Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

@Suzanne, het zou idd kunnen zijn dat ik nu zwanger ben… maar dit duurt maar een week en ik krijg wel al mijn voedingsstoffen binnen. Dus ben al op de helft en al 2,5 kilo kwijt! Als ik er continue rekening mee zou moeten gaan houden dat ik zwanger ben, kan ik niks meer. Ook geen wijntje drinken of carpaccio eten…

@Kim, ah wat sneu voor je! Dat is altijd het nadeel van dierenvriendjes, dat je ze vaak overleeft…

@Liesje, weer spannend!

Ik heb afgelopen maandag een gesprek gehad met mijn leidinggevend over hoe het moet na mijn ouderschapsverlof eind september (ik werk nu 3 dagen). Maar ik moet dus weer 4 dagen aan de slag wil ik mn functie houden. Mn nieuwe leidinggevende was er erg duidelijk over en er viel niet over 60 of 70% te praten! Ik snap wel dat er regels zijn maar de manier waarop zeg, pfffff, echt nul medeleven, stond binnen 5 minuten weer buiten. Echt een L.U.L!

Tja ik ga er dan financieel wel weer ruim 500 euro op vooruit maar wel Joy een dag minder zien… Ze kan wel een dag extra naar het KDV, ook een halve dag… misschien doe ik dat wel en dan werk ik die halve dag wel thuis met haar (dat ga ik ze natuurlijk nooit vertellen op mn werk) maar das dan weer het voordeel van een voornamelijk buitendienstfunctie. Maargoed al met al had ik dit niet verwacht… Ben dan ook wel een beetje om me heen aan het kijken naar andere functies.

Als ik uitga van 32 dagen cyclus zou ik 9 juli mn NOD hebben… maar denk eerder want volgens mij was mn ei 2 of 3 dagen eerder, maar kan er ook naast zitten. We shall see!

Hallo daar!

Wat een hitte was het he. Vind het wel lekker hoor, op het strand heerlijk lounchen en nix doen maar niet zoals gister als ik aan het werk ben… gatverdarrie zat gewoon aan mn buro vast geplakt!

Had de nacht ervoor ook zo slecht geslapen door de warmte. Ik was gesloopt toen ik thuis kwam. Ben om 21.00u naar bed gegaan en werd vanmorgen om 06.00u pas weer wakker door de wekker. Ik heb helemaal niets meegekregen van het noodweer. Het was zo warm in huis dat ik de balkondeur open had gelaten. Uit voorzorg wel handdoeken neergelegd. Dat was wel nodig want het had schijnbaar heel hard geregend :wink:

Gaat goed met afvallen Estha, zet um op! Ik ben ook flink aangekomen sinds ik samen ben met mn vriendje, 8 kilo maar liefst! Komt door het goede leven zal ik maar zeggen :slight_smile: Ik kan het wel hebben hoor maar voel me toch wat prettiger in mn velletje als ik er op zn minst 6 kwijt zou zijn. Eers ff op vakantie daarna aan de lijn!

Wat waardeloos dat gesprek met je leiding gevende. Die zal dan vast niet blij zijn als je het heugdelijk nieuws gaat vertellen als je zwanger bent… Ken dat, zal hier ook niet met open armen ontvangen worden. Het is toch al zo’n mannen wereldje hier. Maarja… Niets aan te doen!

Ah Kim, sneu zeg. Sterkte!

@ Liesje, hoop met je mee dat het DE tekenen zijn!

Hier nog de laatste restjes ongi… Blegh :evil: Volgens mn schema in excell :smiley: Komt Vriendje op dag 9 van mn cyclus weer thuis en heb ik mn ei ergens rond dag 11/12 als het tenminste hetzelfde verloopt als vorige maand… Plassen over de persona staafjes zullen moeten uitwijzen of het theoretische gedeelte klopt. :smiley: Haha

Als mn ei maar niet eerder komt dan op dag 9 vind ik alles best. Nu nog raak schieten… :wink:

Ohhh ik kijk zo uit naar de vakantie. Deze week nog werken en dan allebei mn grote liefdes 3 weken thuis, heerlijk!!! :inlove:

Mn kind is deze week weer bij zn papa maar gister kwam hij even op visite. Nou eigenlijk gewoon even waterballonnen vullen want ik heb zo’n makkelijke kraan haha. Geeft nix, heb ik hem toch ff kunnen knuffelen! :inlove:

Fijne dag allemaa!

hey kim

veel sterkte met het verlies van je konijntje!

