Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Hello ladies!

Hoe gaat het hier? Goed weekend gehad?

Zaterdag was er bij ons feest in de stad, even wezen kijken tussen de buien door. Was niet veel aan, hoop dingen afgelast ivm het weer. 's-avonds even bij mn vriendje langs geweest op de boot, die lag in de buurt. Mn zoon had zn boot nog nooit gezien dus we kregen een rondleiding. Leuk hoor!

Gistermorgen samen met mn zoon koekjes gebakken. Hoefde niet naar mijn vader want die was niet thuis. Smiddags naar een kinderverjaardag van mn vriendin geweest en toen was het weekend weer om.

Wat het weer aangaat vond ik het s niet zo heel erg. Nu was mn kind gewoon lekker thuis, anders is hij met zn vriendjes buiten aan het ravotten. We hadden lekker veel quality time samen :slight_smile:

Nu snel op naar dinsdag dan is de happy family weer compleet in huize weltevree :slight_smile:

Hoe staat het met de aankomende NOD’s ladies?

Kim, hoe is het bij jou???

Hoooi!

Nou hier is het weekend rustig verlopen hoor.

Gisteren verjaardag van mijn zwager, ze hebben een baby

van net 2 maandjes :slight_smile: Natuurlijk lekker knuffelen

en de fles geven…Heerlijk om te fantaseren dat

we straks misschien ons eigen kindje mogen krijgen…

@ Nicole, leuk zo’n bolderkar en handig :wink:

@ Susanne, heerlijk joh zwemmen, was het echt weer voor, het kon

bijna in de tuin :slight_smile:

hey dames,

Hier gebeurt niet zo veel. Niet ongi, en temp erg stabiel rond 36.5. (36.4 tot 36.6) Wel nogsteeds doorzichtig slijm, dus denk dat ik rond een ei zit. We wachten nog maar even af. Woensdag weer een test. Als volgende week woe nog niks is dan ga ik de week erna maar eens langs de HA.

Zit nu op dag 55.

Druk weekend gehad, zaterdag naar Utrecht voor toetsen, voor mijn diploma DA. ging wel redelijk maar nu twee weken wachten op de uitslag. verder vooral ontzettend moe geweest dit weekend. zaterdag 4 uur op de bank liggen slapen. Vandaag bij opstaan het gevoel dat ik eindelijk wat frisser was, maar vanaf 11uur al weer doodop…wie weet.

ben eens benieuwd bij jullie dames!

xx

Gister hadden we hier een heerlijk luierdagje.

Het is toch een andere bikini geworden, deze bikini vond ik eigenlijk veel te duur, is er een van Tommy Hilfiger, dus heb hem voor mijn verjaardag gekregen, had nog niets gehad.

Ik had zaterdagavond mijn ei, had nog wat ovutesten liggen, zaterdag overdag had ik een donker streepje en gisteravond was hij weer weg maar nu heb ik sinds vanmorgen een menstruatieachtige pijn in mijn buik en onderrug dat uitstraalt naar mijn been. Weet niet wat het is neem zo maar even een ibuprofen.

Kim wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt van je cyclus, snap dat je daar best onzeker van wordt.

Diploma DA, wat is dat? Dierenarts Assistente?

Kaatje leuk zeg dat jullie een rondleiding op de boot hebben gehad. Is het een groot schip?

Zijn jullie zelfgemaakte koekjes lekker geworden?

Meike ook zo’n lekker rustig weekend!

Suz@nne, lekker toch na het zwemmen op bed liggen, heb ik gistermiddag ook een uurtje gedaan.

Nicole, kan ook mannen overkomen hoor! de afslag missen. Ik vind zelf ook dat ik erg goed rijd en in parkeer en dan heb ik nog een hele grote auto ook.

o ja sorry :oops: doktersassistente haha ik werk wel al als zodanig maar ik wilde ook het papiertje hebben.haha

hoi!

