ziet er heerlijk uit maria,
Ben jaloers hoor. ik moet nog ruim 1 jaar wachten op onze vakantie. :lol:
hopelijk met een kleine uk dan haha
En nog gefeliciteerd!!! :-*
hey mama mijke!!
Super joh!
En nu die laatste dag nog! :dance:
liesje,
als je niet goed eet, kan je beter kleine porties verdeelt eten. Appeltje hier, broodje daar. Maar dat werkte bij mij altijd goed om balans te krijgen.
hey suus!
amber albarda… zal eens op eci kijken. Ben ik lid van en wie weet koop ik wel een boek. Klinkt goed. maar ja… ik vind sonja bakker ook goed vol te houden.
eerst maar eens deze week shaken afmaken. Gaat nog steeds goed!
En dat patatje, dat heb ik met kebab. Lekker hoor. zo’n turkse pizza of durum doner. :drool: nou ja… ik kan me gelukkig vaak inhouden.
Waar ik over struikel is KAAS en BROOD… gek op alle soorten kaas. EN vers brood kan ik zo 8 sneetjes van wegwerken… :oops: ooo met vers beleg erop. Heerlijk! GEK OP BROOD!! En dochterje ook dus dat is wel gezellig ontbijten en lunchen. hahaha
@Liesje: Waarschijnlijk ben je daarom ook allemaal zo moe. Wel een beetje goed voor jezelf zorgen hoor, dan is de kans dat je zwanger wordt ook groter he. Misschien is dat een goede motivatie om goed te eten? :hug:
@Mijke: En heb je hem uitgelopen?
@Maria: Leuke foto, je ziet er echt heel anders uit dan ik dacht. :lol:
Ik heb me vandaag echt verbaasd over wat een rare mensen er toch op deze planeet wonen. Vanmorgen met Evi naar de bakker om een verjaardagstaart uit te zoeken. Ze hebben zo´n map vol met foto´s en Evi mocht van mij zelf kiezen. Daar aangekomen zit er een jongetje in te bladeren om zichzelf te vermaken tot moeders klaar was, oma zat bij het kindje. Dus ik vraag of ik de map mag, omdat we een taart uit willen zoeken. Krijg ik te horen dat ze de map niet kunnen afpakken, want dan gaat hij krijsen, dus ik moet maar wachten tot ze klaar zijn. Nou ja zeg, stond ik daar te eindeloos te wachten omdat zij hun kind niet kunnen opvoeden. Lekker dan… :shock:
Vervolgens zie ik allemaal mensen verbaasd naar de grond kijken, maar ze lopen wel verder, vaak nog achterom kijkend. Er staat een laag muurtje om de supermarkt met van die rekken voor je fiets erin. Loop ik daarlangs, ligt er aan de andere kant van het muurtje een meisje van een jaar of 6 op de grond hard te huilen en iedereen laat haar liggen. :evil: Ik naar het meisje toe om te vragen wat er was, ze was van het muurtje gevallen met haar been tegen een paal en had zich erg zeer gedaan. Haar moeder was in de supermarkt boodschappen doen, dus ik samen met dat meisje naar binnen om moeders te zoeken. Echt ongelofelijk zeg, je laat zo´n kind toch niet huilend op straat liggen.
Zo, dat moest ik ff kwijt. :snooty:
Haha suzanne, ik moest zo hard lachen toen ik jouw stukje las…niet vanwege de inhoud maar door de manier waarop je het schreef…
Moet inderdaad wel zeggen dat ik me verbaasd over hoe de mensen in elkaar zitten tegenwoordig. Eigenlijk best wel egocentrisch… Helaas… Wel goed van jou dat je het zo hebt opgepakt met dat meisje.
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is hoe je me dan had voorgesteld… Maakt niet uit als het eventueel negatief is… Zal van t weekend ook even wat andere foto’s plaatsen… Nu is het voor een deel nog gokken…
Hebben jullie nog plannen dit weekend meiden??
