Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Liesje :-*

We hebben een kat, 2 cavia’s, 2 konijnen en 4 mini schaapjes :slight_smile:

De kattenbak is voor mijn vriend hoor :wink: Vooral de schaapjes

zijn knuffelbaar, met name de 2 lammetjes :smiley:

@Kim: Zou best kunnen hoor dat je je eisprong voelt. Ik heb het zelf nog nooit gevoelt, dus geen idee hoe dat is.

@Liesje: Moet je toch niet een keertje naar de huisarts voor die klachten? :hug:

@Mijke: Maak je niet zo druk meid, volgens mij hebben de meeste meiden niet meteen klachten/kwaaltjes. Ik iig niet in het begin. Geniet er gewoon van dat je nu nog geen klachten hebt en van je vakantie natuurlijk!!!

@Nicole: Fijn dat je weer een beetje op de planeet bent, stomme ongi´s! :evil:

Je hebt wel een leuke date in het vooruitzicht. :inlove:

Hier verder weinig nieuws. Ben flink ongesteld, maar gelukkig niet zo erg als vorige keer. Gisteren gezellige dag met vrienden (waarvan 1 zwanger :? ) gehad en vandaag gaan we aan de sapperdesap, dus ff bikkelen de komende 2 dagen. Vriendje heeft vakantie, dus we zijn heeerlijk 3 weken met zn drietjes thuis. Er moet veel gebeuren (als het weer tenminste opknapt), maar wel een lekker vooruitzicht. We hebben iig alle tijd om te klussen. :inlove:

@Suzanne, hoe gaat het met sappen??

Hier een super relaxed weekend gehad (heb dit weekend-verslagje even gekopieerd als jullie het niet erg vinden anders moet ik zoveel typen…) Mijn dochtertje is een weekendje bij mijn ouders geweest en heeft zich prima vermaakt! Ze zijn ook met haar naar Ouwehand Dierenpark geweest en hebben gelijk maar een abonnement aangeschaft, erg leuk. Ik ging zaterdagochtend mn dochtertje wegbrengen en toen had ik haar het shirt aangetrokken wat ik had gekocht met Grote ZUS. Vooraf ook al een hele leuke foto gemaakt met haar handen in de lucht (nadat ik zeg; Hiep, Hiep dan doet ze bij Hoera haar handjes in de lucht). Mn moeder wist het dus al en mn vader was thuis maar hij zag het maar niet, na een paar subtiele opmerkingen van goh wat een mooi shirt heb je aan J.oy, nog niks! Toen heb nog maar wat duidelijkere aanwijzingen gegegeven en toen viel het kwartje!! Super leuk! Ik heb wel tegen mn moeder gezegd dat ze het shirt na haar slaapje uit moest trekken want nog niet iedereen hoeft het te weten.

Die foto hebben we vervolgens doorgesms’t/whatsappt naar mn vriend zn vader, zus en moeder. Bij de laatste twee viel het kwartje gelijk maar bij zn vader ook niet (mannen)! Na zoveel hints nog niet dus toen maar telefonisch gedaan, whahahaha. Allemaal leuke reacties gehad. Verder weet nog niemand het maar aankomend weekend hebben we een bbq bij hele goede vrienden van ons en zondag heb ik een sushi (notabene) workshop met een van mn beste vriendinnen. Dan moet ik natuurlijk al uitkijken met die rauwe vis en ik drink dan geen wijn en vooral dat laatste gaat opvallen, hahahaha! Ik hou namelijk heel erg van een wijntje bij mn eten… dus dan gaan ze het ook doorhebben. Erg blij

Trouwens bij de gall en gall 3 flessen alcholvrije wijn gekocht. Rood was ontzettend goor, dat ze dat proberen te verkopen, bleeee! Maar de rose erg lekker en kwam dicht in de buurt van normale rose!

Maargoed, lekker zaterdag gerelaxed met zn tweetjes. Zouden naar Harry Potter gaan maar thusi gebleven want we waren echt moe! Gisteren f geshopt in Den Haag en lekker uit eten geweest. Vandaag ook nog dagje vrij, net lekker gesport (dat wil ik er toch zo lang mogelijk in blijven houden) en straks mn kleine meisje ophalen! Mis haar nu wel heel erg!

