Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Hallootjes allemaal!

Ik hou me de komende 3 weken even een beetje afzijdig… Heb vakantie, ben lekker 3 weken vrij en mn zoon is thuis. Morgen komt mn andere schatje weer thuis en vrijdag gaan we op vakantieeeee! 8)

(Sorry meiden, ik heb als ik thuis ben zo weinig behoefte aan om achter de pc te duiken, op mn werk zit ik er al heel de dag achter dus dan maak ik graag van de gelegenheid gebruik om het forum te checken :wink:

Ik ga even lekker genieten van mn vrije tijd en van mn mannen! Mn ei komt er ook aan, als het goed is… :inlove:

Op naar wat positieve testen! :thumbup:

Groetjes!

Hele fijne vakantie gewenst, misschien kom je wel zwanger terug. :pray:

Net toch maar weer met Sira naar de dierenarts geweest, want de wond ging steeds verder open staan. De nietjes zijn eruit gehaald, want die deden niets meer, behalve irritant zijn. Haar poot zit nu weer in het verband en ik moet om de 2 dagen een nieuw verband aanleggen tot het dicht zit. Nu maar hopen dat het goed geneest. :roll:

@ Kaatje, hele fijne vakantie!!! Geniet ervan! Snap het helemaal hoor dat je dan geen zin hebt om achter de computer te duiken! Ga ik ook niet doen!

@Suzanne, arme hond!

@Nicole, wel heel veel slijmverlies dus, nog steeds? Ik heb dat wel vaker richting mn NOD maar zoals jij het beschrijft wel heel veel dus :think: . Tja, ik had dat toen ik zwanger bleek van J.oy… maargoed wil je natuurlijk geen valse hoop geven :wink: En dat had ik toen wel pas rond mn NOD…

Mijn NOD zit er waarschijnlijk ook gewoon weer aan te komen. Als ik uitga van 32 dagen, dan zaterdag maar kan ook eerder zijn, denk namelijk dat ik mn ei eerder had. Nog geen pijntjes of andere dingen. Moet zeggen dat ik er ook helemaal niet zo mee bezig ben nu… vorige rondes wel maar nu veel relaxter. Was ook bezig met het sportvasten en is heel goed gegaan. Nu sinds zaterdag weer aan het opbouwen en wat smaken de simpele dingen dan weer erg goed! 4,3 kilo ben ik kwijt, dus helemaal happy mee! Lekker veel gesport en vol energie :smiley: .

Iedereen fijne avond, ik ga zo lekker private practice kijken. Vriendlief is vissen dus lekker me- time.

hey estha!

Ja ik heb verder niet het idee dat ik zwanger ben hoor! Dus valse hoop geef je me neit.

Vind het alleen zo smerig… Als ik nou zou weten dat ik zwanger ben en het komt daardoor… maar dat is nog een week wachten!

Wel goed van je dat je zo hard bent afgevallen! Had dat ook met cambridge! Broodje kaas was al een genot toen ik weer ECHT mocht eten haha.

hey suzanne,

arme sira! Het schiet niet op met je kleine schat! En dat word wat. Steeds verband verschonen.

:wall:

En geen bericht is goed bericht he?! :inlove:

mijke,

bedankt voor de tip!! hahaha zal het noooooit doen.

:lol:

hey liesje,

natuurlijk is het een NOD!! we moeten meer roze hier krijgen dus ik wil er minimaal 3 die zwanger zijn! hahaha :dance:

Met mij gaat het verder.

Weinig klachten kwa zwangerschapsverschijnselen.

Wel lactulose gehad van de huisarts omdat ik helemaal verstopt raakte.

heb dus ook buikklachten, maar geef de schuld aan mijn darmen.

Lekker Estha, die kilootjes eraf. :thumbup:

Is het eigenlijk nog gelukt met die Tevaatjes?

Balen van de buikklachten Nicole, hopelijk gaat het met die meds beter.

Ik zit hier ook weer met een ´zwangere´ buik op de bank, zo dik ben ik weer. Fijn hoor. :roll:

hahaha ja wie heeft er een glazen bol?? Dan weten we waarvoor we het doen.

Ik denk trouwens dat ik zodra ik ongi word of negatief getest heb, ik ook tijdens mijn menstruatie 1 weekje ga shaken!

Ff die extra kilo’s er weer af nu dat nog kan :smiley: en anders maar niet… dan maar langzaam eraf. Alleen dan moet ik wel meer doorzettingsvermogen tonen want pffff heb er totaal geen zin in.

Vooral met dit weer. Af en toe iets lekkers :lol:

@Nicole, ja dat kan je doen natuurlijk. Dan kan het zeker geen kwaad.

