Februari/Maart 2011

wat een weer, weer vandaag vanmiddag maar lekker fietsen met Sidney nog zit ik nog op kantoor. morgen lekker weekend en we hebben dit weekend niks afgesproken dus heeerlijk rustig aan doen.

ZOndag begint formule 1 weer dus dat wordt vroeg op staan haha…waarschijnlijk vind niemand die boeiend :smiley:

@liesje hmm ga toch een kijken als deze ronde niks is, je weet nooit ik nooit aan die testen gedacht eigenijk.

vandaag gaat het alweer iets beter met mijn nek, ik zit op mijn werk nu met een sjaal om en dat doet toch wel beetje wonderen.

@kim gefeliciteerd met je nieuwe baan…geweldig dat je bent aangenomen

@Loesje Jaaa we hebben twee kleine konijntjes gekocht gisteren, een lichte bruine hangoor en een donkere hangoor, wel dwerghangoor. Sidney vind ze geweldig ze loopt de hele tijd naar het hok en wil aaien, maar ze mogen nog niet los want de honden zijn nog hyper bij ze, die willen maar likken en met die poot aanhalen haha.

Jurgen heeft wel gemasseerd maar het werd en niet beter van jammer genoeg, nu met sjaal om de hele dag gaat het gelukkig stukje beter. Dinsdag naar de Fysio als het nog vast zit.

Balen dat je rot dagen op je werk heb gehad, vind ik altijd zo moeilijk want je zit er toch een aantal uur per dag.

@cindy balen zeg van je negatieve test, misschien wel na het weekend…we blijven nog even doorduimen voor je

@ClaudiaJurgen wrote:

ZOndag begint formule 1 weer dus dat wordt vroeg op staan haha…waarschijnlijk vind niemand die boeiend :smiley:

Ja wel hoor hier wordt ook trouw gekeken, hoewel vooral door Ben maar die zit morgenvroeg ook voor de kwalificatie. Zondag de race kijk ik alleen als ik wakker wordt want het blijft wel weekend haha en ik krijg een compleet verslag van Ben!

@kimstroom wrote:

@ClaudiaJurgen wrote:

Ja wel hoor hier wordt ook trouw gekeken, hoewel vooral door Ben maar die zit morgenvroeg ook voor de kwalificatie. Zondag de race kijk ik alleen als ik wakker wordt want het blijft wel weekend haha en ik krijg een compleet verslag van Ben!

oohh leuk meestal zitten de vrouwen me juist aan te kijken of ik gek ben dat ik dat leuk vind. maar zondag zal het mijn beurt zijn om op te staan met Sidney dus ben ik toch wel wakker…ben echt benieuwd naar dit seizoen. vorig jaar heb ik teveel gemist.

nou leuk dan hebben we nog een extra onderwerp om over te kletsen haha. Ik zou zegge :thumbup: op een goed seizoen! voor zowel F1 als baby’s hihi

@Cindy, je lichaam kan je heel erg voor de gek houden, mijn lichaam heeft er ook een handje van. Als je dan toch niet zwanger bent laat de duiveltjes dan nu maar heel snel komen.

@loesje, wat leuk twee kleine konijntjes en dat je kleine meid ze nu al zo geweldig vindt.

Ik ben zo blij dat mijn vriend niet van formule 1 of voetbal houdt zodat ik hem niet elke zondag kwijt ben als hij voor de buis zit maar goed mijn vriend heeft weer een andere passie, hij doet heel fanatiek aan bodybuilding, vier keer in de week in de sportschool en daardoor sta ik regelmatig twee keer op een dag in de keuken; Rijst, kip en groente voor mee naar de bouw en dan nog het avondeten. Maar goed ik doe het met liefde en het is altijd nog beter dan een man die als hij thuis komt , tv aanzet en met een biertje in de hand op de bank ploft.

trouwens je hebt vorig seizoen niks gemist…was behoorlijk saai heb meerdere races niet gekeken omdat het zo saai was. We zijn wel op monze geweest tijdens de race!!echt vet!haha.