Ik leef nog, maar ik heb eigenlijk geen tijd om op het forum te zitten. Druk, druk met de verhuizing… Maar dit bouwen aan ons paleisje is heerlijk. Tot snel lieve meiden!

x

Hoi Ladies,

Jullie kletsen wat af zeg :mrgreen:

Wat een weer is het he…lijkt wel herfst ipv zomer, raar land waarin we leven ! Hoop dat het vanmiddag wat beter is, er is kermis in de stad en heb Milan beloofd dat we erheen gaan !

Verder beginnen de kriebels hier nu heel erg toe te nemen, NOD nadert dus het is weer spannend, heb totaal geen kwaaltjes dus het zal wel niet, we wachten maar af :wink:

Andere dames waarbij NOD nadert, wat denken jullie ? Succes allemaal :thumbup:

Hee!

Nou hier ook naderende nod… Voel ook niets hoor. Volgens mij zijn de eerste zwangerschapskwaaltjes over het algemeen ook pas te bespeuren NA de nod, althans wat ik ervan gelezen heb…

We wachten het af :pray:

Mn vriendje zat deze week behoorlijk in een dip… Denkt dat het ons niet gegund is hoofdzakelijk door onze leeftijd. Hij wordt 36 in juli, ik in september. Nu ik met de persona wel een ei spot en we dus op tijd geklust hebben als het goed is… moet het wel raak zijn volgens hem. Heb hem uitgelegd dat het zo natuurlijk niet werkt en dat er wel meer factoren van belang zijn dan alleen op tijd klussen… Dus… nu heeft ie het in zn hoofd gehaald dat ie toch niet zulk super zaad heeft zoals ie altijd heeft gedacht… Ja schatje, dan moet je naar de dokter. Maar dat is hem nog een stapje te ver… Nu schijnen er thuis testen voor mannen te bestaan… Dat wil hij wel graag doen, maarja… vind het een hoop geld en de betrouwbaarheid valt te betwisten… Heb hier op KOK een topic geopend, ben benieuwd of er recentelijk mensen met ervaring zijn…

Nou ja hopelijk is het gewoon niet nodig! Nog een paar dagen geduld!

@ Maria, wanneer ga je over? Leuk hoor, veel plezier en succes met klussen :slight_smile:

@ Cindy, denk dat jij het weer een groter probleem vind dan Milan. Die wil heeeel graag naar de kermis natuurlijk, weer of geen weer, haha! Heel veel plezier, hoop voor jou dat het weer meewerkt.

Ga nog even wat doen hier. Mn baas betaald vast niet voor forummem :slight_smile:

hey kaatje!

Jouw baas ook al niet?? hahaha nou ik doe het alleen via mijn telefoon, want anders kunnen mijn collega’s straks zien dat ik op deze site heb gezeten en dat gaat niemand wat aan! :shifty:

Begrijp je vriend zijn onzekerheid wel, maar kwa leeftijd is het voor vrouwen belangrijker dan voor mannen. Sommige mannen schieten op hun 60ste nog raak… :mrgreen:

En ik zou het altijd bij de arts laten nakijken. Krijg je het ook vergoed en je weet het tenminste zeker. Ennnnn als je het thuis nakijkt en de uitslag is niet goed, zal hij ALSNOG naar de huisarts moeten. Dus het blijft vervelend… :hug:

Maarrrrr net wat je zegt: gewoon duimen dat het nu raak is! Dan hoeven jullie je niet meer druk te maken :pray:

Wel super dat je zoon een rondleiding heeft gekregen! hij was vast onder de indruk?!

hey cindy!

Ik zal voor je duimen meis! :thumbup: Verder heb ik alleen een naderende eisprong hahaha voorlopig nog geen NOD…

Heeft je zoontje laarzen? Anders zou ik zeggen: lekker gaan hoor! Door de plassen rennen vind tess ook geweldig.