@Suzanne, ja helemaal gelukt met de Teva’s via MP! Er stonden erop hier in de buurt, maat 20,5. Ik ben daar geweest en gepast met J.oy en ze zaten helemaal goed! 18,5 was dus echt wel te klein geweest. Dat meisje heeft ze 2 maanden aan gehad en toen was ze er al uit gegroeid, dus echt zgan. Die moeder heeft precies dezelfde een maat groter gekocht en die liet ze zien maar dat scheelt dan echt een heel groot stuk! Echt raar die maten.

nou hier wat krampjes af en toe… maar nog geen serieuze klachten.

Begin er spontaan hoop door te krijgen hahaha (had bij tess ook nergens last van)

duimen meiden!!! Voor iedereen! Kom op 3 roze wolkjes minimaal hoor! :inlove:

Kaatje, hele fijne vakantie samen met je 2 mannen.

Bij mij moeten er toch ook wel wat kilootjes af, mijn gewicht loopt een beetje de spuigaten uit. Probeer elke dag veel te bewegen en op mijn eten te letten, op tijd eten en geen snoeptussendoortjes als ik trek heb neem ik nu een eiwitshake.

Heb vanmiddag de hele middag babygeknuffeld, ben bij mijn schoonzusje en neefje geweest. Echt een lekker ding.

Ey dames,

Wat grappig dat jullie zo aan je kilo’s denken. Ben namelijk

gewichtsconsulente, dus is wel leuk jullie berichtjes te lezen :slight_smile:

@ Nicole, blijven hopen, wie weet deze maand raak :slight_smile:

@ Kaatje, fijne vakantie!!

@ Liesje, wat een lieverdje :inlove:

@ Susanne, hoe gaat het met Sira?

Hier eigenlijk weinig verandering, heb dan ook niet zoveel hoop

op een zwangerschap (kan het altijd meevallen).

Maar deze laatste week duurt wel lang hoor…

@Mijke, ben je gewichtsconsulent? Leuk zeg, doe je dat voor jezelf of ben je in dienst?

Ik was er ook mee begonnen met die studie, maar ik ben vorige week afgehaakt… Het viel me zo ontzettend tegen en dan met name het combineren van een drukke baan, zorgen, sporten en dan ook nog leuke dingen met familie en vrienden kunnen doen… Dat gaat dan gewoon niet meer. En 's avonds was ik vaak zo moe dat het me hooguit een uurtje lukte om te leren. Dus ben er mee gekapt en moet zeggen dat ik me erg opgelucht voel. De momentjes die ik nu voor mezelf heb (op dit moment ook weer even want Joy slaapt), kan ik ook echt relaxen en doen waar ik zin in heb.

Ook vond ik de module voedingsleer erg droge stof en erg veel stampwerk. Waar heb jij de opleiding gedaan?

Ik ben er nu wel over aan het denken om de opleiding voor coach te doen voor de kuur die ik heb gedaan. Dan mag ik ook mensen begeleiden met dat product en daar sta ik toch wel achter! En dat duurt maar een paar dagen en is klassikaal.

Ik ga vast gewoon ongesteld worden want heb hoofdpijn, mn buik is al aan het opzwellen en beetje dat ongi gevoel in mn buik. Maar goed, lekker door naar ronde 4 dan. :smiley:

Ik ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen Estha en Mijke, ik zit er ook over te denken om weer iets in die richting te gaan studeren. Ik zit nu al een jaar thuis en heb soms echt het idee dat mn hersenen aan het verstoffen zijn, wil echt weer iets gaan doen.

@Estha: Zou jammer zijn, het wordt echt tijd voor roze hier vind ik.

@Mijke: Vanavond ga ik het verband van Sira wisselen, ben heel benieuwd hoe het eruit ziet.

@Nicole: De duimen draaien hier hoor. :thumbup:

Pff, bij mij gaat het ook maar niet beter met mn darmen. Ik begin toch het idee te krijgen dat het voedingsgerelateerd is, dus dit weekend gaan hubbie en ik samen sappen. Daarnaast allebei ff flink opletten wat we eten, niet echt lijnen, maar gewoon meer groente/fruit, minder snoep/koek, geen frisdrank en meer natuurlijke en biologische voeding.

Hopen dat het de boel tot rust brengt…

suzanne,

samen sappen?? wat bedoel je dan?? of wat ga je dan doen? (ben niet nieuwsgierig hoor!!)

Verder werkt de lactulose super goed!! Ga 3 keer per dag!! EINDELIJK!!! :roll:

estha,

niet ongi worden hoor!! heb mezelf en dit topic 3 roze wolkjes beloofd dus als jij nu eens ga starten met positief bericht :wink:

mijke,

ja ik ken het! Zit ook echt steeds te denken: zal ik gewoon dit weekend testen?? NEEEEEEE niet doen!!!

Maar je kan toch een paar dagen VOOR je NOD testen?? NEEEE NICOLE. WACHTEN!!! hahaha

zo gaat het dus… in mijn hoofdje.

liesje,

wat een lekker ding!!! :inlove: Daar zou ik ook mee kunnen knuffelen!

Whahaha, blij om te lezen dat jij daar ook last van hebt Nicole. Ik zit ook iedere keer van zou ik, zou ik… Maar ja, waarschijnlijk brengt dat alleen maar teleurstelling, dus ik ga echt wachten tot een dag na mijn NOD tenzij mijn lichaam duidelijke hints gaat geven dat ik zwanger ben. Tot nu toe is alles rustig…

Met sappen bedoel ik het hele weekend niet eten, maar alleen water, thee en groente/fruitsap drinken. Dit heeft verder niets te maken met afvallen ofzo, maar puur met het ontgiften van je lichaam. Alles is nog steeds in de bonen sinds ik gestopt ben met de pil, dus ik hoop dat dan alle ellende eruit komt haha.

Net Sira´s verband gewisseld en het zag er heel mooi en rustig uit. Dit verband moet nu weer 2 dagen blijven zitten en dan is er denk ik nog maar 1 wissel nodig. Hopelijk zit het dan mooi aan elkaar.

Hey!

Ik heb een eigen praktijk waar ik sportmassage geef en dus ook gewichtsconsulente ben. Het is inderdaad wel iets waar je tijd

aan moet besteden. Ik heb de opleiding bij het alfa college

in groningen gedaan. Las toevallig net dat zij gaan stoppen.

Wat betreft klandizie. Ik vind het erg tegenvallen. Ik heb meer

massage klanten dan voedingsklanten. Dat vind ik erg jammer.

De kennis ben ik blij mee, maar om het geld hoef je de opleiding

niet te doen, (of je moet een boek gaan schrijven). :smiley:

@ Nicole, ja hopeloos die laatste week he. Heb nog geen testje gedaan, maar voel me eigenlijk zo ‘normaal’ dat ik me niet kan voorstellen dat ik

zwanger ben.

@ Susanne, fijn dat het met Sira weer beter gaan. Nog even volhouden en dan kan er weer voluit gerend worden :smiley:

Ik ga aan het werk (massageklant) :wink:

ben benieuwd hoe je na dit weekend dan voelt suzanne!

en fijn dat het met sira haar poot zo goed gaat! :thumbup: Toch weer een kopzorg minder.

hey dames

Hebben jullie het bericht gelezen van februari 2012 mama Ollie?

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5022787#5022787 :silenced: :hug:

Verder ben ik er nog wel hoor maar niet zo actief met schrijven. Ik lees alles hoor :mrgreen: maar heb niks te vertellen en wil jullie niet beziebelen met zinloos gebrabbel over temperaturen haha.

Als er weer meer te vertellen is (of ik vind dat mijn mening van belang is :think: ) zal ik weer wat meer type.

xx :-*

hey kim

laat ik beginnen met te zeggen dat je meepraten altijd van belang is! Het zorgt ervoor dat we elkaar steunen en gezellig praten is altijd leuk toch?!

Ben blij dat je in ieder geval wel een beetje bij ons bent dmv meelezen.

Hier borrel de borrel in mijn buik hahaha en slijm.

verder jeukende tepels… pffff begin toch weer steeds meer klachten te krijgen. TOT mijn NOD…dan vast weer mijn :evil:

Wachten duurt lang!! grrrrr

nog 5 dagen!

Hee meiden,

Ik sping er weer even in :wink:

Veel van jullie op het wachtbankje zie ik, spannend, mijn duimen draaien :pray: :thumbup:

Hier sinds vanavond giga buikpijn wat doorstraalt in rug en benen en bloedverlies, terwijl ik 25 juni pas ongesteld ben geweest 5 dagen, heb altijd een cyclus van 30 dagen snap er helemaal niks van en maak me er ook wel zorgen om, morgen maar huisarts bellen ?

Kom gauw weer actiever schrijven :-*

Hoi meiden,

Vanmorgen bij huisarts geweest ( zie mijn vorige bericht )

Daar een zwangerschapstest gedaan en hoe raar ik he ook vind, die was dus positief, snap er helemaal niks van had dit nooit verwacht aangezien ik 25 juni gewoon ongesteld ben geweest 5 dagen en thuistest was 24 juni negatief.

Maar mijn buikpijn en bloedverlies kan een miskraam zijn of een innesteling maar ik hou rekening met miskraam.

Moet over 1 a 2 weken terug, dan volgt er nog een test, afwachten dus…

:-*