Februari/Maart stoppers 2006( deel 2)!!

Hallo :?: :?: :?:

is daar iemand :?: :?: :mrgreen: :mrgreen:

Iedereen aan de klus :wink:

Zou morgen een verjaardag hebben, gaat niet door. Die vriendin is net ziek geworden, de griep.

Hier is nog niemand ziek geweest maar heb sinds vanmiddag wel onzettend last van mijn darmen. Ik hoor ze rommelen en er komt me toch een lucht uit( sorry voor het taalgebruik :sick: ) Hopelijk zet het niet door.

kuzzz

@Denise wrote:

Zou morgen een verjaardag hebben, gaat niet door. Die vriendin is net ziek geworden, de griep.

Hier is nog niemand ziek geweest maar heb sinds vanmiddag wel onzettend last van mijn darmen. Ik hoor ze rommelen en er komt me toch een lucht uit( sorry voor het taalgebruik :sick: ) Hopelijk zet het niet door.

kuzzz

Jij treft het ook niet met je weekend-bezoekjes. Twee weken geleden ging het ook al niet door.

Ben net klaar met eten. Heb vandaag de hele dag gewerkt. Beetje bizarre dag gehad, maar ja, dat houdt het spannend. Ga zo lekker douchen. Moet ook nog tanken en naar de Praxix (Jawel, twee keer in één week!! Het komt goed)

Ga daarna lekker op de bank hangen en naar vermist kijken. Moet morgen weer werken: 6.50 opstaan :cry: :cry: )

Succes met je darmpjes

Liefs Pinot

@Pinot wrote:

@Denise wrote:

kuzzz

Jij treft het ook niet met je weekend-bezoekjes. Twee weken geleden ging het ook al niet door.

Ben net klaar met eten. Heb vandaag de hele dag gewerkt. Beetje bizarre dag gehad, maar ja, dat houdt het spannend. Ga zo lekker douchen. Moet ook nog tanken en naar de Praxix (Jawel, twee keer in één week!! Het komt goed)

Ga daarna lekker op de bank hangen en naar vermist kijken. Moet morgen weer werken: 6.50 opstaan :cry: :cry: )

Succes met je darmpjes

Liefs Pinot

ja, het is wel heel toevallig dat het weer niet doorgaat, misschien willen ze ons wel gewoon niet op bezoek hebben dat kan natuurlijk ook :eh:

Veel succes bij de Praxis! Balen dat je morgen moet werken maar ja dat moet ook gebeuren he!

doei!

kuzzz

He Mosje, ben blij dat je het wat meer positief bekijkt :thumbup:

Het is ook behoorlijk lastig om er wat meer vertrouwen in te krijgen…

Zo zei mijn manager van de week ineens in een gesprek over een zwangere collega van me: ā€œjij hebt het zo druk, je kan niet zwanger raken hoorā€ :shock: Ik had niet eens verteld dat ik zwanger probeer te raken… maar ik was er toch wel boos om, want hij maakte geen geintje.

Kristle, volgens mij kan dat alleen kwaad als je zelf antibiotica slikt als je zwanger bent…

Denise, straks gaan we aan de klus, eerst Lost kijken :smiley:

Hoop dat het niet doorzet…en je taalgebruik is zeer netjes :lol:

Groetjes!

Nou klussen zit er even niet in bij ons…

Mannetje lief had erg last van zijn kies, is naar de tandarts geweest, antibiotica meegekregen (hij heeft het bij de apotheek gevraagd de schat en het heeft geen invloed op zijn zaadjes…) en ligt nu doodziek op bed…

Ik wist dat je wel uit moet kijken als je zelf antibiotica moet slikken en je bent zwanger/ wilt zwanger worden… Maar bedacht me opeens dat t misschien ook wel zaaddodend kon zijn…Bedankt voor jullie antwoorden!

Hoop maar voor hem dat de pijn snel minder wordt!! En ook voor de klus natuurlijk!! Als ik een langere cyclus dan 28 heb (en die kans is errug groot) moeten we nog wel even…Maar gezondheid gaat voor…

Zou toch wat zijn dak hem nu verplicht…lol…Sorry binnenpretje…

Je hebt idd geen succes met je weekendbezoekjes Denise…

Dames, alvast een goed weekend!!

Krystle

Krystle da’s niet leuk voor je hubbie :cry:

Zal voor hem duimen dat de pijn snel over gaat…

Groetjes!

Beterschap voor jouw hubbie :!: Ik zal hem wat gezondheid toesturen :: :: :**:

kuzzz

Goeiemorgen allemaal!

Ik zat eens te denken…wat is nou beter tijdens je vruchtbare dagen, elke dag of om de dag klussen?

Hubbie ziet liever elke dag :lol:

Sinds ik gestopt ben met de pil zijn m’n hubbie en ik eigenlijk weer een beetje puberig verliefd :mrgreen:

En gisteravond zei hij vlak voor we gingen slapen ā€œik wil zo graag een kindje met jouā€ :inlove:

(heb even flink liggen janken…)

Zucht, dan voel je je echt goed!

Dat wou ik even kwijt!

Groetjes!

@Kippie wrote:

Goeiemorgen allemaal!

Ik zat eens te denken…wat is nou beter tijdens je vruchtbare dagen, elke dag of om de dag klussen?

Hubbie ziet liever elke dag :lol:

Sinds ik gestopt ben met de pil zijn m’n hubbie en ik eigenlijk weer een beetje puberig verliefd :mrgreen:

En gisteravond zei hij vlak voor we gingen slapen ā€œik wil zo graag een kindje met jouā€ :inlove:

(heb even flink liggen janken…)

Zucht, dan voel je je echt goed!

Dat wou ik even kwijt!

Groetjes!

Wat is liefde toch mooi he, zucht :inlove:

Heerlijk dat jullie weer puberig verliefd zijn en een kindje van jullie samen is toch een fantastische bekroning op jullie relatie. Klinkt misschiene geijkt maar tis wel waar!

Ze zeggen dat om de dag klussen beter is voor de kwaliteit van het zaad. Als je het iedere dag zou doen dan zou de kwaliteit achteruit gaan,zegt men. En een zaadcel kan 48 uur leven dus reken maar uit…

kuzzz

Bedankt Denise, hubbie vind het wel jammer om de dag :mrgreen:

Inderdaad, een kindje is een mooie bekroning!

We wilden het al heel lang, maar financieel kon het gewoon ff niet…nu wel :thumbup:

Ik ga zo naar een de verjaardag van mijn zus (zwanger), heb haar 1,5 week niet gezien, dus ben ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is!

Groetjes!

Goedemorgen dames,

Hoe gaat het hier!!!

Hier zitten we in de klusperiode…dus we doen maar weer ons best en hopelijk helpt het ons nu wel een keertje…ik wordt er zo ververlend van om telkens weer ongesteld te worden. Volgende week maandag is het een jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil, hopelijk heb ik tegen die tijd (nou ja rond 6 april dan) eindelijk een positieve test in handen.

Meiden, klus-ze en wacht-ze ik :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: voor jullie!

Fijn weekend!

Liefs,

Inge

@-INGE- wrote:

Goedemorgen dames,

Hoe gaat het hier!!!

Hier zitten we in de klusperiode…dus we doen maar weer ons best en hopelijk helpt het ons nu wel een keertje…ik wordt er zo ververlend van om telkens weer ongesteld te worden. Volgende week maandag is het een jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil, hopelijk heb ik tegen die tijd (nou ja rond 6 april dan) eindelijk een positieve test in handen.

Fijn weekend!

Liefs,

Inge

Klus ze! Hoop voor je dat het deze keer raak is. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Liefs Pinot

Wij hebben gezinsuitbreiding: minimaal 7 babygupjes!!! :dance:

Laten we hopen dat het besmettelijk is :mrgreen: :mrgreen:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Liefs Pinot

Hallo meiden, heb effe jullie advies nodig.

Hoe slecht is alcohol als je zwanger wilt worden. Zit zoals jullie zien in de groene zone. Gisterenavond volgens mij mijn eisprong gehad aan de buikpijn te voelen. (Voor de zekerheid net nog maar even geklust :inlove: )

Nou belde net mijn beste vriendin. We hebben elkaar al een paar weken niet meer gesproken :oops: Werd dus tijd op weer eens bij te kletsen. Nou doen wij dat normaal gesproken onder het genot van een speciaal biertje. In het cafe waar we komen hebben ze wisselend een paar speciale biertjes op de tap en wij vinden het leuk om die dan uit te proberen. Ze stelde dus voor om dat vanavond ook maar weer eens te gaan doen. Ik zei enthousiast ja… :dance: …maar zat me net te bedenken hoeveel ā€˜schade’ dat aan kan richten.

Als ik vanavond geen biertje probeer dan weet ze gelijk dat er wat aan de hand is. (heb het haar niet verteld, omdat ik weet dat ze het toch niet voor zich kan houden. En behalve jullie weet niemand het, ook mijn moeder niet, en dan vind ik het niet leuk dat zij het evt aan iemand anders verteld…) Meestal blijft het ook echt bij één glas…

Het is een heel verhaal geworden zie ik.

Wat moet ik doen???

Liefs Pinot

Hoi Meiden

Zo ben ff twee dagen niet actief geweest en moet gelijk veel bijlezen, leuk!! haha! We hebben de deze week erg goed geklust, en zetten die lijn nog even lekker door :wink:

Ik ben zo benieuwd naar de test zondag dopey!!! Ik :thumbup: voor jullie! SPANNEND!

Wat betreft het onderwerp werk zitten wij hier ook nog wel een beetje met een vraagteken. Ik ben vorig jaar van baan verandert en mn contract loopt deze zomer af .Wat nu al ik zwanger blijk te zijn, zal ie dan wel verlengd worden… eerst wilde we daarom wachten met klussen, maar uiteindelijk toch maar besloten om er voor te gaan.Dat vinden we toch iets belangrijker… en voor hetzelfde geldt duurd het nog een tijd voor dat het raak is…we zien het wel

@-INGE- wrote:

Goedemorgen dames,

Hoe gaat het hier!!!

Fijn weekend!

Liefs,

Inge

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: voor jullie dat het eindelijk eens raak is!

kuzzz

@-INGE- wrote:

Goedemorgen dames,

Hoe gaat het hier!!!

Fijn weekend!

Liefs,

Inge

Ik hoop dat het dit keer echt raak zal zijn Inge!!!

:-*

@Pinot wrote:

Hallo meiden, heb effe jullie advies nodig.

Hoe slecht is alcohol als je zwanger wilt worden. Zit zoals jullie zien in de groene zone. Gisterenavond volgens mij mijn eisprong gehad aan de buikpijn te voelen. (Voor de zekerheid net nog maar even geklust :inlove: )

Nou belde net mijn beste vriendin. We hebben elkaar al een paar weken niet meer gesproken :oops: Werd dus tijd op weer eens bij te kletsen. Nou doen wij dat normaal gesproken onder het genot van een speciaal biertje. In het cafe waar we komen hebben ze wisselend een paar speciale biertjes op de tap en wij vinden het leuk om die dan uit te proberen. Ze stelde dus voor om dat vanavond ook maar weer eens te gaan doen. Ik zei enthousiast ja… :dance: …maar zat me net te bedenken hoeveel ā€˜schade’ dat aan kan richten.

Als ik vanavond geen biertje probeer dan weet ze gelijk dat er wat aan de hand is. (heb het haar niet verteld, omdat ik weet dat ze het toch niet voor zich kan houden. En behalve jullie weet niemand het, ook mijn moeder niet, en dan vind ik het niet leuk dat zij het evt aan iemand anders verteld…) Meestal blijft het ook echt bij één glas…

Het is een heel verhaal geworden zie ik.

Wat moet ik doen???

Liefs Pinot

je mag gerust een biertje drinken hoor! Je bent nog niet zwanger( aanleg van embryo is er nog niet eens) dus het kan echt geen kwaad.

kuzzz

@ Pinot

Ik snap je probleem maar volgens mij mag je best nog een biertje drinken vanavond. Staat hier nergens iets over op de site van kindje op komst eigenlijk? Zal zo eens voor je kijken.

Ga er vanavond gewoon heen en heel veel plezier!!

@Pinot wrote:

Wij hebben gezinsuitbreiding: minimaal 7 babygupjes!!! :dance:

Laten we hopen dat het besmettelijk is :mrgreen: :mrgreen:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Liefs Pinot

Jaaa laten we het hopen dat het besmettelijk is!!!

Enne gefeliciteerd he!

:mrgreen: