Februari/Maart stoppers 2006( deel 2)!!

Nod-lijstje

Hoi meiden,





Jajajaja, hier is die dan deel 2! Dat we nog lang mogen doorkletsen. Ik persoonlijk vind dit forum fijn omdat ik alles met jullie kan delen.







kuzzz

Hoezo een deel 2 eigenlijk?? Kan je maar max 30 pagina’s volpraten??



Jammer dat je party niet doorgaat Denise…Maar je hebt iig nog iets om naar uit te kijken!!



Krystle

volgens mij mag een topic niet veel meer pagina’s hebben dan 30 of 35. Anders wordt het zolang he!





kuzzz

Hallo, het gaat idd wel erg snel. De vorige 30 pagina’s waren echt zo vol. Ik vind het ook erg fijn om met jullie te kletsen. Zet mijn computer nog vaker aan dan voorheen. :stuck_out_tongue:



Dopey, jammer dat je konijntje dood is. Dat soort dingen gebeuren helaas. Ik heb zelf ook een aantal huisdieren en ik moet er niet aan denken dat ze dood gaan :cry: (Alleen met mijn guppen heb ik wat minder binding, alhoewel, zie dat een van mijn guppen bevallen is! Er zwemt een mini-gupje. Helaas eten guppen hun jongen vaak op als je ze niet op tijd apart zet…Heb nog een gup die op spingen staat, dus wie weet…)



Zie dat ik in de groene zone zit. Klussen we lekker nog even verder. :inlove: :inlove:



Liefs Pinot

Hoi meiden!!!



Ik vind het ook fijn om alles hier met jullie te delen, het is fijner dan wanneer je alles met z’n tweeen moet delen!!!



Meiden veel succes en plezier met klussen de komende tijd!!



Liefs,

Inge

Gezelli, alweer een nieuw deel! :dance:



En dopey, nog steeds geen duivels te zien?

Wat vervelend dat je konijn is overleden :cry:



Ik moet toch echt wat vaker achter de pc gaan zitten, ik kan het niet meer bijlezen als ik ff op KOK zit :shock:

Hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik er niet zo vaak ben…



Groetjes!

@Kippie wrote:

Gezelli, alweer een nieuw deel! :dance:



En dopey, nog steeds geen duivels te zien?

Wat vervelend dat je konijn is overleden :cry:



Ik moet toch echt wat vaker achter de pc gaan zitten, ik kan het niet meer bijlezen als ik ff op KOK zit :shock:

Hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik er niet zo vaak ben…



Groetjes!




Nee hoor, je komt maar langs als jij dat wilt :!:





kuzzz

Hey, een deel 2 wat leuk!



Jammer van je party Denise, maar je houd hem tegoed.



@kippie, nope geen rode :twisted: , alleen staan mijn tepels in brand, dus misschien komen ze toch nog.



@pinot, goed klussen he :mrgreen:



Ik vind kletsen op deze manier ook erg fijn, met mannen over bepaalde dingen praten is toch anders ( althans met mijn man dan :mrgreen: ).



Groetjes Dopey.



( het werkt trouwens wel verslavend vind ik ).

Hoi Meiden ,



Zo hey weer een nieuw deel, wat lullen wij een eind in de ruimte zeg, hahaha ! nee hoor ik vind het heel erg leuk en fijn om hier alles met jullie te delen. Zo kan je toch al je gevoelens, vragen en belevenissen kwijt.



Jammer dat party vrijdag niet door gaat Denise… Was er zo benieuwd naar, jij ws ook, haha!



Verder zitten we hier lekekr in de groene periode… gezellig hoor :wink:



Zal straks nog even bij lezen…



Liefs

Hallo,



Ik heb net flink geklust in de slaapkamer!!

Heb nl een kast geschuurd… :wink: .



Er moet hier in huis nog zo veel gebeuren. Ik heb alleen een vriend die niet zo van klussen in huis houdt… Hij probeert het in ieder geval altijd zo lang mogelijk uit te stellen. De laatste weken begint er gelukkig wat vaart in te komen (ik heb expres een aantal keren het woord baby laten vallen) Dit resulteerde in flink opruimen vorige week, een afspraak met de badkameradviseur en vandaag als hoogtepunt: een bezoekje naar de Praxis! We hebben besloten om met de slaapkamer te beginnen. (Nieuw verven en behangen en er zit een lange scheur in de muur waar ik me na al die jaren inmiddels wel erg aan begin te irriteren) Mijn wederhelft is vanavond sporten, dus ik heb maar vast het goede voorbeeld gegeven en ben begonnen met schuren. En een goed begin is het halve werk.



