Spannend Puck, zou toch super zijn als het raak was.
Nou het zomerfestival was een groot succes. Dat bekkie van Evi was echt onbetaalbaar. Ze wist niet waar ze kijken moest, toen de figuren van tv één voor één dat podium opkwamen. Ze heeft meegedaan met de dansjes, geklapt en gezongen, ze vond het allemaal fantastisch. De show was ook erg leuk in elkaar gezet, het zag er allemaal heel leuk uit.
Toby van Megamindy was er ook, dus dat was voor mij leuk om naar te kijken en Chris had de meiden van K3 haha.
Vanmorgen had ik doorzichtig slijm, dus ik zit ergens rondom mn ei. Gisterenavond geklust en morgenavond nog een keertje, dan moeten we toch wel goed zitten hoop ik. Dan is het maar weer afwachten en duimen.
hey meiden.
wij hebben vrijdagavond en vanmiddag geklust.
Deze middag ook slijm gesignaleerd, dus hoop morgenmiddag in mijn pauze nog een keer te klussen.
Gister wel een hele heftige discussie gehad.
Ik verwacht gewoon meer als manlief thuis is omdat hij doordeweeks weg is en hij is al blij om thuis op de bank te zitten en zijn meiden bij hem te hebben. We snappen elkaar helemaal maar ik heb daar best veel moeite mee sinds we tess hebben.
gelukkig komen we er altijd wel samen uit maar het was VOOR MIJ toch wel even een eye-opener dat dat gezinsleven van leuke dingen doen samen en huisje boompje beestje er niet in zit NU. Moet mijn verwachtingen gewoon naar beneden stellen. En dat is ook te doen, maar ik ben een doener. En hij een relaxer. Ik verzin altijd alles. Hij vindt het altijd wel prima…
Dus tja…even dikke tranen gehad gister. Maar de conclusie is altijd dat we zielsveel van elkaar houden en echt een 2de willen.
Alleen met zo’n kleintje erbij veranderd er gewoon veel. En daarom moeten we af en toe ons ritme aanpassen.
Ik heb ook schilderspullen gekocht en ga weer lekker hobbieën als manlief eens wil bankhangen. Daar ben ik goed in (met name disney dingen!!).
Voor de meiden met ongi: :hug:
En voor de rest: tot morgen! Dan reageer ik weer vollop!! :-*
@Cindy, balen joh!
@Suzanne: klinkt helemaal leuk dat concert! Dat wil ik zeker ook met J.oy gaan doen als ze wat ouder is. Ze is helemaal gek van Kabouter Plop op het moment. :inlove:
@Nicole; ook al woorden gehad? Wij ook 2 keer maarliefst dit weekend. Mannen, pfff, af en toe, ze komen echt van een andere planeet hoor. Vriendlief kan af en toe een beetje teveel met zichzelf bezig zijn en verliest mij dan uit het oog (om het maar heel kort te houden), das soms behoorlijk irritant! En allemaal vruchtbare dagen afgelopen week(denk ik) en dat geef ik dan ook aan maar of er ook altijd actie is, not. Tja, dan heb ik weer zoiets: ben ik er teveel mee bezig? Misschien wel. Heb nu ook maar (lichtelijk geiriteerd) gezegd dat hij van mij niks meer hoort en dat ik er een beetje klaar mee ben om elke keer de actieveling te zijn. Ach, ik ben ook niet de makkelijkste, zal ik toegeven maar af en toe begrijpen we elkaar echt niet… Het zal wel weer goedkomen.
@Kaatje, en nog steeds geen ongi??? Al getest??
Gisteren naar Burgers Zoo geweest, erg leuk en mooi zeg! Joy vond voornamelijk de olifanten erg indrukwekkend! En verder keihard rennen door het park.
Die kuur die ik doe heet Sportvasten, google maar even dan vind je het wel. Gisteren begonnen en vanmorgen al -0,8 kilo. Ik ging gisteren op de weegschaal staan en schrok me rot: 3,5 kilo aangekomen in een paar maanden :shock: ! Dus het is maar goed dat ik hier mee begonnen ben. Deze hoop ik er iig af te krijgen en liefst nog meer natuurlijk.
Nou, ik ga maar weer even wat werk verzetten, echt zo GEEN zin in met dit weer!!