[/spoiler]

Ben ik eindelijk weer even! Had er niet zoveel behoefte aan na het teleurstellende bericht bij de Fertiliteitsarts en tevens nog niet helemaal op de been na de operatie. Snel moe nog steeds…

Nu inmiddels me erbij neergelegd dat het waarschijnlijk allemaal langer gaat duren maar nog steeds goede hoop.

Wow alweer 2 dames zwanger!! Gefeliciteerd allebei. Heel erg leuk. Hoop dat jullie je goed voelen en niet teveel klachten.

Kim: zou mooi zijn als je weer een beetje normale cyclus hebt.

Ga jullie weer proberen te volgen. Volgende week vrijdag weer wat uitslagen van de onderzoeken. Afgelopen zaterdag eindelijk ei gespot via ovulatietest

:smiley:

@Puck: Fijn dat je er weer even bent. :hug:

@Estha: Klinkt al een leuk weekend!! :smiley:

Het sapplan staat even in de koelkast, bleek toch niet zo goed samen te gaan met ongesteld zijn. Dan ben ik al zo slap als een vaatdoek (zal wel door bloedverlies komen) en heb ik echt eten nodig. Andere keer dus maar.

Vanmiddag op kraamvisite geweest bij mn neefje, die heeft een zoontje gekregen die Levi heet. :inlove: Ik kan me echt niet meer voorstellen dat Evi ook zo klein is geweest, wat een poppetje. Alweer precies 3 jaar geleden kwam ons kleine meisje ter wereld. Omdat we het pas vieren als de meeste familie terug is van vakantie hebben we niets tegen haar gezegd, maar zucht…3 jaar alweer. Wat vliegt de tijd.

Go Meike, go Meike, zet hem op tijdens de vierdaagse.

Suz@nne grappig dat het zoontje van je neefje Levi heet en jouw dochter

Evi. Nog van harte gefeliciteerd met je meisje, tijd vliegt he!

Puck, fijn dat het alweer wat beter met je gaat, helaas niet zoals gewenst, operaties hakken er flink in dus doe rustig aan.

Estha, is echt iets voor mannen dat het kwartje niet meteen valt. Was vd week naar de kapper geweest en mijn haar zat toch iets anders dan daarvoor, vriend had het pas na 2 uur in de gaten.

Ik heb gister mijn ei gehad. Zal nu dus ook wel weer een langere cyclus hebben. Vandaag onze tickets besteld, nog 1,5 week en dan gaan we eindelijk.

@ Liesje (en de rest) Nou de eerste dag zit erop hoor :smiley:

4 blaren nu, das een beetje jammer, maar het lopen

gaat op zich wel goed, en geen spatje regen, echt super

loop weer.

Morgen proberen aan dag 2 te beginnen :smiley:

hey mijke,

ik vind je stoer hoor! pffff kan dat echt niet. Ja in de efteling de hele dag rondlopen. hahahaha of disneyland parijs. :lol:

ooo spannend liesje,

en dan nog vlieg-/vakantiespanning erbij. Hoe blijf je rustig?? haha lekker koffers inpakken!!

suzanne,

ik ken het hoor. Heb ook ontzettend veel bloed gehad deze ongi. Iedereen zei dat ik pips zag. MAARRRR vandaag aan mijn 2de shake dag! Ik wil het in ieder geval 1 week volhouden. Maar het stomme is dat ik bang ben dat mijn lichaam ontregeld wordt door die shakes! Ja Ja ik ben een twijfel muts. haha

puck,

ik vind het al heel fijn om te horen dat je goede hoop blijft houden meis. :hug: Het is allemaal vrij heftig hoor wat jij allemaal in korte tijd hebt meegemaakt/gehoord.

Fijn dat je er weer bij bent in ieder geval! :-*

estha,

nog keihard aan het sporten?? nou dan heb je nog geen last van moeheid zeker? haha

En je verhaal. haha zo grappig herkenbaar.

Mannen he?! Maar super leuk!

Wij gaan dit weekend al wat leuks doen… met zijn 3en of 2en.

Ik weet nog niet wat. Ga het zo ff uitzoeken. Iemand nog tips??

Het liefste ga ik uit eten met manlief. Maar overdag dan wat leuks met z’n 3en.

