Februari/Maart stoppers 2006( deel 2)!!

@Dopey wrote:

Hoi Pinot, wat leuk dat jullie aan salsa dansen doen, jullie zijn zeker erg lenig?



Groetjes Dopey.




Haha, valt reuze mee. Mijn vriend is een lange slungel van bijna twee meter en helemaal niet lenig. Mijn schoonmoeder en schoonzus kunnen zich nog steeds niet voorstellen dat hij al met de derde cursus bezig is. Waarschijnlijk komen ze binnenkort een keer kijken.

Ikzelf ben een klein onderdeurtje van 1.60 en de minst lenige uit de familie.



Salsa draait ook niet zo om lenigheid. Het gaat vooral snel en je moet veel draaien. Wordt je in het begin erg duizelig van :shock: :shock:

Maar oefening baart kunst!! (Hoop dat er binnenkort nog meer kunst te baren is!!)

Ik vind salsales vooral erg leuk. En het is goed voor je conditie. Het scheelt ook dat we een hele leuke leraar hebben. Een sexy neger met veel gevoel voor humor!! Op zich al een reden om op dansles te gaan :wink:



Liefs Pinot

Applausje voor mezelf!! :clap:



De kast in de slaapkamer heeft zijn eerste laagje verf gekregen. Het ziet er nog niet uit, want hij was eerst donker en ik wil hem nu weer licht hebben :? . Maar toch, het begin is er. Nu nog de rest van het huis :frowning:



Liefs Pinot

@Pinot wrote:

Applausje voor mezelf!! :clap:



De kast in de slaapkamer heeft zijn eerste laagje verf gekregen. Het ziet er nog niet uit, want hij was eerst donker en ik wil hem nu weer licht hebben :? . Maar toch, het begin is er. Nu nog de rest van het huis :frowning:



Liefs Pinot




nou het begin is er en dat is best een applausje waard :clap: :clap: :clap: :clap:

@Vlinder wrote:

@Pinot wrote:
Applausje voor mezelf!! :clap:



De kast in de slaapkamer heeft zijn eerste laagje verf gekregen. Het ziet er nog niet uit, want hij was eerst donker en ik wil hem nu weer licht hebben :? . Maar toch, het begin is er. Nu nog de rest van het huis :frowning:



Liefs Pinot




nou het begin is er en dat is best een applausje waard :clap: :clap: :clap: :clap:




Dank je, dank je :dance:

Zooow ik moest even veel bij lezen…Goedenmorgen meiden

Heb net even de hondjes uitgelaten en de afwas gedaan. Nu ga ik even het huis onder handen nemen en dan duik ik weer even achter de pc :wink:

@Kaatjes wrote:





Als ik zo alle kwaaltjes hier lees, daar zijn mijn voetjes niets bij… Jeetje, wat moeten jullie veel doorstaan en slikken.


Ik vind ieder ander kwaaltje net zo vervelend als wat ik heb hoor :wink:



@Kaatjes wrote:
Ik heb er wel respect voor dat jullie dit ook zo bespreken, het is ook niet niks he. En er is veel moed en wilskracht voor nodig om 't voor het moederschap “zomaar even af te bouwen”, want ook dat is 't niet he!

:thumbup: TOPPIE, meiden!! :thumbup:




Wat lief, dank je wel…met zoveel lieve woorden van iedereen is dat een hele steun en moet het helemaal goed komen toch. :-



@Kaatjes wrote:
Ik ben de dagen ook aan het aftellen: Nog twee weekjes, zegt m’n banner (ik denk eerder, maar ach…) en dan stoppen we met oefenen hoor!

Spannend weer!!

Liefs, Kaat


We gaan flink :thumbup: :thumbup:



@Dopey wrote:


Hoi, ten eerste ben je heus wel een normaal meisje, je bent alleen en normaal meisje waar het even bij tegen zit.

Ik vind je trouwens een harstikke stoere meid dat je voor jezelf en voor je toekomstige kindje ineens gaat afbouwen met zoveel medicijnen :clap:


Ook jij bent een schat! :-




@Dopey wrote:
Verder ben ik even niet blij want ik heb met vlagen hele erge buikpijn, maar nog steeds niet ongesteld, alhoewel ik denk dat het wel komt.


Spannend hoor…zou wel super zijn in de 1e ronde zeg!! Ook bij jou gaan we flink duimen :thumbup: :thumbup:



@tantekaatje wrote:


Angel, ik hoop voor je dat het goed gaat met medicatie afbouwen. Blijft toch elke keer weer spannend of het goed gaat of niet. Ook je angsten en paniek aanvallen zijn heel begrijpelijk als je zoveel meemaakt in zo’n korte tijd. Je kunt niet alles tegelijk aan ook al wil je het wel. Maar zeker een afspraak maken voor therapie is al een stap in de goede richting.

@Denise wrote:

Angel ,ik vind het erg moedig dat je durft te vertellen wat je angsten zijn. Je zal nog een lange weg te gaan hebben( spreek uit ervaring) maar je komt er, meid :!: Je hebt nu een fantastisch doel voor ogen, hou dat maar in je achterhoofd als je het even niet meer ziet zitten.


Dank jullie wel meiden! :-*
Ik heb inderdaad zeker een fantastisch doel voor ogen…en daar doe ik het voor :inlove: (en natuurlijk ook wel voor mezelf en omgevind :wink: )

@jorien wrote:
Goedmorgen! Wat een verhalen weer. Hier niks bijzonders te melden. Vanavond nog maar 1 keer klussen en dan is het afwachten. Ben erg beneuwd of ik weer een normale cyclus heb na mijn miskraam, of dat het eenmalig was.

angel moedig hoor om aan zo'n therapie te beginnen en stoppen met al die medicijnen om zwanger te worden. Ik vind het een hel prestatie.


Dank je wel meis. Ik hoop dat je cyclus weer snel normaal is. Blijf het altijd heftig vinden een miskraam en dan toch weer met volle moed ertegen aan gaan. Dat vind ik knap. :-*

@Dopey wrote:
Goedemorgen dames :mrgreen:
@Vlinder, wel gewoon bij ons blijven hoor, dat is veel gezelliger :mrgreen:

Heeft verder iedereen lekker geslapen?

Mijn buikpijn is weer gezakt, alleen vanmorgen nog wel heftig.
In ieder geval ben ik niet ongesteld geworden.

Nou het weekend is weer in zicht, gaan jullie nog leuke dingen doen?

Groetjes Dopey.

Fijn dat je buikpijn weer gezakt is! Hopen dat die :evil: :evil: maar mooi wegblijven…wat spannend!!
Wij hebben eigenlijk nog geen dingen op de planning staan voor het weekend…ja klussen :mrgreen:
Ik loop op het einde van mijn ongi en dan gaan we maar weer in het weekend eens aan de slag :inlove:

Hoi meiden,





Nou wordt het echt spannend Dopey :!: Het kan de eerste ronde best raak zijn, dat had ik namelijk ook toen ik zwanger was van Milou en had dat toen ook niet verwacht :!:

Voor de rest, klus ze zowel letterlijk als figuurlijk :wink:





kuzzz

oh ja, wat gaan we doen dit weekend? :think: Zaterdag alvast paastakken kopen en dan kan ik samen met Milou alvast de paasversieringen in huis doen, vind ik altijd zo gezellig :thumbup: Zaterdagavond een verjaardag van een vriendin en zondag? Nog geen idee, we zien wel.







kuzzz

@Denise, hoe snel had jij getest dan toen je de eerste ronde zwanger was? Als ik het vragen mag :mrgreen:



lijkt me gezellig met je kind je huis versieren voor pasen :mrgreen:



Groetjes Dopey.

@Dopey wrote:

@Denise, hoe snel had jij getest dan toen je de eerste ronde zwanger was? Als ik het vragen mag :mrgreen:



lijkt me gezellig met je kind je huis versieren voor pasen :mrgreen:



Groetjes Dopey.






Ik heb volgens mij( tis al weer heeeeeeel lang geleden) 4 dagen na mijn normale cyclus een test gedaan. Ik vind het zo knap van je dat je nog niet getest hebt. Voel je je al anders dan normaal???



kuzzz

Hoi, ik voel die tepels dan branden en die buikpijn gister en ik ben moe maar dat ben ik vaker ( dan kan ik rustig 12 uur slapen :mrgreen: ), en verder let ik er niet zo op of ik iets voel of niet.

Want ik weet nl ook niet hoe ik me bij een normale menstruatie moet voelen.

Toen ik de pil slikte was ik helemaal brak een paar dagen ervoor en kon ik alleen maar zwart denken en dan de eerste dag was een rot dag en dan voelde ik me weer goed worden.



Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ik binnen nu en een paar dagen ongesteld wordt omdat ik me eigenlijk verder wel goed voel en ik denk niet dat je je beter voel zonder pil als met.

Dit weekend zou ik dan aan een cyclus van 35 dagen zitten.



Groetjes Dopey.

Dopey, bij al mijn zwangerschappen (drie in totaal) was het de eerste keer raak. Bij de eerste had ik niet getest en kreeg ik helaas een mk na een zwangerschap van 5 weken. Bij de tweede zwangerschap heb ik getest toen ik 5 dagen over tijd was. En bij de laatste heb ik pas getest toen ik 5 weken!!! overtijd was. Ik geloofde nl niet dat ik zwanger kon zijn aangezien ik maar een keer ongesteld was geweest na de geboorte van Robbert en het klus tempo toen nog erg laag was (heel erg laag) door overmatig littekenweefsel van de knip en het inscheuren.

