zo super blij voor jullie!! Lees dat jullie je voornamelijk moe voelen. Hoop voor jullie dat het daar bij blijft en jullie een goede zwangerschap hebben.
@Cindy ik las hier en daar dat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Wat ontzettend verdrietig meid! Sterkte! Hoe voel je je nu!?
@Liesje, ik hoop dat jij volle bak gaat genieten van Egypte. Volgens mij kan je dat wel heel goed gebruiken!
@Suzanne, ik heb altijd geleerd… of nee… ik heb van vl geleerd… Je leven is voor een deel al uitgestippeld en de keuzes die je maakt bepalen welk pad je precies loopt. En als dat in dit geval betekent en een nieuwe fantastische baan waar jij je helemaal gelukkig bij voelt en een tweede (b)engel… dan heeft dat zo moeten zijn en zal je daar ook je pad wel voor kunnen bewandelen.
@Maria: Het hoeft natuurlijk niet meteen een soa te zijn, het kan ook een redelijk onschuldige schimmelinfectie zijn. De meeste vrouwen krijgen dit wel een keertje. Als je last blijft houden zou ik toch een keertje naar de huisarts gaan. Ik heb het ook een keertje gehad en mocht gewoon mn broek aanhouden hoor. Door mijn verhaal wist de huisarts al genoeg. Een schimmelinfectie kan wel invloed hebben op je vruchtbaarheid, dus wel echt iets om in de gaten te houden.
Hier verder weinig nieuws, ik zit ook nog niet op het wachtbankje maar ergens rond mn ei.
Vanmorgen besloten volgende week dinsdag Evi´s verjaardag te vieren, dus we hopen op mooi weer, dan kunnen we het lekker buiten houden. Net de taart besteld en iedereen gemaild/gesmst wanneer we het houden, nu alleen nog ff de buurtjes af lopen om ze in te lichten.
Dieet gaat lekker, ben al 2 kilo kwijt. Zit nu ook aan mn nieuwe favo ontbijt: rijstepap gemaakt van zilvervliesrijst/bruine basmati en amandelmelk, daarin doe ik dan nog een appeltje, rozijnen, goji bessen en lijnzaad en havervlokken. Die laatste 2 proef je niet, dus dat maakt niet uit. Heb het alleen aan het einde van de middag of ´s avonds nog wel eens moeilijk, dan heb ik echt zin om te snaaien. Omdat we ook echt niets in huis hebben kan dat niet, maar dan ben ik echt wel eens frusti haha.
Ik hoop ook dat jullie mooi weer hebben aankomende dinsdag. Kunnen jullie tenminste in het zonnetje de verjaardag van jullie prinsesje vieren.
Wat fijn dat je dieet goed gaat!! En de behoefte aan snaaien klinkt heel bekend! Ik kwam, gelukkig, voor mezelf tot de ontdekking dat het bij mij gewoonte was. Daardoor kon ik er op sommige momenten ook redelijk weerstand tegen bieden. Nu niet meer…
Meiden,
Mag ik hier mee kletsen?
Ben in februari gestopt met de pil, nog niet zwanger, vrijdag is mijn nod van ronde 6. Wel spannend, heb vage steken onderin de buik, lies, onwijs moe, dieren in huis doen raar wn de pendel van mijn vriend geeft aan dat t dit keer raak is… Of t echt zo is… Afwachten dus.
Wat verder over mij, ben 28, ga over 5 weken trouwen, woon in drenthe, heb een hond, een kat, 2 konijnen en paar visjes.
Ik hoop morgen lekker bij te kletsen, ben morgen vrij. Dan ga ik ook dit topic even bijlezen. En nu? Lekker vroeg naar bed.
Gr Zonnetje
Lieve dames
hier weer eens een berichtje van mij. Ik lees trouw met jullie mee hoor maar heb ontzettend weinig tijd en daarom nauwelijks tijd om te reageren dus ik zal nu proberen om iedereen te benoemen en daarna even vertelen waar ik nu zoals mee bezig ben.
@Cindy hoe gaat het nu met je? weer een beetje bijgekomen?
Kan me goed voorstellen dat je voorlopig even geen zin hebt om je bezig te houden met ons hoor. We merken wel als je er weer een beetje bovenop bent.
