Februari/Maart stoppers 2006( deel 3!!!)

Deel 3 alweer!

Dames,



Brand maar weer los :dance: :dance: :dance:



kuzzz

Jemig, alweer deel 3!!!



Lekker zeg, dat je morgen vrij bent Denise, ik moet om 6.00 al op…pff :frowning:

@engeltje ik baal ook echt dat ik allergisch ben hoor het is gewoon zo leuk een hond.





Lekker hoor vrij morgen denise moet morgen ook weer werken :?

Hai Jeanette,



Moeilijk hoor dat je afstaand hebt moeten doen van je hond, maarreh…je hebt hem dus goed onder kunnen brengen en ziet hem nog regelmatig?



Hij is wel heel mooi, ookal vind ik honden wat eng… :oops:



Liefs Vanessa

@ Dopey: Eindelijk toch ongi geworden, weet je waar je aan toe bent, toch? wanneer is je Nod, dan kan ik dat weer aanpassen op het lijstje.



@ Jeanette, erg hoor dat je afstand moest nemen van die prachtige hond. Ik begrijp dat je ervan baalt :x



Morgen vrij maar wel om 7.00 opstaan want ja Milou moet gewoon naar school :roll:



kuzz

hoi hoi



Kletskousen! :lol:



Mooie hond Jeanette…wat zal je hem missen!!!



Lekker Denise, morgen een vrije dag. Vroeg op is niet zo erg, als je de rest van de dag maar lekker rustig aan kan doen!



Liefs,

Inge

Morgen kan ik weer lekker sporten, door het ziek zijn van Milou kon ik vorige week dus niet. Dus dat zal dinsdag wel weer spierpijn zijn :wink:



Hebben jullie net ook nog de bevalling gekeken :?: Ik moest bijna huilen, zo mooi :inlove:



kuzzz

Heb het niet gezien, dacht straks nog ow leuk ga ik kijken maar nu niet mee aangedacht!

Wauw, net een nieuw deel, en meteen alweer zoveel reacties, haha



t is maar goed dat ik t vaak lees, anders kon ik t echt allemaal niet meer bijbenen :slight_smile:

:smiley: Leuke reacties bedankt allemaal. Ik ben 20 maart gestopt met de pil en ben 24 maart ongi geworden. Heel erg leuk forum zeg. Jullie schrijven inderdaad snel. Ik zal wat vaker in moeten loggen. Vindt het erg leuk dat jullie elkaar zo steunen. Ik heb heel erg veel info gevonden op deze site. Maar wij gaan deze maand dus voor de 1e ronde, dus we hebben nog een lange weg te gaan. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. Ben nog wel erg zenuwachtig of het wel gaat lukken, hoelang het gaat duren ed. Maar dat wachten we wel af. Spreek jullie snel weer!!! Groetjes

WOW deel 3 alweer??

Kan ook niet even naar een verjaardag gaan he :-* :?:

Morgen weer vroegop, er moet weer gewerkt worden he.

Gelukkig wel een korte week, vrijdag lekker vrij.



Ga nog even wat surfen en dan lekker optijd mn bedje in.



Spreek en zie jullie allemaal morgen weer!!



:-*

Zo ik zal ook nog maar even meehelpen aan een volle pagina.


Jeanette, lieve hond zeg. Fijn dat je 'm af en toe nog even kunt zien. Maar het is niet hetzelfde als zelf hebben he?!


# Vanessa, stijldansen doen wij ook. Maar geen wedstrijden hoor. We hebben zo'n tien jaar les gevolgd, met tussenpozen dat wel. Nu weer bij een andere dansschool omdat de vorige dansschool ermee stopte. Momenteel vindt ik het bij die nieuwe dansschool een beetje langzaam gaan. We hadden vroeger echt hele leuke programma's met name latin maar dat zijn we nu helemaal kwijt.
Dus kaartjes van dancing with the stars, echt gaaf!!

# He martje, ga je wat doen volgend weekend of heb je gewoon zomaar vrijdag vrij.

# Denise, wel lekker dagje vrij morgen. Maar inderdaad erg vroeg op voor je vrije dag.

Ik moet morgen ook weer werken. Om een uur of zeven op. Ben wel benieuwd of ik last heb van het tijdsverschil.

Ik heb trouwens zitten denken, ik moet mijn spiraaltje er wel donderdag uit laten halen anders ben ik illegaal bij de februari/maart stoppers. En het is hier zo gezellig, ik wil hier niet weg... :( :(

@ Mosje, al haal je je spiraaltje er in april uit, dan kom toch maar gezellig hier kletsen…ik ben nog veel illegaler…ben al in maart 2005 gestopt!!!

Ik zat ook te denken aan ovulatietestjes. Op die site die ik eerder aangaf zijn ze redelijk goedkoop (5 stuks voor €3,95 dacht ik) maar een vriendin raadde me toen aan om de persona aan te schaffen. Dat heb ik inmiddels gedaan. Heb hem ook al in huis. (in de hoop dat ik hem niet hoef uit te pakken…lol)



Ik weet dat ik pas net bezig ben, maar met mijn onregelmatige cyclus is het wel errug lastig, scheelt denk ik een hoop frustratie… Apparaatje is niet goedkoop, maar ach…Tis voor een goed doel zullen we maar zeggen…Nadeel van de ovulatietestjes vond ik dat je overdag moet meten en dat je 4 uur niet naar de toilet mag en zo min mogelijk moet drinken…Ik heb nogal een zwakke blaas (moet vaaaaak plassen), dus denk dat daarom de resultaten niet goed zullen zijn. Bij de persona test je met ochtendurine.



Dames…Illegaal of niet…Jullie zijn hier van harte welkom!! Maar dat wisten jullie al!!



Ik ga snel mijn bedje in…Morgen gaat om 6.00 uur de wekker weer…gaaaap



Terusten dames!!



Krystle

@Vanes26 wrote:

Hai Jeanette,



Moeilijk hoor dat je afstaand hebt moeten doen van je hond, maarreh…je hebt hem dus goed onder kunnen brengen en ziet hem nog regelmatig?



Hij is wel heel mooi, ookal vind ik honden wat eng… :oops:



Liefs Vanessa




ja ik mis hem ook best wel. Ja hij is goed terecht gekomen hij krijgt veel aandacht en ze zijn lief voor hem. Ik kan Gotti zien wanneer ik wil dat hebben we met die mensen afgesproken en ook als ze hem om een of andere reden weg willen doen dan moeten ze hem bij ons terug brengen.



Veel mensen zijn bang voor zo’n hond als Gotti maar hij is echt een lieverd :inlove:

@Mosje wat gaaf dat jullie latin kunnen dansen!

Ik wou dat ik dat kon. Een vriendin van mij geeft ook les in salsa zij kan ook echt goed dansen zij doet ook show en zo echt heel leuk :smiley:



Hebben jullie ook dancing with the stars gezien zaterdag?

Ik vind het echt een leuk programma.

Ik heb zaterdag een klein stukje Dancing with the stars gezien, die Edsilia Rombley was wel goed hoor! Ik heb zelf in het verleden ook aan stijldansen gedaan maar vond streetdance uiteindelijk leuker. Ik kom uit een echt dansfamilie. Mijn neef heeft wedstrijdgroepen getraind en sinds 5 jaar heeft hij een eigen dansschool die zeer goed loopt!



Had vannacht weer giga pijn in mijn buik, weer van die ongikrampen :? Maar nog steeds geen :evil: :evil: , wel veel afscheiding. Ik ga nu ff sporten, tot laterrrrrrrrrrrr :wink:





kuzzz



Oh ja Mosje: Je blijft gewoon bij ons :!: :!: Punt uit, geen discussie :wink:

oh wat leuk een eigen dansschool.



Messchien ben je toch wel zwanger hoor Denise :mrgreen:

Denise…Kvoel aan mijn water dat jij de eerste gaat zijn.(er moet er toch 1 zijn die de schaapies over de dam helpt…)Wanneer ga je testen??? (ik ben nieuwsgiiiieeerig!!!)



Dopey…Ik ben even kwijt hoe het nu met jou zit…(dr wordt ook zoveel gekletst…)



Hier hier en daar last van krampjes. Kan van alles zijn… Heb geen id meer wat ik moet denken… Ik wil te graag denk ik…



Fijne dag dames!!



Krystle