Februari/Maart stoppers 2006( deel 3!!!)

hai Nikki



Leuk zeg al die dansers hier!!

Ik mis het vele dansen en de wedstrijden ook wel hoor!

Maarje, ik hou me maar voor dat mn gezondheid belangrijker is…en dat is natuurlijk ook zo!

Ik heb denk ik een stukje gemist…je bent ook ziek geweest, of nogsteeds ziek…wat was/is er aan de hand?





@Krystle

Die liefste Nijn kan niet hoor!!..die zit bij mij thuis :lol:

Ik wilde nog even een fotootje toevoegen, maar dat lukte niet helemaal…

Ik ga eerst die losse ovulatiestripjes in de volgende cyclus eens proberen, op marktplaats kijken is ook wel een goed idee!



Grusjes

@Nikki’78 wrote:

Krystle en Pinot (en alle anderen :wink: ), hieronder mijn teststaafjes, je ziet de rechterstreep opeens duidelijk donker worden (en de linker vervaagd een beetje) Die dag na de laatste (is onderste op foto :wink: ) was er niks bijzonders, en de dag daarna steeg mijn temp, wat de eisprong bevestigde.









:-* Nikki






er handig en deze koop je gewoon bij de drogist toch :?: :oops: :oops:

Hoi,



Vanessa, ik heb een bindweefselziekte. Ik heb daardoor zelfs 8 jaar in een rolstoel gezeten (2 jaar daarvoor stopte ik met dansen). Na 3 jaar revalideren (2 keer per week) kan ik nu weer zonder rolstoel leven, alleen als ik lang de deur uitga moet het soms nog met (komt bijna nooit meer voor :mrgreen: ) Ik moet alles wat ik doe aanpassen aan de ziekte. Dansen kan dus ECHT niet meer, en ik mis het erg…



Vlinder, die testen koop je idd bij de drogist, hoewel niet elke drogist ze blijkt te hebben. Ik kan ze hier ook bij AH kopen, ze hangen hier gewoon in het schap, naast zwangerschapstesten enzo, handig, kun je zo op de band leggen!



(volgens mij verveel ik me, ik blijf hier kleppen :oops: )



:-* Nikki

Hai hai



@Nikki

Jeetje dat is heftig zeg, 8 jaar in een rolstoel, wat goed dat je met revalideren zo ver bent gekomen!!!

Ik geloof dat ik dan toch niet mag klagen dat ik maar 1x per week dans… :oops: :oops:



hahaha… :lol: :lol: …ik herken dat verveelde gevoel wel…steeds kijk ik toch weer effies of er nieuwe berichtjes zijn!!



@Denise

Gweldig zeg dat je bij Milou zo snel zwanger was!



Grusjes

ik zag dat je de Persona op marktplaats kan kopen in verschillende prijsklassen. Met en zonder teststaafjes. Als ik ongi word( wat ik niet hoop natuurlijk) zal ik eens kijken op Marktplaats voor een Persona. Lijkt me toch wel handig :wink:



kuzzz

jeetje Nikki dat is niet niks :?



Gelukkig kan je weer zonder rolstoel, wel jammer dat je niet meer

kan dansen.

we hebben trouwens in 1 dag tijd alweer 3/4 pagina’s volge geklept en deze dag is nog lang niet voorbij :mrgreen:

ja, geweldig he :mrgreen: :mrgreen:



kuzzz

We kleppen er idd flink op los… Zit ook elke keer te kijken…Stel dat er iemand is met goed nieuws??hihi



Nikki bedankt voor je uitleg en de foto… Zal het vanavond thuis gelijk even uitprinten, voordat ïk het niet meer kan vinden…



Denise, bij Milou in 1 ronde zwanger…wauw…



Ik zit nu idd op dag 31… Ook btje spannend dus…Maar vertrouw er nog steeds op dat ik vorige week maandag mijn ei heb gehad (zo niet dan toch…lol)Mijn NOD is dan maandag 3 april…Zaterdag testen zou dan (theoretisch gezien) moeten kunnen…Dat doek ook…Tenzij de devils er natuurlijk al zijn…Ladies, ik hoop zo dat het bij ons allemaal raak is… Dat zou toch super zijn?? Zucht…



Ik ga verder dromen…(lees aant werk)



Ik zal vanaaf even een mooi fotootje van mijn nijn plaatsen…Miss Nostradamus (naam heeft vriendje lief verzonnen…lol…Noem haar meestal Nostra of Damus…klinkt beter…)



Krys

Denise…Zaterdag duurt idd te lang…VOOR ONS…lol

Jeetje zeg, ik kan jullie niet meer bijhouden zeg!!!



