Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

@Kim: We duimen voor vrijdag! :thumbup:

@Kaatje: Leuk hoor, heb je een linkje naar de fiets die je hebt besteld?

En nee, ik heb nog niets gehoord van het zwemmen. Het is maar een hele kleine organisatie (denk vrijwilligers), dus die zullen best niet iedere dag de mail checken.

Ik heb ook niet de illusie dat ze voor haar 5e haar diploma haalt hoor, maar als ze een beetje weet hoe ze zich moet redden als ze erin valt ben ik al heel blij. Ze draagt hier wel altijd een zwemvest, maar ja je weet maar nooit. Ze is iig al helemaal watervrij, dus dat hebben we gewonnen. Soms wilde ik dat ze juist iets angstiger was voor het water, ze springt hier gewoon van de steiger af en die is toch wel een halve meter hoog. :roll:

In Sliedrecht mogen ze trouwens al zwemmen vanaf 4 jaar. Ze hebben daar ook zo´n turbocursus, maar die is idd vanaf 5 jaar, dat is ook best wel heftig en zwaar dus wel logisch.

Duco is ook met 4 begonnen en had net voor of net na zn 7e verjaardag zn B gehaald. We zijn een maand of 5 geleden dus gestopt met het oefenen voor C en hij wordt in augustus 8 :shock:

Het kan ook echt wel veel sneller hoor, die van mn vriendin heeft er iets korter dan 2 jaar over gedaan.

Het is deze geworden:

http://prijskiller.nl/jongensfietsen/24-inch/cruiser-24-inch-zwart-3speed.html

Wat een gaaf ding zeg! :thumbup:

Daar zal hij wel hartstikke blij mee zijn.

kaatje,

gave fiets!! Echt heel stoer! Wat zal hij er blij mee zijn.

kim!

Op naar vrijdag! ben benieuwd… :shifty:

cindy,

dank je hahaha gaat wel lukken hoor (het klussen) en de kermis was dus leuk! Super! Heb je zelf nog plannen deze week?? of voor het weekend?

mijke,

ja spannend is het nu niet voor ons… Gewoon klussen en we merken het over 2 a 3 weken wel! :dance:

hey puck… :hug: neem lekker je rust hoor! Vind ik niet meer dan logisch.

suzanne,

Wat geweldig zeg dat je hondje het zo goed doet!!

Vind het grappig dat ze sira heet. Zo heet de dochter van mijn vriendin! haha

heb niet zo heel veel te vertellen verder… Bij ons is het echt op het afwacht bankje zitten…

zaterdag ook weer een feestje, Dus tess gaat te logeren en dan kunnen wij extra klussen… :inlove: voor het feestje stiekem hahaha

had gisteravond echt ff geen zin. manlief was thuis maar was bek af. Nou hij lag ook erg lekker dus we zijn gewoon gaan slapen… Het is in theorie nog te vroeg voor mijn ei. En het moet ook leuk blijven. ga niet verplicht sexen! :snooty: Dit weekend gaan we ervoor (als we de zin hebben!) haha

Kaatje, wat een coole bike! Zal je kleine man heel blij mee zijn.

Puck begrijpelijk hoor dat je bezoek aan het LUMC wel wat stress heeft opgeleverd. Zou ik ook hebben.

Kim, mijn duimen draaien voor vrijdag. Je hebt alle recht tot klagen hoor!

Suz@nne, wat een knappe hond heb je en altijd leuk zo 'n compliment. En al een aanbieding voor in het wedstrijdteam.

Ik heb idd het lijf voor deze bikini al mag het een en ander wel wat strakker maar daar moet ik dan wel wat aan doen, zucht!

Mijn buikpijn is weer verleden tijd.

lekker dat je buikpijn over is!! :thumbup:

Goedemorgen meiden,

Kim balen van de nega test :frowning:

Ik denk dat je cyclus van slag is, vriendin van mij had dat ook, is toen hormonen gaan slikken (chlomid) en was binnen 2 mdn zwanger :thumbup:

Kaatje ben je ook zo zenuwachtig ? Morgen testen ? Ik wel.

Gave fiets !!

Nicole heb morgenavond een bruiloft verder geen plannen , moet het hele weekend werken en vandaag ook 14.00-22.00.

Liesje fijn dat buikpijn over is !

Hier gieren de zenuwen door mijn lijf, altijd als NOD nadert, belachelijk eigenlijk he haha, heb nog steeds geen enkel idee, morgen ga ik testen aangezien ik savonds een bruiloft heb wil ik weten of ik wel of niet aan de zuip kan :wink:

O ja ben naar kapper geweest zal effe een voor en na foto plaatsen :wink:

Cindy, wat leuk je haar en wat een mooie kleur!

Hier ook een die altijd vlak voor nod bloednerveus is. Slaat eigenlijk helemaal nergens op maar kan het helaas niet uitschakelen.

Kan me heel goed voorstellen dat je morgen wil testen om te kunnen drinken op de bruiloft. Ik duim voor je, was je snel zwanger van Milan?

Werkze vandaag en van het weekend.

Heb beroerd geslapen vannacht, viel pas tegen 12en in slaap en ben om de paar uur wakker geweest. Om 8.15 was ik het zat en ben er uit gegaan.

Liesje dank je !

Van Milan was ik in 3 mnd tijd zwanger…dit is nu ook ronde 3 zou wel erg leuk zijn :smiley:

Heb enorme testdrang nu dus wete niet of ik tot morgen kan wachten :oops:

Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt :hug:

@Nicole: Lekker een feestje in het vooruitzicht. Party, party! :dance:

Wat grappig dat haar dochtertje ook Sira heet, ik had die naam echt nog nooit gehoord. Onze hond heette al zo in Spanje en omdat ze er al naar luisterde, hebben we het zo gelaten.

@Liesje: Fijn dat je buikpijn weer over is.

@Cindy: Spannend, morgen testen. Duimen draaien. :thumbup:

Ik ben ook iedere keer weer zenuwachtig als mn NOD nadert.

Leuk hoor je haar en wat lijkt Milan op jou zeg, hetzelfde gezichtje.

Jeeeh, ik heb een mailtje gekregen van SAM. Zaterdagochtend kunnen we gaan proefzwemmen en dan kan ze evt. in het najaar beginnen. Ben heel benieuwd. Zaterdag ook nog 2 feestjes, dus het wordt een hele drukke dag voor de kleine meid.

Vanaf het weekend ook weer druk aan de klus, ik heb een goed gevoel over deze maand. :inlove:

Heb me niet kunnen inhouden, getest maar helaas negatief :frowning:

Shit Cindy :frowning:

Zo, ik kan het even niet meer bijhouden, wat een geklets, hahaha :smiley: ! Dus even teveel om terug te reageren op iedereen, sorry…

Cindy; balen, op naar de volgende ronde en morgen dus wel lekker een drankje doen!

Spannend voor de naderende NOD dames! Ben benieuwd! Hier waarschijnlijk bijna mn ei, als het weer zo gaat als vorige 2 rondes dan zaterdag/zondag. Heb afgelopen dagen wel paar testjes gedaan en er was geen streepje en dinsdag heel licht. Gisteren niet gedaan, moet zeggen dat ik het zo druk heb met werk enzo dat ik het gewoon vergeet. Maar vind ik wel lekker, er niet teveel mee bezig zijn.

Dus klussen deze week, doen wij ook niet elke dag hoor, meestal zo om de dag. Las ook dat om de dag beter is maarja, wat is wijsheid he :think: .

Ik ga volgende week wel een vastenkuur doen (sportvasten) om even wat kilo’s kwijt te raken en even wat onderhoud zeg maar. Ik was na mijn zwangerschap bijna 30 kilo aangekomen en heb veel moeite moeten doen om die er weer af te krijgen. Nu is het op zich goed maar voor de zomer wil ik toch even weer iets eraf… Tis wel een gok want misschien zwanger maar ga daar even niet van uit.

