Cindy, he verdorie meid!! Ik hoop dat je niet geopereerd hoeft te worden… maar wat balen zeg! knuffel voor jou!
Estha, gefeliciteerd! Wat super!!
Nicole, spannend voor jou! Hopelijk goed nieuws vrijdag.
Voor iedereen ga ik duimen :thumbup:
Hier zijn de kids uit logeren en ik ben druk bezig met koffers en spullen pakken want overmorgen vertrekken we voor 3 weken Frankrijk!
Nog steeds erg misselijk de hele dag, heb zo’n hongergevoel de hele tijd, maar ik krijg gewoon niks door mn keel. Tenminste, veel dingen smaken me niet meer. Gister wel een heerlijk broodje gezond bij Bakkerij Bart gehaald, en een broodje kipkerrie. Jummie! die gingen er met smaak in haha
Hey dames,
Ben ik weer even, er is weer veel gebeurt lees ik. Ik ben nog steeds
licht verbaasd dat ik niet ongi ben geworden vandaag…Haha wat een
gekkigheid
@ Cindy, wat verschrikkelijk voor je, ik wens jullie heel veel sterkte! :hug:
@ Estha, super gefeliciteerd :thumbup:
@ Nicole, haha nog geen klachten hier hoor Verstandig dat je ‘gewoon’ eet Je weet maar nooit.
@ Susanne, knap dat je zo lang kan wachten hoor…hopelijk blijft de ongi uit …
@ Liesje, leuk leidster aan huis, lijkt mij ook erg leuk, werk nu op KDV.
@ Ukkie, jammer van je ongi, op naar de volgende ronde, ik zou gewoon de eerste dag bloedverlies rekenen…
Ik blijf hier trouwens lekker meeschrijven hoor
Ik heb de verloskundige gebeld, en ze vroeg of we ook testen wilden
voor eventuele ‘afwijkingen’. Onder andere syndroom van down, maar heb geen idee wat nog meer. Hebben jullie dit wel gedaan en waar hebben jullie dan op laten onderzoeken?
@Cindy: Vind het zo klote voor je, dikke knuffel. :hug:
Moet steeds aan je denken.
@Nicole: Als je niet zwanger bent, moet je ongi nu toch wel komen zeg. Spannend zeg. Duimen draaien hier voor je hoor. :thumbup:
@DA: Lekker vakantie in het vooruitzicht. 8)
@Mijke: Toen ik zwanger was van Evi hebben we niets laten testen, sowieso omdat het maar een kansberekening is. Om het daarna ook daadwerkelijk vast te laten stellen moet er toch vlokkentest oid gedaan worden. We hebben gewoon echo´s e.d. laten maken, maar verder niets.
Vriendinnetje was al weer redelijk op tijd vertrokken. Vanwege haar zwangerschap mag ze haar allergie/astmamedicatie niet nemen en ze hield het niet langer vol in een huis met 2 honden en 2 katten.
Daarna gelijk naar de wc gehold met de test, maar helaas omowit.
Baal er wel flink van, had er toch best een goed gevoel over. Vaak wordt ik ´s morgens gelijk al ongesteld en ik flink zere borsten, maar toch niet blijkbaar. Het was wel maar een heel klein miniplasje, geen idee of dat invloed heeft, maar ja het controlevenster deed het wel.
Ik ga er maar gewoon vanuit dat het wederom niets is geworden en ik straks ongesteld ga worden.
@Mijke, ja even wennen he! Maar gaaf toch! Allebei maart- mama’s! Ga je daar ook meeschrijven?
Met 12 weken kan je een combinatietest laten doen die oa test op het syndroom van Down. Moet je maar even op googlen of op de site van de verloskundigepraktijk. Ik heb het toen laten doen met J.oy, wilde dat toch graag weten ook al is het niet altijd waterdicht. Ze doen dan oa een nekplooimeting.
Ik ga morgen ook bellen naar de vk. Ik ben alleen aan het twijfelen of ik weer ga bij waar ik eerst ook zat of dat ik naar Alnatal ga, dat is een geboortecentrum waar je alles kunt regelen in het ziekenhuis in Nieuwegein. En aangezien ik zeker weet dat ik in het zh wil bevallen met ruggenprik, lijkt me dat misschien wel handiger. Alleen op hun website staat dat je rond 10 weken de eerste afspraak hebt, dat vind ik wel laat. Vorige keer had ik hem al bij 8 weken.
Ik ga wel dezelfde kraamzorg bellen (De Waarden), is goed bevallen vorige keer.
Pff jeetje, dat ik dat allemaal weer moet gaan regelen, echt nog raar!
Hoop echt dat er snel meer volgen meiden!!!
hey mijke,
ik heb die combinatietest wel gedaan, omdat mijn broer syndroom van down had en ik kreeg het dus ook nog vergoed.
Wilde het absoluut laten testen omdat ik al van te voren had besloten dat ik dat niet wil. KEIHARD zullen sommige denken… maar ik weet wat mijn moeder allemaal heeft moeten doorstaan en nog steeds.
Dus hoop niet dat ik iemand hiermee kwets als ik zeg dat we het zouden laten weghalen (na een vlokkentest ofzo, als de combinatietest heel slecht uit te test zou komen).
Gelukkig was het bij tess 1 op 900. En 1 op 1 tot 1 op 200 is risico.
suzanne,
Ochtendurine is toch altijd het beste om te testen??
En wie zegt dat het bij jou ook niet toevallig te vroeg is om te testen.
Doe samen met me mee…wachten op de bloeding :twisted:
kunnen we samen in spanning zitten!!
estha,
leuk joh! Alles weer regelen en uitkijken naar je 1ste echo!! Hoop zo dat ik met je meemag naar de maartmama’s!!
Kraamzorg de Waarden zit ook bij ons in de streek, vind alleen een nadeel dat je niet 1 vaste kraamverzorgster hebt. Ja, heb het allemaal al lang uitgezocht.
Nicole, ben het helemaal met je eens wbt down syndroom, een vriendin van mijn moeder haar dochter heeft down en ik zou absoluut niet in haar schoenen willen staan (van die moeder dan). Raymond en ik hebben dan ook besloten als op een gegeven moment blijkt dat het niet goed is met het kindje dan laten wij de zwangerschap beeindigen.
Maar je zegt je broer had down, maak daar uit op dat hij is overleden of vergis ik me.
Ik ga even mijn spullen bij elkaar zoeken, ga weer naar de sportschool JIPPIE! niet dus.
Ik heb echt geen idee wat ik zou doen als ik van tevoren zou weten dat ik een kindje met Downsyndroom zou krijgen, maar ik denk dat ik het gewoon liet komen. Maar dat is natuurlijk een onwijs persoonlijke beslissing. Moeilijk hoor…
Pfff, ik heb echt ff een flinke dip en heb meteen zin in patat met mayo en frikandellen speciaal. :oops:
Heel stiekem hoop ik toch nog dat ik te vroeg heb getest of dat dat miniplasje gewoon niet geconcentreerd genoeg was, maar dat zal wel weer niet. Ga iig morgenochtend nog een keertje met ochtendurine testen, als er vanavond/vannacht niets komt.
Laat ik dan maar met iets positiefs met berichtje afsluiten, want Evi doet het momenteel met haar zindelijkheid echt supergoed. Thuis heeft ze overdag geen luier meer aan en doet ze alles (op een enkel ongelukje na) de wc. ´s Nachts en als we weg gaan heeft ze nog wel een luier om. We zijn echt op de goede weg. :dance:
o sorry.
Hij heeft down syndroom… Excuus!! Ook voor mijn broer! haha
hij leeft zeer zeker nog. Maar mijn moeder heeft dus nu nog stress van zijn leven. Hij is in de praktijk gewoon 4 jaar oud. In theorie wordt hij 26juli alweer 30!
HIER DE ONGI DOORGEKOMEN!!!
HEEEEEEL veel pijn in mijn buik…
Ben trots op mijn lichaam. Weer 31 dagen!! (probeer het positief te zien)
suzanne,
wat super goed!!
Je kan trots op haar zijn!!
EN duimen voor morgen!
@nicole jij mag dan trots zijn op je lichaam maar mag ik het even heel streng aanspreken? ’ :naughty: wil je verdorie niet van die verkeerde tekens doorgeven!! :evil: daar worden wij allemaal en al helemaal nicole zelf NIET BLIJ VAN!!!"
Zo dat moest even… verder ben ik natuurlijk ook heel blij voor je dat je cyclus zo lekker constant is hoor!! :thumbup:
Bij mij :roll: ik heb geen idee :think: Ik kan uit de temp lijst weinig duidelijkheid ophalen. schommelt behoorlijk… maar ik weet het echt niet…
we wachten nog maar even af… :eh:
Hoi hoi,
Ik vind het echt lastig hoor te bepalen of je die onderzoeken laat doen, en wat als de uitslag negatief is. En inderdaad het is maar een kansberekening en geeft eigenlijk geen zekerheid. Nou ja heb nog even hoef pas 10 augustus naar de VK.
@ Estha, ik ga ook even een kijkje nemen bij maart mamma’s hoor. Maar ben mezelf nog steeds aan het overtuigen dat ik zwanger ben ;). Haha
En inderdaad moet een hoop geregeld worden, maar ga eerst op vakantie en dan 10 augustus naar de VK en dan maar even verder kijken…
@ Susanne, balen van de test joh, goed van Evi, ze wordt nu echt een grote meid
@ Nicole, balen van je ongi, :hug: nog een maart mama zou wel leuk zijn
@ Kim, dat wachten duur t wel lang zeg…
Cindy, moet erg aan je denken. Heel veel succes en sterkte vanmiddag in het ziekenhuis.
Net zwangere dames is het besef al een beetje gekomen?
Balen Nicole van je menstruatie maar wel fijn dat je cyclus regelmatig is.
Wat een *** weer, blijft voorlopig ook zo.
Ha Ladies,
Suzanne balen van de nega test !
Nicole balen van je ongie !
Had gehoopt hier wat vrolijke berichten te zien…
Ik ga nu blodprikken en om 16.15 gyn, jullie horen van me :-*
Sorry reageer later op de rest ok ?
@ Liesje eerlijk gezegd nog steeds niet…Gek he!?
@kimstroom wrote:
@nicole jij mag dan trots zijn op je lichaam maar mag ik het even heel streng aanspreken? ’ :naughty: wil je verdorie niet van die verkeerde tekens doorgeven!! :evil: daar worden wij allemaal en al helemaal nicole zelf NIET BLIJ VAN!!!"
sorry :oops: :oops: voel me ook vreselijk als ik eerlijk moet zijn.... :cry: zoveel klachten en dan helemaal niks...
@Nicole: He potverdikkeme zeg, had echt gehoopt dat jij ook het roze in ging deze maand. :hug:
@Cindy: Sterkte vanmiddag, ik denk aan je. :-*
@Kim: Hoeveel dagen zit jij nu ondertussen alweer?
@Mijke: Wanneer ga je weg? Zwanger zijn is gewoon heel onwerkelijk in het begin, maar dat komt allemaal vanzelf. Geniet er gewoon lekker van meid en pas je ticker aan.
Nou, ik ben nog steeds niet ongesteld, maar ik heb vanmorgen niet getest. Ik ga vandaag toch nog even afwachten, is er dan nog niets dan morgenochtend met ochtendurine. Vind het wel vreemd, want het is nog niet een keer gebeurd dat mijn cyclus langer duurde (wel korter). Maar ik wil er ook geen berg tests tegenaan gooien, beetje zonde van het geld. Ga deze dag gewoon weer doorworstelen en heel hard duimen dat ik niet ongesteld ga worden.
Suzanne ik duim voor je
Liesje bedankt voor je lieve ecard :-*
Ik begin het wachten inmiddels meer als zat te worden, zul je zien dat het in ziekenhuis natuurlijk ook nog gigantisch uitloopt, pfff ben op van de spanning :?
Cindy, graag gedaan hoor! Hoop voor je dat het snel gaat komende uren en dat je niet nog al te lang in de wachtkamer van het ziekenhuis hoeft door te brengen. Begrijpelijk hoor dat je nerveus bent.
Zo heb net even de storm getrotseerd, welliswaar in de auto maar toch, even naar de kapper paar dorpen verderop. Hoop dat de hele hoge bomen voor ons huis overeind blijven, vanmorgen kwam er al een hele grote tak naar beneden gezeild, schrok me rot.
ik zit nu op dag 18…
Cindy succes straks hoop dat ze een beetje optijd lopen in de ziekenhuis zodat je snel aan de buurt bent. :kaars:
verder niet zoveel te melden hier. wat een herfstweer! de grote boom naast ons appartement slaat behoorlijk heen en weer en ook tegen het raam. dus hoop dat die er niet doorheen komt :silenced: Zijn echt windvlagen he? soms is het even wind stil en dan gaat het weer los. maar ach maakt niet zoveel uit moet toch nog werken, als je nu vakantie hebt is het vervelender!
@Cindy: :kaars:
Nou, wat een weer he, verschrikkelijk gewoon. De stoelen waaiden hier letterlijk over het terras en ik was ook al bijna het deksel van de zandbak kwijt. Alles staat nu stevig vast. Ik wilde eigenlijk boodschappen gaan doen vandaag, maar ik vind het gescheten met dit weer. Was net even de post gaan halen en ik was al zeiknat. Nou, dan ga ik niet met Evi op stap hoor. Morgen weer een dag.
Ik moest nodig zeggen dat het met Evi´s zindelijkheid zo goed gaat, net schijt ze ff haar hele broek (zonder luier dus) vol. Alle kleertjes liggen nu uitgespoeld in een emmer en madam staat onder de douche te weken haha.
Ben echt een ongelofelijke slapjanus, want ik kon toch echt niet wachten tot morgenochtend en heb weer een test gedaan. Wederom niets.
Mijn hoofd zegt dat ik er nu toch echt aan moet dat ik niet zwanger ben, maar ik voel me wel zwanger. Heb ook nog steeds onwijs zere borsten. Maar ja, waarschijnlijk is mijn lichaam vorige maand pas de cyclus zelf gaan regelen en wordt deze nu ook onregelmatiger als voorheen. Ben bang dat ik gewoon moet wachten op mn ongi.