Vanavond klussen we wel verder :mrgreen:



Liefs Pinot

Hoi meiden,



Voelde me vandaag niet optimaal. Moest vanmiddag naar de huisarts. Ik wil een heftig therapie gaan volgen voor mijn hyperventilatie en angsten, zodat ik daar eindelijk eens vanaf ben en zonder Seroxat door het leven kan. Ben al begonnen met het afbouwen van de seroxat, van 30 mg naar 20 mg. Dat moet voor de therapie en natuurlijk ook voor de zwangerschap. :wink:



Morgenvroeg moet ik bellen voor een afspraak. Ik ben zo zenuwachtig. Ik hoop zo dat ik eens een normaal meiske word :pray: :oops:



Met de medicatie voor de reuma word het steeds minder. Dat moet natuurlijk ook voordat ik zwanger zal raken. Dat mag niet tijdens de zwangerschap gebruikt worden. Ik mag gelukkig wel spuitjes van prednison hebben anders zit ik binnen een no-time weer in de rolstoel en dat is natuurlijk niet de bedoeling :naughty: :wink:



Op het moment ben ik nog vrij bang dat ik nooit van mijn angsten af zal komen, maar dat is natuurlijk vast flauwekul want er zijn genoeg mensen van die angsten af gekomen :thumbup: Dus komt vast helemaal goed :dance:



Verder blijf ik duimen voor de meiden die nu in spanning zitten en hoop ik dat de andere dames de volgende ronde wel geluk hebben :**:



Liefs :-*

Trouwens Dopey, sneu dat je konijntje dood is :cry: Ik ken het verdriet helaas. Jaar a ander half jaar geleden liep ik met mijn konijn het hele huisje brullend door. Hij was ook overleden en ik zocht een heel mooi doosje waar ik 'm in kon leggen en begraven. Daarna volgde er nog 4 konijntjes die overleden, bleek dus virus bij ons rond te hangen voor de konijntjes, die arme scheten. :cry:



En ik heb ook al keer mijn hond weg moeten brengen na bijna 14 jaar…pfff dat was nog eens heftig. Het is nu alweer bijna 4 jaar geleden maar als ik aan hem denk dan kan ik er nog om huilen…hij was echt mijn maatje. Nu heb ik wel weer 2 hele lieve meiden hoor :inlove:

@Pinot wrote:

Hallo,



Ik heb net flink geklust in de slaapkamer!!

Heb nl een kast geschuurd… :wink: .



Er moet hier in huis nog zo veel gebeuren. Ik heb alleen een vriend die niet zo van klussen in huis houdt… Hij probeert het in ieder geval altijd zo lang mogelijk uit te stellen. De laatste weken begint er gelukkig wat vaart in te komen (ik heb expres een aantal keren het woord baby laten vallen) Dit resulteerde in flink opruimen vorige week, een afspraak met de badkameradviseur en vandaag als hoogtepunt: een bezoekje naar de Praxis! We hebben besloten om met de slaapkamer te beginnen. (Nieuw verven en behangen en er zit een lange scheur in de muur waar ik me na al die jaren inmiddels wel erg aan begin te irriteren) Mijn wederhelft is vanavond sporten, dus ik heb maar vast het goede voorbeeld gegeven en ben begonnen met schuren. En een goed begin is het halve werk.



Vanavond klussen we wel verder :mrgreen:



Liefs Pinot




HaHa Pinot wat heb je een lekkere humor, daar hou ik wel van!

Enne we hebben een overeenkomst,heb hier ook iemand lopen die alles zo lang mogelijk uitstelt als het om huishuidelijke klussen gaat… we moeten nog steeds de zolder,overloop en de hal opknappen… schiet niet echt op. helaas…



Enne groot gelijk adt je alvast begonnen bent, dat doe ik oko weleens… maar het helpt niet altijd, grrr :wink:

@AngèlenRob wrote:

Hoi meiden,



Voelde me vandaag niet optimaal. Moest vanmiddag naar de huisarts. Ik wil een heftig therapie gaan volgen voor mijn hyperventilatie en angsten, zodat ik daar eindelijk eens vanaf ben en zonder Seroxat door het leven kan. Ben al begonnen met het afbouwen van de seroxat, van 30 mg naar 20 mg. Dat moet voor de therapie en natuurlijk ook voor de zwangerschap. :wink:



Morgenvroeg moet ik bellen voor een afspraak. Ik ben zo zenuwachtig. Ik hoop zo dat ik eens een normaal meiske word :pray: :oops:



Op het moment ben ik nog vrij bang dat ik nooit van mijn angsten af zal komen, maar dat is natuurlijk vast flauwekul want er zijn genoeg mensen van die angsten af gekomen :thumbup: Dus komt vast helemaal goed :dance:





Liefs :-*




Hallo,



Succes met het maken van de afspraak. Das alvast een stap in de goede richting! Hebben die hyperventilatie en angsten te maken met je ziekte? Dat is toch nog eens een extra belasting. Wel grappig dat je schrijft dat je bang bent dat je nooit van je angsten afkomt. In feite is ben je dus bang of bang te zijn…

En normaal ben je vast wel!! Het moet er alleen nog even uitkomen.

Go for it!!!



Liefs Pinot

Dopey wat zielig dat je konijntje is overleden. en laat die mensen maar lullen die adt overdreven vinden. Je gaat je toch hechten aan zo’n beessie… Maakt niet uit uit wat voor beestje het is. Sterkte

@Martje wrote:

@Pinot wrote:
Hallo,



Ik heb net flink geklust in de slaapkamer!!

Heb nl een kast geschuurd… :wink: .



Er moet hier in huis nog zo veel gebeuren. Ik heb alleen een vriend die niet zo van klussen in huis houdt… Hij probeert het in ieder geval altijd zo lang mogelijk uit te stellen. De laatste weken begint er gelukkig wat vaart in te komen (ik heb expres een aantal keren het woord baby laten vallen) Dit resulteerde in flink opruimen vorige week, een afspraak met de badkameradviseur en vandaag als hoogtepunt: een bezoekje naar de Praxis! We hebben besloten om met de slaapkamer te beginnen. (Nieuw verven en behangen en er zit een lange scheur in de muur waar ik me na al die jaren inmiddels wel erg aan begin te irriteren) Mijn wederhelft is vanavond sporten, dus ik heb maar vast het goede voorbeeld gegeven en ben begonnen met schuren. En een goed begin is het halve werk.



Vanavond klussen we wel verder :mrgreen:



Liefs Pinot




HaHa Pinot wat heb je een lekkere humor, daar hou ik wel van!

Enne we hebben een overeenkomst,heb hier ook iemand lopen die alles zo lang mogelijk uitstelt als het om huishuidelijke klussen gaat… we moeten nog steeds de zolder,overloop en de hal opknappen… schiet niet echt op. helaas…



Enne groot gelijk adt je alvast begonnen bent, dat doe ik oko weleens… maar het helpt niet altijd, grrr :wink:




Ach, misschien mag jij binnenkort ook wel naar de Praxis :wink:

@AngèlenRob wrote:

Hoi meiden,



Voelde me vandaag niet optimaal. Moest vanmiddag naar de huisarts. Ik wil een heftig therapie gaan volgen voor mijn hyperventilatie en angsten, zodat ik daar eindelijk eens vanaf ben en zonder Seroxat door het leven kan. Ben al begonnen met het afbouwen van de seroxat, van 30 mg naar 20 mg. Dat moet voor de therapie en natuurlijk ook voor de zwangerschap. :wink:



Morgenvroeg moet ik bellen voor een afspraak. Ik ben zo zenuwachtig. Ik hoop zo dat ik eens een normaal meiske word :pray: :oops:



Met de medicatie voor de reuma word het steeds minder. Dat moet natuurlijk ook voordat ik zwanger zal raken. Dat mag niet tijdens de zwangerschap gebruikt worden. Ik mag gelukkig wel spuitjes van prednison hebben anders zit ik binnen een no-time weer in de rolstoel en dat is natuurlijk niet de bedoeling :naughty: :wink:



Op het moment ben ik nog vrij bang dat ik nooit van mijn angsten af zal komen, maar dat is natuurlijk vast flauwekul want er zijn genoeg mensen van die angsten af gekomen :thumbup: Dus komt vast helemaal goed :dance:



Verder blijf ik duimen voor de meiden die nu in spanning zitten en hoop ik dat de andere dames de volgende ronde wel geluk hebben :**:



Liefs :-*




Hoi Hoi



Hoop voor je dat je met behulp van anderen van je angsten af kan komen en het is inderdaad al een stap in de goede richting dat je een afspraak hebt gemaakt. Ga ervoor!