Hey dames,
Ben der weer, echt een super weekend gehad…
Wel een beetje weinig
Haha maar vandaag lekker vrij
@ Cindy balen van je ongi…
@ Estha, ik ken het. Ik zei ook klus tijd en dan wilde hij niet. Toen heb ik tegen hem gezegd, wil je het nou echt of niet. Ja tuurlijk wil hij het dan. Ik zei nou dan zal je er ook wat voor moeten doen. Ik heb hem ook maar even uitgelegd waarom en hij begrijpt het en maakt nu zin (als hij dat niet heeft )
@ Nicole, vervelend soms die mannen. Ik denk dat veel dames het wel herkennen. Mannen en vrouwen zijn nou 1x verschillend…
Maar wel goed, dat julllie er zeker van zijn dat jullie de 2e willen, dan komt het helemaal goed!!
Wij hebben vrijdag en zondag ook geklust…vanmiddag ovu testje doen en dan kijken wanneer er nog meer geklust gaat worden… :dance:
Pssst Nicole, van kussen raak je niet zwanger hoor! grapje, je hebt een typfoutje gemaakt.
Ruzie wat is dat? komt bij ons weinig tot nooit voor. Maar als het voorkomt dan knalt het echt maar is ook altijd zo weer goed.
Suz@nne, leuk zeg dat zomerconcert en dat je meisje helemaal in haar element was.
jammer dat het proefzwemmen niet door is gegaan, volgende keer beter.
Ik ben weer helemaal opgeknapt, was een raar iets, begon zaterdagmiddag en de volgende dag was het weer helemaal over.
wbt vakantie, ik ga alleen snorkelen, duiken is niets voor mij. vriend vind het helemaal geweldig, heeft 2 jaar geleden in de vakantie zijn brevet gehaald, ik heb toen ook 2x gedoken maar vond het maar eng.
Hallo allemaal!
Ik baal, ben zaterdag ongestelt geworden… :evil:
Maarja, nix aan te doen… Op naar de volgende ronde!
Met een nieuwe foon is het niet gelukt. Moest eerst opgestuurd worden. Gaan ze kijken of ze hem kunnen repareren, zo niet dan pas mag ik een nieuwe uitzoeken, volgende week ofzo?
Vrijdagavond wel vakantie geboekt. We gaan lekker 10dgn naar Turkije. Heerlijk nixen! Tis all inclusive, vrij luxe hotel… zin in! Deze week nog werken en dan 3 weken vrij! Heb trouwens vanmiddag ook vrij genomen… Mij te lekker weer en vriendje vertrekt morgen weer voor een week dus we gaan nog lekker een dagje samen van het weer genieten!
Weekend was ook leuk, zaterdag hadden wen een familie BBQ, was echt rot weer dus geen BBQ maar desondanks best gezellig geweest. Gister uiteten geweest met vrienden, ook gezellig!
Cindy ook op rood, balen he meis…
Voor de rest, klussese!
Hoe is het met jou Kim, beetje bijgetrokkken alweer?
Ff aan het werk. Moet echt ff wta af hebben voor ik zo naar huis ga weer
Hey dames,
erg herkenbaar hoor die mannen die dwarsliggen. Vrijdag had ik een hele slechte dag en dat heb ik hem meteen verteld toen hij thuis kwam, maar in plaats van een beetje er rekening mee te houden had ik het idee dat hij me juist steeds ging uitlokken! dus meerdere huilbuien gehad en opgegeven moment zei hij ‘we houden gewoon op met proberen je wordt alleen maar chagerijnig van!’ dus weer een waterballet bij mij maar geen puf om in discusie te gaan. Hij heeft het de dag erna wel weer goed gemaakt en toen heb ik nogmaals getracht uit te leggen dat ik het met een rede aangeef en dat hij me dan maar een beetje in mijn waarde moet laten. Hij zou het proberen
Ben wel blij om te horen dat (bijna) alle mannen hier zo zijn hoor. :shifty:
Hier nog geen duidelijkheid verder, maar dat is niks nieuws
Balen van de ongi! Het zou toch wel fijn zijn als iemand weer eens positief werd, dan krijgen we misschien weer eens een positieve vibe!
liesje verander jij trouwens het lijstje nog eens? :oops: ben compleet de weg kwijt wat betreft nieuwe NOD’s hoewel die van mij nog niet veranderd hoeft te worden hoor :shifty:
:oops: :oops: ik blijf bezig.