MARIA!! Klus lekker door meid! We zien je wel weer verschijnen zodra je in je rust stand op de bank zit in je nieuwe huisje!!

hey liesje,

heb je een foto van de bikini? Ben nieuwsgierig! Had een jaar terug een onwijs leuk jurkje gezien… nou mij iets te duur hoor hahaha :oops:

misschien is de pijn wel voorbereiding op je innesteling… op je innesteling zelf?? Als we dat nou eens wisten! haha :pray:

hey kim!

Wat duurt het toch lang meis :hug: Door die klachten (moeheid) ga je nog dingen denken??! Wat zegt de huisarts van je werk ervan? Of weet die het niet ( :silenced: )? Neem maar lekker je rust :hug:

En je diploma! Dat voelt wel lekker denk?!

Hoe ben je eigenlijk aan het werk gekomen? Als je geen diploma hebt is het super dat je de kans hebt gekregen toch?! :dance:

oeee mijke,

zo’n kleintje in je armen! Lief he?!

Zo genieten! Dat vond ik ook toen ik net zwanger was van tess… toen hadden vrienden een babytje gekregen. Ik heb (met hun toestemming natuurlijk) wel 3 uur lang lopen knuffelen en rondlopen en flesje gegeven. Vond het geweldig!

Kan me zo voorstellen dat je het geweldig lijkt… want meis, dat is het ook. En ik gun het jou (iedereen!!) van harte!! :inlove:

Nou ons “klus” weekend komt er ook aan…

Heb goede moed en we gaan er weer voor. Hopelijk precies goed getimed en blijft eitje lekker plakken! haha

We hebben ook een heerlijk weekend gehad.

De bolderwagen is goed gekeurd door de hele familie haha we gingen op bezoek bij mijn zwager en daar zat bijna de hele fam. Dus onze kleine meid zat als een koningin te zwaaien toen we aankwamen. :inlove:

En hij is echt knal roze! Dat zie je niet vaak maar hij is daardoor geweldig en herkenbaar! Straks in september in de efteling hoef je niet lang te zoeken… Je ziet hem zo staan!

Veel klus plezier aankomend weekend Nicole! Fijn dat de bolderkar zo’n succes is! :thumbup:

Tante Emma voor een dilemma:

We willen voor mn zoon een fiets bestellen, zo’n cruiser. (Echt super stoer!) Hij word dus 8 jaar en is ongeveer 1.38cm lang. Volgens de maattabel op die site zit hij precies tussen 24 en 16 inch in…

24 inch voor kinderen van 8-12 jaar of v.a. 130 cm lang

hoogte grond - zadel 73 cm

hoogte trapper - zadel 62 cm

26 inch (Framemaat 44 cm) voor kinderen v.a. 10 jaar of v.a. 145 cm lang

hoogte grond - zadel 83 cm

hoogte trapper - zadel 70 cm

Nu wil ik natuurlijk geen fiets kopen die volgend jaar alweer te klein is, maar ook geen een die nog veel te groot is… Wat zouden jullie doen??

Bedankt voor de tips alvast :slight_smile:

Kaatje, wij hebben vorig jaar zo’n test gekocht voor vriendlief. Snap nog steeds niet hoe het kan werken, lijkt mij niet dat zo 'n test de bewegelijkheid kan meten.

Wb de cruiser, ik zou de grootste maat bestellen voor je zoon, hij zit qua lengte niet veel af van de 145 cm.

Cindy, je zou natuurlijk voor je naar de kermis gaat even op buienradar kunnen kijken maar volgens mij blijft het vanmiddag droog.

Maria, we zien je idd wel weer verschijnen als je in je nieuwe huisje gesettled bent

Vanmorgen had ik weer buikpijn maar niet zo erg als gister. Voor een innesteling lijkt het me nog te vroeg maar wie zal het zeggen.

hierbij mijn bikini: foto is niet heel duidelijk, iig zit er tussen de cups een goudkleurige ring zo ook aan beide zijkanten van het broekje, verder heeft de stof een golfend horizontaal ribbeltje.

