Jemig Cindy :shock:
Dat is nogal wat!dus nu ben je zwanger? Gefeliciteerd!
Hoop dat het allemaal goed gaat/is? Moet je nou twee weken wachten voordat je duidelijkheid krijgt? Dat is ook niet lekker…
Ben je wel blij of wil je de twee weken afwachten?
@Cindy: Een positieve test is een positieve test toch. Lijkt me stug dat je over 2 weken ineens een negatieve test hebt. Dat je de dag ervoor een negtieve test had zegt natuurlijk op zich niets, misschien was je hcg toen nog net te laag om te meten. Heb je thuis nog een keertje getest?
@Mijke: Ik zat ook meer aan een cursus voedingsleer te denken. Niet zo zeer om geld mee te verdienen, maar vooral voor mezelf.
@Nicole: Zou shit zijn zeg, maar niet iedere zwangerschap voelt hetzelfde natuurlijk, dus op zich zegt het niets.
@Kim:Loos brabbelen is juist gezellig. :mrgreen:
Jeetje, wat een nieuws zeg van Ollie. Het zou je maar gebeuren, vent met buikgriepje op bed (tja, dat komt regelmatig voor), ga je even wat eten brengen en dan is hij er ineens niet meer. :shock:
We gaan het sappen even uitstellen, want dat gaat niet lukken met dit drukke weekend incl. verjaardag. Wilt u een gebakje? Nee, doe maar een groentesapje… Dus nou ja, over een week heeft Chris vakantie en dan hebben we alle tijd.
Verder niet zoveel te vertellen eigenlijk. Ik heb niet het idee dat ik zwanger ben, maar nu de woensdag dichterbij komt vind ik het toch weer spannend.
Kim ik ben nog niet blij omdat ik dus buikpijn en bloedverlies heb, arts zei ook dat het een beginnende miskraam kan zijn dus daar ga ik dan maar even van uit… ze wil me over 1 a 2 weken terug zien om nog eens te testen, is hij dan nog positief dan word ik doorgestuurd voor een echo.
Suzanne ik kan op zich thuis nog wel een test doen maar ik wil eerst dit bloedverlies afwachten…als het een miskraam is dan zal de test over 2 weken negatief zijn maar dat weet ik dan waarschijnlik wel al eerder…
Voor jou ook spannend nog paar dagen tot NOD , ik duim voor een posi test
jeetje cin! Ik hoop zo voor je dat het loze bloedingen zijn en dat beebje blijft zitten!! maar ja… Van het ergste uitgaan is wel het beste nu denk ik. Hoe blijer je straks bent natuurlijk!! Ik duim in ieder geval voor je!!
hey suzanne,
ik heb via mijn werk shakes gekocht! Dus ik ga maandag testen en als die negatief is dan ga ik direct van start! Dus 1 dag voor NOD… En dan ga ik van een cyclus van 30 dagen uit.
Mannetje is ook maandag nog thuis. Dus wel zo leuk. Anders ben ik dinsdag in mijn eentje blij… of niet.
hier een heeeeele dikke buik :shock: ik denk er ook aan om nu even te stoppen met de lactulose want ik heb ontzettend last van lucht. en wil mijn darmen even de kans geven om bij te komen. :roll:
Duimen draaien heel hard dat het geen miskraam is Cindy. :hug:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en in maart gestopt met de pil. We gaan nu voor ons eerste kindje Inmiddels zit ik in ronde 4 en mijn nod mag op 18 juli (uitgaande van 32 dagen cyclus). Ik ben overigens 27 jaartjes jong
Mijn cyclussen zijn tot nog toe 29-26-32 dagen geweest. Wel ben ik iedere keer maximaal 2 dagen ongesteld en het stelt echt niets voor. Ik denk dat ik aan een halve minitampon wel genoeg zal hebben. Normaal zou ik daar erg blij mee zijn, maar nu slaan de twijfels hierdoor toe. Mede doordat ik de vorige maand ovulatietesten heb gebruikt en mijn LF maar 10 dagen was. Zijn er hier mensen bij wie dit bekend voorkomt?
Deze maand heb ik ook ovulatietesten gebruikt en mijn eisprong was 3 juli. Hopelijk is mijn LF deze keer langer.
Hoi Ukkie, welkom hier! :mrgreen:
Vertel eens wat meer over jezelf…
Sorry, advies over ovutesten kan ik je niet geven, want ik gebruik ze niet. Andere meiden hier wel, dus misschien hebben zij advies voor je.
hey ukkie!
Gezellig!
Ik gebruik ook geen ovulatietesten… maar net wat suzanne zegt. Er zijn er hier wel een paar die advies kunnen geven.
xxx :-*
RAISE YOUR GLASS !!! :dance: FF muziek hard en dansen!! WE CAN ALWAYS, WE CAN ALWAYS PARTY ON OUR OWN!!! Whoehoeeee
Alles los laten en gaan! Heerlijk gedachten op nul!! :inlove:
Verder gaat het allemaal goed met je Nicole?
Oh Cin wat zal je geschrokken zijn, hoop van ganze harte dat het toch goed blijkt te zijn. Twee weken wachten is wel erg lang, kan je niet eerder bij een vk terecht?