@mijke Wat goed van je zeg dat je de hele 4-daagse hebt uitgelopen!!!En dat nog wel met z’n tweeën haha al denk ik dat dat voor de meeste pas achteraf duidelijk wordt! Staande ovatie hier!
Fijne vakantie!
@Nicole goed hoor dat lijnen ik ken de moeilijke momenten maar al te goed (lees maar hieronder) Hopelijk een leuk klusweekend voor de boeg en hoplijk met het gewenste resultaat
En gefeliciteerd met je neefje ‘in the making’ :inlove:
@liesje op het wachtbankje…ben eens benieuwd! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: En lekker op vakantie :shifty: jaloers op je hoor! Maar geniet ervan en we hopen op goed nieuws!
@suzanne Ik ben echt benieuwd wanneer je wat hoort van je sollicitaties ik ben hier aan het duimen voor je hoor!En laat het gewoon gebeuren als het zover is dan zie je wel hoe het uitpakt!komt allemaal goed!
Volgende week zou het beter weer worden dus dat is goed nieuws voor het feestje! En ook al goed aan het lijnen!
@maria Volgens mij kan het inderdaad geen soa zijn dan, als je twijfelt moet je je gewoon eens laten testen. geniet vooral veel van elkaar en dan merken we snel genoeg wat het gevolg daarvan wordt :inlove:
@kaatje GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :inlove: geniet vooral ervan!
@estha ben blij dat het goed gaat met jou en je zwangerschap!! Nu al een buikje dat zal dan wat worden haha.
@puck leuk dat je er weer bent! Moeilijke beslissingen zijn dat, hoe ver ga je en wat kan je lichaam aan. ik kan je alleen zeggen dat je moet vertrouwen op eigen intuitie.
Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben hoor :oops: dat zou vervelend zijn.
Hier ben ik vooral veel aan het werk. Mijn collega heeft vakantie dat maakt ik 10uur per week extra werk. Ook ben ik nu bezig aan mijn tweede week dieet. Ik heb een dieet van de dietiste gekregen aangezien mijn stofwisseling niet te pijlen is (als ik veel extra’s heb gehad blijf ik gelijk in gewicht en als ik netjes op mijn eten let kom ik bij :think: :eh: ) ik heb het eigenlijk wel gehad met het dieet, geen honger ofzo maar heb wel steeds meer trek in snaai, hartig en zoet… ik moet nog tot en met dinsdag en dan ben ik klaar…gelukkig
Ook ben ik sinds anderhalve week aan het hardlopen. Ik volg zo’n opbouwschema en het gaat best aardig al zeg ik het zelf. Ik heb pas over 5 weken vakantie dus ik moet nog even. ik lees alles maar heb weinig tijd om te reageren.
Wat betreft cyclus, sinds een aantal dagen gaat mijn temp ineens flink omhoog dus misschien dat ik toch een ei heb gehad. Vandaag was hij weer 0,2graden hoger… Vandaag een test gedaan maar deze was negatief. Kan natuurlijk want zelfs als ik zwanger zou kunnen zijn ben ik wel erg vroeg met testen. Verder merkte ik net bij het uitdoen van mijn bh dat mij tepels erg gevoelig waren :eh:
Ik ga er maar niet vanuit dt ik zwanger ben maar toch…in ieder geval schot in de zaak met een oplopende temp. dus nog even afwachten hier.
Even een berichtje van mijn kant, ben ons huis flink onderhanden aan het nemen zodat het schoon is als we vertrekken.
Suz@nne, wat een leuke functie, past echt bij je. En stel je wordt aangenomen en je raakt zwanger dan zie je dan wel weer hoe je dat gaat combineren.
Cindy, hoe is het met je?
Kaatje, hoe is het nu met jou, las bij de maartdames dat je bloedverlies hebt gehad, hoop dat het bij de innesteling hoort.
Nicole, gefeliciteerd met je neefje in wording.
Estha, jammer dat je zo’n last hebt van vlagen van misselijkheid maar je moet maar zo denken tis voor een goed doel.
Zonnetje, van harte welkom. Ook voor jou hoop ik dat je snel zwanger raakt. Alvast gefeliciteerd met je aankomende trouwdag.
Genieten in Egypte gaat zeer zeker lukken al zal het er wel bloedheet zijn, zal dus veel in het water liggen.