Ik heb net mijn Iphone opgehaald, jippie!! Mn allereerste, ik ga hem nu verder uitvogelen… :smiley:

@cindy als er volgende week vrijdag nog niks is dan ga ik dat ook wel vragen ja. heb me gister een beetje ingelezen en het werkt goed! dus afwachten.

Vandaag was mijn temp wel ineens hoger dan de vorige dagen :think: dus… maar even afwachten.

jammer van je test meid…hopelijk te vroeg :pray:

@liesje vervelend he slacht slapen ben je meteen een paar dagen van slag. gelukkig is het bijna weekend.

@suzanne dat is fijn en toch nog snel he? hopelijk heeft je gevoel gelijk:dance:

@estha succes :silenced:

Hey!!!

Wow ik moet echt 2x per dag dit forum gaan lezen volgens mij :smiley:

Zoveel reacties…

@ Cindy balen van je test, wie weet was je te vroeg…Je haar is trouwens erg leuk :slight_smile:

@ Kim, jeej ik zou echt gek worden :wall: als het zo lang zou duren…

@ Nicole, lekker feestjes dit weekend :slight_smile: Veel klusplezier dit weekend

:dance:

@ Liesje, beetje de dag doorgekomen na zo rottige nacht?

@ Susanne, hopelijk kan ze gauw beginnen met zwemles :slight_smile: Lekker klussen, en hopen dat het raak is…

Hier gaat het eigenlijk zijn gangetje, probeer nu iets meer met andere dingen bezig te zijn. Beebje wil ik super graag (babykamer is al 2 jaar klaar :slight_smile: (nou ja het behang en de lamp dan de inrichting moet nog), maar moet geen “obsessie” worden want dan wil het ook niet. Af en toe ben ik wel even aan het marktplaatsen voor leuke dingen.

Nu ga ik ff wandelen, moet nog trainen voor de nijmeegse vierdaagse, toevallig nog anderen die daar aan meedoen??

hey cin!

Balen van je negatieve test! :hug: Net wat de meiden zeggen: hopelijk ben je gewoon te vroeg met testen.

Je haar ziet er wel gaaf uit!

hey mijke,

Ik ga niet de nijmeegse 4-daagse lopen. heb vrienden die dat gedaan hebben. :thumbup:

Jij ook veel plus plezier dit weekend. En je wel inhouden hoor… Spullen kopen voordat je meer duidelijkheid hebt vind ik persoonlijk erg moeilijk. :silenced:

hey kim,

als je temperatuur hoger is dan is dat nadat je ei geweest is. Wel geklust?? :thumbup:

estha! Jaloers hoor!!! een iphone! Super gaaf! Ben zelf erg blij met mijn barrelberry uhhhh blackberry. hahaha maar die iphones kunnen toch wel geweldige dingen!!

knap van je dat je 30 kwijt was! Ik was al blij met mijn 24!!

En wil nu ook 3 kilo kwijt. gewoon omdat ik me daar prettiger bij voel. vorige keer was ik ook aan het afvallen toen ik zwanger raakte dus bij mij kon het geen kwaad. Alleen daarna weer 20kg aangekomen tijdens de zwangerschap hahaha

suzanne,

wat spannend! je kleine op zwemles! Leuk hoor!

En ik vind sira een mooie naam. Had het nog nooit gehoord, maar hun kindje is half turks. En het past precies bij haar.

liesje,

ik ken dat onrustige slapen!

wat zijn we toch goed met onzelf gek maken! :wall:

hopelijk slaap je snel lekker POSITIEF!!

Hier nog geen teken van ei (gelukkig) Dus nog goed hoop.

@ Nicole, ik hou me nog in hoor, maar kijken is zo leuk :slight_smile:

ja ken het wel! Maar ik kocht mijn eerst paar sokjes toen we de eerste echo hadden die bevestigde dat het goed was en dat er echt een baby groeide.

EN ik bedoelde natuurlijk : veel KLUS plezier dit weekend haha :inlove:

@ Nicole, nou gauw hopen op een goede echo voor mij dan :slight_smile: hihi

Ja lekker klussen dit weekend…Nou ja ik ben zaterdag en zondag weg…

Dus even goed plannen :wink: