@Dopey wrote:
Positief blijven Martje :naughty:
Welterusten.
Groetjes Dopey.
Ja dat doe ik over het algemeen wel, maar vanavond ff niet schijnbaar… sorry…
Slaap lekker :-*
@Dopey wrote:
Positief blijven Martje :naughty:
Welterusten.
Groetjes Dopey.
@ Dopey
Jammer dat we hem nu alleen aan de achterkant zien zeg… hihi
maar leuk hoor die gezellige beestenboel.
Wij hebben een kater en een hamster.
Liefs
Jorien en Karin morgen is het een spannende dag voor jullie! Hopelijk worden jullie niet ongesteld!!! Duim voor jullie!
:thumbup:
Jammer van alleen de achterkant ha ha. Durfde hij niet zelf op de foto? Als mijn visjes weer ok zijn zet ik ook een foto, maar dat kan nog wel even duren. Vriendje is weer thuis en nu gaan we maar naar bed.
tot morgen
Hoi meiden,
Ontzettend leuk al die foto’s van jullie dieren. Ik heb zelf 1 kater en 1 poes( Pumbaa en Missy) Allbei 8 jaar oud en zeer verschillend. Pumbaa is een echt buitenkat en houdt alles op een afstand en Missy is een echte kroelpoes. Zal binnenkort weer ff een foto maken maar mijn camera is een beetje stuk :?
Martje, positief blijven hoor :!: Misschien heeft die eetbui wel te maken met een zwangerschap, wie weet
kuzzz
Goedemorgen meiden,
ik kon gisteravond niet meer op internet :evil: de computer deed raar.
Wat leuk al die foto’s. Ik ben zelf ook gek op paarden. Ik heb vroeger ook een eigen paard gehad nou ja samen met me ouders die reden ook.
Nog 1 dagje wachten op jou test Denise :mrgreen: . Ik vind het zo spannend.
@Martje hoop dat je vandaag wat beter voelt :: ::
Goedemorgen dames.
Het begint voor vele van ons spannend te worden! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hier zijn mijn borsten minder gevoelig geworden maar wel erg gespannen. En ik ben behoorlijk moe merk ik!
Wie weet.
Nog 8 dagen wachten bij een cyclus van 31 dagen en nog maar 5 bij een cyclus van 28 dagen (zoals ik de vorige ronde had). Maar ik ga pas testen als ik eventueel bij een cyclus van 31 dagen ca. 3 dagen overtijd ben.
Liefs,
Inge
Ik ben zelf niet zo gek op paarden, ben er een beetje bang voor. Was zondag met cliënten op een kinderboerderij en daat stond een paard en een pony en die wilden me allebei bijten :x Nee hoor, op een afstand. Milou is dol op paarden en wil dan ook op paardrijles. Gezegd eerst haar zwemdiploma’s te halen( dat duurt gelukkig nog ff, hihihi) en dat we daarna een keer bij de manege gaan kijken.
@ Inge; het zou wel erg super zijn als je zwanger bent! Je wacht al zo lang Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je :!:
Ik vind het steeds moeilijker om te wachten, zeg! Die pijn in mijn buik blijft maar aanhouden, zeer pijnlijke borsten en zag vanochtend wat beter mijn aderen lopen op mijn borsten. Ook ben ik sinds 2 dagen erg moe. Ik kom s’morgens echt mijn bed niet uit,gaaap :!:
Misschien dat ik toch vanavond ga testen als ik uit mijn werk kom( als ik echt niet meer kan wachten) Maar probeer echt tot morgen te wachten.
kuzzz
Hoi Denise,
Bedankt voor het duimen en ik hoop het ook heel erg nu. Ik heb ook een vaag gevoel dat het zo is, maar ik ben ook weer bang voor de teleurstelling. Grrrr. Ik maak mezelf echt gek nu!!!
En wat jou betreft, jij bent gewoon hartstikke zwanger. Wachten met testen hoeft bij jou echt niet meer (denk ik)!
Ik ben zo benieuwd of we samen naar de december mama’s kunnen!!!
Met z’n alle zou wel helemaal geweldig zijn natuurlijk!
Liefs,
Inge
Ow ik ben net naar de wc geweest (half uurtje geleden) en nu moet ik alweer…maar ik wacht nog ff horen anders denkt mijn collega ook dat ik een lek heb hihihi
Ik ben met mijn laatste loodjes bezig hier (morgen vrij) vrijdag is mijn laatste dag hier!!! En ik heb absoluut niets te doen meer!!!
Vandaar dat ik volop online ben vandaag!!!
Liefs,
Inge
@Inge ik ben ook echt benieuwd of het raak is bij je.
Ik het zo voor je.
Kan jij ook niet gaan testen hahahaha ik zit hier maar in spanning dat kunnen jullie me niet aan doen. :mrgreen:
lekker toch, ff niks doen op je werk :!: Kun je lekker Kok-en. Ik moet om 13.00 beginnen bij de eerste cliënt en ga om 12.00 weg hier. Ik denk dat ik vanavond tegen 21.00 thuis ben.
Ik durf gewoon niet te hopen dat ik zwanger ben, eerst de test zien en dan geloven
En hopelijk zijn al je klachtjes te wijten aan een zwangerschap
kuzzz
@Vlinder wrote:
@Inge ik ben ook echt benieuwd of het raak is bij je.
Ikhet zo voor je.
Kan jij ook niet gaan testen hahahaha ik zit hier maar in spanning dat kunnen jullie me niet aan doen. :mrgreen:
Ken d’r nog eentje die enorm in spanning zit… Ik doe 's nachts geen oog meer dicht… Werd echt elke 5 minuten wakker voor mijn gevoel…
Blijf met mijn hoofd bij mijn kwaaltjes hangen… Zou het echt zijn? (winderigheid, boeren, ongi pijn, meer dikke afscheiding, bloedneus)Houd ik mezelf voor de gek??
Vooral (ja t klinkt gek) die bloedneus… Ik heb daar echt nooit last van, kan me de laatste keer echt niet meer herinneren…
Mijn borsten zijn trouwens minder gevoelig dan vorige week, maar ook dat wil niets zeggen…Er loopt over een een erg duidelijke ader die me nog nooit op is gevallen…Maar wie weet beeld ik t me wel in…Trouwen, ik weet niet of iemand het herkent. Maar ik heb veeeel meer last van harde tepels…Herkennen jullie dit???
Pff was er maar gewoon een telefoon in je lichaam ergens in je eicel die je belt zodra die bevrucht is… Volgens mij wordt ik mega rijk als ik dat uit zou vinden…
Wanneer wil jij gaan testen Ing als de devils niet doorkomen??
Voel je je echt anders dan andere maanden Ing??
O denise…Testen, testen, testen!!! Hihihi ik wil je niet beinvloeden…lol
:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Hoi meiden.
Ik wordt gewoon zenuwachtig van jullie!
Denise, heel gemeen van mij maar ik hoop dat je niet meer kan wachten en dat je vanavond gaat testen :mrgreen:
Inge, nog even volhouden en probeer afleiding te zoeken!
Ik ben benieuwd wie de eerste is!!!
Groetjes Dopey.
@-INGE- wrote:
@Vlinder wrote:@Inge ik ben ook echt benieuwd of het raak is bij je.
Ikhet zo voor je.
Je moest eens weten hoe erg ik in spanning zit!!!
Maar testen zal een beetje vroeg zijn denk ik. En daarbij komt ook nog dat ik in mijn achterhoofd houd dat mijn lichaam mij heel erg voor de gek houd
Khoef niet de eerste te zijn… Maar bij de eersten lijkt me niet verkeerd!!! Laten we met zn allen bij de eersten horen…lol
@Krystle wrote:
Khoef niet de eerste te zijn… Maar bij de eersten lijkt me niet verkeerd!!! Laten we met zn allen bij de eersten horen…lol
Mijn hubbie belde net of ik al ongi was geworden. Nee, dus! Hij denkt er de hele dag aan en wil dus dat ik vanavond ga testen. Dus dat ga ik maar doen, denk ik :think:
Ik ben nu misselijk van de zenuwen :shifty: :shifty:
Ik ben alleen bang dat het dan te vroeg is, zit nu op een cyclus van 34 dagen. Jullie horen het gelijk wat de uitslag is vanavond!
Tuurlijk zou het super zijn als we allemaal tegelijk zwanger zouden zijn :!: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
voor ons allemaal
kuzzz