Februari/Maart stoppers 2006( deel 3!!!)

Ik wil testen als ik minimaal 2 dagen overtijd ben!

Ik voel me echt anders dan anders. Maar het kan natuurlijk gewoon tussen mijn oren zitten. Ik heb normaal dus ontzettende last van mijn borsten en nu is dat sinds vandaag dus minder geworden en voelen ze gespannen aan. (Poekie stopper van febr…/mrt 2005, had dat ook). Maar goed, het blijft moeilijk. Hopen, meer kunnen we niet doen tot de :evil: :evil: er zijn of liever tot we positief testen.

@ Denise, het is idd wel lekker om de hele tijd op KOK te kunnen maar de tijd gaat zo langzaam!!!

oh wat spannend Denise :!: :!: :!:

Ik ben zo benieuwd ik hoop dat ik straks thuis wel weer op de computer kan anders moet ik wachten tot morgen :frowning:

@Inge het lijkt me idd wel lastig om te bepalen of je zwanger bent maar voel je je anders dan de maanden ervoor?

Ja dat zeurende gevoel in mijn buik heb ik andere keren nooit gehad en gespannen borsten ook niet. Ze zijn wel altijd gevoelig!

Ik weet het niet hoor…we moeten helaas gewoon wachten!

Ik vind jullie wel heel lief dat jullie zo met mij (en iedereen) meeleven!

Liefs,

Inge

Nou Inge, misschien heb je toch gelijk! Je moet altijd afgaan op je intuïtie en die is meestal wel juist. Voor jou dus spannende dagen!

Ik ga nu ff eten en dan werken. Ik denk dat ik vanavond tegen 21.30 nieuws heb. Hopelijk is het goed nieuws :pray:

Tot vanavond!

kuzzz

Spannend Denise…je gaat dus toch vanavond testen!!! :thumbup:

Ik hoop voor je dat het positief is en dat ik me snel bij je aan mag sluiten dan!

Werk-ze voor vanmiddag!

Liefs,

Inge

werkse Denise…

Ik ga zeker duimen voor je :thumbup:

:pray:

Vrijdag moet ik naar de gyn. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

Ik hoop dat alles weg is. Het bloeden is nu ook gelukkig gestopt allen nog een bruine afscheiding :? Lekker praatje hahaha…

Ik ben nu ook wel weer toe aan wat sex hahahaha.

Whaaaahhh… I’ll be there tonight!! Ik ben benieuwd Denise…

Inge, jij dus testen als je 2 dagen over tijd bent…Dus volgende week vrijdag, of zeg ik het nu fout???

Dopey, op zich kan ik natuurlijk testen, maar intuitief heb ik maandag de 20e mijn ei gehad. Dat zou betekenen dat ik vandaag 8 dagen na mijn ovulatie zit… Das echt te vroeg om te testen denk ik…Heeeeeeeel misschien test ik vrijdagmorgen, anders zaterdag… Dan zouden de hormoontjes genoeg kunnen zijn om positief te testen ALS ik zwanger zou zijn…

Ik begrijp maar al te goed dat je misselijk van de zenuwen bent Denise!! Ik ook…lol

@Krystle wrote:

Inge, jij dus testen als je 2 dagen over tijd bent…Dus volgende week vrijdag, of zeg ik het nu fout???

:thumbup: Helemaal, als de :evil: :evil: er dan nog niet zijn natuurlijk!!!

en toen was het stil :shock:

Hoi!

Vanessa, Jeanette en Kippie, het is inderdaad niet niks, maar ik heb er mee leren leven hoor, en zeker het laatste jaar (rolstoel’vrij’) is dat best te doen.

Krystle, wat een naam voor jullie konijn :lol: En wat een moppie zeg!!

Ik ben benieuwd of je de persona nog nodig hebt, misschien test je zaterdag wel hardstikke positief! Dat van dat telefoontje lijkt me een goede uitvinding :lol:

Pinot, wat leuk dat je mannetje zo enthousiast is en al met een test thuiskwam!

Mosje, ik snap je precies hoor, dat je nu je spiraal er al uit laat halen. Dat scheelt toch weer, en we laten natuurlijk allemaal liever geen kans liggen.

Dopey, 8 mei is inderdaad nog een eind weg, maar misschien is deze cyclus wel weer veel korter joh. Goed in de gaten houden of je je eisprong opmerkt!!

Martje, zolang de :twisted: niet gearriveerd zijn is er nog hoop he, positief blijven denken :smiley:

Inge, ik vind het zo spannend voor je, ik hoop het echt voor je hoor! (maar dat had ik al gezegd :wink: )

Veel plezier nog je laatste dagje op je werk.

Denise, ik zal even komen kijken vanavond :wink: Succes!

Ik heb vandaag een positieve ovulatietest. Morgen dus waarschijnlijk mijn eisprong. Als dat zo is, ben ik na mijn MK meteen weer regelmatig. De laatste twee cyclussen voor mijn zwangerschap liepen namelijk precies zo, ook op dag 19 mijn ei! Spannend!!!

:-* Nikki

OOOOOOh, ik duim me rot zeg :pray: :pray: :pray: :pray:

Wat is het spannend voor veel van jullie!!!

Succes met testen morgenavond Denise!!

En Inge…ik hoop het zo voor jullie…na zo´n tijd

Krystle en Martje…spanneeeend!

Ik ben benieuwd hoor!!

Fijn zeg Nikki, dat alles weer goed op gang is!!!

Enneh…morgen je ei… :inlove: :inlove: …succes

Ik had gistermiddag toch op eens buikpijn joh, alleen aan de linkerkant, onderin mn buik…zou dat dan mn iets verlaatte ei zijn?

(mn bestelde ovulatiestripjes zijn nog niet binnen)

Mn mannetje was thuis aan het werk…kwam dat effies mooi uit :inlove:

Nostradames klinkt wel erg lief! Mijn nijn heet Billy en is een soort medisch wondertje (volgens de dierenarts), hij kreeg vorig jaar na een inenting (tegen myxomatose), myxomatose.

Zielig joh, allemaal korsten en bulten, maar gelukkig heeft hij het overleefd (schijnt haast niet voor te komen). Er mogen alleen nooit meer andere konijnen bij hem in de buurt komen, hij is waarschijnlijk nog besmettelijk…

Morgen lekker vrij…

Grusjes

@ Pinot

Wat fijn dat je opzet is goedgekeurd, kan je tenminste echt aan de slag

@Mosje

Word je toch nog een maartstopper!! :dance: :dance:

Geen reden meer om weg te gaan hihi :mrgreen:

Doei doei

Hey Vanes, het is zeker spannend!

Enne Denise gaat waarschijnlijk vanavond al testen!!!

Liefs,

Inge

Oke!

Nou, dan kom ik vanavond ook zeker nog even op het forum!!

Ik heb nu al zin in vanavond:

Eerst desperate housewives en dan een desperate forum dat zo mogelijk nog zenuwachtiger is dan Denise zelf :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Heeeeerlijk!!!

Inge, ik hoop voor jou helemaal dat het raak is. Je wacht al zo lang.

Nikki: klus ze vanavonde :wink:

En de rest: positief blijven (en worden, de test dan :lol: :lol: :lol: )

Liefs Pinot

Vanessa, zeker fijn, direkt na de MK duurde het 6 weken voor ik ongesteld werd, ik was toen een beetje bang dat dat mijn nieuwe cyclus zou zijn, maar gelukkig lijkt het er nu op dat ik weer op 4,5 week uitkom!

En wat je buikpijn betreft, ik zou het zekere voor het onzekere nemen als ik jou was :wink:

Pinot, ik zat ook al te denken, vanavond desperate housewifes en ondertussen steeds hier kijken, wordt gezellig :lol:

:-* Nikki

Denise, wat spannend zeg. Zal vanavond ook zeker hier te vinden zijn. Kunnen we meteen chatten :smiley: met zijn allen. Ik duim voor je.

Volgende week wordt spannend. Als ik niet ongesteld wordt ga ik zaterdag testen. Dus duimen maar met zijn allen.

@Nikki :lol: :lol: dat komt wel goed met dat zekere voor het onzekere!!! :inlove:

@Karika, goed idee, chatten met zn allen!!

Ik ga effies de ‘Bold’ kijken…

Liefs Vanessa