Jemig, ik had gisterenavond nog een antwoord getypt en nu zijn jullie alweer een bladzijde verder. Stelletje kletskousen hahaha. :lol:

@Kaatje: Vond je zoontje wel leuk zeker? Zit je vriend op de binnenvaart?

Rond jullie leeftijd moet het nog makkelijk kunnen om zwanger te raken hoor. :hug:

Sorry, heb nog geen ervaring met kinderfietsen. Kun je je niet laten adviseren door een fietsenwinkel?

@Mijke: Vreemd genoeg vind ik andermans kinderen nooit zo leuk dat ik er echt bij wegzwijmel. :oops:

Stom he, maar ik kan alleen vertederd raken door mijn eigen kind en soms mn neefjes/nichtjes. Aan de ene kant gelukkig maar, want er zijn veel beebjes in mn omgeving.

@Kim: Spannend joh, hopelijk heb je straks je papiertje in handen.

@Liesje en Cindy: De duimen draaien voor jullie. :thumbup:

Enne…leuke bikini zeg!

@Maria: Veel plezier in je nieuwe huisje, we zien je hier wel weer als je lekker geinstalleerd bent in je paleisje.

@Nicole: Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Beatrix in haar roze bolderwagen. :mrgreen:

Mijn ongi is eindelijk afgelopen, het heeft een bijna volle week geduurd pff en ik ben er echt op leeggelopen bah bah. Komende periode dus weer druk aan de klusserdeklus, hopelijk klopt mijn theorie en gaat het nu ergens gebeuren. :inlove:

We hebben een drukke week voor de boeg. Vanavond laatste keer flyballtraining, morgen verjaardag en dan ´s avonds yoga, zaterdag kinderverjaardag en feest van de buren (buurman wordt 60) en zondag gaan we naar het zomerfestival van Studio 100.

Omdat we op een woonark wonen zou ik superblij zijn als Evi kon zwemmen, dan hoefde ik niet zo vreselijk op haar te letten. Nu heb ik dit gevonden vanmorgen: http://www.sam.zwemt.nl Gelijk info opgevraagd en hopelijk hebben ze geen wachttijd, dan kan Evi na de zomer direct beginnen. Het lijkt me een mooie voorbereiding op het echte werk en hopelijk heeft ze dan op haar 4e snel een diploma. Eigelijk willen ze dat ze minstens A en B haalt, dat is hier wel nodig. :?

Liesje,

wat een mooie bikini!! Maar je hebt zeker ook het figuur ervoor(als ik me goed kan herinneren van hyves). :thumbup: Lekker showen van de zomer!!

suzanne,

de koningin is er niets bij haha Dame zit op haar troon. En lekker studderen. Ze vind het schitterend. En ik krijg lekker extra beweging!!

Fijn dat je ongi nu over is! Een week was ik ook gewend en je bent er dan zo klaar mee!!! NU richten op het eitje.

kaatje,

ik zou ook voor de grote maat gaan… Maar kan je niet stiekem ergens testen en dan hier bestellen?? hahaha

Wat veel te lezen weer zeg dames!!

Jeetje wat duurt het lang het dat wachten en al helemaal voor jou Kim!!

Ben de afgelopen dagen niet op het Forum geweest om even wat rust te nemen. Het bezoek aan het LUMC heeft toch wel de nodige stress gegeven en ben nu wel veel minder bezig met het aftellen naar NOD. Omdat de kans dat er spontaan een zwangerschap zal ontstaan echt zeer minimaal is… Misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

Zijn er al mensen met een positieve test?

Geniet van jullie avond!

Heb overigens ook geen verstand van kinderfietsen… Dus kan je niet adviseren!

