Meike, wat een bikkel ben jij, de Nijmeegse vierdaagse lopen.
Ben gistermiddag weer even een uurtje terug naar bed gegaan. Helaas was afgelopen nacht niet heel veel beter, weer continu wakker.
Kijken mag naar babyspulletjes, deed ik ook in het begin.
Jullie hebben het allemaal maar druk dit weekend met al dat geklus. Mijn :thumbup: :thumbdown: voor komende maand, hoop heel veel positieve testen, mag wel weer eens.
Jammer Cindy van je negatieve test, hopelijk was je nog te vroeg.
Estha, hoe is het met je I-phone, snap je het al?
Suz@nne, leuk dat jullie zaterdag al mogen proefzwemmen.
spannend meiden!! Hopelijk volgen jullie me snel!
Cindy, hopelijk te vroeg getest!!
DA, hoe is het met je? las bij je maandtopic dat je per ongeluk een foto van je posi test aan je moeder had laten zien, gelukkig heb je je er nog uit weten te praten.
Het gaat wel goed, dank je
Wel nog steeds de hele dag door misselijk, maar hoef niet over te geven.
Ja klopt, was even schrikken. Hopelijk is mijn moeder het al weer vergeten haha Het was een hele wazige foto, dus het is al wat dat ze daar een zwangerschapstest uit kon halen!
Na de echo gaan we het vertellen! Nog 6 dagen wachten tot de echo…
Fijn dat je niet hoeft over te geven, evengoed is misselijk zijn niet fijn.
Spannend de echo over een paar dagen. Laat je hier even weten hoe het was?
Ha Ladies,
Estha succes met de kilo’s…hier mogen er ook 7 kilo af maar heb gewoon de dicipline niet :oops:
Kim succes met je week afwachten :hug:
Mijke respect hoor dat je mee doet aan de nijmeegse 4 daagse, daar ben ik veel te lui voor :lol:
Nicole succes met ei spotten en klussen :thumbup:
DA Wat spannend bijna een echo, hou je ons op de hoogte ?
Hier nog geen ongi maar zal morgen wel komen denk ik al hoop ik natuurlijk van niet, dan zou die nega test komen doordat ik de vroeg was maar durf er niet op te hopen.
Heb vanmorgen lekker geshopt toen Milan op de creche was, 4 jurken bij the sting normaal 50 euro ps nu maar 10 of 15 :dance:
Zo met Milan naar de binnenspeeltuin en vanavond een bruiloft.
Fijn weekend allemaal !!
Hallo allemaal!
Hier nog geen ongi… vorige maand op deze tijd was ik het al wel. Voel nog nix nergens niet aan, niets wat erop lijkt dat ik zwanger zou kunnen zijn en niets dat mn ongi eraan komt… We wachten maar af, wat moet je anders? Als er maandag morgen geen ongi is ga ik testen, niet eerder
Ik had vanmorgen ook weer een lekkere actie… laat ik mn telefoon in het toilet vallen, pff… lekker handig! Nu doet ie het niet meer… Moet nog een half jaar voordat mn abbo is afgelopen dus dat gaat me weer geld kosten… Ik denk dat ik dit abonnement gewoon verlaag (als dat kan???)en voor mn zoon een simlock vrij goedkoop toestelletje koop… Die zit al tijden te zeuren maar vind hem eigenlijk te jong, ook al is het wel makkelijk… en dan voor mezelf maar weer een nieuw abonnement… Vind het eigenlijk stiekum wel leuk… Nieuwe foon. Zit alleen te twijfelen BB of Samsung? Nouja vanavond maar ff naar Vodafone.
Nicole, waarom barrelberry, niet tevreden?
Spannend Cindy. Ik hoop me je mee dat je gewoon te vroeg was met testen. Veel plezier op de bruiloft!
Hee DA, leuk je echo komt eraan!
Hier ook geen 4daagse hoor… Al lijkt het me wel machtig om s een x mee te maken… Eigenlijk ben ik ook veel te lui!
Zo weekend voor de deur. Mn kind weer naar zn papa helaas, nou nog 1 weekje en dan hebben we vakantie. Lekker met zn allen 3 weken thuis!
Fijn weekend allemaal!
@ mijke haha dat herken ik wel hoor! Ik heb ook al alles uitgezocht (krijg het grootste deel van Ben’s tante die heeft al jaren alles bewaard voor ons :oops: ) en ben nu idee aan het ontwikkelen voor de babykamer.