Maar…durf het nog niet te hard te zeggen… maar volgens mijn… ben ik ongesteld!!! :shifty:
Ik zag vanmorgen waat verkleuren met afvegen, dus toen maar eens een tampon gebruikt, net gekeken en er zit oud bloed bij…dus.
Ik denk haast van wel!
Wacht nog even tot vanmiddag met officiele wijziggingen maar hopelijk kunnen we eindelijk opnieuw beginnen!!
Ik ben al aan het tempen me misschien kan ik deze maand eindelijk eens duidelijk krijgen of ik een ei heb. En dan kan ik daarna zo nodig naar de HA met een duidelijk schema…
HEHE!! Eindelijk!
Wil het lijstje weer even aanpassen maar mis nog van een aantal dames de NOD van juli. Cindy, Kaatje, Maria willen jullie die nog even aan mij doorgeven.
Ohh kim, dat zal toch fijn zijn als je menstruatie zich eindelijk weer aandient.
Nog een week en dan weet ik het ook weer.
Nou dames ik denk dat ik ongesteld ben geworden, al een paar keer tampons gewisseld en steeds donker en helder bloed verlies. Dus we gaan er maar vanuit dat ik nu eindelijk na 62 dagen ongi ben geworden.
Het is trouwens precies 2 weken geleden dat ik het gevoel had dat ik toch een ei-sprong kreeg, dus misschien toch een ongie over geslagen. We zullen zien.
Ga nu een temp schema bijhouden en dan kan ik tenminste duidelijk een ei spotten.
Ik houd mijn NOD over 30 dagen aangezien mijn cyclussen zo onregelmatig zijn dat ik toch ergens vanuit moet gaan, maar dat wil dus nog niks zeggen. Dus 27 juli een nieuwe NOD, ben benieuwd.
hey meiden!
Ja fijn om te horen dat alle mannen zo zijn. :roll: vrouwen van VENUS en mannen van MARS toch?! haha
Nou we hebben idd GEKLUST ipv GEKUST hahahaha nou ja… ook gekust hoor. :inlove:
Maar 2 keer geklust gister!! Nog een toetje voor het slapen gehad hahaha maar vandaag dus maar niet, want het was zo warm en dan ff in mijn pauze had ik echt geen zin in.
Verder heel veel last van kriebels in mijn onderbuik en opgewonden stemming. :wall: Had daar met tess helemaal geen last van.
Hopen dat we genoeg gedaan hebben ondanks onze ruzie zaterdag.
KIM!! ONGI!! wat fijn!!! eindelijk!!! :dance:
Vol goede moed er weer voor gaan hoor! SUPER!! :thumbup:
En je hebt gelijk. Een beetje roze in de groep kan geen kwaad!!
Liesje,
spannend hoor! Nog 1 week.
Word weer duimen voor je!!
Estha,
jouw verhaal ik herkenbaar. Maar ik heb er ook zo’n hekel aan! pfff Ben zelf ook niet makkelijk af en toe.
Ik heb de nieuwe sonja bakker (via optimel sparen) en daar vandaag maar aan begonnen. Gister weer schandalig gedragen tijdens een BBQ bij vrienden! :oops: en ik wil niet teveel afvallen omdat mijn cyclus nu zo lekker loopt.
suzanne,
Klinkt echt super leuk dat festival! Foto’s??
En toby is jammie :inlove: Die wil ik ook wel even MEGA…uhhhh :shifty: hihi hij speelde ook in gooische vrouwen!!
En samen met mij op het wachtbankje dus. Spannend weer.
hey puck.
Alles verder goed?? Spannend hoor… hoop dat je ondanks alles lekker een positief berichtje hebt…
Mijke,
Ik hoop dat je gewoon al goed geklust hebt. hahaha scheelt weer :thumbup:
hey kaatje,
Lekker vooruitzicht!! Turkije!
Al is het weer nu zo goed dat je niet weg hoeft hahaha
@ Nicole volgens ovu test vandaag/morgen eisprong…
Dus nog even klussen vanavond
@ Kim, wat meot dat een opluchting zijn eindelijk ongi!!
wat een weer! Hier is het een drama!! EN bij jullie??
Tja kerels, wat kun je erover zeggen. :roll:
Ik zit ook wel eens met mn zussen/vriendinnen te mopperen erover, dat we beter lesbisch kunnen worden. Maar ja, sex met een vrouw lijkt me dan weer helemaal niks hahaha.
@Nicole: Die discussies hebben wij ook altijd in het weekend. Dan wil ik lekker dingetjes gaan ondernemen of klusjes doen in/om het huis en dat wil mn vent juist relaxen, want het is weekend.
En nee, ik heb geen foto´s van het zomerfestival. De zaal was helemaal donker, dus dat was niet te doen. Zit Toby ook in Gooische vrouwen? De film dan zeker, want dan ga ik ff zoeken, vind hem echt jummie. Heb Chris zondag flink zitten pesten dat ik hem mee naar huis ging nemen, maar dan nam hij K3 mee naar huis. :lol:
@Kaatje: Balen van je ongi.
Wel lekker vakantie in het vooruitzicht.
@Estha: Maar stel nou dat je ondertussen zwanger bent? Dan mag je helemaal niet afvallen, hoe ga je dat dan combineren?
@Kim: Hopelijk wordt je cyclus nu een beetje duidelijk, wat een gedoe zo zeg en wat een onzekerheid allemaal. :hug:
Poehee, er is me hier net een vreselijke bui overgegaan zeg. :shock:
Keiharde wind, heel veel regen, gigaonweer/bliksem en grote hagelstenen. We hebben het ergste nu weer gehad, maar volgens buienradar komt er nog meer aan. Ben benieuwd voor vannacht.
Vandaag heerlijk buiten gezeten met Evi, lekker badje opgezet en ik vind het ondertussen ook warm genoeg voor Evi om in de haven te zwemmen. Dan heeft ze natuurlijk wel haar zwemvest om, dan kan er niets gebeuren.
Het gaat momenteel supergoed met Evi´s zindelijkheid! :dance:
Ze heeft al een paar dagen heel goed op de wc geplast en gepoept. Hopelijk zet ze nu door en is ze met haar verjaardag overdag droog. Zou echt zo blij zijn als die luiers de deur uitkunnen
lekker dat het zo goed gaat met de zindelijkheid! :inlove:
Had vandaag al babyzwemmen dus het badje bleef droog haha Maar wel heerlijk in de zon gespeeld vandaag.
en toby speelt in de film ja. Als medewerker in het hotel waar ze heen gaan.
mmmmmmjaammmie. haha
Hier kwam de ergste bui rond middernacht tot uurtje of 2 :shock: ik ben als de dood voor onweer dus werd echt gek. gister door de warmte bijna niet geslapen en was kapot moe, schrok ik steeds van het onweer dus kon weer niet slapen!!!
Na 2 uur was het ergste voorbij en heb ik goed kunnen slapen…
en vanmorge stond ik op en lag mijn witte konijntje dood in zijn kooi…
gisterat hij inneens niet meer en was heel rustig (witte was altijd extreem druk) dus hadden zoiets van even goed in de gaten houden en nu is hij dood… het is in ieder geval wel snel gegaan want eergister was er nog niets aan de hand. Maar nu heb ik in eens geen konijntje meer… tot voorkort had ik er twee…
Hij ligt nog wel in zijn kooi (Ben had een dubbele kooi gemaakt en hij ligt onderin) want ik durf hem niet goed op te pakken of aan te raken… stom he. Moet Ben vanavond maar doen…
Nou ben benieuwd wat de dag nog meer voor me in petto heeft want de start was ronduit waardeloos…
Wat erg Kim.
Heel veel sterkte met het verlies van je kleine vriendje.
Ik heb gisterenavond nog een hele tijd buiten gezeten om naar het onweer en de bliksem te kijken. Vooral toen de zon onderging was het prachtig, want dan kleurt de bliksem roze.
´s Nachts kwam er een tweede enorme onweersbui over. Daar schrok Evi wakker van, dus die heeft een hele tijd tussenin gelegen. Ze was zeiknat van het zweet. Wij hebben dus ook een beetje onrustig geslapen. Gelukkig is het wel behoorlijk afgekoeld in huis, maar wel jammer dat het mooie weer gelijk afgelopen is.
Hier begon het gisterochtend al waarna het weer schitterend weer werd, gister begin vd avond weer en vannacht ook om een uur of 2. Laatste was het meest heftig.
Kim, sterkte met het verlies van je kleine witte vriendje.
Verder gaat het hier zijn gangetje, niets bijzonders te melden.
Ben iig al nerveus voor mijn aankomende NOD, heb zere borsten, rommelende darmen en onwijs moe. Laatste kan natuurlijk ook door het weer komen.