En het weer moet ook meezitten natuurlijk :roll:

Hoi meiden,

Het is echt heel lang geleden dat ik hier heb geschreven. Na een vrij vlotte verhuizing met alleen maar witten, witten en witten piest ik ineens gas geven op mijn werk terwijl hier langzaam al het meubilair binnen druppelde.

Maandag 4 juli zou er een monteur langskomen om internet ed te installeren maar deze kwam niet opdagen. Vandaar dat ik er ook niet was. Had weinig mogelijkheden om op ninternet te gaan.

Toen besloot ik ook onverwacht om 11 dagen op vakantie te gaan. Dus…vanaf nu ben ik weer terug…

Hoe is het met jullie meiden??

Maria, fijn dat je er weer bent, hoe bevalt jullie nieuwe huis? en onverwachts op vakantie geweest, waar zijn jullie geweest?

Hoe is het verder met je?

Hier zijn gangetje, zit weer op het wachtbankje.

Gister is onze wasmachine naar de donder gegaan, was hij maar een jaar eerder stuk gegaan, toen had ik mijn wasmachine nog. We willen er niet te veel aan uitgeven dus ga zo even kijken naar een 2e hands.

@Mijke: Whoehoe, go Mijke, go Mijke, go Mijke!! :dance:

@Liesje: Jij ook al bijna op vakantie, lekker hoor! Geniet ervan! 8)

Waar ga je heen?

Balen van je wasmachine. :frowning:

@Maria: Gezellig dat je er weer bent en dat de verhuizing achter de rug is. Show je hier nog wat foto´s van je nieuwe stek?

Hoe was je vakantie en waar ben je geweest?

@Nicole: Tja, je woont niet echt bij me in de buurt, dus ik jouw omgeving weet ik geen leuke stekkies. Veel plezier iig!

Mn ongi loopt gelukkig weer op zijn einde. Het dieet wat we aan het volgen zijn gaat erg goed, Chris is al 7 kilo kwijt. :shock: Bij mij gaat het niet zo hard, maar ja bij mij hoeft er ook niet zoveel af. Ik vind het tot nu toe echt heel makkelijk vol te houden, het is even aanpassen, maar je kunt gewoon nog steeds heerlijk en ruim voldoende eten, alleen wel anders als we eerst deden.

Het was alweer even geleden dat er leuke vacatures voorbij kwamen, maar vandaag gaan er weer 2 sollicitatiebrieven op de bus. Eentje ervan is waarschijnlijk wat te hoog gegrepen, maar ja ik kan het altijd proberen. Ben benieuwd…

Evi´s zindelijkheid gaat echt supergoed. Overdag draagt ze thuis geen luier meer en ze is ´s morgens ook al een paar keer droog uit bed gekomen. Nog even volhouden en dan zijn we er denk ik.

Suz@nne, we gaan naar Egypte, we verblijven bij mijn schoonmoeder die daar 90% van het jaar woont vanwege haar gezondheid.Heb er echt onwijs veel zin in.

Idd flink balen vd wasmachine, heb vanmorgen een nieuwe (tweedehands) gekocht. Hoop dat we daar nog een aantal jaar plezier van kunnen hebben.

SUZANNE,

sorry sorry sorry. had met me stomme kop niet goed gelezen!! GEFELICITEERD nog met je kleine meid!!! Super dat het zo goed gaat met de zindelijkheid.

En wat volgen jullie precies kwa dieet???

maria,

leuk dat je er weer bent haha :mrgreen: Ik ben ook wel benieuwd naar de foto’s !!

liesje,

veel plezier met je nieuwe 2de hands wasmachine haha :lol: Het wassen kan weer beginnen!!

hier gaat het wel goed.

Ongi helemaal weg. Mag ook wel na 6 dagen…

We gaan zondag eerst naar het sprookjesbos in enkhuizen en 's avonds uiteten. Heb er super veel zin in!!!

Shaken gaat wel goed. 2kg kwijt nu dus hopen dat ik het nog wel ff volhoud.

Moet nog 2 kg voor het mooie… Maarrrr zondag uit eten, dus daar ga ik van genieten.

En ja hoor dag 2 ook gehaald. Teller staat op 6 blaren :S

Lichamelijk wel te doen (qua spieren), maar die blaren

zijn echt killing. Heb ze de laatste post laten doorprikken…

Was op het nippertje binnen, had nog een kwartier over.

Van het beebje weinig last. Meeste dagen wat ongi pijn, viel

vandaag erg mee…

Hoop dat ik morgen de moed kan verzamelen om weer te

gaan…

hoi Meiden,

Wat leuk dat ik weer lekker mee kan schrijven!!

Wat ik zo snel lees is het best postief hieroo… ik kan mezelf er alleen nog niet bij voegen… nog steeds ongi geworden. Wel heb ik nou een mooi cyclusrondje. 25 - 15 - 30 - 35 - 30… Ik heb zelf het idee dat mijn lijf iets begint te stabiliseren…

Ik zal foto’s plaatsen in ons showforum. Hou er niet zo heel erg fijn om alles op internet te plaatsen dus als jullie niet quoten ed… haal ik het er namelijk weer af als de meeste de foto’s gezien hebben. Ik zal ook even wat foto’s van de vakantie plaatsen.

Mijn nieuwe nod is nu 13 of 18 augustus… en ik ben inmiddels 23… haha. Ik ben twee weken geleden jarig geweest.

Maria, fijn je weer in ons midden te hebben. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Bah, heb vanavond last van mijn darmen, kon ik vd week niet naar de wc, nu scheet ik mezelf begin vd avond helemaal leeg (sorry voor het vieze praatje), nu rammelen mijn darmen continu, please laat het stoppen.

Trustem

@Liesje: Dus je moet nu verplicht weer wassen? Dat is dan weer minder hihi. :mrgreen:

Gaat het alweer beter met je buikie? :hug:

@Nicole: Geeft niet hoor. We volgen de richtlijnen uit het boek van Amber Albarda, dat is niet echt een dieet, maar meer een gezondere manier van eten. Veel groente (liefst rauw), veel fruit, veel water, veel noten en zaden, zoveel mogelijk biologisch, minder vlees, meer vis en zo min mogelijk zuivel, suiker en fabrieksmatige troep. Verder start je de dag met water en een groentesap, voordat je gaat onbijten. ´s Avonds mag je geen zetmeel, dus dan eten we vaak alleen groente met vis/vlees/vleesvervanger of een soepie. En ipv witte pasta/rijst/brood eten we nu zilvervliesrijst, volkorenpasta en zuurdesembrood. Het is even omschakelen, maar het bevalt prima. Ik gun mezelf nog wel eens per week een patatje, want dat vind ik gewoon zooo lekker, maar echt nog maar 1x per week en dat was wel eens anders. :oops:

@Mijke: Volhouden hoor. Kus op je zere pootjes. :-*

@Maria: Ben benieuwd naar de foto´s.

Suz@nne, goed bezig :thumbup:

Wat fijn dat het met de zindelijkheid van je Evi de goede kant op gaat.

Nicole, heb geen vakantie/vliegspanning hoor! kijk er vooral heel erg naar uit, ben de dagen al aan het aftellen.

Idd weer verplicht wassen blegh.

Mijn darmen zijn weer rustig.

Ben mezelf een beetje aan het verwaarlozen, eet heel slecht, overdag zelfs nagenoeg niets, is niet goed ik weet het. Iemand een tip om mezelf op vaste tijden te laten eten?

Hey Meiden!

Ook dag 3 gehaald :D:D

@ Liesje, kom op he?! Je moet jezelf niet verwaarlozen…

Misschien heel dom, maar kan je niet een wekker of

alarm doen op je mobiel??

@ Susanne en Nicole, lekker die kilo’s eraf…

Meike, allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat fijn dat de 4daagse je zo goed af gaat! Leuk hoor^^.

Liesje, ik heb ook de neiging om niet of slecht te eten… ik moet nu van mezelf op gezette tijden eten… ik heb alles in mijn hoofd, voorheen op papier, vast staan wat ik wanneer eet.

Wat mij 's ochtends helpt is om een smoothie te maken met fruit uit de diepvries van de ah, wat yoghurt wat granen en een lepeltje honing… Dan heb ik in ieder geval al redelijk wat vitaminen en eiwitten binnen…