Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Meiden ik heb ziekenhuis gebeld om afspraak te maken, echocopist zat eigelik al hele week vol maar morgen hebben ze mij ertussen kunnen stoppen, om 15.40, zoals ik al eerder zei ga ik nergens vanuit, ik moet dan onder werktijd even gaan want heb avonddienst maar dat zal wel lukken, ik hou jullie op de hoogte, wie weet bestaan er wonderen :wink:

Mijke gefeliciteerd :dance: ! En je hoeft verder helemaal niks te voelen hoor, niet iedereen heeft kwaaltjes en die komen meestal ook pas wat later in de zwangerschap !

Suzanne hopelik word je niet ongieā€¦

Estha ik duim voor je, spannend zeg :pray:

breekt even in Jeetje wat is het hier spannend dames!!

Maarā€¦ ik wou Cindy even zeggen dat ik hoop dat je nog terecht kan en gauw meer zekerheid krijgt! :hug:

en ik ben weer wegā€¦

Cin, wat fijn dat de echoscopiste een gaatje voor je vrij heeft gemaakt. Duim voor je.

Meike je bent gewoon zwanger hoor, een streep is een streep hoe licht ook.

Duim ook voor de overige dames.

Fijn dat je er tussen kan Cindy. Zou het echt onmenselijk vinden om je nog 2 weken met die onzekerheid te laten zitten. Ik ga heeeeeel hard voor je duimen morgen! :hug:

Gatverdamme, ik wil ff mopperen.

Ik snap best dat wij hier niet alledaags wonen en dat je dan nieuwsgierig bent, maar potverdikkeme sinds het mooi weer is moet ik echt het hek weer dicht houden. Net ook weer (en van het weekend ook) dat mensen op de steiger voor onze ark gaan rondwandelen, wat gewoon priveterrein is. Staan ze overal te koekeloeren en door de ramen naar binnen te kijken. Hallo, ik ga toch ook niet bij jou in de achtertuin staan! :wall:

Vorig jaar heb ik al een bordje ƂĀ“verboden toegangƂĀ“ opgehangen, maar het helpt geen reet. Zelfs als ik het hek dicht doe, lopen ze soms via de andere kant het steiger op. Gelukkig gaan de buren straks ook een hekje maken, dan is het aan 2 kanten afgesloten. Het enige wat echt helpt is de honden buiten laten lopen, dan halen ze het wel uit hun hoofd hihi, maar ja om die nou 24-7 buiten te laten is ook zo ongezellig.

Zo, dan moest ik ff kwijt. :mrgreen:

Jemig meiden KOM OP!!!

Laat het ons eens gegunt zijn!

Cindy ik zal aan je denken en hoop :pray: :pray: :pray: Dat alles goed is!het moet gewoon!

Mijke jij bent ook gewoon zwanger!!gooi er een clearblue tegenaan!

Estha ook voor jou gewoon een posi test!

Nicole nog een test over een paar dagen en ook die moet posi zijn!

Hoppa Kim heeft gesproken :snooty:

Weet ook wel dat commanderen geen zin heeft hoorā€¦ maar moest even die frustraties eruit gooien! Het moet bij jullie gewoon eens goed gaanā€¦jullie zijn mijn hoop, als er bij jullie weer eens iets goed gebeurt dan is er ook hoop voor mij :oops:

Hoop dat jullie me het niet kwalijk nemen, maar bedoel het heus goed hoor :hug:

Ik duim gewoon door voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Moet even klagen. Ik weet niet wat ik heb, ben zo futloos, heb nergens zin in. En dat terwijl ik zat te doen heb, een berg was op te vouwen, huis schoonmaken. Zal het straks wel weer te horen krijgen als Raymond thuiskomt.

Zo moest het even kwijt.

:kaars: cindy :kaars:

laat er al een kloppend hartje te zien zijn :pray:

Cindy: wat fijn dat je terecht kunt! Belachelijk dat je HA je eigenlijk nog 2 weken wilde laten wachten! Positief blijven, het is vast helemaal goed morgen!

Hier nog steeds geen ongiā€¦pffff wel de zenuwen nu. Echt een heel drukkend opgeblazen/stekend gevoel in mn onderbuik.

Morgen nog afwachtenā€¦

Nicole, hopelijk gaat het weer een beetje beter met je vinger. Jammer van de negatieve test, was je niet te vroeg met testen?

