@ Nicole, misschien had ik de vorige keer moeten zeggen dat je je vinger niet tussen het raam en ook niet tussen de autodeur moet stoppen. :D
ja dat had ik erg gewaardeerd. hahahaha :lol:
en geen klachten kan ook hoor!! :pray: nog een paaaaar daagjes...
hey suzanne,
geen ervaring met haar boek. maar alles wat helpt is prima toch.
Hier vanochtend lekker aan de afbakbroodjes...tot het laatste stukje. Ik moest niet meer en werd spontaan misselijk.
Ook steken in mijn buik... ik weet nu niet of ik ongi ga worden of niet :shifty:
Morgen testen :pray:
Hier ging het gister en vanmorgen beter zonder pijn maar nu begint de pijn weer op te komen en heb nog steeds bloedverlies maar nu wel bruin pfff slopend hoor die onzekerheid ik ga gewoon morgen de arts bellen dat ze me nu maar doorsturen voor een echo wil gewoon duidelijkheid ! Ik heb er geen goed gevoel over.
Nicole ik denk dat jij zwanger bent :inlove: Ik ga heeeel hard duimen !
Slimme actie met je vinger tussen de autodeur :wall: :lol: :hug:
Kim ik denk dat een gesprek met arts wel goed zal zijn voor je al hoop ik dat het niet nodig is en je nu gewoon spontaan zwanger raakt
Andere meiden waarbij NOD nadertā¦ de duimen draaien hier voor veel positieve testen :thumbup:
Auwch Nicole, vinger tussen de autodeur. Zal wel flink blauw zijn geworden.
Cin, wat een onzekerheid, is er niet een vkpraktijk bij je in de buurt die ook echoās maakt, dan heb je geen verwijzing van een arts nodig.
Ukkie, bij mij weet zo goed als iedereen het maar wij zijn al zo 'n tijd bezig. In het begin wilde ik het graag voor me houden maar Raymond was zo enthousiast dat hij het aan iedereen vertelde die het wilde horen.
Onze vakantie is helaas weer een week uitgesteld, Raymond is nog bezig met een klus dat nog niet af is.
@Cindy, wat vervelend zeg die onzekerheid!! Hoop dat je ergens eerder terecht kunt, want 2 weken wachten lijkt mij niet goed! Inwendige echo kan volgens mij met 6 weken.
Nou, hier ook behoorlijk spannend! Ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar nog steeds niks! Ook ik ben met vlagen misselijk geweest en heb wel een drukkend raar gevoel onder in mn buik. Ook al een paar dagen echt zoān ongi buikpijn gevoel gehad maar niks tot op heden. Ben vandaag al 8500 keer naar de wc geweest om te kijken. Gisteren dacht ik ook dat ik het was geworden want voelde echt een hele golf maar dat was wit. Dus tja, ik wil nog niet erg blij worden want het kan immers zomaar morgen nog komenā¦ We zullen zien, word spannend morgen. Mocht het nog niet zijn, dan ga ik woensdagochtend testen.
Gisteren naar Plopsaland in Coevorden geweest. Joy vond het helemaal geweldig!! Helemaal hysterisch toen Bumba opkwam en nog hysterischer toen ze moest wachten in de rij om hem een handje te mogen geven, whahaha. Wat een leuk parkje, heel mooi en ook voor kindjes van 1,5 genoeg te doen. Echt een aanrader. Wel een eind rijden maar gingen op bezoek bij mijn schoonzus die met kids en man op de camping stond.
Nu ga ik maar verder afleiding proberen te zoekenā¦
@Cindy: Kan me voorstellen dat je duidelijkheid wil hebben, dat afwachten is toch slopend zeg. :hug:
Bij Evi heb ik met 5 weken al een echo gehad, dus dat kan zeker, maar dan maken ze wel een inwendige echo ipv op je buik.
@Mijke: Nee joh, dat houd ik nooit vol. We gaan 2 dagen sappen, tenzij ik zwanger ben natuurlijk. :inlove:
@Liesje: Balen, maar een weekje is nog wel te overzien toch? Scheelt wel weer centjes, dat is ook fijn.
@Estha en Nicole: Ooooh, spannend zeg. De duimen draaien hier.
Vorige maand was ik op deze dag ongi geworden, maar er is nog niets. Ik wacht nog maar af tot woensdag. Pffff, wachten is iedere maand weer zo moeilijk en het duurt zo lang. :silenced:
Oja Cindy, dat wilde ik je nog vertellen. Vriendinnetje van mij is ook zwanger en die heeft ook allemaal bloedingen gehad. Ze ging er dus al vanuit dat het idd een miskraam was en het vruchtje niet meer leefde.
Vorige week is ze voor een echo geweest enā¦jawel hoor een kloppend hartje. Er is dus nog hoop meis. :-*
Nicole niet de hoop al opgeven, ik teste op NOD ook negatief dat wil dus niet altijd wat zeggen, bij de een is hcg sneller aanwezig als bij de anderā¦ ik duim nog effe verder voor je
Suzanne bedankt voor je hoopvol berichtje :-*
Mijke een streep is een streep dus al heel voorzichtig gefeliciteerdā¦ hopelijk over paar dagen een knaltest
Ik heb net arts gebeld, assistente keek in computer en zei dat er stond dat ik pas na 1 a 2 weken terug moets komen, heb gezegd dat ik toch echt nu een doorverwijzing wil, mag nu om 15.30 bellen om te kijken of er 1 klaarligtā¦ en dan maar hopen dat ik vandaag of morgen nog terecht kan, word gek van onzekerheid :? !
Kun je anders niet een verloskundige bellen en de situatie uitleggen? Meestal zijn zij wat makkelijker met dit soort dingen en vaak mag je gewoon komen voor een echo, mits ze die hebben natuurlijk.
@Nicole: Zegt nog niets he, want je bent in principe nog te vroeg met testen.
@Mijke: Oeh spannend, dan ga je toch straks gelijk ff een goede test halen. Ik zou niet wachten hoorā¦
Ik heb een ongigevoel in mn onderbuik, dus ik denk dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. We wachten maar weer afā¦
@Nicole, ontzettend balen!! Maar kan idd nog te vroeg zijn.
@Mijke, ohhhhh wat spannend. Tja die dipsticks als zwschapstest vind ik ook altijd een beetje lastig. Dan zou ik idd een clear blue digital halen of toch nog even 2 dagen wachten.
Hier werd ik vannacht wakker en kon niet meer in slaap komen want was alleen maar aan het malen; wat nou als het echt zo is?! En kreeg weer behoorlijke buikpijn, ben dus nog steeds bang dat de ongi door gaat komen vandaagā¦ dit zal een lange dag gaan wordenā¦
@ Cindy, ja ik weet het, maar zo gek als je niets voelt verder, ik weet ook niet wat ik moet voelen hoor het is de eerste keer voor mijā¦
Hopen voor jou dat je snel terecht kan, onzekerheid is echt niet fijn!
@ Susanne, ja echt spannend hoor. Maar hoe langer ik wacht hoe zekerder ik het straks weet En ik had gister ook ongi gevoel en nuā¦bijna positieve testā¦Dus dat zegt niets
@ Estha, heb wel meer dipsticks gedaan, maar nooit een streepje, dus wat dat betreft goede dipstick hoop hahah En sterkte met je lange dagt, oh wachten hadden ze echt nooit uit moeten vinden
@Mijke, tja een streep is toch een streep?? Maar pas na 5 minuten? Is dat niet lang? Nou ja, ik ken die testen van de DA niet.
Dan lijkt het erop dat je toch echt zwanger bent!!! Joepie!!! Ik zou nu echt voor de zekerheid nog zon digitale kopen hoor, die zijn veel gevoeliger en weet je het zeker!!
Ik ben alweer 20 keer naar het toilet geweest en nog niks, rare buikpijn ook nu. pffffffff, heb ook niet genoeg afleiding. Kan me niet echt concentreren op het werken.
@Mijke: Een streep is een streep hoor!! Joepie, dan ben je zwanger!!! :dance:
Gefeliciteerd zeg he!! Volgens mij zijn die van de DA gewoon betrouwbaar hoor, anders gooi je er nog een Clear Blue tegenaan. Als die ook positief is, dan moet je het wel geloven.
@Estha: Je bent nu toch 1 dag overtijd? Ga je niet testen dan vandaag?
@Suzanne, nee ga nog niet testen. Je lijf kan je aardig voor de gek houden en wil het in ieder geval vandaag nog even afwachten zeker met die buikpijn. Vind het wel moeilijk maar heb hierdoor al eerder een teleurstelling gehad dusssssssss nog even niet!!