@liesje Ben kijkt verder ook nauwelijks sport. En f1 is tussen maart en sept/okt om de twee of drie weken 1 wedstrijd op zondag dus daar kan ik mee leven. Eerst keken we de races altijd in een cafe in Maastricht met onze vrienden maar ik heb nu wel duidelijk gemaakt dat dat wel eens kan als de race 's middags is maar dat ik echt niet op zondagmorgen naar maastricht rij als de race om 8uur begint dus dan kijkt hij gewoon thuis en kan ik slapen. Het wordt nu steeds makkelijker om gewoon thuis te blijven als ik maar goede redenen heb (huis opruimen weggaan enzo) Dus dan liever dat dan het hele jaar aan iets vast zitten. Bovendien vindt ik F1 ook wel leuk om te kijken, zeker als t titel nog open ligt. En heb zo mijn favorieten haha.

@Liesje8680 wrote:

@@loesje, wat leuk twee kleine konijntjes en dat je kleine meid ze nu al zo geweldig vindt.

:mrgreen: het zijn mijn konijntjes en mijn kleine meid :mrgreen:

@kimstroom wrote:

nou leuk dan hebben we nog een extra onderwerp om over te kletsen haha. Ik zou zegge :thumbup: op een goed seizoen! voor zowel F1 als baby’s hihi

helemaal mee eens, hoop wel dat ik eerder zwanger ben dan dat het seizoen is afgelopen, dit jaar duurt het langer tot eind november dus dat is me veels te lang :smiley:

@Liesje8680 wrote:

Ik ben zo blij dat mijn vriend niet van formule 1 of voetbal houdt zodat ik hem niet elke zondag kwijt ben als hij voor de buis zit maar goed mijn vriend heeft weer een andere passie, hij doet heel fanatiek aan bodybuilding, vier keer in de week in de sportschool en daardoor sta ik regelmatig twee keer op een dag in de keuken; Rijst, kip en groente voor mee naar de bouw en dan nog het avondeten. Maar goed ik doe het met liefde en het is altijd nog beter dan een man die als hij thuis komt , tv aanzet en met een biertje in de hand op de bank ploft.

Hier ben ik juist de sport fanaat (alleen kijken) vanuit huis keken wij bijna alles kwa sport, voetbal nederlands en buitenlands. Olympische spelen…

Jurgen is veel minder fanatiek, maar vind het wel leuk allemaal dus hier staat zondag juist de hele dag sport op (ere divisie live)

@kim ik ben paar jaar geleden in Belgie geweest op Spa, oohh wat geweldig zeg dat geluid geweldig gewoon.

wie is jullie favoriet? hier is het jaren Mika Hakinnen geweest, nooit schumacher in ieder geval haha

Wat ben ik toch een druif, is al de 2e vergissing die ik maak, excuses.

Cindy jammer van je test!

Maar leuk zeg van die sport liefhebbers. Hier thuis is het altijd voetbal en schaatsen vind ik beide leuk om naar te kijken! Mijn vriend is helemaal op en top voetbal liefhebber. Gaat dan ook altijd naar zijn clubbie als ze thuis spelen.

Ik zit nu vanaf mijn telefoon, dan kan ik overdag ook mee lezen en een beetje antwoorden.

He balen Cindy, maar heel misschien was het nog te vroeg om te testen? Wie weet…

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten Claudia.

Leuk he, huisdieren en kinderen samen.

Vandaag moet ik ongesteld worden, dus dan kan het tellen officieel gaan beginnen. Morgen moet ik met mijn jongste hond examen doen, dus ik heb best een beetje de kriebels. Hopelijk gaan we slagen.

volledig met je eens dat we proberen zwanger te zijn voor eind van het seizoen!!!Mooi een doel haha

Ja dat geluid is gewoon helemaal geweldig ik heb twee uur lang met open mond zitten kijken en die geur van dat rubber hmmm. Haha.

Ben heeft niet echt een favoriet gaat hem vooral om de sport ik ben lang Fan van Raikkonen geweest. Maar nu steeds meer Vettel en Webber. Ik vind het gewoon geweldig dat zo’n broekkie het gewoon even maakt haha. Hier ook anti Schumi en krijg ook steeds meer een hekel aan Alonso. maar ach het is maar bezigheidstherapie.

Thx meiden maar nog geen ongesteldheids symptomen dus ik blijf moed houden :wink:

Zie dat er over formule 1 word gekletst nou dat zegt me allemaal niks haha :lol:

Laterrrrr :-*

Ohhh wat spannend Cindy! Ik duim ook mee hoor!

Formule 1 bah, verschrikkelijk… Mijn Ex (mijn kins zn papa) is helemaal formule 1 gek en super bikes gek, heeft zelf ook geraced… heb zoveel op het circuit gehangen en nix aan hem gehad omdat ie heel de dag voor de buis hing om te kijken… voor beschouwing, na beschouwing… blablaba. Ik heb me dood zitten ergeren eraan hahaha

Gelukkig houd mn nieuwe vriend er niet van, wel van potje (goed) voetbal maar hij blijft er niet voor thuis en neemt ook genoegen met een samenvatting haha

Zo ik ben blij dat het weekend is, was me het weekje weer wel. Had vandaag ook heel de dag training. Ben net pas thuis. Mijn zoon is gelukkig vandaag ook weer thuis. Hij is om de week bij mij en de andere bij zijn vader. Zijn vader is zowat mn buurman. Als ik ff mn hoofd om het hoekje steek kijk ik zo bij hem in de keuken. Erg makkelijk, mn kind kan zo overlopen. Zo zie ik hem tenminste toch nog wel ff iedere dag, ook al is hij de week bij zijn vader.

Ik wens iedereen een goed weekend, veel klusplezier! :wink:

Grt K

Hallo allemaal, wij gaan voor een 2e kindje. Afgelopen woensdag is mijn spiraal eruit gegaan en nu ben ik heel benieuwd hoe snel het gaat (vorige keer duurde het 5 maanden)! En het zou op zich mooi zijn als dat nu ook zo zou zijn, maarja je hebt het niet voor het zeggen he!

Zou het leuk vinden om met jullie mee te schrijven.

FIJN WEEKEND ALLEMAAL!

@ Estha Welkom op ons inmiddels drukke forum (had je dat nog gedacht DA?)haha leuk dat je mee schrijft!

@Cindy als jij de moed erin houdt doe ik dat met je mee!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Bij ons is het een ontzettend druk weekend en daar bovenop zit ik in mijn groene dagen en volgens de ovu stick is het dit weekend erop of eronder. Dus flink klussen tussen de drukte door haha Maar dat is voor een goed doel dus daar maak je tijd voor niet? :lol:

hey meiden… wat denken jullie??? als ik nu stop(midden in de strip) zal ik dan ongesteld worden en voor volgende week zondag niet meer ongesteld zijn?? Wil eigenlijk op onze huwelijksvakantie al proberen gaan… maar moest de pil doorslikken omdat ik dan precies ongesteld ben.

Zal ik de gok nemen?? of vinden jullie ook dat ik 1 keer door moet slikken en direct na mijn vakantie moet stoppen…??

@cindy! :pray: blijf met je mee duimen!! hopen op het beste!

@estha: welkom!!! Gezellig dat je er ook bij bent.

@kimstroom : fijn weekend!!! en “klusse” haha

mijn vriend (bijna man) houd wel van formule 1 maar we blijven er niet voor thuis of staan extra vroeg op.

Hij is ook een paar keer naar zandvoort geweest. Maar dan met vrienden. haha lekker pils drinken!

Ik kijk geen formule 1, maar wel voetbal eigenlijk elk weekend. Vond er nooit wat aan, maar tegenwoordig eigenlijk wel leuk.

Fijn weekend allen!