Ukkie van harte welkom, ik gebruik(te) ovulatietesten maar met een korte LF ben ik niet bekend. Korte menstruaties had ik ook in de eerste maanden dat ik gestopt was met de pil, merk wel dat het nu langer en heftiger wordt maar ik ben dan ook al gestopt sinds dec. 2009.
Kim, wij brabbelen toch ook een eind weg, kom maar op hoor!
Nicole, hoop zo voor je dat je vd week een positest in handen hebt.
Ik denk dat ik toch weer ovulatietesten ga gebruiken aangezien mijn laatste cyclus ineens 25 dagen was. Verder niets te melden.
Ha Meiden,
Thx voor jullie medeleven :-*
Toch ook nog maar effe zelf een test gedaan want test bij huisarts heb ik niet gezien en ja hoor in paar sec positief, echt zo raar, buikpijn is zo goed als weg, wel nog bloedverlies, er zit niks anders op dan afwachten maar leuk is anders, die onzekerheid is best frustrerend
Nicole als ik dat zo lees allemaal zou jij ook wel eens zwanger kunnen zijn, maandag dus testen spannend hoor :thumbup:
Ukkie welkom hier !
Liesje ik ga geen 2 weken wachten nee ga gewoon over 1 week terug naar huisarts Maar ja als het echt een miskraam word zal dat toch binnen nu en aantal dagen moeten gebeuren dus dan heb ik ook wel zekerheid…
hey suzanne,
ja ging prima hoor. Maar ik was mijn ipod aan het vullen. EN dan komen er van die leuke nummers voorbij. :dance: Heb dan helemaal zin om de stad in te gaan en lekker te swingen!! maar ja… kleine meid te bed en ik vertik het om een oppas te zoeken omdat mevrouw zonodig wil stappen. ECHT NIET!! Heb persoonlijk ook een hekel aan ouders die dan kinderen “willen”, en dan niet verantwoord gedragen. Hier in het dorp ook een stel. Elk weekend word de kleine weggebracht. Is gewoon zielig. :snooty:
Cindy,
ik hoop het toch ook van harte! Maar ik weet het echt niet. Mannetje zegt ook: ik hoop voor je dat je zwanger bent, want dan hoef je niet te lijnen haha :shifty: zo meelevend. Gisteravond stond ik voor de spiegel en ik schrok toch echt van mijn buik. :shock: Nog 2 dagen wachten!!
Verder hoop ik voor jou nog steeds dat het allemaal goed komt en dat je een sterke baby in je buik hebt!! :hug:
hey liesje,
ja ovulatietesten kunnen je dan wel meer duidelijkheid geven.
Verder geen plannen voor dit weekend??
Hey allemaal,
Wat een spanning en bedrijvigheid hier weer…
@ Cindy, hopelijk krijg je gauw duidelijkheid
@ Ukkie, welkom!
@ Nicole spannend hoor!!
Hier weinig te melden, voor mij een volgende ronde
denk ik, maar ja het kan nog ik weet het
Hallo Ukkie Welkom! Ik ben denk ik niet de beste om naar ervaringen met ovutesten te vragen, bij mij gaat niks zoals het moet…zie cyclus lijstje :eh: dus…
Cindy en hoe voel je je vandaag? Hoop zo voor je dat beebje blijft plakken. hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Nicolle jij moet gewoon een posi test krijgen deze maand!!! :: kom op met die positieve kracht! ::
Ik temp alleen deze maand (hopelijk is het dit keer ook gewoon 1 maand :wall: ) eergister een dip in de temp van 36.25, gister 36.68 en vandaag 36.60 dus even afwachten… zit nu op dag 13 dus zou mogelijk kunnen zijn dat ik do een ei heb gehad… maar goed maar even afwachten of de temp hoog blijft. Zei tegen Ben dat ik dat wel raar zou vinden want dan zou ik een cyclus hebben van 25 dagen ongeveer… waarop hij heel droog zei; kan best er is toch bij jou geen touw aan vast te knopen :shifty: ja…oke…en bedankt… :think:
Maar goed als deze ‘maand’ niet raak is ga ik eens met de HA praten om mijn cyclus eens door te laten lichten, want na de afgelopen maanden zou ik zomaar wel eens uberhaubt geen ei kunnen hebben.
Fijn weekend (hier is het net herfst :naughty: )maar ach. nog maar 8 weken totdat ik zomer vakantie heb :doh: nog even doorzetten.
Komen jullie vakantie’s er al aan??
@Cindy: Ik hoop zo ontzettend dat beebje blijft plakken. Hopelijk heb je snel duidelijkheid, want dit is helemaal niets. :hug:
@Nicole: Hihi, lekker hoor. :dance:
Gaat dat stel echt ieder weekend stappen? :shock: Das wel zielig idd. Ik ben er helemaal voorstander van om af en toe ook dingen met zn tweetjes te blijven doen, maar ieder weekend?
@Mijke: Het kan nog he, je weet maar nooit.
@Kim: Echt zo´n lekkere mannenopmerking. :roll:
Chris moet nog 1 weekje werken en dan heeft hij ook 3 weken vakantie. Jammer dat die stomme tour dan nog bezig is, want dan zit hij de hele middag aan de buis geplakt. :evil:
Als het deze ronde niet raak is (wat ik niet denk), gaan we volgende maand juist even om de ´goede´ dagen heen klussen, zodat ik niet zwanger raak. Volgend weekend willen we 2-3 dagen sappen en dan nog een tijdje wat minder streng. Dit mag niet als je zwanger bent, omdat er dan veel gifstoffen vrij komen en dat is slecht voor beeb. Dus volgende maand slaan we ff over.
Suz@nne, wat wil je allemaal weten? Niemand weet dat wij bezig zijn om zwanger te worden en ben soms bang dat hier bekenden meelezen die het dan te weten komen als ik veel vertel
Hebben jullie wel tegen anderen gezegd dat jullie bezig zijn om zwanger te worden?
Cindy, wat vreemd. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.
Kimstroom, ik baal al van mijn, toch vrij regelmatige, cyclus. Hopelijk ben je deze maand toch gewoon zwanger en anders succes bij de huisarts.
Ik heb de laatste 2 dagen iedere keer een rommelende buik na het avondeten. Het voelt een beetje als ploppen. Gisteravond ook erge steken, maar die zaten vrij hoog in mijn buik. Erg vreemd, het zal wel niets te betekenen hebben want volgens mij zat het te hoog.
hey meiden…
net de autodeur dichtgeslagen op mijn vinger… alles bloed en heel veel pijn.
Hoe ik het voor elkaar heb gekregen?? geen idee!!! :wall:
pffff
suzanne,
ja echt het hele weekend.
Ik ga in oktober ook een weekje mee met manlief en binnenkort lekker uit eten met z’n 2en. Dus wij doen ook wel samen leuke dingen. Maar elke weekend…soms zelfs meerdere dagen in het weekend…je kind wegbrengen. :naughty:
Verder wilde ik even zeggen dat ik met tess ook zwaar aan het lijnen was en zodra de test positief was stopte ik direct!
Je beebje zit toch pas vanaf de 5de week echt met een navelstreng vast. Dus dan wordt het pas schadelijk!
Het is zo zonde om een maand mis te lopen vol kansen…
Maar ik duim voor je dat het nu gewoon raak is.
hey kim,
hier geen vakantie meer dit jaar.
Dus ben lekker aan het neuzen voor volgend jaar. We willen dan graag naar frankrijk. :thumbup:
:shifty: mannen! lekker he?! die steun. haha maar hopelijk krijg je wat overzicht nu. en een cyclus van 25dagen is beter dan in de 60 toch?!
hey mijke,
voel je nu al krampen dan??
Ik hoopte toch dat er meerdere roze zouden zien deze maand…
@Ukkie: Het hoeft natuurlijk niet hoor, maar vind het wel leuk om te weten hoe de andere meiden hier leven, wat ze voor werk doen, huisdieren hebben enzo, maar niets verplicht hoor.
Ik heb het wel tegen sommige mensen verteld, mijn ouders weten ervan, 1 zusje en 3 vriendinnen. Geen idee eigenlijk of Chris het tegen iemand heeft verteld, zou het zou eens vragen…
@Nicole: Auwie :? Dikke kus voor op je vinger. :-*
Ik had vanmorgen ook een handige aktie, op de sportschool een paaltje geschampt met de auto, shit shit. :doh:
Ik dacht dat lijnen al direct schadelijk voor de baby was ivm de gifstoffen? Zou eens kijken of ik er wat over op internet kan vinden. We zijn iig al wel begonnen met heel anders te eten en het boek van Amber Albarda vinden we een handige richtlijn. Iemand ervaring hiermee?
ja mijn verloskundige vertelde dat tegen mij… Ik had namelijk 1 dag voor de test flink gedronken. :oops: Had niet verwacht zwanger te zijn, omdat het al maanden niet lukte en mijn periodes nergens op sloegen.
Dus ik geloof haar natuurlijk op haar woord en zeg daarom dat het geen kwaad kan.
@ Ukkie, wij hebben het eigenlijk ook aan niemand vertelt. Ik heb het aan 1 vriendin vertelt. Maar die spreek ik eigenlijk alleen via msn (woont ver). Dus dat vind ik geen ‘gevaar’, dat straks iedereen het weet. En zo heb ik toch iemand om er over te kunnen praten. En dat vind ik wel fijn. Zij is net bevallen van haar 2e. Met name mijn vriend wil niet dat iedereen het weet.
Ik gebruik ook ovu testen, gewoon dipsticks. Ik kan redelijk goed zien wanneer ik een ei heb.
@ Nicole, misschien had ik de vorige keer moeten zeggen dat je je vinger niet tussen het raam en ook niet tussen de autodeur moet stoppen.
Ik voel nog geen krampen hoor. Voel helemaal niets eigenlijk, of niet anders dan anders moet ik zeggen. Dus vandaar dat ik denk dat er niets aan de hand is. De test brand in mijn handen…
@ Cindy, hoe gaat het?
@ Susanne, niet te lang sappen he
Fijne zondag alvast