Heb je verder wel een leuke dag gehad???

Ik heb zelf niets gehoord van de onweer vanacht. Lag als een blok te slapen!

suzanne,

mooi he?! Ik kijk ook uit het zolderraam (wij wonen hoog vergeleken bij de rest van onze buurt) en dan kan ik alles mooi zien tot in de verte aan toe.

alleen wel jammer dat je kleine wakker werd. Nou dan slaapt ze vanavond vast als een blok.

liesje,

ik blijf je in de gaten houden. Hopen dat de dagen snel voorbij gaan voor je!! :-*

estha,

Ik snap je standpunt heel goed. Heb zelf het cambridge dieet gedaan. Maar durf het nu niet om de reden dat suzanne zei. Dus ben nu langzamer die 3 kg aan het kwijtraken doormiddel van sonja bakker. Tja, het zit misschien tussen mijn oren, maar ben bang dat het eitje misschien niet blijft hangen als ik te extreem ga afvallen nu. haha

maar 2,5 kg er af is wel super hoor!!

kaatje,

zoals jij over je schema praat vind ik zo grappig! echt planning!! :dance:

Hopelijk klopt alles en kan je gewoon op het juiste moment klussen!

Hier momenteel last van zere boobs en steken linksonder. Gisteravond ook al last van gehad. Terwijl ik kwa slijm echt heel duidelijk kan zien dat mijn ei al geweest is. Dus mijn lichaam is weer flink bezig en me voor de gek aan het houden… pfff zijn die 2 weken tot NOD al voorbij??? haha

Ey meiden,

@ Kim, Wat sneu van je konijntje, sterkte!

@ Nicole, ja het wachten kan weer beginnen…

@ Liesje, spannend!!

Hier vannacht ook onweer, gelukkig is het weer

wat afgekoeld :slight_smile:

@Liesje: De duimen draaien hier hoor, zou toch super zijn als het nu toch spontaan zou gebeuren.

@Estha: Fijn zo´n gesprek. :?

Die zal wel blij zijn als je straks met de mededeling komt dat je zwanger bent dan. Groot gelijk dat je naar iets anders aan het kijken bent.

@Estha: Ik moet wel een beetje lachen om je schema in Excel hoor. :lol:

@Nicole en Mijke: Moeilijk he wachten? Wij lopen aardig gelijk deze maand, ben zo benieuwd. Om de een of andere reden heb ik wel een goed gevoel bij deze maand, hopelijk klopt het. Ik vind het iig wel weer tijd voor roze hier.

Rare middag/avond gehad hier. Ik was lekker met de honden aan de wandelen, toen ik Sira hoorde janken. Vervolgens holde ze hard verder, dus ik besteedde er niet zoveel aandacht aan. Thuis gekomen zag ik bloed op de vloer en ontdekte een scheurtje in haar kussentje. Drukverbandje aangelegd, want die kussentjes kun je niet hechten. Maar toen ik later het verband eraf haalde, hing er een hele lap vlees/vel aan. :shock: Dat had ik dus door het bloed en de modder niet gezien.

Evi bij de buren gedropt en naar de dierenarts voor hechtingen en medicijnen. Madam ligt nu met een enorm verband om haar poot naast ons bed te tukken, dan hoor ik haar iig kluiven als ze aan haar verband begint. Die moet dus de komende periode rustig aan doen en dat zal niet meevallen. :roll:

Agossie arme Sira, heeft ze er erg veel last van? Hoop dat ze snel weer rond kan rennen.

Kaatje, greef je groot gelijk hoor met je excel, ik hou ook alles bij in een kalender en met een app op mijn telefoon.

Heb gister samen met vriend benen getraind in de sportschool is nu ff flink afzien, spierpijn maar we gaan gewoon door, zo ff paar kilometer fietsen.