Behoefte aan snaaien komt mij zeer bekend voor. Vermijd ook altijd het gangpad met snoep in de supermarkt, hoewel dat in de plaatselijke supermarkt erg lastig is, gangpad met snaai zit voor de kassa.
Ja Liesje, idd bloedverlies… Oud bloed welliswaar maar ben bang dat hier wel weer terug zou kunnen komen…
Ik heb net de VK maar ff gebeld… Wat ik al dacht zei de VK ook… Afwachten want ik ben nog zo kort maar zwanger… Oud bloed kan voorteken zijn van miskraam is in 50% vd gevallen ook zo maar hoeft dus niet… Het kan net zo goed een innestelingsbloeding zijn. Als ik niet heftig rood ga bloeden dan komt het ws goed en mag ik met 6 weken weer bellen dan krijg ik een echo om te kijken of er daadwerkelijk wel of niets aan de hand is…
Ben er niet gerust op, bah…
Hoi meiden,
Ik kom effe een update brengen hier, het hcg is nog steeds niet weg en zakt erg langzaam, vanmorgen weer gaan bloedprikken net met assistente gebeld was weer maar met 10 gezakt op week tijd, word vanavond door gynacoloog gebeld voor verdere verloop…pffff valt me zwaar tegen had gehoopt er nu eindelijk binnen week vanaf te zijn maar als het zo doorgaat duurt het nog weken
Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen.
Sorry heb verder niet bijgelezen, kan het even niet opbrengen.
:-* voor jullie allemaal !
Ah… Dikke :hug: voor jou Cindy, sterkte!
@Cindy: Potverdikke zeg, moet je nu alsnog geopereerd worden dan?
Hele dikke knuffel meid, ik hoop dat je lichaam het zelf oplost. :hug:
@Kaatje: Voor jou draaien ook de duimen. Houd je vast kleintje. :hug:
@Zonnetje: Welkom hier! :mrgreen:
@Kim: Druk, druk, druk zeg. Hopelijk heb je snel weer tijd om hier gezellig te komen ouwehoeren. :lol:
@Liesje: Heerlijk zeg, wanneer ga je weg?
Gyn heeft gebeld, ze vind ook dat de waardes erg langzaam dalen, wil het nog even aankijken, morgen afspraak maken voor begin volgende week om weer bloed te prikken en een echo te laten maken, dan word plan van aanpak besproken.
Voor operatie is de hcg waarde te laag, wat ze kunnen doen is medicijn inspuiten,methotrexaat, dit doen ze echter niet zomaar want het is een zeer heftig medicijn (soort chemokuur) wat ook word gebruikt bij kanker.
Enige wat ik nu doe is hopen dat het plotseling toch sneller gaat dalen
:-*
Jeetje cindy heftig zeg! Ik hoop heel hard voor je dat de waardes vanzelf dalen…
Suz@nne, we vertrekken morgen :dance: .
Het huis is bijna aan kant, alleen het onderhuis nog.
Jeetje Cin, wat duurt dat lang, lijkt me erg moeilijk, we (en dan spreek ik ook voor de andere dames) begrijpen ook dat je het niet op kan brengen ons te volgen. Ik duim voor je dat de HCG waardes komende dagen alsnog naar beneden schieten.
Hoi meiden, dank jullie wel voor het welkom heten.
heb het een beetje gelezen, maar niet allemaal, wat lang, haha
Cindy (naamgenoot), wat vervelend zeg, wat jij meemaakt… Dat gun ik niemand… en natuurlijk staat dit forum je nu niet aan en lukt t niet alles bij te lezen en te beantwoorden… Ik duim ook voor je dat de waardes heel snel dalen.
Liesje, veel plezier op vakantie!!!
Kaatje, hopelijk blijft ook bij jou alles goed gaan!!!
Vandaag zijn de duivels bij mij langs gekomen…
Balen, wel weer een cyclus van 27 dagen. Wie kan mij vertellen waar ik de leuke banner kan maken??
Ook wel goed nieuws vandaag: k heb een nieuwe baan gevonden.
Werk nu in een dierenwinkel, en ga nu in een dierenwinkel dichterbij huis werken per 1 september.
Alleen ga ik 2 september trouwen en heb daarna een week vrij… Eigenlijk 2 weken, maar vanwege nieuwe werk 1 week… Heb er wel zin in!!