Mijke, hopelijk heb je morgen weer een positieve test in handen :slight_smile: Testen geven toch vrijwel nooit een foutieve positieve uitslag? Ik dacht dat een foute uitslag juist vaak een negatieve is terwijl je toch zwanger bent. Of zit ik er nu helemaal naast :roll:

Estha en Suzanne, hopelijk hebben jullie later deze week een positieve test in je handen. Veel sterkte met wachten.

Cindy, veel succes morgen.

Liesje, ik ben vandaag ook niet vooruit te branden. Heb slecht geslapen, nergens zin in en al de hele middag hoofdpijn. Heb zoā€™n zin om me ziek te melden en een hele dag op de bank te hangenā€¦ Had gister echt het idee dat ik elk moment in huilen kon uitbarsten, geen idee waarom :?

@kimstroom wrote:

:kaars: cindy :kaars:

laat er al een kloppend hartje te zien zijn :pray:

deze domme doos heeft weer niet goed gelezen natuurlijk :oops: maar morgen om 15.40 denk ik ook aan je hoor!

hey meiden.

Om te beginnen!!! MIJKE jeeeeeeej!!! hartstikke zwanger hoor! :dance: weet het zeker als je al 2 keer een streepje hebt gezien!

Gefeliciteerd!! :inlove:

Hier verder niks bijzonders. Vanochtend onwijs moe. kon wel huilenā€¦ en de zeurende steekjes blijven door gaan onder in mijn buik.

Ik heb nu afgesproken om vrijdagochtend pas weer te testen, want dan gaat manlief naar de zwarte cross en kunnen we nog even samen testen.

ukkie,

mijn vinger is paarsā€¦en bloeduitstortingen onder de huid. Maar de pijn is al veel minder.

estha,

jeetje! Dat je het volhoud meis! Spannend hoor!! Hoop zo dat je ongi niet doorkomt.

liesje,

dat futloos moet je als een teken zien. FF de boel de boel laten en relaxen met een goed boek ofzo.

Denk om jezelf!!

kim!

wat een lieverd ben je! Ons zo aanmoedigen terwijl het bij jou zo vervelend gaat!!! :-* dikke kus voor jouw!!

hey suzanne,

ik vind dat inderdaad nogal brutaal hoor, dat mensen zomaar je tuin in lopen. leef je maar ff uit hier!! :twisted:

cindy,

heel veel succes morgen!!! :pray: Ben toch wel benieuwd.

Ha meiden,

Net thuis van mijn werk, wat zijn jullie toch allemaal lief :inlove:

Linda thx voor het inbreken, lief :-

Om 13.15 kreeg ik telefoon van mijn eigen huisarts ( had vr vervanger eigen arts was op vakantie), echt een schat van een man en hij zegt dat hij denkt dat alles gewoon goed is en dat een echo echt niet nodig is maar we het toch doen voor mijn gerustheid.

Hij gaf aan dat het vaker voorkomt dat vrouwen blijven menstrueren en omdat deze bloeding sinds vandaag weg is en het alleen oud bloed was maakt hij zich niet ongerust, merk dat ik door hem wel weer hoop heb gekregen, zou het dan toch zo zijn :pray: ???

Morgen weet ik meer :thumbup:

Suzanne wat aso die mensen wat op jullie terrein rondlopen :evil:

Kim je wil ons gewoon allemaal zwanger hebben haha dat zou wat zijn he maar dan moet jij ons wel gaan volgen hoor :-

Liesje ik ben zo vaak futloos en dan laat ik de troep gewoon liggen hoor, daar lig ik niet wakker van, moet best kunnen af en toe !

Estha spannend zeg ik duim heel hard :pray:

Nicole ik hoop zooooooo dat je zwanger bent :pray:

Nou dames ik ga mijn bed in, laten we met zijn allen duimen dat er heel veel maart 2012 mamaā€™s mogen zijn :inlove: :thumbup: :pray:

Goedemorgen,

Nou vanochtend 2 testje gedaan met vriendlief.

Nog een keer de dipstick (die had ik toch) en

nog een KV test 2 voor 5 euro (goede heb ik gehoord)

Nou bij beide weer een streep, dus ik denk

dat ik er aan moet gaan wennen dat ik echt

zwanger ben, hoewel het echt onwerkelijk is nog.

Even de HA bellen denk ik??? Ik heb eigenlijk geen

ideeā€¦Ga volgende week 2 weken op vakantieā€¦

Nou ja ook de vierdaagse nogā€¦ en dan nog 1 week echt

vakantie.

@ Nicole, vrijdag een positieve test voor jou hoop ik,

zou wel super zijn!!

@ Cindy, fijn dat je zoā€™n prettige huisarts hebt! Hopen

op een goede echo.

@ Liesje, dat is echt vervelend, probeer er niet teveel bij

stil te staan, vandaag weer een nieuwe dagā€¦

Ik zeg altijd: Elke dag kan je op nieuw beginnen. Dus vergeet

gister, en ga voor vandaag.

@ Susanne, Irri zulke mensen, hoewel ik nu ook wel heel benieuwd

ben waar je woont :lol:

@ Kim, Wij draaien ook duimen voor jou hoor :slight_smile:

@Cindy: Fijn dat je eigen huisarts wat begrijpender is, is toch logisch dat je je zorgen maakt. Pff, beetje inlevingsvermogen mag wel. :roll:

Ik ga heeeeel hard duimen voor een kloppend hartje vanmiddag! :thumbup:

@Mijke: Je bent echt zwanger hoor met zoveel positieve testen. :mrgreen:

In het begin is het gewoon heel onwerkelijk, vooral als het je eerste is. Je ongi blijft uit, maar verder merk of voel je nog niets, dat komt echt vanzelf. Gefeliciteerd hoor meid, ben jaloers op je.

Oja, we wonen op een woonark. :wink:

@Liesje en Ukkie: Soms heb je gewoon van die dagen, dat geeft toch niets. Dan laat je gewoon lekker een dagje de boel de boel en pak je het de volgende dag vol goede moed weer op.

@Kim: Ik begrijp je gevoel wel hoor. Soms is het gewoon frustrerend. Vind het ook gewoon zwaar irritant dat er van de juni stoppers als 2 zwanger zijn, wij zijn eerst aan de beurt! :silenced:

@Nicole: Hopelijk vrijdag een betere uitslag. Hoeveelste dag is het dan?

@Estha: Voor jou ook spannend zeg, op hoeveel dagen zit je nu en wanneer ga je weer testen?

Hier ook nog steeds geen ongi, ga het nu toch wel spannend vinden, ondanks dat ik een paar dagen geleden nog overtuigd was dat ik toch niet zwanger was. Ga dit keer echt wachten met testen tot donderdag, voor die tijd mag ik ook geen test kopen van mezelf.

Als het goed is wordt het vandaag heeeerlijk weer, dus ik ga lekker genieten met mn meisje buiten. Waarschijnlijk komt mn zus hier ook nog zwemmen met de kids en komen mn schoonouders vanavond vissen. Vanmorgen nog ff rommelen in huis, wasje draaien, boodschappen doen enzo en dan vanmiddag lekker op mn gat in de zon. 8)

@ Suzanne, zit nu op dag 34, 2 dagen overtijd. Ook gezien de ovu testen die ik heb gedaan zou ik al ongi moeten zijn. Erg spannend dus! Morgenochtend gaan we testen dus je begrijpt dat ik op ben van de zenuwen!

@ mijke, ja hoor je bent echt zwanger!!! Geniet ervan!

Zit nu in het ziekenhuis te wachten op mā€™n afspraak(voor mā€™n werk) dus kan f niet meer typen.

Fijne dag!

ik heb hier nog 1 test liggen en dat is zoā€™n dure van clearblue. Wel via mijn werk geregeld voor inkoopsprijs maar dan blijft ie duur!

Dus ik wil echt wachten.

Heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in.

Vanochten werd ik wakker en had ik pijn in mijn onderrug. dus denk dat ongi gewoon weer komt :evil:

Op naar ronde 4 denk ikā€¦

En dus mag ik nog niet klagen van mezelf. :roll: We zijn nog maar zo kort bezig.

suzanne,

ik ga ook geen testen meer halen. Deze gebruik ik alleen als ik het zeker weet dat mijn ongi niet doorkomt. Wel spannend hoor voor jou!!

Mijke,

leg je erbij neer meis! Je mag gewoon naar de maartmamaā€™s!! Super!! En geniet van de GEEN KLACHTEN. want na de 6weken zou je zomaar klachten kunnen krijgen!!