Dus in principe kun je gewoon zwanger zijn, het kan ook zo zijn dat je lichaam nog van slag is na gebruik van de pil en dat je cyclus nog niet geregeld is. Al hoop ik natuurlijk dat je kei zwanger bent.

Dopey, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: voor je dat je zwanger bent :!: :!:







kuzzz

Hoi meiden,



Het is hier even rustig, ben ik niet gewend :wink: Ik zit even op Kok met mijn haren in de verf. Heb het granaatrood geverfd en volgens mij is het wel heel erg heftig :shock: Als ik maar niet op Bassie ga lijken :?

Ga straks de Ghostwhisperer kijken, die serie vind ik zo gaaf :thumbup: Ik geloof wel in het leven na de dood vandaar dat ik de serie ook zo leuk vind.

Alles goed met jullie, meiden :?: Nog nieuws :?:





kuzzz

Hoi, ik ben net terug van stal en ga even een douche nemen, en daarna eten.

En ik ga ook doe serie kijken, ook omdat ik ook geloof dat we allemaal doorgaan naar een nieuwe fase!



Lijkt me leuk heftig rood haar :mrgreen:



Verder is het wel erg stil, iedereen aan het klussen :silenced:



Groetjes Dopey.

Ben benieuwd naar je haren…plaats je een foto :?: :wink:

Hier gaat alles zijn gangetje en ik heb verder eigenlijk ook geen nieuws :oops:

Bij de andere dames dan??

waarom komt die serie op? Ik vind dat ook altijd wel interessant :smiley:

Eh… was idd aan het klussen… :lol: :lol: :lol:



Wij hebben om 21.30 salsa-les. Zijn dan pas rond 23.15 thuis. Voor mij nog een beetje laat om te klussen… Moet morgen nl al om half 8 op het werk zijn. :?



Verder alles rustig hier. Vanmiddag gewerkt. Was een rustige middagdienst. Deze week zijn er twee mensen overleden. Zaten er vandaag dus niet meer bij. Voor mij fijn en voor hen ook beter. Zitten hopelijk in een leven na de dood…



LIefs Pinot

@AngèlenRob wrote:

Ben benieuwd naar je haren…plaats je een foto :?: :wink:

Hier gaat alles zijn gangetje en ik heb verder eigenlijk ook geen nieuws :oops:

Bij de andere dames dan??

waarom komt die serie op? Ik vind dat ook altijd wel interessant :smiley:








Op sb6 om 21.30.





kuzzz

@Pinot wrote:

Eh… was idd aan het klussen… :lol: :lol: :lol:



Wij hebben om 21.30 salsa-les. Zijn dan pas rond 23.15 thuis. Voor mij nog een beetje laat om te klussen… Moet morgen nl al om half 8 op het werk zijn. :?



Verder alles rustig hier. Vanmiddag gewerkt. Was een rustige middagdienst. Deze week zijn er twee mensen overleden. Zaten er vandaag dus niet meer bij. Voor mij fijn en voor hen ook beter. Zitten hopelijk in een leven na de dood…



LIefs Pinot






Moet ook gebeuren he, klussen… :mrgreen:



Voor die mensen beter omdat ze ziek of oud zijn?? merken er toch niks meer van als ze dood zijn en voor jou wel wat rustiger ja.



kuzzz

@Denise wrote:

@Pinot wrote:
Eh… was idd aan het klussen… :lol: :lol: :lol:



Wij hebben om 21.30 salsa-les. Zijn dan pas rond 23.15 thuis. Voor mij nog een beetje laat om te klussen… Moet morgen nl al om half 8 op het werk zijn. :?



Verder alles rustig hier. Vanmiddag gewerkt. Was een rustige middagdienst. Deze week zijn er twee mensen overleden. Zaten er vandaag dus niet meer bij. Voor mij fijn en voor hen ook beter. Zitten hopelijk in een leven na de dood…



LIefs Pinot






Moet ook gebeuren he, klussen… :mrgreen:



Voor die mensen beter omdat ze ziek of oud zijn?? merken er toch niks meer van als ze dood zijn en voor jou wel wat rustiger ja.



kuzzz




De ene was 99,5 jaar en de ander had kanker met veel pijn…

Dan ben je dood denk ik wel beter af, ja. Alleen voor de nabestaanden is het minder…

mijn haren zijn zeker erg rood maar wel gaaf :thumbup: Hou wel van experimenteren met mijn kleur en kapsel.

Nog een fijne avond allemaal!





kuzzz