Vrienden komt vannacht thuis uit het buitenland en morgen gaan we stappen in amsterdam … Zondag komen vriendinnetjes film kijken en rose drinken…leuk weekend dus voor de boeg…Hihi
nou suzanne,
ik kan daar ook slecht tegen hoor! :x
Je zou bijna dat boek expres afpakken. Dan wachten ze maar buiten met dat huilende kind. Vind ik idd een gevalletje : slechte opvoeding.
En dat er niemand aan een meisje vraagt wat er is… pffff waar is de vriendelijkheid gebleven. :roll:
Gelukkig hebben we nog een paar goede mensen over zoals jij.
Ik ben ook heel benieuwd naar mijke!! :dance:
Verder nog op het wachtbankje hier… nog 1 week tot ei… hopelijk
JEEEJJJ ook dag 4 gehaald, ging niet helemaal soepel meer,
maar heb het mooi vierdaagse kruisje met een kroontje
erop, omdat ik hem voor de 2e keer heb uitgelopen.
Voel me behalve zere voeten, verder prima…
Lieve meiden, ik ga morgen voor een paar daagjes
op vakantie, dus dan ben ik er even niet.
Zet hem op met klussen of wachten…
Meike, ik vind je een hele stoere kanjer. Je zal dit niet meer lezen maar wens je een hele fijne vakantie, je hebt het verdiend.
Maria, eindelijk een gezicht bij de naam, had ook een ander persoon in gedachten, iemand met donker haar.
Ik ga beter eten, ik beloof het. Kreeg ook van mijn vriend op mijn lazer.
Suz@nne, waar gaat het heen met de mensen, gewoon zo’n meisje laten liggen. En van dat joch met dat boek, slaat helemaal alles.
@Nicole… jammer dat je dit jaar niet op vakantie kan!! Ik hoop dat je er volgend jaar dan dubbel zo hard van kan genieten met twee kindjes!!
@Mijke wat goed dat je de vierdaagse hebt uitgelopen. Gefeliciteerd meid!! En een fijne vakantie toegewenst!
@Liesje, goed dat je beter gaat eten! Succes!!
En tsjaa… donker… hihi… maria is een pseudoniem… en niet mn echte naam… misschien dat dat scheelt…
Trouwens…
Ik ben donderdag 14 juli ongi geworden… wel lichter dan normaal maar mn vriendin zei dat het waarschijnlijk van de warmte kwam… Klonk mij heel aannemelijk in de oren…
Maar ik moet toch zeggen dat mijn humeur de laatste dagen een beetje te wensen overlaat… ben een beetje bitchy moet ik zeggen… Vooral tegen vl… arme jongen :oops: …
Daarnaast ben ik ook al een paar keer best wel misselijk geweest dat ik echt dacht nu moet ik overgeven… Heb wel een rauwe keel… maar dat lijkt mij niet de oorzaak van bovenstaande…
Kennen jullie dit? Zeker zo vroeg in de cyclus?
@Maria: Ik had me je idd ook donker voorgesteld en een stuk steviger, geen idee waarom. :lol:
Klinkt als een leuk weekend, veel plezier nog!!!
Ik ben sinds ik gestopt ben met de pil ook wisperturiger qua humeur en misselijk ben ik ook al een paar keer geweest. Denk toch dat dat komt doordat de pil je hormonen plat legt en nu alles weer op gang moet komen.
@Mijke: Jeeeh, toppie zeg, je hebt het gehaald. :thumbup: :thumbup:
Je zal het waarschijnlijk niet meer lezen, maar fijne vakantie!!
@Liesje: Doen hoor, we komen controleren.
Pfff, is het bij jullie ook van dat kloteweer? Bah bah!!
We zijn vanmorgen met Evi naar de bioscoop geweest, naar de nieuwe film van Winny the Pooh hihi. De rest van de dag blijven we lekker thuis denk ik.
Gisteren weer een sollicitatiebrief de deur uit gedaan en er nog eentje geschreven. Voor de laatste even proberen om morgen een referentie te regelen en dan kan die ook weg. Momenteel weer 4 dingen lopen, ben benieuwd of er wat uit gaat komen.
wij zijn druk aan het klussen met dit slechte weer.
Mooi tess haar kamer officieel af (moest nog wat kleine dingetjes worden gedaan). En wij een nieuwe kledingkast! Fijn hoor die ruimte!! Want ik heb een zoot kleding!!! :oops:
hey maria!
Ik vind het erg jammer. maar mag van manlief niet zeuren want we zijn al naar mauritius geweest haha en hij heeft gelijk!! :mrgreen:
vanavond lekker uit eten met z’n 2en want de oppas was toch al geregeld en eten doen we binnen haha
alleen wel met de auto heen dus geen wijntje voor mij.
Suz@nne, das goed.
Je bent dus ook aan het solliciteren, valt niet mee he. Wat voor werk heb je altijd gedaan?
Hier is het ook zulk rotweer, vanmorgen wezen sporten en nu lekker niets.
@Nicole: Aaah, wat schattig die kleine met haar luierkontje aan de klus. :inlove:
@Liesje: Wist niet dat jij ook bezig was…
Ik ben altijd dierenartsassistente geweest, maar dat durf ik niet meer met mijn rug. Zou eigenlijk het liefst wel weer met dieren gaan werken, maar ja die baantjes liggen niet voor het oprapen en als ze er zijn is het vaak ver weg of fulltime (of allebei haha).
Ik moet eigenlijk solliciteren maar ben er niet echt mee bezig. De moed is me een beetje in de schoenen gezakt. Ik ben altijd als secretaresse werkzaam geweest maar ben daarin niet gelukkig geweest vandaar dat ik de overstap heb gemaakt naar gastouder.
Idd het is altijd net te ver weg, woon ook een beetje in een uithoek.
Jeeh, vanmorgen naar mn exbaas gebeld en ik mag hem opgeven als referentie. :dance: De laatste brief kan dus ook zo op de mail.
Willen jullie duimen, want er zit echt een droombaan tussen…
Hallo ladies!
Ik ben weer back in business! Wat is er veel gebeurd de afgelopen 3 weken… Ik reageer later ff goed en uitgebreid.
Voor nu wil ik even vertellen…
Ik ben zwanger!!!
We zijn zo gelukkig en blij :inlove:
Tot later!
Hey Kaatje, das nog eens goed nieuws, van harte gefeliciteerd, waar vakantie niet allemaal goed voor is.
Suz@nne, tuurlijk duim ik voor je.
Ben ik weer even!! Wat goed Meike dat je de vierdaagse hebt uitgelopen. Hele prestatie!!
Gaat nog niet heel hard met het roze hier! We willen positieve testen zien, gun het jullie allemaal!! Stond nog aangemeld bij de december januari stoppers maar daar het grootste deel van de meiden zwanger en schrijven erg weinig dus blijf gewoon hier.
Volgende week krijgen we nog wat resultaten van uitslagen en dan hopelijk een behandeladvies. Zelf weer behoorlijk in dubio. We willen het zo graag maar weet niet of ik het nu lichamelijk red om allerlei behandelingen te ondergaan met hormonen spuiten etc. Toch door het stoppen met pijnmedicatie weer erg veel lichamelijk klachten en daardoor erg moe. Nu hier in ronde 9 ( gestopt eind november) heb vorige week zaterdag mijn LH piek gemeten met ovulatietest dus waarschijnlijk vorige week zondag eisprong gehad. Zelf niet het gevoel dat ik nu zwanger ben. Voel me net als anders haha! Wat is wijsheid?? Nu toch aan de hormonen voor IVF of ICSi… Of toch nog zelf wat maanden proberen…?
Denk dat we de behandelingen in ieder geval in de ijskast zetten tot na de vakantie in oktober. Dan ben ik tevens een jaar gestopt dus als er dan nog geen positieve test is lijkt het me vroeg genoeg om te besluiten om te laten behandelen.
Genoeg over mij!
Hoe gaat het verder met de overige dames? Hebben jullie ook al dat je vind dat het lang duurt of ben ik de enige :oops:
Kim jou cyclus weer een beetje normaal?
Vandaag lijkt het hier wat beter weer. Zo nog maar even naar buiten!!
Geniet van jullie dag en een fijne week weer!
Puck is toch wel aardig wat roze hoor deze maand, lijstje is nog niet aangepast maar Meike, Estha en Kaatje zijn ook zwanger.
Als er iemand vind dat het lang duurt dan ben ik het wel dus daar ben je niet de enige in.
Moeilijk om voor ons te oordelen wat je moet doen. Je hebt maar 1 goed zaadje nodig en wonderen bestaan.
Is iig positief dat je een ei hebt gespot.
Je loopt ongeveer gelijk met mij, ik had maandag een ei en ook ik voel me niet anders dan anders.
Hier is het nu ook beter weer, zonnetje schijn en tis niet zo koud.
Deze week het huis op orde maken en dan zaterdag eindelijk naar Egypte. Ik zal van daaruit niet veel reageren of meelezen. Maar mocht er positief nieuws zijn dan zal ik jullie zeker op de hoogte stellen (zal natuurlijk niet).
Zal ook een pakketje mooi weer naar hier sturen.
@Kaatje, ook zwanger!!! Joepie, gefeliciteerd!!! Hoor je vaak he, na een vakantie !! Ben je dan ook nog een maart mama?? Denk het nog wel toch? Super zeg! Geniet ervan!
@Puck en Liesje, tis gewoon niet eerlijk dat het bij de één heel snel gaat en bij de ander niet… Ik hoop echt zo dat het voor jullie ook snel raak is!
@Suzanne, wat is die droombaan??? Ben benieuwd.
@Kaatje: Whaaah, zwanger wat goed!!! :dance:
Supergefeliciteerd meid, geniet er lekker van of heb je al allerlei kwaaltjes? Hopen dat er meer zwanger terug komen van vakantie.
@Puck: Ja moeilijk hoor, die keuze is zo ontzettend persoonlijk. Ik heb het hele traject van IVF, hormonen e.d. in mijn omgeving meegemaakt en ik vind het wel echt heel heftig en het kan een behoorlijke aanslag zijn op je relatie. Sterkte met je beslissing. :hug:
Ga eerst maar eens lekker genieten van je vakantie.
@Estha: http://www.raadvanbeheer.nl/?id=2028
Het lijkt me echt geweldig om te doen, maar ik ben bang dat ze overspoeld worden met brieven, dus de kans dat je uberhaupt op gesprek mag komen is heel klein. Daarnaast zijn het veel meer uren dan ik eigenlijk wil, zolang Evi nog niet op school zit. Maar ja, dit is geen regelmatig terug kerende vacature, dus toch besloten om te schrijven. Ik denk dat je redelijk veel van je tijd zelf kan indelen en als Chris dan een dag thuis gaan werken is het misschien rond te breien tot Evi naar school gaat.
Zo even wat tijd om eea te vertellen maar alleerst een hele dikke knuf voor jou Cindy, hoe gaat het nu met je?
Voor Kim, Liesje en Puck trouwens ook. Soms is het zo niet eerlijk… Gun het jullie ook zo! Ik sluit me aan bij het advies van Suzanne… Eerst vakantie vieren en goed tot rust komen!
Estha en Meike, van harte gefeliciteerd! Geweldig leuk!! Hoe voelen jullie je?
Onze vakantie was super geweldig! We hebben echt genoten, was gewoon veel te kort! Superdeluxe hotel, lekker weer, mn 2 grote liefdes bij me. Wat wil een mens nog meer? Ja de vakantie heeft ons idd goed gedaan. Ik had afgelopen vrijdag mn nod… en die bleef dus uit. Smiddags “stiekum” op het toilet getest… wilde vriendjelief geen valse hoop geven… en warempel een streep, een hele vage maar een streep (goedkope KV test). Vriendjelief wilde het niet geloven dus ben ik snel een digitale test van CB gaan halen en ja hoor, binnen no time stond er ZWANGER! Geweldig! Ergens vermoedde ik het al, maar toch we weten allemaal dat ons lichaam wel vaker verkeerde signalen afgeeft…
Heel veel succes met solliciteren Suzanne!
Alvast een hele fijne vakantie Liesje, geniet er maar lekker van!