Cindy,

Wat een lieve arts heb jij!! Hij neemt je tenminste wel serieus en hopelijk heeft ie gelijk! :inlove: succes vandaag!

estha,

weet je al wat???

@Suz@nne wrote:

@Kim: Ik begrijp je gevoel wel hoor. Soms is het gewoon frustrerend. Vind het ook gewoon zwaar irritant dat er van de juni stoppers als 2 zwanger zijn, wij zijn eerst aan de beurt! :silenced:

volledig met je eens hoor :evil:

Voor jou ook al spannendā€¦jullie gaan wel in 1 keer allemaal tegelijk he? :think: Maar ook voor jou een posi test hoor :thumbup:

@mijkeā€¦ZWANGER!!! :dance: :clap: :inlove: . goed zo meid eindelijk een positieve noot hier! Ha afspraak maken kan altijd als je wat informatie wilt over hoe en wat gewoon even bellen en langsgaan!

@nicoleā€¦de spanning stijgtā€¦ ik geef je nog niet op hoor!! pas als je ontzettend ongesteld bent! tot die tijd ben je voor mij potentiƃĀ«el zwanger :lol:

@estha voor jou geldt hetzelfde als voor Nicole!

@cindy het moet gewoon goed komen vanmiddag! (Zo hoort een HA ook te reageren, niet zoals die mafkees vrijdag! :evil: )ik moet werken vanmiddag, maar de kaarsjes van gister :roll: gelden vanmiddag gewoon door!! :kaars:

Spannend voor velen van jullie. Wordt straks wel saai op het forum als jullie allemaal zwanger blijken te zijn. Begrijp me niet verkeerd hoor maar ondanks dat ik stikjaloers ben, ben ik wel blij voor jullie.

Mijke, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, is nu geen twijfel over mogelijk.

Wat betreft mijn futloosheid, een dag is niet erg maar dit gaat al weken zo, als ik nergens heen hoef dan komt er niets uit mijn handen. Om een boek te lezen heb ik dan weer geen rust voor.

Cindy, mijn :thumbup: :thumbdown: draaien overuren. Hoop zo voor je dat het goed zit.

Goedemorgen meiden,

Hoewel ik er heel nuchter instond beginnen de zenuwen nu wel te komenā€¦vind het erg spannendā€¦ik kan niet gelijk een update geven want moet erna gelijk gaan werken maar probeer vanit daar wel stiekem even in te loggen hier :wink:

Mijke wen er maar aan hoor met zoveel positieve testen ben je egwoon zwanger, nogmaals gefeliciteerd :-*

Als je een week of 7 bent kun je de verloskundige bellen en een afspraak maken :thumbup:

Suzanne wat spannend nog geen ongi, knap van je dat je kan wachten tot do, geniet van het weer en de duimen blijven draaien :pray:

Estha voor jou ook mega spannend, morgen dus testen, duim duim duim :pray:

Nicole hopelijk betekent die rugpijn geen ongi, een zwangerschap begint vaak met dezelfde klachten dus ik heb nog alle hoop voor je :pray:

Kim bedankt voor het :kaars: hopelijk helpt het :wink:

Liesje ik begrijp je gevoel wel hoor meid, hoop dat jij heeeeel snel mag volgen en als ik zwanger blijk te zijn blijf ik hier gewoon meeschrijven hoor, hoop dat de andere dames dat ook doen, we laten jullie niet alleen en wil heel graag op de hoogte blijven :hug:

@Cindy: Is er al nieuws? Moet de hele middag al aan je denken.

Ik hoop zo ontzettend dat alles goed is.

@Estha: Duimen draaien hier voor morgenochtend! :thumbup:

@Liesje: Als het zo blijft moet je dit toch eens aangeven bij je huisarts en misschien een keertje bloed laten prikken. Wellicht heb je een tekort ofzo. Soms helpt een ander eetpatroon ook.

Nou, ik weet niet hoe het bij jullie was, maar hier viel het weer enorm tegen. De kinderen hebben nog wel even gezwommen, maar ze waren er snel klaar mee.

Vanochtend even naar de huisarts geweest om medicijnen op te halen en toch een zwangerschapstest meegenomen, maar ik heb m wel braaf in de verpakking laten zitten. Ik ga niet meer te vroeg testen, want volgens mij brengt dat ongeluk. Woensdagavond op zn vroegst als er dan nog niets is, maar ik denk donderdagochtend. Ik voel iig nog steeds niets bijzonders.