@Puck: Dikke knuffel :hug:

Ik moet hier even komen juichen hoor, ben zo trots. :dance:

Vanavond dus de laatste flyballtraining met Sira gehad, dit was ons eerste seizoen. Aan het einde van de les werd gezegd dat ik na de zomerstop maar op het 2e uur moest komen. Ik stond het echt een beetje lullig met mn mond open aan te kijken geloof ik, begreep er niets van. :oops: Zegt ze: Jah joh, jullie zijn al veel te goed voor het eerste uur, kom maar lekker het 2e uur trainen enne…denk er in de vakantie eens over na of je in de toekomst niet in het wedstrijdteam wil komen.

Nou, toen viel mn mond echt open, we zijn nog maar net begonnen. :shock: Ben wel heeuuul trots op mn meiske natuurlijk!

hey meiden,

@suzanne leuk hoor dat is nog eens een vooruitzicht voor je hond dan! :clap: Welke theorie?? zou wel fijn zijn he?

@puck hartstikke begrijpelijk hoor dat je wat meer terughoudend bent. Kan me voorstellen dat je nu er even niet mee bezig bent maar meer afwacht tot er meer duidelijk is. :hug:

@liesje rare lichamelijke reacties :wall: je wordt er zo moe van he? mooie bikini hoor!

@kaatje van kinderfietsjes heb ik geen verstand maar zou inderdaad eens bij een fietsenwinkel vragen en eventueel je kind op verschillende grote zetten om te kijken.

Wat betreft zaadtesten zou ik inderdaad toch via HA doen.Dan weet je in ieder geval dat de uitslag klopt. Maar geen verdere ervaring. veel succes :thumbup:

@nicole ik ben verpleegkundige en heb op basis van dat diploma bijna een jaar vervangings werk in verschillende praktijken gedaan en zo toch al veel ervaring opgedaan. De meeste kennis had ik al door mijn verpleegkunde opleiding dus de overstap is maar klein (en eigenlijk terug) maar wilde graag ook dit diploma hebben vandaar dat ik een thuisopleiding doe. Maar heb het nog niet hoor… wel bijna hoop ik :smiley:

@cindy was het leuk op de kermis? staat weer veel he? ik wil er ook nog even overheen wandelen 1 dezer dagen, vind ik altijd wel leuk!

Ben eens benieuwd wat het bij jou wordt deze maand!!hopelijk eindelijk weer eens blauw! of roze! afhankelijk van de test natuurlijk haha :dance:

@maria geniet er vooral van! we horen wel weer iets van je! :thumbup:

Volgens mij heb ik nu iedereen he? :eh:

Hier nogsteeds hetzelfde (ik ga denk ik maar gewoon teksten kopiëren dat is makkelijker :silenced: ) Geen ongi, morgen is het woensdag en mag ik ( van mezelf) testen. Ga uit van niks dan kan het alleen meevallen. Volgende week vrijdag nog niks dan maak ik een afspraak bij de HA voor de week erop. Denk dat ik dan toch wel genoeg geduld heb gehad. Mocht ik toch een ei hebben (gehad) een dezer dagen dan moet hij dan ook zichtbaar zijn. Dan wel door ongi, dan wel door test. Dus… :pray:

Maar ben het wachten zat… je ei niet blijft plakken is het vervelend. Maar het elle lange wachten tot je verder kan is echt niet leuk… je kan niks je kan niet verder, je weet niks… maar goed. klachen heeft geen zin, moet gewoon door.

(o ja en natuurlijk wordt alles om je heen zwanger maar dat zullen jullie ook wel hebben niet? buurvrouw, nichtje… kan niet op :hand: )

Hey allemaal,

Iedereen is geloof ik weer even langs geweest…

Een aantal naderende NODS spannend hoor!!

Hier een naderende eisprong, dus klussen maar :smiley:

Ga ook ovu testen doen, beetje bijhouden :)…

@ Kim, echt balen dat het zo lang duurt, en ik vind dat

je super geduld hebt hoor, zeuren wij over die paar daagjes

voor de NOD :wink:

@ Cindy, nog naar de kermis geweest??

@ Kaatje, hopen dat de klus geslaagd is :wink:

@ Nicole, ja echt super die kleintjes, veel klusplezier he :wink: wij gaan er ook voor dit weekend :smiley:

@ Susanne, tja ik heb een zwak voor alle kleine beebjes, vooral van bekenden natuurlijk ;)… Sinds vorige week werk ik op een kinderdagverblijf dus ik kan heerlijk genieten van al die kleintjes :slight_smile:

Super dat het zo goed gaat met jou en Sira, vergeet je niet te genieten tussen alle drukte door??

Als ik iemand vergeten ben sorry!! Ik wens iedereen veel klusplezier in ieder geval… En hopen op positieve testen voor iedereen :slight_smile:

Het was vanmiddag lekker weer dus we hebben ons goed geamusseerd op de kermis :thumbup:

Kaatje vervelend dat je vriend in zo’n dip zit, de mijne is ook 36 maar maakt zich geen zorgen, we zij ook pas 3 mnd bezig.

Hoop voor jullie dat het nu al raak is zou mooi zijn :inlove:

Nicole wat leuk zo’n knal roze bolderwagen :inlove:

Klus ze komend weekend :wink:

Liesje gave bikini :inlove:

Suzanne wat fijn dat Evi misschien al na de zomer op zwemles kan!

En wat goed van jullie hond :clap:

Kim ik kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent en niet erg dat je klaagt hoor, zouden wij ook doen, echt super rot !

Ik ga heeeeeeeeel ard duimen dat je alsnog posi test :pray:

En anders idd maar naar de huisarts :-*

Mijke klus ze :thumbup: Hopelijk is juni een heel vruchtbare maand :thumbup:

nou de test was (surprice, surprice) negatief. Bij het weggooien (kwartiertje later) dacht ik even iets te zien. Na vakkundig beoordelen en draaien in het licht, zou ik iets gezien kunnen hebben :eh: . Maar zo zag je niks. dus gaan uit van negatief. Als hij toch nog posi wordt dan zien we dat volgende week woensdag wel. Verder wachten we maar weer af. Gister hele dag jeuk aan mijn buik gehad :think: en mijn buik begint te rommelen. :hand:

Doel ligt bij volgende week vrijdag, probeer me voor die tijd niet te druk op opgewonden te maken.

Dalijk weer werken.

Fijne dag dames!

Hoi Hoi,

Ben dr uit hoor, 26 inch besteld! Ja klinkt logisch, ff passen in de fietsenwinkel… Maarja dan is het geen verassing meer! :wink:

Nog buikpijn Liesje? Gave bikini :thumbup:

En Suzanne al wat gehoord over dat zwemmen? Ik ben met mn zoon al vanaf dat hij een half jaar is aan het zwemmen, baby zwemmen later peuter zwemmen en dan met 4 jarige leeftijd lekker vroeg op voor zn A en B… Ik woonde aan het water en was ook als de dood. Dacht ook dan is hij alvast voorbereid en heeft hij snel zn diploma… nou het tegendeel was waar… Hij vind het heerlijk hoor het zwemmen… daar lag het niet aan :slight_smile: Ze laten alleen bij heel veel zwembaden de kinderen niet eens eerder beginnen dan 5 jaar simpelweg omdat ze gewoon nog niet voldoende kracht hebben. Er zijn kinderen die lukt het wel al zo jong. Die van mij dus niet… Uiteindelijk nog heel lang bezig geweest voor zn A en B. Heeft ook nog een poosje geoefend voor C maar toen ik ik het inmiddels zo zat dat we ermee zijn gestopt haha. Maargoed, zwemmen is goed en ze raken iig bekend met het water. Groot gelijk dat je het doet!

SHOOT! Ook al was je er een soort op voorbereid… Je hoopt het toch. Op naar volgende week vrijdag! :hug:

@ Mijke, veel klus plezier! :wink: