Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Mijke gefeliciteerd :smiley:

Estha en Suzanne, spannend. De :thumbup: :thumbdown: draaien hier.

Cindy, hopelijk krijg je snel positief nieuws. Lastig die onzekerheid.

Ik heb sinds gisteravond bloedverlies, het is alleen nog minder dan de vorige keren. Weet nu echt niet of ik dit nu al als ongesteld moet zien. Als dat wel is dan is mijn LF nu maar 7/8 dagen :? Mijn temperatuur is overigens sinds zondag iedere dag met 0,1 gedaald. Ben er dus bang voor :cry:

Slecht nieuws :cry:

Het is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar nog te klein het via kijkoperatie te zien, moet do terug, smorges bloedpikken 16.15 gyn, dan weer echo, aan hand van hcg waardes en echo word beslist wat te doen

Daalt het hcg dan kan het misschien op natuurlike wijze oplossen, stijgt het hcg dan word het een operatie :frowning:

Krijg ik buikpijn dan acuut bellen en naar ziekenhuis gaan.

Dit was het ergste scenario, weet even niet meer wat ik moet voelen en denkenā€¦

Ik hou jullie op de hoogte en duim hier voor posi testen :-*

jeetje cin! :hug:

Heel veel sterkte. :-*

Ik weet ook niet wat ik hierop moet zeggen want had dit niet verwacht, als ik naar je klachten luisterde.

hopelijk gaat alles donderdag goed komen en hoeft het geen operatie te worden.

ukkie,

dat is wel heel snel dan!! Pffff balen meis.

Dikke knuf ook voor jou :hug:

suzanne,

ik duim voor je!! En ben benieuwd of je het volhoud tot do-ochtend haha

Verder was het weer hier wel redelijk tot 3 uur terug. HEt waait hier nu heel hardā€¦

Hier nog steeds geen ongiā€¦ Wel krampjesā€¦

:hug: voor jou Cin!! :frowning:

O nee Cindy, wat een vreselijk nieuws. Dit is echt worst case scenario.

Tja, wat kan ik verder nog zeggen. Ik wil je alleen heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je niet geopereerd hoeft te worden. Hele dikke knuffel meid. :hug:

@cindy och meissieā€¦ :cry: ā€¦dit had ik echt niet verwachtā€¦ :hug:

Ohh Cindy, wat een domper, ben wel blij dat je gister toch nog contact met je huisarts hebt genomen en je hier niet nog 2 weken mee hebt doorgelopen. Hoop dat je lichaam het zelf opruimt en dat je niet geopereerd hoeft te worden. Hele dikke knuffel en kus.

Vanmorgen om 6 uur getest:

en jaaaaaaaaa, zwanger!!! Echt helemaal blij!! :inlove: :dance:

@Cindy: Hoe is het met je? Heb je nog een beetje geslapen?

@Estha en Nicole: Hoe is het bij jullie, al ongiverschijnselen of testen gedaan?

@Ukkie: Is je ongi doorgezet?

Hier zere borsten, buikkrampen (ongigevoel) en mn gezicht zit echt helemaal onder de pukkels. Ik lijk wel een grindtegel. :shock: Gisteren ook best wel misselijk geweest.

Ik heb me vanmorgen onwijs in moeten houden om niet meteen met die test op de pot te gaan zitten, maar ik heb me braaf ingehouden. Vandaag komt er de hele dag een vriendinnetje op bezoek, alvast voor EviƂĀ“s verjaardag, dus ik heb een goede afleiding. Als er aan het einde van de dag nog steeds niets is en mn vriendinnetje is weg (vind ik toch iets voor ons tweeen) ga ik testen. Als ze heel lang blijft moet ik wachten tot na mn yogales haha.

Estha: Jaaaaaah, gefeliciteerd meid!!! :dance:

Dat er maar snel meer mogen volgen.

@Cindy, ik vind het voor jou echt heel naar. Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk hoeft er geen operatie aan te pas te komen. :hug:

@Suzanne, ben heeeeel erg benieuwd naar jou! Ik had ook gewoon echt ongi buikpijn, al een paar dagen maar ook behoorlijk steken. Dacht dus ook dat ik het echt ging wordenā€¦ maar gisteren had ik toch wel een vermoeden dat het weleens raak zou kunnen zijn want kwam gisteravond thuis en had ontzettend gevoelige tepels en daar heb ik nooit last van!

Heb geen wijntje gedronken bij het uiteten met een vriendin gisteren, moest lullen als brugman waarom nietā€¦

@Nicole; en hoest bij jou???

Cindy, wat erg. Dit is wel het laatste wat je hoopte. Veel sterkteā€¦

Estha gefeliciteerd :smiley:

Suzanne, hopelijk volg jij Estha snel en zet de ongi niet door.

Hier is de ongi toch doorgezet. Weet nu alleen niet welke dag ik als begin aan moet houden :? Hou het maar op vandaag, nu is het helder bloed en gister en eergister was het bruinig. Het is vandaag ook wat meer. En misschien is het wel heel stom, maar ik hoop dat het nu minstens een week en 5 keer zo erg is als de vorige keren :oops: En hopelijk word ik dan volgende maand niet zo snel na mijn eisprong ongesteld. Een bevrucht eitje heeft zo geen tijd om in te nestelen :cry:

Estha, wat een super nieuws, van harte gefeliciteerd.

Cindy, ben je de nacht een beetje doorgekomen?

Ben benieuwd naar de overige dames met een NOD in zicht.

Ik ben een beetje nerveus, ben bezig met de examenroute voor het worden van gastouder en heb om kwart voor 10 een telefonische intake van een half uur. Weet zo niet wat ik kan verwachten.

Estha :inlove: gefeliciteerd meid!

CIndy mijn gedachte is de hele tijd bij jouwā€¦ :cry: trek je het een beetje? :hug:

Liesje Wat spannend!!succes! :thumbup: :thumbdown:

Ukkie jammer van je ongi hopelijk nu inderdaad een goede ongi en daarna een goed ei!

Suzanne :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: ben benieuwd!

Nicolle hoe is het bij jou???

Nou het zit er alweer op, was zo nerveus dat ik af en toe niet uit mijn woorden kwam. Kreeg 10 vragen waarvan ik er 6 goed van moet hebben, heb echt geen idee. Hoor zsm of ik dit heb gehaald. Nu volgt er nog een map met vragen die ik in moet vullen, een observatie hoe ik met kinderen omga van een uur en daarna nog een persoonlijk gesprek en een rekentoets. PFF

Nou heb de uitslag al, mijn intake is voldoende bevonden, nu kan ik verder. Valt gelijk 1 last van mijn schouder. Nu de rest nog, hoop dat ik het voor mijn vakantie kan afronden zodat ik geregistreerd kan worden als gastouder en aan het werk kan.

@Ukkie: Balen dat je ongi is doorgezet. Hopen op een betere volgende ronde.

@Liesje: Leuk joh, aan de slag als gastouder. Ik heb er ook wel eens over nagedacht, maar ik denk niet dat onze woning goedgekeurd wordt (ivm al het water) en met 2 grote honden in huis.

Ben benieuwd hoe je het vind, laat af en toe ff weten hier hoe alles verloopt.

Balen ukkie van je menstruatie, wel positief blijven hoor, komt vanzelf goed.

Mijn huis is ook niet geschikt hoor, zou zoveel moeten gebeuren dat het niet rendabel is daarom wordt ik ook leidster aan huis.

Hoi,

Estha van harte :inlove:

Hier slecht geslapen, het gaat niet goed, kan alleen maar janken :cry: en wachten tot het morgen 16.15 is :?

Suzanne en Nicole hoop voor jullie op posi testen :-*

nou meiden,

net 2 bolletjes ham opgegeten en bij de 2de moest ik me inhouden om niet te kokhalzen. Was bij mijn schoonouders dus at braaf alles opā€¦

Maar die krampen geven echt aan dat ik ongi ga wordenā€¦

Dus elk bezoek aan de wc zit ik vol spanning. Ook een inlegkruisje voor de zekerheid in mijn ondergoed, maar tot nu toe nog steeds nietsā€¦

Heb er geen vertrouwen in hoorā€¦

maar jaā€¦ we wachten het tot vrijdag af.

Oja, ik ben gestopt met shakenā€¦ omdat ik nog niet ongi benā€¦ EN ookal vertrouw ik het voor geen meterā€¦dan nog wil ik eerst bloed zien voordat ik zo hard ga afvallen. JUST IN CASEā€¦

Ik gedraag me nu keurig kwa eten, zodat ik toch een beetje om de lijn denk. Maar ALS er een beebje in me zit wil ik die graaaaaag houden.

Blijf trouwens (even voor suzanne) wel bij mijn mening dat de baby de afvalstoffen niet binnen krijgt de eerste weken, maar omdat ik al zoveel krampen heb vind ik het een eng ideeā€¦ :oops:

Estha!!! GEWELDIG MEID!!! :inlove: Super blij voor je!!! :dance:

Suzanne,

als jij nou eens nummer 3 wordt, dan is mijn voorspelling precies goed geweest hahahaha minimaal 3 zei ik toch :wink:

Ukkie,

balen meis!! :hug:

liesje,

hoop dat alles doorgaat! Leuk hoor! Leidster aan huis?? Dan ga je bij de mensen thuis zitten? :thumbup: spannend.

hey cin,

ik denk aan je meisā€¦ :**:

hey kim,

hoe gaat het nu met jou eigenlijk???

EN MIJKE!!!

gaat het bij jouw ??? Al klachten??? hahaha