@ Denise
Hoe is het nu met je darmen ???
Hoop dat je geen last meer hebt
:-*
@Martje wrote:
@ Denise
Het gaat een stuk beter met mijn darmen :thumbup: Waar ik wel erg bang voor ben is dat ik een dezer dagen weer ongi :evil: wordt. Ik heb ineens een aantal puistjes en met mijn haar kan ik niks beginnen. En dat gebeurt altijd als ik ongi wordt

kuzzz
@Pinot wrote:
Wij hebben gezinsuitbreiding: minimaal 7 babygupjes!!! :dance:
Laten we hopen dat het besmettelijk is :mrgreen: :mrgreen:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Liefs Pinot
Tis maar goed dat het bij de mens niet normaal is als je een 7-ling zou krijgen

Gefeliciteerd!
kuzzz
@Denise wrote:
@Martje wrote:@ Denise
:-
Het gaat een stuk beter met mijn darmen :thumbup: Waar ik wel erg bang voor ben is dat ik een dezer dagen weer ongi :evil: wordt. Ik heb ineens een aantal puistjes en met mijn haar kan ik niks beginnen. En dat gebeurt altijd als ik ongi wordtHeb ook totaal geen gevoel dat ik eventueel zwanger ben. En aangezien mijn cuclus dan weer 26 dagen en dan weer 35 dagen is, zou het goed kunnen. Ik had mijn banner nu maar op 31 dagen gezet, een beetje het gemiddelde van mijn cyclussen. Ook had ik na 3 dagen na het einde van mijn ongi het idee dat ik al een eisprong had gehad. Die 2 dagen ervoor niet geklust alleen daarna dus de kans is zeer klein dat ik zwanger zou zijn.
kuzzz
Fijn dat het weer beter gaat met je darmen maar wat balen dat je het gevoel hebt dat je binnen kort weer ongesteld moet worden zeg! Dat hoop ik toch niet voor je! Zolang die rode :twisted: :twisted: :twisted: er nog niet zijn gaan we er vanuit dat het nog alle kanten op kan meis…
Hou je goed
:-
Hallo iedereen.
Via Krystle ben ik op dit forum terecht gekomen! Zij vertelde me dat dit forum leuk is, om over je ervaringen te praten!
Ik ben 21 februari 2006 gestopt met de pil, dus ik zou me graag bij jullie aansluiten! :? Ik ben 24 jaar, en dit is dus mijn eerste cyclus. We gaan voor ons eerste kindje!! Een zeer spannende tijd dus!
Ik hoop dat ik hier mijn ervaringen met jullie kan delen!
Groetjes JADS
welkom JADS,
Veel plezier en succes met klussen
Liefs,
Kaat
Welkom JADS, hoop dat je het hier gezellig vindt. Het is wel erg verslavend
Liefs Pinot
:dance: MORGEN ONVERWACHTS LEKKER VRIJ :dance:
@JADS wrote:
Hallo iedereen.
Via Krystle ben ik op dit forum terecht gekomen! Zij vertelde me dat dit forum leuk is, om over je ervaringen te praten!
Ik ben 21 februari 2006 gestopt met de pil, dus ik zou me graag bij jullie aansluiten! :? Ik ben 24 jaar, en dit is dus mijn eerste cyclus. We gaan voor ons eerste kindje!! Een zeer spannende tijd dus!
Ik hoop dat ik hier mijn ervaringen met jullie kan delen!
Groetjes JADS
Welkom Jads!
Ik maak het lijstje dus ik zou graag weten wanneer je je Nod hebt.
kuzzz
Hallo allemaal,
@ Denise, fijn dat je darmen weer een beetje gewoon doen en hopelijk is je gevoel niet goed en blijven de :evil: :evil: :evil: lekker weg!
@ Pinot, gefeliciteerd met je guppies het mag zeker besmettelijk zijn maar voor mij liever 1 baby per keer
! Enne geniet ervan vanavond…zolang je niet zwanger bent kan een pilsje geen kwaad hoor!!!
@ Jads, Welkom hier en heel veel schrijf- en leesplezier en natuurlijk succes met het vervullen van de kinderwens. (ps fan van Giel Beelen???)
Liefs,
Inge :-*
Hoi Jads
Welkom bij de februari/maart 2006 stoppers!!! Hoop dat je hier met veel plezier zal komen, lezen en schrijven en dat je maar snel zwanger mag worden!
Groetjes
Hoi allemaal,
Ik ben weer terug van t skien, helemaal heel, niet ingesneeuwd, wel een gezond bruin kleurtje op de wangen
Moest zondag (niet) ongesteld worden, werd het ook niet, maar dinsdag helaas wel…
Sinds ik met de pil gestopt ben is mijn cyclus steeds 2 dagen langer (eerst 26, toen 28, nu al 30…). Ik ga nu toch maar weer uit van een 28-dagen cyclus, dus mijn NOD in de tweede ronde is 11 april (als ik het goed heb).
Ik heb nog niet tijd gehad alles te lezen, maar ik wil wel graag alle nieuwen op dit forum welkom heten
Hey Jads,
Leuk dat je hier ook komt kijken!!! Welkom…
Vanavond heerlijk uiteten geweest. Ik let nu al op wat ik eet, voor het geval er al een ukkie in mijn buik zit. Maakte de keuze wel iets lastiger, maar goed, kan ik er vast aan wennen!!
Pinot, lkkr dat je vrij bent morgen!! Enne gefeli met je guppies!!
Met mijn ventje gaat het gelukkig een stukje beter. De pijn is wat minder.
Sinds vandaag heb ik ineens veel meer afscheiding… Zal je altijd zien zien dat we de hele maand ons best doen met klussen en dat ik juist nu mijn ei heb (gehad) terwijl mannetje ziekjes was… Naja, dan moet het zo zijn… Vanaf vandaag dus maar weer flink aan de bak als mannetje t ziet zitten…Wie weet…Kan natuurlijk ook een enkele dag zijn (die afscheiding)… Gek lichaam ook, iig even in de gaten houden want dan is mijn cyclus een flink stukje langer dan 28 dagen!!
Alvast een fijne zondag allemaal!!
Krystle
Engeltje, balen dat je :evil: wel is gekomen deze ronde… Op naar de volgende dan maar…
Heb je een leuke vakantie gehad???
Welkom Jads! klets gezellig mee :mrgreen:
@Krystle, fijn dat het alweer wat beter gaat :mrgreen:
@INGE- ik duim ook voor je
@pinot, gefeliciteerd met je guppies
@Engeltje, jammer zeg op naar de volgende ronde
We zijn vandaag naar Zwolle gegaan.
Ik was even bang dat mijn ongie door zou zetten vanmorgen, want ik had een heel klein beetje lichtbruine afscheiding toen ik geplast had.
Maar weer niks hoor.
Morgenochtend maar even testen, maar ik denk dat het gewoon door de pil komt dat mijn ongie uitblijft.
Nou ja, dan klussen we gewoon lekker door, vind mijn mannetje helemaal niet erg ( en ik ook niet ).
Ik vind wel dat er aankomende periode iemand de kar moet gaan trekken hoor, dus dames zet hem op :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Dopey
@Engeltje wrote:
Hoi allemaal,
Ik ben weer terug van t skien, helemaal heel, niet ingesneeuwd, wel een gezond bruin kleurtje op de wangen
Moest zondag (niet) ongesteld worden, werd het ook niet, maar dinsdag helaas wel…
Sinds ik met de pil gestopt ben is mijn cyclus steeds 2 dagen langer (eerst 26, toen 28, nu al 30…). Ik ga nu toch maar weer uit van een 28-dagen cyclus, dus mijn NOD in de tweede ronde is 11 april (als ik het goed heb).
Ik heb nog niet tijd gehad alles te lezen, maar ik wil wel graag alle nieuwen op dit forum welkom heten![]()
Hoi Hoi
Oh wat ontzettend jammer dat je ongesteld geworden bent zeg. We zaten hier van de week ons al af te vragen hoe het met je zou zijn… Jammer echt, maar op naar de volgende ronde… Komt vast helemaal goed.
Wel een leuke vakantie gehad verder ?
euhm vriendlief vraagt of er nog geklust moet worden… hahaha, tot morgen!!! :mrgreen:
Goedemorgen allemaal,
Dopey: Ennnn??? Weet je al wat van die test.
# Jads: Welkom hier, het is hier echt reuze gezellig
# Engeltje: welkom terug van vakantie en op naar de volgende ronde
# Pinot: Gefeliciteerd met de guppies en was je biertje lekker? Je moet er nu nog even van genieten hoor. Straks mag het echt niet meer!
# Kristle: Fijn dat het beter gaat met je mannetje, dus druk aan de klus om de schade beperkt te houden?
# Denise: Fijn dat je weer een beetje de oude bent, altijd vervelend als je last van je darmen hebt.
# Martje: Als ze tevreden over je zijn op werk dan zullen ze je contract toch wel verlengen, zwanger of niet zwanger? En wat ik me ook nog had bedacht is het feit dat als je werkgever je contract niet verlengd omdat je zwanger bent (en hij dus wel tevreden is over je werk) dan moet je je afvragen of je daar wel wil blijven werken. Als je er al zo lang werkt vindt ik het wel erg bekrompen om je daarom te ontslaan.
Hier is alles rustig. Ik ben de dagen aan het aftellen voor donderdag, dan moet ik naar het ziekenhuis. Hoop echt dat mijn spiraal eruit mag, als dan gelijk mijn medicijnen worden afgebouwd dan kan ik gelijk beginnen met klussen. Alleen heb ik geen idee waar ik nu zit in mijn cyclus aangezien ik door het spiraaltje niet meer ongi wordt. Maar ja, eerst dat ding er maar eens uit.
Vandaag eigenlijke en rustig dagje. Lekker weinig doen (behalve de was want er ligt nog een berg strijkgoed).
Het werk inderdaad verslavend. Ik dacht vanochtend gelijk toen ik wakker werd, wat zou er op het forum staan. Het leuke is gewoon dat je met iedereen over je ervaringen kan praten, terwijl het toch een geheim blijft.
Denise: mijn NOD is 23-03, maar geen idee of dat klopt. Voor de pil was ik altijd onregelmatig ongesteld. Heb nu maar 28 dagen aangehouden, maar het kan goed zijn dat dat niet klopt!
Ben benieuwd of ik mijn lichaam beter ga leren kennen. Vorige week heb ik last van mijn buik gehad en daarbij was ik af en toe misselijk. Sinds deze week is dat gevoel weer helemaal weg. Geen idee waar ik last van had: ontpillen of eisprong???
Maar goed, moet zo gaan handballen, wedstrijd. Laten we hopen dat we gaan winnen! (doen we namelijk bijna nooit, als we maar lol hebben!!)
En dus Inge: geen fan van Giel beelen, maar mijn motto is: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. GENIET VAN ELKE DAG!Het leven is al zo kort.
Groetjes en nog een fijn weekend!
JADS
@Engeltje wrote:
Hoi allemaal,
Ik heb nog niet tijd gehad alles te lezen, maar ik wil wel graag alle nieuwen op dit forum welkom heten![]()
Hoi Engeltje!
Fijn dat je een leuke skivakantie hebt gehad.
Jammer dat je ongi bent geworden, op naar de volgende ronde :!:
Ik zal het lijstje straks even aanpassen.
kuzzz
@Dopey wrote:
Welkom Jads! klets gezellig mee :mrgreen:
@Krystle, fijn dat het alweer wat beter gaat :mrgreen:
@INGE- ik duim ook voor je
@pinot, gefeliciteerd met je guppies
@Engeltje, jammer zeg op naar de volgende ronde
We zijn vandaag naar Zwolle gegaan.
Ik was even bang dat mijn ongie door zou zetten vanmorgen, want ik had een heel klein beetje lichtbruine afscheiding toen ik geplast had.
Maar weer niks hoor.
Morgenochtend maar even testen, maar ik denk dat het gewoon door de pil komt dat mijn ongie uitblijft.
Nou ja, dan klussen we gewoon lekker door, vind mijn mannetje helemaal niet erg ( en ik ook niet ).
Ik vind wel dat er aankomende periode iemand de kar moet gaan trekken hoor, dus dames zet hem op :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Dopey
Hoi Dopey,
Ik vindt het zo spannend!!! Heb je nu al getest :?: :?: :?: Laat het ons zo snel mogelijk weten. Misschien ben jij het wel die als eerste de kar trekt. Ik

kuzzz