Ik moest vanmorgen toch nodig plassen, 'ben 's nachts ook al een paar keer geweest. Ik droomde vanmorgen ook tegelijkertijd dat ik heel nodig moest maar er was in velde of wegen iets te bekennen waar ik kon en werd er pas na een half uur wakker van.

Het hartje klopt :inlove:

Uitgerekend op 11 februari.

Ik vond het zo spannend, met uitwendige echo kon ze het niet goed meten, dus daarna inwendige echo gehad.

En we hebben het ook op dvd laten zetten, kost 20 euro en dan worden de 3 echo’s (met ongeveer 8 weken, 12 weken en 30 weken) op dvd gezet!

Ben helemaal gelukkig!

Nu alleen nog 5,5 week wachten tot de volgende echo, ivm onze vakantie.

Hopelijk gaat alles goed… Duim duim duim!

Jullie moeten me echt snel volgen hoor! Ik blijf ook voor jullie duimen!!

Ahhh wat goed! Gefeliciteerd hoor, echt heel erg leuk. Op naar de volgende echo. Hoe gaat het verder met je? Kwaaltjes? Nou gerniet ervan meid!

DA, super joh, van harte gefeliciteerd.

Gefeliciteerd!!! :inlove:

Zucht…gisterenavond te horen gekregen dat vriendinnetje nummer 3 zwanger is. Natuurlijk ben ik superblij voor allemaal, maar het is wel weer even confronterend. Ik heb nu 3 mensen in mijn omgeving die druk bezig zijn met zwanger zijn en baby´s en daar natuurlijk niet over uitgepraat raken. De schoondochter van de buren is ook bijna uitgerekend, dus die dikke buik zie ik ook bijna iedere week.

Misschien ben ik een egoistische trut, maar ik wil ook. :evil:

nee ik begrijp het hoor suzanne,

Ik wil ook heel graag. En schaam me dan soms nog meer omdat ik al een prachtige dochter heb.

:oops:

En wat zielig! Is sira gebeten? Of in glas gestapt?? Hebben jullie een idee?

DA,

gefeliciteerd!!! Wat een super nieuws! :inlove:

liesje,

Dromen is ook een teken van zwangerschap :wink: haha spannend hoor!

Mijke,

ja de temperatuur is nu veel beter! Pfff die klamme zweterige nachten wordt je helemaal gek van!!

verder heb ik niet zoveel te melden.

Heb goede hoop deze keer omdat we heel bewust rond mijn ei geklust hebben. :inlove: maar wil er niet teveel mee bezig zijn. Dus lekker hier blijven rondhangen en hopen op een makkelijke snelgaande 2 weken.

Mn dipje is weer een beetje gezakt, had er echt even een rotmiddag van. Ben lekker met een maskertje op en een leuk boek in bad gestapt, ff ontspannen. Het slaat ook helemaal nergens op om zo jaloers te zijn, we hebben al een prachtige dochter en we zijn eigenlijk nog maar net begonnen. Maar ja, ik wist echt net dat vriendinnetje 3 zwanger was toen ik van een andere vriendin een sms kreeg met allerlei berichten over haar 20weken echo. Dat was ff te veel van het goede. :oops:

Wij hebben deze maand ook voor het eerst heel bewust rondom mn ei geklust en ik hoop zo ontzettend hard dat het raak is, dat ik daardoor eigenlijk weer bang ben dat ik straks teleurgesteld wordt.

@Nicole: Ik weet niet precies wat er met Sira´s poot gebeurd is, ze is in ieder geval niet gebeten. Waarschijnlijk idd glas ofzo, want het is een hele rechte gladde snee. Ik weet ongeveer waar het is gebeurd, dus ik ga nog wel zoeken of ik iets kan vinden wat het veroorzaakt zou kunnen hebben. Vannacht slaapt ze iig weer naast ons bed, want ze wil heel graag het verband eraf peuteren en dat moet nog een dag blijven zitten. Morgenochtend ga ik dus ook niet sporten, want ik durf haar niet alleen te laten. Volgende week maar weer.

Suz@nne, dat heb ik ook hoor! Logisch hoor! We willen allemaal heel graag.

Helaas is voor mij deze ronde ook weer voorbij, mijn cyclus wordt elke maand een dag korter lijkt wel. Ik kruip weer een dag onder mijn steen. Mag van mezelf een dag lopen mokken en dan moet ik weer door!

liesje :-* nu al ongi?? Jeetje meid :hug: dikke knuf! En niet te lang onder die steen blijven hoor.

suzanne,

ik zou ook terug gaan om te zoeken! Arm beesie! :cry: Ben heel benieuwd of je wat vind.

En ik ben jaloers op je bad! Dat zou ik ook zoooo graag willen! Nou ja… af en toe een warme douche dan maar :roll:

Hey meiden!!

Vandaag dagje Texel gedaan. Bijzondere dag, alweer

6 jaar bij elkaar. Heerlijk gefietst en we hadden maar

1 klein buitje. Super weer dus.

@ Susanne, best lastig he als er om je heen allemaal kids en zwangeren zijn.

Hoe is het met Sira

@ Liesje, balen van je ongi!

@ Nicole, hier ook 2 weekjes wachten :)…Hopelijk goed geklust…

Probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn, kan er toch weinig aan

veranderen…Maar hopen doe je altijd he?!

hey meiden,

afgelopen dagen verlies ik heeel veel slijm 's avonds.

Wel wit (dus niet vruchtbare slijm) maar echt klodders…

herkent iemand dit??

@Liesje: Ben je alweer een beetje onder je steen vandaan? :hug:

@Mijke: Gefeliciteerd met je jubileum. :mrgreen:

@Nicole: Ik verlies sowieso meer slijm sinds ik gestopt ben met de pil, maar dat is meer verdeeld over de dag. Geen idee…

Ik heb verder weinig te vertellen, de hele familie is ondertussen op vakantie vertrokken. Erg ongezellig. :?

Sira´s poot ziet er erg goed uit gelukkig. Vrijdagavond heb ik het verband eraf gehaald, pfiiieeuw wat een putlucht kwam daar uit. Vandaag mag hij voor het eerst weer lekker mee op een lange wandeling.

Ben weer terug hoor! een voordeel van 2 dagen eerder ongi, kan weer sneller door naar een volgende ronde. Mijn ongi was wel heftiger dan ik afgelopen maanden heb gehad.

Wbt dat slijm verlies dat heb ik ook vaak in de 2e helft van mijn cyclus.

Suz@nne, fijn dat het beter gaat met de poot van Sira.

Mijke, gefeli met jullie jubileum.

Nog 3 weken en we gaan op vakantie, kijk er echt naar uit. Een nadeel mijn NOD valt precies in de vakantie. Dus hoop dat het idd een NOD is. Maar dat zal natuurlijk weer niet.

EEY!!

@ Liesje, je bekijkt het in ieder geval positief, sneller weer een ei hopelijk!

@ Susanne, hoe ging de lange wandeling met Sira?

@ Nicole, ik ken het slijm niet, ik had een paar dagen na mijn ei…

Hopen op voortekenen van… :slight_smile:

Hier gaat het allemaal zijn gang. Geen gevoel eigenlijk, niet goed en

niet slecht. Echt afwachten…Nog 9 dagen te gaan… Duurt lang…:wink:

O,ja nog een tip stop je vinger niet tussen het raam, want dat doet

zeer…:D, vooral als hij open waait hihi

@Liesje: Fijn dat je er weer bent. :smiley:

@Mijke: Ik was het niet van plan. :stuck_out_tongue:

De wandeling vond Sira weer geweldig, ze ging helemaal uit haar dak van alle opgekropte energie, maar aan het einde liep ze wel weer mank. Vandaag dus maar weer een kleine wandeling. De tuttebol heeft er een nietje uitgetrokken, dus nu staat de wond weer een beetje open. :roll:

Hechten kan nu niet meer, dus hopelijk geneest het goed.

Ik ben ook weer aan het aftellen, duurt idd lang. :?

Heb geen idee over deze maand, ik voel niets, niet slecht en niet goed. Ben wel een beetje ziekies, allemaal zere keel, snotterig en hoofdpijn. Gisteren een beetje rustig aan gedaan, maar vanmorgen wel weer gaan sporten. Vanmiddag boodschappen doen, blegh.