Hallo,
Het biertje gisteren was heerlijk. We hebben weer effe lekker bijgekletst. Het viel me wel op dat mijn vriendin veel over babies praat. Zelf is ze vrijgezel. Dus of ze heeft zelf een flinke kinderwens of ze vermoed dat wij wij het aan het proberen zijn (Ze weet immers dat ik bijna afstudeer en ik ben natuurlijk al 31…) Ik heb er deze keer maar een beetje omheen gepraat.
Nog bedankt voor jullie lieve reacties over mijn bier-probleem. Ik zat er vooral mee dat ik net de dag ervoor mijn eisprong had gehad…
Engeltje, fijn dat je zo’n leuke vakantie heb gehad. Ik zelf al een paar jaar niet meer wezen skien. Het begint toch wel weer te kriebelen. Zeker als het lekker weer is. Heerlijk stukje skien, kopje koffie in de zon, weer een eind skien…HEERLIJK! Mijn moeder is nu voor de 2e keer in twee weken op ski-vakantie. (Ja, je moet wat, als je de 60 nadert :lol: )
Jammer dat je ongi geworden bent. Volgende ronde beter.
En over mijn guppen: het zou toch niet slecht zijn als hier 7 babies te verdelen waren, toch (maar dan wel met 7 verschillende moeders :mrgreen: )
Moet vandaag aan de studie. Ben alleen zo ontzettend duf. Eerst maar wat koffie denk ik.
Liefs Pinot
En Dopey, schiet eens op met die test :mrgreen: :mrgreen:
Liefs Pinot
Jaja, ik heb getest en hij is negatief.
Volgend weekend ga ik weer testen als ik niet ongie ben, omdat ik het met 1 van jullie erover had dat ik vorige week mijn eisprong gehad kan hebben en er weer 12 dagen bij moesten :mrgreen:
Ik ga even zoeken wie dat nu was.
Verder zijn de volgende nu aan de beurt die de meeste kans hebben
Groetjes Dopey.
Het was met nikki’78
Groetjes Dopey.
@Dopey wrote:
Jaja, ik heb getest en hij is negatief.
Volgend weekend ga ik weer testen als ik niet ongie ben, omdat ik het met 1 van jullie erover had dat ik vorige week mijn eisprong gehad kan hebben en er weer 12 dagen bij moesten :mrgreen:
Ik ga even zoeken wie dat nu was.
Verder zijn de volgende nu aan de beurt die de meeste kans hebben
Groetjes Dopey.
He ,wat jammer Dopey! Weet je nog niet waar je aan toe bent. Volgens mij heb je nu een cyclus van 35 dagen, toch? Hopelijk ben je misschien toch zwanger en anders maar hopen dat je snel ongi wordt zodat je een beetje weet hoe je cyclus verloopt.
Fijne zondag nog!
kuzzz
Dopey, balen dat je test negatief is!! Maar t zou idd kunnen dat je een langere cyclus hebt… Jij bent ook net gestopt met de pil toch??
Die onzekerheid is alleen zo vervelend!!
Fijne zondag allemaal!!
Hoi, ja ik zat op 35 dagen nu :x , mijn lijf zal eens doen wat ik wil :mrgreen:
Groetjes Dopey.
@ Dopey
oh wat ontzettend jammer dat de test negatief was. Van die onzekerheid word je ook niet vrolijk. Maar wie weet is de test over een paar dagen wel postief, want je hebt nog geen bezoek van de rode :twisted: :twisted: :twisted: en je hebt ook niet het gevoel dat ze komen… Je houdt het wel erg spannend zo hoor… maar blijf voor je duimen en ondertussen komen er alweer andere NOD data in de buurt voor oa Denise als ik me niet vergis.
Liefs :-*
Hoi, ja ik houd het spannend alleen hou ik niet van dit soort spanning :mrgreen:
Ik ga alvast hopen voor Denise :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Groetjes Dopey.
@Dopey wrote:
Hoi, ja ik houd het spannend alleen hou ik niet van dit soort spanning :mrgreen:
Ik ga alvast hopen voor Denise :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Groetjes Dopey.
nee dat kan ik me voorstellen dat je niet van dit soort spanning houdt… hoop echt voor je dat je snel meer duidelijkheid zult hebben en natuurlijk dat dat een positieve test inhoudt
En hoe reageerde je hubbie erop trouwens ?
Na gister een heerlijk dagje in de sauna en beautycentrum vandaag weer even tijd om op het forum te kijken.
Dopey, balen dat de test negatief was. Misschien was inderdaad vorige week je eisprong. Nu maar hopen dat je gauw ongesteld wordt. Dan weet je in ieder geval iets.
Jads, welkom hier. En veel succes met handballen.
Engeltje, erg jammer dat je ongesteld bent geworden. Nu maar op naar de volgende ronde. We duimen met je mee.
Mosje ik hoop voor je mee dat het spiraaltje eruit mag. Hopenlijk kun je dan meteen de medicijnen afbouwen en zwanger worden! Zal aan je denken donderdag.
Ik heb gisteren erg genoten. Was erg lekker om eens te ontspannen. Ik had maar bedacht dat ik het toch vaker moet gaan doen. Maar dat komt er zo weinig van, wat ik wel eens jammer vind.
Oh, Dopey, wat vervelend…
En nu weet je nog niets en zit je nóg in de onzekerheid… Laat dan die duivels maar komen, weet je tenminste Ãets he (liever niet natuurlijk, maar ja, we hebben 't niet voor 't zeggen).
Ik had dat ook hoor, toen ik van de pil overging naar 'n spiraaltje kwam er elke cyclus 'n week bij. Tot ik nu op 42 dagen zat, en dat is de laatste twee keer gebleven. Of dit straks verandert als het spiraaltje eruit is, weet ik niet.
Sterkte, met je gevoelens…, Dopey.
Overigens nog even 'n “wijvenpraatje”… Misschien herkennen jullie dit wel: sinds een paar weken heb ik na het eten zo’n opgeblazen gevoel, elke keer na het avondeten loop ik te zuchten en te steunen om 't te laten zakken. Ik heb dat nog nooit gehad…
Ik ben in januari gestopt met roken en nu al 2 kg bijgekomen. M’n buik is echt 'n buik nu, ik ben altijd “zo mager als een lat” geweest (1.8m en 57kg). Nu stond ik gisteren in de douche te kijken wat voor 'n steekbuik ik gecreerd heb; Als ik rechtop sta, zie ik nog maar net 't puntje van m’n tenen… En 's ochtends is dit weer 'n stuk minder.
Hopelijk schieten die kilo’s omlaag en omhoog (en blijven ze daar), zodat 't wat verdeeld. :?
Maar, we waren eergisteren aan het “oefenen” en toen leek het net of ik van binnen elke keer ‘vol’ zat. Telkens kwam er druk op van de binnenkant, in mijn baarmoeder (denk ik). Het voelde althans niet echt prettig. Maar wat kan 't zijn?!
Sjah, goh, hoe omschrijf je nu zoiets :think:
Hopelijk snappen jullie me 'n beetje, en is dit gevoel voor jullie ook wat herkenbaar.
Liefs,
Kaatje
Kaatjes, misschien toch wat last van je darmen. Dat je daardoor een vol gevoel krijgt. Ook omdat je wat aangekomen bent voelt het natuurlijk wat anders denk ik.
@tantekaatje wrote:
Kaatjes, misschien toch wat last van je darmen. Dat je daardoor een vol gevoel krijgt. Ook omdat je wat aangekomen bent voelt het natuurlijk wat anders denk ik.
't Zou kunnen, maar volgens mij heeft dat gevoel niets met m’n darmen te maken. Ik heb wel vaker (vooral bij stress, maar ook dat heb ik nu niet) last van spastische darmen.
Het zal wel weer over gaan als ik ongesteld ben. Hopelijk deze week, kan ik meteen bij de huisarts langs :dance:
Trouwens, weet iemand van jullie hoe je 'n droge huid op billen, knieen, buik etc weg kunt krijgen? Ik smeer me eigenlijk nooit in met bodylotion, doe 't wel eens, maar dat mocht tot nu toe niet baten. Heb ook al 'n hele tijd last van superdroge handen (komt door t weer, denk ik). Heeft iemand hier tips voor??
Liefs,
Kaat
hoi meiden,
Tante Kaatje: heerlijk he zo’n beautydagje, deed ik in het verleden ook wel regelmatig maar dat is de laatste tijd er nogal ingeschoten.
Kaatjes: stoppen met roken daar kom je inderdaad van aan. Ik ben nu 1,5 jaar geleden gestopt met roken en maar liefst 7 kilo aangekomen terwijl ik echt niet meer at. Ik was ook altijd aan de magere kant en dat werd later wel anders :? Wat dat volle gevoel van jou nou is, dat weet ik echt niet.
Martje en Dopey: ik heb samen met Krystle de Nod op 25 maart. Aangezien ik een gemiddelde cyclus van 31 dagen heb aangehouden kan het ook zijn dat ik mijn Nod pas 29 maart heb op basis van een cyclus van 35 dagen( tot nu toe nog de langste die ik heb gehad) Maar zoals ik al zei, ik ga echt dezer dagen de rode :twisted: :twisted: zien. Puistjes, haren slap, rugpijn enz. Dus onze hoop maar vestigen op Krystle 
kuzzz
Hoi Kaatjes,
Ik heb ook een vrij droge huid en het is dus belangrijk dat je je iedere dag insmeerd anders blijft ie droog. Wat bij mij goed helpt is de Bodybutter van de Bodyshop. De naam zegt het al en het zit een een pot. Ruikt heerlijk en mijn huid is weer toppie!
kuzzz
verveel me een beetje Hubbie is boven in onze slaapkamer het behang aan het afsteken. Milou is niet lekker en ligt op de bank tv te kijken. Huishouden is gedaan en nu maar een beetje aan het surfen op internet. Beetje aan het kijken wat we met onze slaapkamer willen. We gaan samen glasvezelbehang op de muren aanbrengen( voor ons de eerste keer, dus hopelijk gaat het goed). Ook een nieuw bed, nachtkastjes en kledingkast moeten we nog kopen. ik denk zelf een beetje aan een Franse slaapkamer met van die lelies en een gietijzeren bed en nachtkastjes.
kuzzz
Hoi Hoi
Kan het zo zijn dat je de ene keer wel en de andere keer niet je ei sprong voeld??? Heb nog niet gevoeld, maar had van de week wel meer afscheiding en die lekkere gore “prop” van afscheiding. We hebben netjes om de dag geklust… hopelijk precies op de juiste dagen…dat is maar weer ff afwachten.
Als ik mn NOD heb zijn we precies een weekendje weg met mn schoonouders, zwager en schoonzus.Dus stel dat ik dan over tijd ben kan ik pas 2 dagen later testen :wall: Maar goed, wie weet komen die vervelende :twisted: :twisted: :twisted: gewoon om de hoek kijken…
Liefs :-*
@Denise wrote:
verveel me een beetjeHubbie is boven in onze slaapkamer het behang aan het afsteken. Milou is niet lekker en ligt op de bank tv te kijken. Huishouden is gedaan en nu maar een beetje aan het surfen op internet. Beetje aan het kijken wat we met onze slaapkamer willen. We gaan samen glasvezelbehang op de muren aanbrengen( voor ons de eerste keer, dus hopelijk gaat het goed). Ook een nieuw bed, nachtkastjes en kledingkast moeten we nog kopen. ik denk zelf een beetje aan een Franse slaapkamer met van die lelies en een gietijzeren bed en nachtkastjes.
kuzzz
Glasvezelbehang, dat is toch van dat spul wat je dan zelf in allerlei kleurtjes kan verven ?? COOL! Enne een franse slaapkamer klinkt niet slecht! Wij moeten de slaapkamer ook nog steeds eens goed aanpakken, zoals nog een paar dingen, maar alles op zijn tijd. Komt vast wel goed , hoop ik, hihi
@Denise wrote:
Hoi Kaatjes,
Ik heb ook een vrij droge huid en het is dus belangrijk dat je je iedere dag insmeerd anders blijft ie droog. Wat bij mij goed helpt is de Bodybutter van de Bodyshop. De naam zegt het al en het zit een een pot. Ruikt heerlijk en mijn huid is weer toppie!
kuzzz
Oh ik ben verslaafd geweest aan de bodyshop. hihi
Helaas kom ik er niet zoveel meer, maar zodra ik de kans krijg…
:mrgreen: