Februari/Maart stoppers 2006( deel 3!!!)

zo zo dames, jullie houden niet op met kletsen…hebben jullie tijd te veel :wink: :stuck_out_tongue:



Nou ik heb inmiddel ook niet veel meer te melden dan dat ik al had gedaan. Het wachten gaat nu wel lang duren nu ik al die gevoeltjes (raar woord) in mijn buik heb. Heb ook ineens een puistje bij mij neus :cry: !



Maar goed, ben benieuwd naar Jads…of die al ongi is of misschien wel ZWANGER!! En Denise was het maar vast woensdag…hihihi wat zijn wij nieuwsgierig zeg!



Liefs,

Inge

Hoi meiden,



Alweer een nieuw deel, ik kan het niet meer bijhouden :shock:



@Sam23 welkom! Ik hoop dat je snel zwanger bent!



@Denise, volgens mij ben je gewoon zwanger…het duurt nog laaaang tot woensdagavond, ik zal voor je :thumbup: :thumbup: !



@Jeannette, wat een gave hond zeg! Ik heb mijn hondje bij mijn ex achter moeten laten…had een kruising jack russel/fox terrier, echt een poepie :inlove:



@Mosje, gewoon hier blijven kleppen hoor! Vinden wij gezelli :thumbup:



@Pinot, vindt zo’n baardagaampje juist geinig, lijkt me een heel bijzonder huisdier :smiley:



@Nikki, wat vervelend dat je bindweefselziekte hebt :cry:

Ik snapte nooit wat van zo’n ovulatietest :oops: maar nu snap ik het! Maar ben pas met de 2e ronde bezig, dus ik wacht nog even af…



Hier nog steeds af en toe wat krampjes aan 1 kant…en werd vanmorgen misselijk wakker. Maar volgens mij zit dat gewoon tussen m’n oren :wall:



Groetjes!

Hey Kippie



Ik voel precies hetzelfde denk ik als jij!!! Spannend hoor ik :thumbup: :thumbup: voor je!



Liefs,

Inge

Nou Denise dat klinkt toch allemaal alsof… Of niet??

Spannend hoor!!! Zou je de eerst zijn of niet???



En voor de andere meiden waarbij de nod net geweest is of naderd :pray: :pray:

Ik zag in het lijstje dat er een hele rij achter elkaar zit.



Nou, ik heb donderdag de afspraak staan bij de huisarts. Dan gaat ie er eindelijk uit. Heb besloten het toch maar gelijk deze week te laten doen. Kan ik alvast mijn cyclus afwachten. Bovendien zit ik nu rond mijn ongi en als ik dus nog twee weken wacht totdat ik weer naar de gyno ga dan bouw ik baarmoederslijmvlies op. Als we dan rond mijn eisprong voor het echie mogen dan kan later een eventueel bevrucht eitje niet innestelen. Is allemaal misschien een beetje te ver doorgedacht, maar ik ben er toch mee bezig.



Nou ga vanavond even lekker op de bank hangen. En misschien kom ik nog even naar het geklets van jullie kijken.

Morgen nog een dagje werken en dan woensdag een dagje vrij.

Hoi Mosje,



Wat fijn dat het spiraaltje eruit gaat, kun je eindelijk voor het eggie klussen :dance:

Mijn hubbie zegt steeds maar, ga nu testen. Hij kan niet wachten. Maar ik probeer vol te houden tot woensdag :!:



kuzzz

Is je hubbie thuis nu dan???

Als dat zo is zou ik zeggen…TESTEN!!!

He Inge, superspannend he! Vindt het spannender dan vorige maand, toen ging ik er al vanuit dat ik ongi zou worden. Maar nu hoop ik toch echt van niet :pray:

Wel grappig dat we dezelfde “kwaaltjes” hebben :mrgreen:



Denise, vind het echt knap dat je nog niet getest hebt :clap:

Ik zou het niet meer hebben van de spanning!

't is trouwens wel grappig dat je op de verjaardag van Milou uitgerekend bent als je nu zwanger bent!

Heb het gelijk ook ff nagekeken :oops: en ik zou dan op 13 december uitgerekend zijn, een dag na de verjaardag van mijn oma…



Groetjes!

jaja, Hubbie is thuis maar ik wil echt nog wachten. ben zo bang voor een teleurstelling als ik te vroeg zou testen. Ik probeer het vol te houden. Morgen moet ik werken van 13.00 tot 20.30 dus heb dan een goede afleiding.

Het zou echt super zijn als we allemaal zwanger zouden worden. Dan worden we allemaal december mama’s :inlove:



kuzzz

Hier ook even gekeken en net als Kippie op 13 december dan. 14 december is de verjaardag van de overleden oom van mijn man. Zou wel speciaal zijn dan!!!



En ik vind het nu ook veel spannender dan andere rondes (en dat waren er al veel)



Denise, wat goed van je dat je je in kan houden zeg…ik zou het niet kunnen denk ik. Maar volgens mij wordt jij niet teleurgesteld!!!



Liefs,

Inge

Ik ben ook niet slim vandaag :wall:

Ik dacht, waarom heb ik geen mail van kok :?: :?: :?:

Maar we hadden natuurlijk een deel 3, en ik had nog niet gepost :wall: :wall: :wall:



Ik heb alles gelezen, pfffff, wel veel hoor.



@Jeanette, wat een schat van een hond zeg, hij lijkt een beetje op een witte boxer.

@Denise, dit kan toch bijna niet missen? ik ben ook super nieuwschierig.

@Inge, even volhouden meid, dan kan je misschien testen.

@mosje, je blijft gewoon bij ons hoor :naughty:

@kippie, ik :thumbup: voor je.

@Pinot, schattig huisdier :liar: :mrgreen:



Nou, ik heb nog steeds dat ieniemienie beetje menstruatie, dit is een lachertje, maar oke hij is er gelukkig.



Ik moet even spieken wanneer mijn nod is.



Groetjes Dopey.

Deel 3 alweer en al 5! :shock: pagina’s.



Denise, volgens mij ben je gewoon zwanger hoor! Ik zal in indergeval aan je denken.

Mosje, goed dat ie eruit gaat. Kun je eindelijk voor het echie gaan. Mijn moeder was zwanger geworden van mijn zusje en had het spirtaaltje nog in. Dus mijn zusje wilde wel heel graag komen.

Inge, ik duim met je mee hoor! Zijn inderdaad veel meiden die ongeveer op dezelfde tijd de nod hebben.



Leuk al die aparte huisdieren. Ik heb een aquarium. Is nog best veel onderhoud maar wel mooi. Ben nu bezig met nieuwe beplanting.

Ik denk trouwens niet dat ik zwanger ben. Vorige week was de klus week maar we hebben zo weinig geklust, dat het echt bijna onmogelijk is dat ik zwanger ben. Ben er toch wel mee bezig en let dan ook heel erg op mijn lijf. Maar ik verwacht niet te veel.



Nog bedankt voor alle felicitaties en Denise er mag dus een jaartje bij in het lijstje.

Maandag 8 mei is mijn nod ( kan het nog langer duren :shock: )



Groetjes Dopey.

8 mei, dat klinkt idd nog heel ver weg :think:

Maar als de tijd net zo hard gaat als nu, dan is het zo weer mei :lol:



We gaan zo lekker CSI kijken. En daarna lekker slapen, moeten morgen weer vroeg op :cry: .



Liefs Pinot

8 mei duurt idd nog erg lang. Maar voordat je het weet ben je er. Ga ook maar eens CSI kijken. Ben nog net op tijd zie ik. Kan ik mooi even wachten totdat mijn vriend weer thuis is.

Hmm…Uitgaande van een cyclus van 37 zou ik 11 december uitgerekend zijn ALS ik nu zwanger ben…Prima datum wat mij betreft…



Het viel me op dat ik meer last heb van boertjes en van winderigheid :sick: …En vanavond dacht ik ineens dat het snot uit mijn neus liep (ben klein btje verkouden) bleek dat ik een bloedneus had!! Niet heel erg, maar toch…Heb ik anders nooit last van!!

Verder heb ik door de dag heen steeds last van ongi-krampjes. Had net bij de 1e verschijnselen gekeken en alles wat ik net opnoemde staat erbij…hmm…Was het maar vast zaterdag…



Dopey, 8 mei klinkt inderdaad nog erg ver weg. Maar t kan natuurlijk ook zijn dat je eerste cyclus gewoon langer was!! Voor ik aan de pil ging varieerden mijn cycli zo enorm…Als ik nu een cyclus heb van 37 dagen (en ik ben niet zwanger) kan mijn volgende cyclus gerust 24 dagen zijn… Was jij heel regelmatig voor je met de pil stopte?? (overigens heb ik liever een lange maar regelmatige cyclus hoor!!)



Tantekaatje. Wij hebben ook een (koudwater) aquarium met inmiddels nog maar 4 sluierstaarten. Oja en een (dwerg)hammie…Ik had er toentertijd 2 gekocht…“Nee mevrouw het zijn 2 vrouwtjes”. Ik vertrouwde het niet, dus heb ze zelf onderzocht…En ja hoor…Een mannetje en een vrouwtje!!Mannetje terug gebracht naar de dierenwinkel zodra het nestje geboren was. Heb er 2 (vrouwtjes, zelf onderzocht) naar een vriend gedaan, mama en dochter gehouden en de rest ook terug naar de dierenwinkel…Was echt super zo’n nestje. (was trouwens niet de eerste keer dat me dat is overkomen)

Inmiddels is mama er niet meer…Mijn hubbie had de kooi na het eten geven open laten staan…Mama is er toen alleen op uit gegaan…Heb me helemaal gek gezocht. Helaas nooit terug gevonden…Heb me maar bedacht dat ze met dr knapzakje erop uit is gegaan en een geweldig leven heeft. (jajajaja ik weet het het…) Vond het echt niet leuk…T was echt mijn knuffeltje…Ze (Bram) (bij mij krijgen vrouwtjes beestjes altijd een jongens naam…lol) kwam 's avonds altijd op mijn schouder liggen slapen…Stoewie (andere hammie)is nu alleen, maar is een liefie…Durfde er geen nieuwe bij te zetten…



En dan heb ik dus nog Nostradamus (Nostra of Damus, hangoorkonijn). Ik was op slag verliefd op haar. Bleek dat haar gebitje niet goed was. Hups naar de dierenarts. Die knipte haar voortanden toen met een nagelknipper…Boos dat ze was!! Ik schrok er enorm van!! Daarbij was het echt een k*t geluid!! Heb toen een goede dierenarts gevonden die haar tanden wilde verwijderen om haar (en mij)al dat leed te besparen…(haar ondertanden groeiden over haar boventanden ipv andersom) Ze heeft de operatie goed doorstaan en is heel gelukkig. Ze heeft er wel een chronisch lopend oogje aan over gehouden, maar daar heeft ze geen last van)Ze kan nog alles eten, alleen niet meer knagen…Wortels krijgt ze dus in stukjes. Verder kan ze alles. Tis een echte knuffel, wil de hele tijd gekriebeld worden. Omdat ze geen tanden heeft loopt ze ook bijna altijd los als ik thuis ben…Tis net een hondje…

Oh leuk al die foto’s van jullie huisdieren!

lief zeg!!!

Zo wat een lief konijntje zeg!

Ik heb er ook nog 2, Woofer en Wopper.

Ik heb ook nog een kat en natuurlijk mijn kanjer van een paard.



Hier een link naar Woofer en Wopper ( let niet op het behang, in mei gaan ze naar buiten en wordt deze kamer opgeknapt ).



http://www.mijnalbum.nl/Foto=MLDPM4HI



Groetjes Dopey.

Pufffffffffffffffffffffffff weet het niet hoor… heb zo het idee dat die vrouw in de supermarkt het toch fout heeft hoor. Heb ontzettende last van een vreetbui niet normaal,dus ws word ik snel ongesteld… helaas :? Ga lekker afsluiten en mn bedje in… voordat ik hier alles naar binnen werk en me misselijk eet.



Liefs

En nog een lieve van mijn Paard met mijn man ( vanaf de achterkant te zien, haha ).



http://www.mijnalbum.nl/Foto=EZEAZ7RT.



Groetjes Dopey.

Positief blijven Martje :naughty:



Welterusten.



Groetjes Dopey.