Enne dat afbouwen met je medicijnen komt ook wel goed, het is hierook gelukt, dus moet het bij jou ook gaan .luister goed naar je lichaam, maar dat hoef ik je ws niet te vertellen

@Pinot wrote:

@Martje wrote:
@Pinot wrote:
Hallo,



Ik heb net flink geklust in de slaapkamer!!

Heb nl een kast geschuurd… :wink: .



Er moet hier in huis nog zo veel gebeuren. Ik heb alleen een vriend die niet zo van klussen in huis houdt… Hij probeert het in ieder geval altijd zo lang mogelijk uit te stellen. De laatste weken begint er gelukkig wat vaart in te komen (ik heb expres een aantal keren het woord baby laten vallen) Dit resulteerde in flink opruimen vorige week, een afspraak met de badkameradviseur en vandaag als hoogtepunt: een bezoekje naar de Praxis! We hebben besloten om met de slaapkamer te beginnen. (Nieuw verven en behangen en er zit een lange scheur in de muur waar ik me na al die jaren inmiddels wel erg aan begin te irriteren) Mijn wederhelft is vanavond sporten, dus ik heb maar vast het goede voorbeeld gegeven en ben begonnen met schuren. En een goed begin is het halve werk.



Vanavond klussen we wel verder :mrgreen:



Liefs Pinot




HaHa Pinot wat heb je een lekkere humor, daar hou ik wel van!

Enne we hebben een overeenkomst,heb hier ook iemand lopen die alles zo lang mogelijk uitstelt als het om huishuidelijke klussen gaat… we moeten nog steeds de zolder,overloop en de hal opknappen… schiet niet echt op. helaas…



Enne groot gelijk adt je alvast begonnen bent, dat doe ik oko weleens… maar het helpt niet altijd, grrr :wink:




Ach, misschien mag jij binnenkort ook wel naar de Praxis :wink:




Laten we het hopen… en dan gaan we geljk alles aan pakken, als het niet teveel kost,hihi!

@Martje wrote:

@Pinot wrote:
Hallo,



Ik heb net flink geklust in de slaapkamer!!

Heb nl een kast geschuurd… :wink: .

Vanavond klussen we wel verder :mrgreen:



Liefs Pinot




HaHa Pinot wat heb je een lekkere humor, daar hou ik wel van!


Hihi :mrgreen: ben het met Pinot eens

@Pinot wrote:

Hallo,
Succes met het maken van de afspraak. Das alvast een stap in de goede richting!

Dank je wel :thumbup:

@Pinot wrote:
Hebben die hyperventilatie en angsten te maken met je ziekte? Dat is toch nog eens een extra belasting.

Het schijnt dat ik dat heb gekregen na alles wat er in de afgelopen jaren op mijn boterham is gesmeerd, zeg maar. Eerst schildklier,reuma, vader met kanker,vriendin die overleed. Ik ben toen daarna heel slecht geweest. Kwam niet meer buiten (straatvrees) en ik at niet meer (slikfobie) Ik heb in dagbehandeling gezeten in het GGZ. Maar ben nog niet echt van die angsten af gekomen eigenlijk. Het ergste is wel voorbij hoor. Ik eet wel weer en ik kom ook buiten. Maar kan niet uit eten ofzow. En durf niet alleen de straat op, in ieder geval niet ver weg. Ik heb paar maandjes geleden weer een flinke paniek aanval gehad terwijl ik op de snelweg reed en dat was niet zo prettig :silenced: Vandaar dat ik er maar weer eens flink werk van maak. En die therapie wat ik nu wil ga doen, EMDR, is iets nieuws en schijnt erg goed te zijn....dus we gaan ervoor :D :dance:

@Pinot wrote:
Wel grappig dat je schrijft dat je bang bent dat je nooit van je angsten afkomt. In feite is ben je dus bang of bang te zijn.....
En normaal ben je vast wel!! Het moet er alleen nog even uitkomen.
Go for it!!!
Liefs Pinot


Gaat helemaal goed komen met me ( denk ik :shifty: ) :wink:

Liefs