Leuk hoor de 4 daagse! Ik kom niet verder dan de Margratentocht op hemelvaart haha (5 tot 7 km)
@nicole wachten op je ei dan maar
@liesje balen van die slechte nachten! hopelijk doet het weekend je goed!
@Da oeps haha :mrgreen: nou nog 6 daagjes en dan kan je het GROTE nieuws verspreiden!!
@cindy lekker geshopt dan! :thumbup: ik hoop echt dat je een posi test krijgt. we kunnen wel weer wat goed nieuws gebruiken hier.
Heb vandaag een erg depri dag. Gister naar de kleine van vrienden geweest (1maand oud), 2 uur heerlijk met hem zitten tutten, vervolgens alleen maar slecht gedroomd dat ik toch niet zwanger wordt en vanmorgen was mijn temp alweer gezakt, dus ben bang dat ik toch geen ei heb…dus zie het nu even niet meer zitten (zal wel weer bijtrekken)
fijn weekend allemaal
Dikke :hug: Kim!
Kaatje, zo 'n actie had ik ook een paar maanden geleden met mijn oude foon, die liet ik in een emmer water vallen, ik hoorde een plons en toen ik keek toen zag ik een telefoon de emmer liggen, dacht nog goh iemand heeft ze telefoon laten vallen niet beseffend dat het de mijne was.
Ik heb een Samsung Galaxy I, ben ik heel tevreden over, de II is nog mooier en beter.
Wij hebben ook bijna vakantie nog een week of vier voor we naar Egypte vertrekken, heb er zin an.
Ik heb ook dicipline van 0,0 om te gaan sporten, af en toe thuis op de WII.
Hey dames,
Wat betreft de Nijmeegse vierdaagse, het is echt super leuk, de mensen
langs de kant zijn erg motiverend. Vorig jaar liep ik met mijn zus, toen hebben we hem allebei uitgelopen. Dit jaar moet ik alleen, dus ben benieuwd hoe dat gaat. Ik ben overigens ook niet heel sportief hoor.
@ Kim wat leuk dat zijn tante dat bewaard heeft. Ik kwam bij toeval (ja echt waar) een heel mooi randje tegen toen we ons huis aan het inrichten waren. Ik had eerst niet eens gezien dat het een baby randje was. Tot dat ik beter keek, ik dacht wat maakt het uit, in de aanbieding ook nog, dus neem hem gewoon mee. Mijn vriend vond het prima dus mocht hem erop plakken, nou ja mijn moeder ;).
Dus zodoende de muren van de baby kamer al klaar…En ik mag graag fantaseren
He ik ga morgenochtend half 7 weg en ben pas zondagavond laat thuis, dus ik denk dat jullie mij maandag wel weer lezen
Klusplezier, en hopen op geen ongi voor iemand…
Fijn weekend!!
@kaatje; balen van je phone!! Aan de andere kant wel leuk om nu te kijken voor een nieuwe?
Ik heb ook een blackberry, voor mn werk, zakelijk dus. En daar mag ik ook prive mee bellen maar daar zie ik ook de mail van mn werk op binnenkomen en dat is zeer lastig te negeren… Maar moet zeggen dat de Iphone veeeeeel gaver is!! Je kan er echt zoveel mee.
Gisteren had ik echt een bijna zo donkere streep als de teststreep, dus ei was onderweg! Vanmorgen had ik ook echt zo’n typische pijn onderin mn buik, dus denk ei. Test gedaan en streepje was er nog wel duidelijk maar minder dan gisteren. Betekent dus wel dat mn ei dan eerder is dan vorige 2 maanden… Lekker geklust gisteren en dinsdag, dus we gaan weer op het wachtbankje!
@Kim balen van toch geen ei… snap echt dat je er gek van word. Ik zou echt naar de HA gaan…
Ik ben nog heerlijk aan het genieten van mn wijntje en zelfgemaakte pizza! Vriendlief werkt altijd op vrijdag tot 21 uur, dus even tijd voor mezelf. Vanmiddag met J.oy naar het Western feest op het KDV geweest, super leuk!
Morgen kan ik ook nog ‘normaal’ eten en dan begint de vastenkuur! Heb er wel zin in hoor want als ik eenmaal weer bezig ben, is het fijn als je de kilo’s er af ziet smelten…
Estha,
Gezellig dat je samen met mij op het wachtbankje komt.
Vertel eens, wat voor een dieet is dat? Ik wil een paar kilo kwijt, wil weer naar mijn oude gewicht, sinds ik samen ben gaan wonen 2 jr. geleden bijna 10 kg aangekomen. Het zakt wel maar gestaag.
Welterusten
Goedemorgen,
Bruiloft was leuk :inlove: Ben met de auto gegaan dus niet gedronken :thumbup:
Nog geen ongie hier, ik wacht het weekend af en anders ma morgen weer een test doen.
Vanmiddag naar verjaardag van dochtertje van een vriendin, word 4 en daarna moet ik gaan werken (17.00) heb slaapdienst.
Karin bij nou dus ook nog geen ongie, spannend, knap dat je zolang kan wachten met testen :thumbup: Hopelijk blijft ongie weg en kunnen we ma morgen allebie (posi) testen
Kim :hug:
Liesje wat een heerlijk vooruitzicht, vakantie naar Egypte 8)
Estha wat voor dieet ga je volgen ? Succes !
@Mijke: Dapper hoor, veel succes!! :thumbup:
Ik heb bij mn eerste zwangerschap niets gekocht tot de 12 weken, daarna ben ik losgegaan haha. :mrgreen:
Nu ga ik ook niets kopen, maar ik ben wel alvast de vele zooi die in het hopelijke toekomstige babykamertje staat aan het uitzoeken en verkopen.
@Liesje: Balen hoor, dat je allemaal zo slecht slaapt.
Wel lekker hoor, vakantie in het vooruitzicht. 8) Ga je ook duiken/snorkelen daar? Ik heb gisteren vakantiegidsen gehaald, wij gaan waarschijnlijk weer in het najaar/winter naar de zon. Dat doen we nu sinds ik zwanger was (daarvoor gingen we altijd op wintersport) en dat bevalt heel goed. Dit jaar hopelijk Nederlandse Antillen.
@Cindy: Hopelijk maandag roze!! :inlove:
@Liesje: Voor jou natuurlijk ook! Heb je al een nieuwe telefoon uitgezocht?
@Kim: Potverdikke, balen zeg. :hug:
Nou, Evi´s eerste zwemles is niet doorgegaan. We moesten vroeg op, maar dat lukte Evi niet. Ze had nogal gespookt vannacht en was vanmorgen niet wakker te krijgen, allemaal hangen en huilen dat ze moe was en naar bed wilde. Dus tja, toen hebben we het maar voorbij laten gaan. Ga zo ff informeren wanneer er weer proeflessen zijn, volgende keer beter.
De verjaardagen van vandaag zijn achter de rug, vanavond lekker thuis. Morgen naar het zomerfestival en we moeten natuurlijk weer ff flink klussen vanaf ongeveer vandaag. Zucht…ik hoop zo ontzettend dat het deze maand raak gaat zijn.
Even snel een berichtje van mij.
Het slechte slapen heeft mij de das om gedaan, voel me niet helemaal jovel, onwijs koud en moe, net een uur op bed gelegen onder de dekens maar werd maar niet warm. Zit nu met 2 broeken, een dikke trui en mijn badjas op de bank. Heb ook niet zo 'n trek, dus eet als avondeten een cupasoupje en een broodje. Als ik me weer beter voel zal ik weer reageren.
beterschap liesje, klinkt als een zomergriepje dus goed uitzieken hoor!! :hug: :-*
Heee meiden,
Helaas vanmorgen ongie geworden, baal baal :evil:
Ben nog op het werk, slaapdienst gehad, gelukkig wel een rustige nacht gehad, om 11.00 ben ik klaar.
Fijne zondag !
:-*
He balen Cindy, op naar de volgende ronde maar weer. :hug:
Beterschap Liesje :-*
Zo daar ben ik ook weer even! Had gehoopt dat er meer roze zou zijn…
Heb zelf niet echt testdrang meer na het bezoek aan het ziekenhuis. Wel beetje last van van buikpijntjes maar nog geen menstruatie gesignaleerd.
Wachten dus geduldig af. Jullie nog wat leuks gedaan dit weekend? Had gisteren een feestje dus vandaag een lui dagje.
Geniet nog van het weekend!