Maar volgens mij nog geen zwangere of :evil: :evil: !!!



Hier gaat het wel goed, w88 en nog eens w88! Ik ben benieuwd. Het zeurende gevoel in mijn buik blijft aanhouden!!

Geen idee wat het is!



Nou succes allemaal maar weer!!

:thumbup: :pray:



Liefs,

Inge

@-INGE- wrote:

Jeetje zeg, ik kan jullie niet meer bijhouden zeg!!!



Maar volgens mij nog geen zwangere of :evil: :evil: !!!



Hier gaat het wel goed, w88 en nog eens w88! Ik ben benieuwd. Het zeurende gevoel in mijn buik blijft aanhouden!!

Geen idee wat het is!



Nou succes allemaal maar weer!!

:thumbup: :pray:



Liefs,

Inge




het is voor jou ook erg spannend dat gevoel. Ik zou gelijk denken aan innestelings kwaaltjes :mrgreen:

Ik hoop het en spannend is het zeker !

Ja daar dacht ik nou ook toevallig aan. Ik ga voor ons allen :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: dat we allemaal snel zwanger zullen worden!

ik zat net even op de site van predictor te kijken. Stel dat ik zwanger ben, dan zou ik 2 december uitgerekend zijn!( laatste menstruatie 22 februari, 31 dagen). Zou wel grappig zijn want Milou is dus op 2 december geboren( was 17 november uitgerekend).





kuzzz

Pff, mijn hoofd barst uit elkaar. Heb de hele dag op internet gezeten om nog meer info te vinden voor mijn scriptie. Heb mijn opzet in grote lijnen klaar. Had gehoopt ook al daadwerkelijk een verhaaltje op papier te hebben, maar dat is nog niet gelukt… :frowning:

ALs het goed is belt mijn begeleidster zo op dat ze even lang komt om wat door te praten over mijn scriptie. Hopelijk is het goed zo (en verwacht ze niet dat ik al een heel verhaal op papier heb)



Het hagelt en onweert hier. En mijn mannetje zit nu als het goed is op de fiets… Heeft vandaag al een zwangerschapstest gekocht :inlove: :inlove: , volgens mij vindt hij het nog spannende dan ik :mrgreen: .



Jullie kletsen wel lekker veel zeg. Het was erg relaxed om te lezen. :lol:



Liefs Pinot

@Denise wrote:

ik zat net even op de site van predictor te kijken. Stel dat ik zwanger ben, dan zou ik 2 december uitgerekend zijn!( laatste menstruatie 22 februari, 31 dagen). Zou wel grappig zijn want Milou is dus op 2 december geboren( was 17 november uitgerekend).





kuzzz




Is vast een voorteken!!!

Ik kom uit op 9 dec: verjaardag van mijn schoonvader!



Liefs Pinot

Pff, mijn opzet is goedgekeurd!! Ik kan dus aan mijn verslag beginnen. Vind dat ik vandaag wel genoeg heb gedaan, morgen weer een dag.

Rest van mijn vrije dag dus lekker vrij!!



Liefs Pinot

Hartstikke gaaf dat je opzet is goedgekeurd :dance: Geniet lekker van je vrije avond, morgen weer een dag…







kuzzz

Hoi Meiden ,



Poeheee wat een kwebbelkousen zijn we hier zo met zn allen , hihi !Moest weer ff een paar pagina’s bijlezen hoor.



We gaan zo even de grote boodschappen doen en dan kom ik hier zeker nog terug om lekker mee te kletsen.



Denise ik denk ook dat je zwanger bent, hopelijk is het snel woensdagavond… kan niet wachten tot je gaat testen. Enne die datum moet idd gewoon een errrug goed voorteken zijn, de datum waarop je eerste kindje geboren is!!!



Enne nog niets bekend van Jads ? spannend hoor!



Ik heb ineens allemaal rare bultjes op mn benen en armen en een vreemd gevoel onderin mn buik, bij mn baarmoeder/eierstokken zeg maar in de buurt…



Hier heeft het nog niet geonweerd, maar wel heel erg hard geregent en het waaid hier echt keihard! moest het stuur van mn auto-tje wel goed vasthouden net…



Nou eet ze allemaal en tot zo!