Hoe zou het met Cindy zijn? Ben bang dat ze toch geopereerd moet worden. Nogmaals heel veel sterkte en een dikke :hug: !
brrrrr wat is het koud, dacht dat het zomer was.
Ik ben weer begonnen met ovutesten, zit nu op dag 13 en de test was nog negatief maar verwacht dat hij morgen of overmorgen positief is.
Hey!!
@ Susanne, ik ga zondag naar Nijmegen om te lopen en dan komt mijn vriend vrijdag en gaan we vanuit Nijmegen een weekje vakantie houden. Waar is nog onbekend. Balen van je negatieve test… :hug:
Ik doe mijn best om te genieten hoor, en zal mijn ticker morgen ff aanpassen
@ Nicole, :hug:
@ Cindy, hoe gaat het met je? Alweer thuis?
@ Liesje en Kim, hier valt het eigenlijk wel mee…
Ik zit ook steeds hier te kijken of er al nieuws van Cindy is, moet er de hele dag al aan denken…
Ha meiden.
Hierbij een update van mijn ziekenhuisbezoek vanmiddag. We hadden om 16.15 afspraak maar pas 17.30 aan de beurt :snooty:
We kregen goed nieuws ( in hoeverre in deze situatie goed nieuws bestaat maar toch )
De HCG waardes zijn flink gedaald, dit betekent dat het lichaam de zwangerschap zelf aan het afbreken is waardoor een operatie gelukkig niet nodig zal zijn.
Ma moet ik terug om weer bloed te prikken, dit zal om de 2 dagen moeten tot de HCG waarde 0 is.
We zijn opgelucht, iedereen bedankt voor alle steun !
:-*
ooo cin wat fijn!!
:hug: toch wel een opluchting!
Veel sterkte evengoed en hoop dat je niet teveel klachten hebt.
suzanne,
niet te hard zijn voor jezelf. Ik ken het ook en je bent gewoon een vrouw net als alle anderen! Het liefste kijken we elkaar zwanger! En die testen positief!
:hug: Dikke knuf voor jou… en rustig alles afwachten. :shifty:
mijke,
bedankt… kan de knuffel goed gebruiken. Bloed als een rund en heb pijn… niet te kort. Misschien deze keer voor het eerst een ei gehad??
liesje,
spannend hoor!! Hopelijk bij jou meer geluk nog deze maand!! Ga voor je duimen. LAAT JE EI MAAR KOMEN!!! :inlove:
kim,
18 dagen… dus evengoed lekker aan de klus geweest?? of standaard?? :silenced:
ik ben bek af… misschien dat ik de aankomende dagen wat minder reageer, maar ben ook aan de laxeermiddelen en alles bij elkaar voel ik me heel erg down. Komt ook door het weer denk ik. Nou tot snel!
Cindy, wat fijn zeg, hele geruststelling. Laat de HCG maar lekker snel verdwijnen.
Nicole, wat vervelend dat je je zo down voelt, het weer van gister zal het ook wel versterkt hebben, hier schijnt het zonnetje al.
Suz@nne hoe is het met jou?
Ik ga even een dagje oppassen op twee kids van 6 en 10.
tot vanavond.
@Cindy, gelukkig dat je lichaam het zelf oplost… sterkte.
@Nicole, jeetje dus je hebt nogal veel last van je ongi deze keer? Komt vast helemaal goed hierna!!
Vind het dan weer lastig om hier over mn zwangerschap te praten… ben echt super blij en had echt ook nooit verwacht dat het zo snel raak zou zijn. Maar goed ik wens jullie allemaal ook heeeeeeeeeeeeel snel zwanger!!! :thumbup:
Ik heb 3 augustus mn eerste echo… en dan hopen we heel snel een kloppend hartje te zien.
@Cindy: Pff, dat moet wel een opluchting zijn zeg. Blijft natuurlijk gewoon hartstikke rot, maar wel fijn dat je niet geopereerd hoeft te worden.
@Nicole: Dikke knuffel voor jou. :hug:
Hopelijk knap je door het mooie weer van vandaag een beetje op.
@Estha: Je moet je niet bezwaard voelen om hier over je zwangerschap te kletsen hoor, anders vertrek je straks naar de maartmamma´s en dat is niet leuk.
Vanmorgen opgestaan met onwijze buikpijn, liep echt dubbelgevouwen, maar nog steeds geen druppie bloed. Heb mn sportkleding aangetrokken en ben naar de sportschool vertrokken. Daar een flink eind op de loopband hardgelopen, in de hoop dat mn ongi los zou komendoor het gedreun. De hoop op een zwangerschap was toch al weg, dus dan liever zo snel mogelijk ongi. Nou het heeft geholpen, dus helaas ga ik ook weer verder naar de volgende ronde.
Volgende week kan ik dus met een gerust hart detoxen, dat dan weer wel. :?
Even snel vanaf hier:
@ Estha, ik hoef pas 10 augustus en dan nog niet eens echo, daar moet ik voor naar het ziekenhuis doen ze niet in de praktijk…
@Mijke, dus je hebt eerst je intake gesprek en daarna een echo? Hoe ver daarna dan?
Hier doen ze het gelukkig gelijkertijd en mochten ze met een uitwendige echo nog niet genoeg kunnen zien, doen ze inwendig. Vorige keer was ik ook met 8 weken en toen zagen we het hartje keurig kloppen! :inlove:
@cindy gelukkig meid :hug: neem je rust om te verwerken en daarna weer rustig verder :hug:
@mijke en estha lieve zwangere dames het is jullie gegunt hoor dus geniet ervan en vertel ons vooral veel over de zwangerschappen want ik hoor het heeeel graag.
@suzanne wel verdori nog zo’n lichaam dat foute tekens afgeeft! :naughty: lichaam van suzanne voor jou geldt hetzelfde als voor het lichaam van nicole!ophouden met die stomme geintjes! :evil:
Volgende maand voor jullie beide gewoon een posi test om het goed te maken
Hier heel raar…vanmiddag ineens heel veel helder slijmverlies (dus ik denk; 'ei??? :think: ') Ben dus al verteld dat we vanaaf moeten klussen :inlove: wat we trouwens op aanraden al netjes om de 1 a twee dagen (dat zou het beste zijn?!) doen en nu terwijl ik type zeurende steekjes links in mijn onderbuik (dus ik denk nu weer; 'ei!!! :shifty: )
Ben eens benieuwd of ik dat straks over een aantal dagen ook in mijn templijst kan terug zien (anders zal het wel weer een 'schijnei’zijn van mijn lichaam :doh: )
Maar wel raar dat ik nu het idee heb dat ik mijn ei voel terwijl ik dat nooit heb gehad :eh: vreemd hoor…
Wat denken jullie? ei?
in ieder geval allemaal een fijn weekend.
Dikke kus Kim
trouwens meteen maar even mijn ticker aangepast naar 15dagen na vandaag. Dan kunnen we meteen duidelijk zien of het een ei was als ik dan ongi wordt. Mijn nieuwe NOD is nu 30 juli.
Kim, klinkt idd als een eisprong die steekjes.
Heb vandaag weer een ovutest gedaan, iets donkerder dan gister maar nog niet donker genoeg, dus denk dat ik zondag mijn ei heb, dat is dan dag 16 dus zal ook wel weer een langere cyclus hebben. Raar lijf.
Heb ook al twee dagen een beetje last van duizeligheid, vooral als ik van de bank af kom dan is het heel even donker voor mijn ogen, heb ook last van lage rugpijn. Weer afwachten allemaal.
Ik ga lekker mijn bed op zoeken ben onwijs moe. Welterusten.
Hey meiden,
Hier even een enorme dip, vanochtend helemaal in tranen…
Ik ben zo bang dat het mis gaat (waarom weet ik ook niet).
Zo raar, ben ik zwanger, nog sneller dan verwacht, en in plaats
van genieten ga ik me zorgen maken. Ik weet het, dat moet ik niet
doen maar vind het zo lastig. Misschien moet ik toch wel meer
aan het idee wennen dan ik dacht. Of de hormonen spelen nu al op
Volgende week ben ik bij mijn zus, de vierdaagse lopen en daarna gaan we op vakantie, dus ben er even wat minder. Probeer wel te blijven lezen hoor, mijn zus heeft ook internet
@ Estha, ik weet niet hoe lang het duurt voordat ik dan de echo krijg…dat hoor ik de 10e denk ik wel. Wel raar dat het dan ‘zo lang’ duurt bij mij. Weet eigenlijk niet wat gebruikelijk is hoor…
@ Kim, wij waren ook aan het klussen om de dag en het was in 1x raak nu. De vorige maanden klusden we wat minder bewust zeg maar. Doe je best dus
@ Nicole, wie weet, een goed teken als je ei heb gehad toch… Nog een
:hug: voor jou!
Mijke83, een :hug: voor jou, gaat goed komen hoor! zullen de hormonen wel zijn.
Hoe voel je je verder? Heb je het mensen in je omgeving al verteld?
Wens je heel veel succes met de vierdaagse, :thumbup:.
Denk dat je Kim bedoeld met een ei, Nicole is een paar dagen geleden ongesteld geworden.
Nicole hoe is het met jou? En met de andere dames? tis hier zo stil.
Ben zo ontzettend moe, sta gewoon moe op. Vanmiddag maar even een dutje doen.
@ Liesje, dank je, Ik voel me verder prima hoor, af en toe beetje ongi gevoel, maar geen steken of krampen. En verder geen kwaaltjes. Ik voel eigenlijk niets dus…En dat vind ik ook wel eng, hoewel ik weet dat je niet altijd direct wat hoeft te voelen.
Ik bedoelde wel Nicole, ze schreef dat ze nogal ongi was en dat ze dacht dat ze misschien voor het eerst een ei had gehad
We hebben het nog aan niemand vertelt, wil mijn vriend liever nog niet…
bedankt mijke :-* ,
mijn bloede is gelukkig weer aan het eind. Maar man man, moest om de 2 uur echt verwisselen. Donderdag ook ziek thuis geweest vanwege mijn darmen etc.
En over 2 weken hebben manlief en ik een date weekend. Hij heeft beloofd op vrijdag thuis te zijn en dan gewoon maar weer een lekker klusweekend en zaterdags lekker uiteten. :inlove:
Dus hopelijk dan weer een EI!!!
Verder wil ik je ECHT op je hart drukken dat je je geen zorgen maakt.
Ik had ook NERGENS last van bij Tess. Bij de eerste echo 9 weken en 3 dagen zagen we een prachtige baby die het fantastisch deed! Toen ook sokjes gekocht voor de kleine omdat ik toen pas echt kon geloven dat er een baby in me groeide. Snapte er niks van! GEEN KLACHTEN!!! TOT 17 weken… toen drama!!! haha
Dus geniet er van meissie. ECHT.
Zorgen maken kan alleen maar averechts werken.
Liesje,
doe jij wel een beetje rustig aan met die moeheid?? Vind dat niet erg lekker klinken! Ben je wel lang ongesteld geweest?? :shifty:
kim,
Klinkt inderdaad als een ei!!
Spannend hoor! EINDELIJK je regelmaat te pakken?? hihi
Estha,
Ook jij moet gewoon hier blijven vertellen hoor! En je echo showen!! Ben heeeeel benieuwd!! :inlove: Geniet ervan!! ZOOOO jaloers op jullie!! haha
Suzanne,
:hug: :hug: :hug: Heleboel knuffels voor je… Ik leef 100% met je mee… Want begrijp precies hoe K.U.T. dit voelt… :silenced:
verder zijn we mijn schoonouders aan het verhuizen, MAnlief is naar de zwarte cross en ik ben maar aan de schilder gegaan. Donald Duck aan het maken op een zwart doek.
Hij wordt wel heel gaaf.
Nou meiden… ik ben dus een beetje opgeknapt en kom weer elke dag reageren hoor. :mrgreen:
Nicole, gelukkig voel je je weer wat beter. Show je je schilderij even als hij klaar is.
Ben het met Nicole eens dat de zwangere dames ook hier moeten blijven schrijven en natuurlijk echo’s showen.
Ben in totaal 5 dagen ongesteld geweest, eerste 2 dagen behoorlijk heftig en dag 4 en 5 alleen met bruinverlies.
Had vanmorgen een positieve ovutest, vanmiddag en morgen maar even aan de klus en voor de zekerheid ook maandag een keer.
Thnx Nicole :-*, Gaat alweer wat beter hoor, lekker bezig geweest met de diertjes hier, lekker knuffelen en verzorgen. Straks mijn tas in pakken en morgen op naar Nijmegen
Fijn dat ik ff mijn hart kon luchten hier
Mijke, we zijn een en al oor voor je hoor! Wat voor een diertjes heb je?