Ik heb trouwens nog een vraagje…
Ik heb nu 3,5 jaar de pil geslikt en heb op 25 februari de laatste pil geslikt. Wat zijn bij jullie de kenmerken/symptonen/veranderingen sinds jullie zijn gestopt met de pil?
Hee meiden,
Helaas vannacht ongesteld geworden :evil:
Dus ga effe mijn banner aanpassen.
Heb vrij dit weekend maar ben ziek
Gaan jullie wat leuks doen ? Dan veel plezier !
:-*
He balen Cindy! En ook nog s ziek… Bah beterschap!
Ik heb geen pil geslikt Maria, maar spiraal gehad. Kan je vraag helaas niet beantwoorden.
Ik zou lekker stoppen hoor Nicole. Mooi moment om er voor te gaan toch, op jullie huwelijksreis!
Ik hoop dat die 2 dagen bloedverlies bij mij een menstruatie was en ervan uitgaande dat mn cyclus 28 dagen is zou mijn eisprong ergens volgend weekend zijn. Hoop ik echt! Want mn vriendje vaart en is dus om de week een week weg. Dat zou betekenen dat mijn eisprong altijd is, als hij thuis is! Wel zo handig, haha
Jullie nog leuke plannen van het weekend? Ik ga vanavond met een groep meiden een happie eten ergens, daarna naar Gooise Vrouwen en daarna nog ff op stap. Zijn allemaal mama’s en een paar blijven bij mij thuis ff goed uitslapen zonder de kinderen, haha Mijn zoon slaapt bij zn neefje dus dat is ook feest. Die kinderen zijn zo dol op elkaar zo leuk! Die willen zo graag bij elkaar zijn. Ze zijn ook even oud, zit een maand tussen. Dat wordt wat als ze 16 zijn!
Fijn weekend allemaal!
Grt K
@nicole je kan het altijd proberen toch? Dan merk je het snel genoeg.
@maria Ik ben half januari gestopt na ongeveer 9 of 10 jaar pillen. En ik heb weer last van jeugdpuistjes!!!Lang leven hormonen. :roll: Nou had ik er gelukkig vooral last van op mijn rug en een klein beetje in mijn gezicht maar die zijn allemaal terug… Verder mag ik niet klagen over mijn cyclus die was de eerst maand 31 toen 29 en nu (aan de hand van mijn eisprong) ook zoiets. O ja en humeur schommelingen en snel moe, lijk wel een wispelturige puber haha. Maar goed je weet waar je het voor doet
@cindy :thumbdown: balen! En ook nog ziek dat kan er ook nog bij toch? Ik ga vandaag opruimen en het huis poetsen vanavond komen mijn vriendinnen met partners eten. En morgen moeten we naar maastricht voor de verjaardag van mijn vader en mijn broertje. drukdrukdruk
@kaatje geniet ervan!!
@Estha, welkom bij ons clubbie.
@nicole, toen ik stopte met de pil (ook midden in een pilstrip) werd ik na een dag of 5 ongesteld en dat heeft toen 4 dagen geduurd, maar goed dat verschilt natuurlijk per persoon. Maar ik zou de gok gewoon wagen.
@Cindy, jammer dat je toch ongesteld bent geworden maar nu kan je wel weer aan een nieuwe ronde beginnen, nieuwe ronde nieuwe kansen. En ook nog ziek, je lijf moet je wel hebben dit weekend, gelukkig is het vandaag niet zulk mooi weer. Beterschap
@Maria, bij mij zijn de symptomen na het stoppen van de pil vooral de pukkels op mijn rug, decolete en gezicht verder heb ik eigenlijk nergens last van terwijl ik toen ik de pil slikte hoofd en rugpijn kreeg tijdens mijn menstruatie. Ik heb de pil 15 jaar geslikt.
Vandaag ga ik naar het paard wat ik 2 dagen in de week verzorg en vanmiddag is het weer tijd voor de wekelijkse boodschappen. Morgen gaan we bij vrienden op bezoek, zij hebben een zoontje van net twee die helemaal gek van mij is.
Hey Cindy!
Balen dat de test negatief is en je ongi bent geworden!
@Cindy: He balen zeg, op naar de volgende ronde dan maar weer.
@Estha: Welkom hier.
Ik houd helemaal niet van Formule 1, mijn man kijkt er wel eens naar, maar is gelukkig niet fanatiek.
Gisteren zijn mijn jongste hond Sira en ik geslaagd voor ons examen!! :mrgreen:
Het viel me nog behoorlijk tegen, maar Sira heeft het echt geweldig gedaan. Je wordt beoordeeld op 9 punten en/of oefeningen en krijgt daarvoor een onvoldoende, matig, voldoende of goed. We hebben 6 goedjes gekregen en 3 voldoendes. Ben echt superblij, want hoewel ik er wel vertrouwen in had, verwachtte ik niet zo´n mooi eindresultaat.
Helaas zijn er maar 2 van onze groep geslaagd, de andere 3 zijn gezakt, waarvan er 1 meisje het examen voor de derde keer deed, dus dat was echt heel sneu. Zij gaat nu op voor de 4e keer, de andere 2 die gezakt zijn stoppen ermee.
Ik kreeg nog een dikke veer in mn reet van de keurmeester dat we zo´n leuke combinatie waren, die duidelijk een goede band met elkaar hadden. We waren heerlijk om naar te kijken, wat wil je nog meer.
Ben helemaal trots op mn meisje. :inlove:
Zo wat een heerlijk weertje weer! Gisteren onze loungeset in elkaar gezet en balkon ingericht en daar genieten we nu al vollop van! Gister lekker een avondje uit geweest. Was een top feestje!
@Claudia, ahh leuk 2 konijntjes!!!
@suzanne gefeliciteerd met het behalen van jullie examen. Goed hoor en nog zo’n leuk compliment ook. Ben je al ongi geworden?
@kaatje, wel ideaal dat je zoontje toch dichtbij je is, wanneer hij bij zijn vader is!
Ik zal voor je duimen voor het goede weekend, had je altijd een cyclus van 28 dagen?
Heb je gister een leuke avond gehad? Ik wil ook nog steeds naar de Gooische vrouwen, maar het komt er maar niet van.
Estha welkom hier! klets gezellig mee! maarre 5 maanden, daar teken ik voor hoor.
@Kim, je hebt dus een druk klus weekend achter de rug. Hoelang blijven die ovutesten positief?
@nicole, ik zou gewoon stoppen met de pil. Wacht het lekker af, misschien ben je de eerste dagen nog wel wat ongesteld, maar het is voor een goed doel!
Ik herken dat van je vriend, met vrienden ergens heen gaan en alleen maar lekker biertjes drinken. Die van mij heeft er ook een handje van haha.
@maria, ik had de eerste 2 weken vaak hoofdpijn na het stoppen van de pil. Dat heb ik gelukkig nu niet meer. mijn emoties zijn heel verschillend, maar ze voelen weer echt aan. Bij de pil had ik het idee dat ik af en toe erg vlak was qua emoties. Ik heb ook weer veel last van jeugdpuistjes! Verder weet ik het nog niet met de ongi.
@Cindy, balen van je ongi, maar nu een nieuwe ronde nieuwe kansen! Maar nog steeds ziekjes?
@ Kim, gezellig avondje gister gehad? Heb je ze wat lekkers voorgeschoteld?
Gefeliciteerd met je papa en broertje.
Nou meiden, ik ga nog even van het heerlijke zonnetje genieten! Fijne dag nog allemaal!
Owja…hoe doen jullie het overigens op dit moment met alcohol? Drinken jullie nog wel eens een glaasje of hebben jullie het verboden voor jezelf? Ben benieuwd naar jullie reacties, want I LOVE ROSE met dit weer!
Gister een heerlijke avond gehad, fettahapjes vooraf (zelf gemaakt) en daarna lekker gourmette dat vind iedereen geslaagd! Vandaag ook leuk geweest en mijn taart (zelf gemaakt) viel behoorlijk in de smaak dus dat geeft weer meer zelfvertrouwen voor het maken van de bruidstaart.
@loesje ik heb geen idee hoelang die ovu testen posi blijven maar vanmorge was hij nogsteeds posi dus we blijven bezig haha nu al drie dagen echt posi…Misschien weet iemand anders wel of je moet blijven klussen zolang die testen posi zijn??Of blijf ik dan bezig tot mijn ongi?(of liever NOD)
Verder probeer ik nu van de alcohol af te blijven op een enkel glaasje na (drink soziezo al bijna niet normaal. Maar toevallig gister 1 glas prosecco en vandaag 1 glas prosecco en 1 glas rode wijn. En dat is veel meer dan ik normaal drink… maar was om te vieren van mijn baan dus vond het stom om te zeggen dat ik niks hoefde. Ach zo’n kwaad zal het toch nog niet kunnen?
Goedemorgen iedereen…nou wij hebben lekker weekend gehad , gister met Sidney naar de kinderboerderij ze vond het geweldig…alleen stom we zijn foto toestel vergeten…volgende keer beter
gisterochtend vroeg lekker formule 1 gekeken en best wel weer genoten van alles…
vandaag weer werken en morgen en woensdag lekker deeltijd.
tja alcohol, ik drink niet regelmatig maar als ik drink, dan lust ik het best wel :roll: en zaterdag wordt bij ons in het dorp de kroeg heropend en ik ga uiteten dus zit wel beetje met dilemma…ik denk dat ik het beter kan laten staan.
iemand ervaring met begin zwangerschap en naar een pretpark gaan? 10 mei ga ik namelijk naar Phantasialand en ik ben gek op achtbanen!
ik zou alleen niet weten als ik zwanger ben of ik dan nog wel overal in mag?
@suzanne gefeliciteerd met je hond, altijd leuk zoiets, mijn honden vond het ook geweldig ik merk er alleen thuis weinig van :D:D
@Estha welkom in dit inmiddels lekker druk clupje
@Nicole ik zou ook gewoon stoppen en denken ik zie wel.
@Cindy balen dat je ongi bent geworden, positief op naar de volgende ronde
@
goedemorgen ladies, wat was het gister weer een heerlijk weer, wij hebben 's morgens lekker een stuk gefietst, ergens kopje koffie gedronken en toen weer terug, ontbeten op het balkon en 's middags op bezoek bij vrienden.
@suzanne, van harte gefeliciteerd met het slagen van het examen van de hond.
@loesje, ik zou gewoon blijven klussen zolang je ovutest positief blijft, als de teststreep net zo donker blijft als de controlestreep dan is je ovu nog niet geweest.
@ClaudiaJurgen, denk dat als je nog niet zo ver in je zwangerschap bent je best nog wel in de achtbaan mag. Maar voor de zekerheid zou ik mocht je zwanger zijn rond die tijd contact opnemen met een verloskundige.
Wat betreft het drinken van alcohol, ik ben zowiezo niet zo’n drinker maar af en toe een glaasje zolang je niet zwanger bent moet geen probleem zijn maar je moet het natuurlijk niet overdrijven.
@liesje oke dan gaan we trouw door…streepje nogsteeds even duidelijk.
Ik hou erg van een wijntje en meestal beperk ik dat tot het weekend maar als het dan gezellig is kunnen er zo op zaterdag en zondag een paar glazen doorheen gaan en als ik een feestje heb ook weleens wat meer!
Tja, en ik ga dat nu echt nog niet beperken omdat we weer zwanger willen worden… Ik vind 9 maanden zonder wijntje al erg lang (dan neem ik er heel af en toe één). En idd bij het lekkere weer, is een rosetje erg lekker .
Verder ben ik erg benieuwd wanneer mijn ongesteldheid weer op gang komt na verwijdering van mijn Mirena. Iemand anders ervaring mee? Ik had wel wat bloedverlies maar kwam door verwijdering waarschijnlijk. Ik had die avond wel hetzelfde gevoel als bij mijn eisprong (die voel ik namelijk erg duidelijk sinds ik bevallen ben van mijn dochtertje, daarvoor dus echt niet en kan best pijn doen). Ik moet wel zeggen dat vlak nadat hij eruit was, mijn libido duidelijk omhoog ging, hahahaha :lol: Vriendlief wist ook niet wat hij meemaakte!
De eerste keer dat ik zwanger wilde worden heb ik ovulatie testen gebruikt, maar een paar keer om meer inzicht te krijgen in mijn cyclus want daar hield ik me voor die tijd dus echt niet mee bezig. Ik wil ze nu ook wel weer bestellen maar gebruiken nadat ik weer ongesteld ben geworden… En dan niet elke maand want daar wordt je best wel een beetje gestresst van vind ik en vriend die wil dat al helemaal niet.
Achtbanen mag je niet in als je zwanger bent maar dan zou het nog heel vroeg zijn… Ik heb trouwens 20 mei een MRI en dat mag volgens mij ook niet als je zwanger bent… :think: Lastig…
he meiden,
ik vind het heerlijk om met jullie mee te lezen enzo… maar…
ik ken jullie eigenlijk niet echt… is het mogelijk dat jullie in het kort iets over julliezelf vertellen? Dan weet ik iets beter met wie ik hier in het topic zit… =)
Hebben jullie een lekker weekend gehad?
@maria, heb mezelf al eens voorgesteld maar speciaal voor jou hier nog een keer.
Ik ben 30 jaar oud en ik woon samen met mijn vriend 31 in Zuid-Holland Zuid in de Hoekse Waard. Hier wonen wij met onze twee katten. Mijn vriend heeft een eigen timmerbedrijf en ik ben secretaresse maar momenteel werkzoekende. Wij gaan voor ons 1e kindje.
@DA, misschien een idee om als topicstarter van iedereen een voorstelstukje in het begin van dit topic te zetten.
Thanks! Dat heb ik denk ik dan gemist… de vraag is ook of ik het van iedereen ga onthouden… maar dan weet je iets beter wat en hoe =)
ff voor maria:
Ik ben nicole , 26 jaar oud. Heb 1 dochtertje van 14maandjes :tess en we gaan 7 april trouwen!! Op mauritius (eiland bij afrika) :mrgreen:
Verder woon in in sint pancras (alkmaar, denk aan kim de boer hihi) en hebben wij 4,5 jaar een relatie met elkaar.
@claudiajurgen: ik was zwanger en toen ging ik in de python etc vd efteling… 2 weken later pas getest. Oeps!! maar ik moet zeggen: ik was toen NET zwanger en als ik het had geweten had het mijn dag wel verpest en had iedereen (we gingen met mijn fam) het meteen geweten want ik ben gek op achtbanen. Dus het kwam goed af bij mij.
EN de avond voordat ik teste had ik FLINK gedronken. Ja ik was zo onregelmatig en had ondertussen zoiets van: wat maakt het uit. Nou ik schaamde me wel toen ik die positieve test had. Maar volgens de verloskundige is de baby altijd beschermd in de eerste weken door een bepaald laagje. Dus daar was ik wel blij mee.
@estha: geen ervaring met de mirena. En ik ben gek op Rose!! Dit weekend had ik mijn vrijgezellenfeest. PFFFF sinds de zwangerschap van tess niet meer zoveel gedronken!! haha was onwijs gezellig met de meiden. En zondag heeeeerlijk genoten van het mooie weer.
Ik blijf toch nog ff slikken :silenced: Ook omdat als het raak is ik WEER in januari ben uitgerekend net als tess. Dus het zou leuker zijn om een andere maand te hebben. We merken het wel. Misschien duurt het een jaar en ben dan alsnog in januari uitgerekend :doh: haha
Goedemorgen meiden!
Ik ben zo aan het genieten van het weer dat ik niet zo vaak meer online ben.
Over de achtbanen, ik had net posi getest bij mijn dochter toen ik een paar dagen later naar de Efteling ging. De vk zei dat ik overal gewoon in mocht omdat de baby nog zo goed ingepakt zit. Ik had er zelf alleen geen goed gevoel bij dus ik ben nergens in geweest, alleen in de attracties waar zwangeren wel in mochten.
Ik drink nu geregeld wat alcohol, 1 Ã 2 glazen per weekend. Maar als mijn fles rode wodka op is (nog 2 glazen) dan stop ik.
Later meer, ben niet helemaal fit dus ik ga op de bank liggen.
@ Maria Ik ben Kim 25jaar en ga 6mei trouwen met Ben we zijn dan 8,5 jaar bij elkaar. We wonen samen in Roermond met onze beagle Basil en twee konijnen. Ons appartement staat te koop omdat we graag een huisje willen.
@nicole Dat schiet lekker op he! Wanneer vertrekken jullie? SPANNEND!
Gister met dank aan t mobile en ‘niet fatsoendelijk communicerende’ collega’s om 5uur met de trein naar maastricht gereden daar tot kwart over 7 op het station staan wachten tot iemand mij kwam halen om naar de cursus te gaan en toen maar weer terug naar Roermond gegaan… :evil: :evil: De cursus ging dus niet door en zo konden me niet niet telefonische bereiken en de mensen die wisten waar ik stond waren dat vergeten door te geven dus andere hebben aan de anderekant van het station gestaan en zijn toen naar huis gegaan terwijl ik ‘zei de gek’ bijna twee uur heb staan wachten omdat ik er heilig van overtuigd was dat IEMAND wel zou denk we zijn haar vergeten laten we even naar het station rijden… :wall:
Maar goed. Is maar goed dat ik hun vandaag pas zie en niet gister want ik was helemaal over de rooie toen ik thuis kwam. :snooty:
Het klussen is er dus ook mee weggevallen en volgens mij was gister het belangrijkste… dus denk dat deze maand jammer dan is… kan er ook nog bij.
Maar verder wens ik jullie een fijne dag, wordt hier (zoals het er nu uitziet) zaterdag 22graden dus dan lig ik op het balkon!kijk er nu al naar uit.