@selkas He dat is balen!Nou lekker een ‘jij’ moment en dan maar weer op naar de volgende maand…
@maria haha oke dan maar hier gaat het voor 90% over baby’s en dat maakt dat je sterk moet zijn hihi…ach komt allemaal goed!
hihi, ik zal het wel merken… en tis alleen maar heerlijk… ga ik er in ieder geval niet onwetend mee beginnen
Goedemorgen meiden,
Hier nog steeds ziekjes, al vanaf eisprong voel ik me belabberd echt vreemd, griepje of zwanger ? Geen idee…ik ga morgen of za testen ( als ik dan nog niet ongie ben)…heb di al een test gedaan maar die was negatief ( maar was ook erg vroeg om te testen… ) Heb normaal cyclus varierend van 28 tot 30 dagen dus zou do vr of za NOD hebben.
@ kaatje welkom en veel succes :thumbup:
@liesje ik gebruik geen ovu testen en heb ook nog nooit getemperatuurd.
@Kim succes met je ovu testen en met het klussen
@ Maria Welkom !
@ Selkas Aaaah nee he, wat vervelend dat je ongie bent geworden
Je hebt eigelijk pas de 28ste je NOD he dus wel vroeg… Nou ja op naar ronde 2 dan maar maar toch balen :hug:
Ik gebruik ook niets qua testen of temperaturen, maar ik houd wel in mn achterhoofd wanneer ongeveer mn ovulatie is. Verder laat ik het zn beloop, zoveel haast hebben we nu ook weer niet. Alhoewel ik deze week al voor namen aan het kijken ben geweest, hihi. :oops:
Gisteren lekker kleren geshopt voor de kleine meid. Ik ga zo ook nog even hier op het forum snuffelen, want daar stonden ook leuke 2e hands dingetjes.
Het is wederom een prachtige dag vandaag!!! 8)
@kimstroom, kijk daar ga ik al met mensen door elkaar halen, was idd voor jou bedoeld. Ik gebruik de eerste dagen, als ik nog geen streepje op de ovu test spot om de dag, zodra er een dag is waar het controlestreepje licht te zien is gebruik ik de test elke dag. Maakt niet uit op welk tijdstip van de dag je de test doet, ik probeer wel elke dag rond hetzelfde tijdstip te testen.
@selkas, wat naar dat je zo hevig ongesteld was. Had ik deze maand ook terwijl ik vorige maand een hele korte bloeding had met weinig rood.
@maria, je moet idd wel heel sterk zijn wil je er nog mee wachten en hier mee wil lezen, maar goed je hebt wat belangrijkere dingen aan je hoofd wat het makkelijker maakt. Ik ben daar veel te ongeduldig voor maar ja ik ben natuurlijk al 16 maanden bezig.
@suz@nne, heel herkenbaar het namen bedenken, hier liggen de namen al een jaar vast.
Tis idd wederom weer mooi weer, vanmiddag maar weer lekker op het balkon/terras zitten
Goedemorgen allemaal,
Wat een weertje he, heerlijk! Jammer dat ik moet werken… Nog een graadje of 10 erbij en dan mag het van mij zo blijven tot eind oktober
Ik hoop ook dat ik snel mn cyclus in de peiling krijg, wel zo makkelijk. Mijn vriend vaart en die is dus een week thuis en een week weg. Hoop dus dat mn vruchtbare periode valt in de week dat hij thuis is… Het gaat anders wel heel moeilijk worden, haha
Wij laten het ook gewoon zn beloop verder hoor. We hebben in principe ook niet zo’n haast. Mijn vriend woont ook nog niet bij mijn zoon en mij. Ook al is hij wel altijd bij ons als hij niet vaart. Zijn huis moeten we nog verkopen maar zodra dat verkocht is trekt hij wel officieel bij mij in.
Wel zou ik heel graag dit jaar al zwanger willen raken, ook omdat ik “al” 35 ben. Als het ons gegund is tenminste want ja, je hebt het natuurlijk niet voor het zeggen…
Mijn vriend heeft nog geen kinderen. Erg leuk, we fantaseren erop los samen! ik heb mn zoon nog niets verteld over een broertje of zusje voor hem. Doen we wel als het eenmaal zover is en dan heeft ie nog ruim 8 maanden om aan het idee te wennen. Ik heb het trouwens alleen aan mn schoonzusje verteld. Heb niet zo zin om iedere maand aan de nieuwsgierigen te melden of het al gelukt is… Ik denk dat als het een lang verhaal gaat worden het op een gegeven moment pijnlijk word? Hoe staan jullie daar tegenover?
Ik wens jullie allemaal een fijne zonnige dag!
Grt K
@cindy OEOEOEOEOEO ik ben toch zo ontzettend benieuwd he!!
@suzanne ik zal het je sterker vertellen wij hebben als een jaar of 4 de namen voor ons kindje haha de naam was er eerder als de beslissing om aan kinderen te beginnen…maar hier ook al vanalles uitgezocht enzo hihih voorpret!
@Kaatje hier was de planning om het niet te vertellen… maar dat lukte uiteindelijk niet lang haha gestopt met roken en met carnaval geen druppel alcohol (was toen in afwachting van mijn ongi) dat viel op. Bovendien heb ik het een vriendin verteld die zwanger is… en ja dan gaat het snel. Ook moest ik het de rest van mijn vriendinnen vertellen aangezien ze mijn vrijgezellenfeest aan het regelen zijn… en toen moeders en schoonmoeder ook maar. Maar de laatste vraagt al een jaar wanneer haar kleinkind komt dus dat maakt niet zoveel verschil. Wel willen we proberen om als ik zwanger ben het niet aan iedereen te vertellen tot de eerste echo…in verband met mogelijke miskraam… maar of dat gaat lukken??? :silenced: :think: ben er bang voor haha.
Zo net mijn eerste ovutest gedaan en die gaf een licht streepje :dance: lichter dan de controlle streep dus nog niet helemaal daar maar toch behoorlijk in de buurt!! :lol: Vind het echt geweldig haha. Heb Ben al ingelicht dat hij aan de bak moet de komende dagen hihi. En nou maar hopen dat het nu wel raak is… moet nog beginnen maar kan nu al niet meer wachten tot mijn NOD haha…Geduld is niet mijn sterkste kant
Zoo wat een heerlijk weertje en ik moet werken en vanochtend stond ik op met mijn hele nek en rug vast…dus loop ik op het werk in de warmt met een sjaal om anders kan ik niet eens normaal bewegen…
Gister heerlijk stad dagje gehad met mijn buurvrouw en Sidney ze moest schoentjes hebben oooohhh wat is dat leuk zeg, ze liep heel vrolijk mee de winkel in de in de winkel moest iedereen naar haar schoenen kijken…dat is echt zo’n love moment, dan ben ik echt verliefd op die kleine :inlove:
@welkom Maria en succes met verhuizen en natuurlijk zwanger worden, je heb nog even dus je kan mooi lekker mee babbelen.
@welkom Kaatje leuk ook een tweede kindje hopelijk komt alles snel op gang
@Selkas balen van je ongesteldheid dat die zo hevig is, je kan je zo ellendig voelen met zoiets…
@Liesje en kim ik gebruik helemaal geen testen ook nooit gedaan, hoe werkt dat eigenlijk :oops: :think:
@cindy spannend vandaag of morgen je NOD ben benieuwd hoor…
@
Bij ons weet ook iedereen dat we/ik proberen zwanger te raken, in het begin wilde ik het voor me houden maar mijn vriend kon het niet voor zich houden.
@ClaudiaJurgen, ovutest werkt hetzelfde als een zwangerschapstest, maar dan wordt het LH gemeten. Als de controle streep net zo donker is als de teststreep duurt het gemiddeld zo’n 40 uur voordat je eitje daadwerkelijk springt.
Wat vervelend een zere nek en rug die vast zit, ik had dat gisterochtend met mijn onderrug van het ene op het andere moment, leek wel een oud wijf.
Leuk he die kleintjes met nieuwe schoenen, ziet er altijd zo koddig uit.
JAAAAAAAA ik ben aangenomen voor de baan!!!
zo ontzettend blij!
Kimstroom, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wanneer begin je?
@Iedereen: Dank voor het welkom!!
@Liesje8680: Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dan ongeduldig(er) bent. 16 maanden lijkt mij ontzettend lang! Heel veel succes!
@Iedereen: Misschien een domme vraag, maar wat betekent NOD?
NOD is niet ongesteldheids dag
okee, eigenlijk best wel logisch als ik het zo lees, haha…
@ cindy, spannend hoor!!! ik zal voor je duimen meid!
@DA vervelend zeg zo’n heftige ongi. maar snel hopen dat het over is!!
@ claudia, Heb je al konijntjes? Maar wat leuk dat je dochtertje zo oprecht blij was met haar schoentjes. Kan niet wachten om ook van dat soort momenten te beleven! Maarre is je rug en nek al wat losser? Anders je vriend/man optrommelen dat hij je even een heerlijke massage geeft!
@Naamgenootje;) Wat jammer van de ongi, op naar de volgende ronde meid! Ik zal niet testen hoor, misschien ga je je daar wel heel rot over voelen als er posi uit komt.
misschien een vieze vraag, maar wat is de kleur van het slijm op dat moment dan?
@suzanne spannend he die laatste pil. Ik vond dat ook erg spannend en werd er ook helemaal hyper van! Over namen gesproken, wij hebben het daar ook al vaak over…en zie dat kim gewoon al de namen heeft, wat leuk! Nu ben ik wel nieuwgierig hoor naar jouw namen Kim.
@nicole, jij had dus een onregelmatige cyclus? Maar heerlijk zeg bootje varen, lekker ontspannen op het water!
Welkom kaatje en hopen dat je maar snel nog een kleintje in je armen kan sluiten.
Ik vind het trouwens behoorlijk vervelend om nu te werken met de eerste zonnestralen…maar je wordt er wel vrolijk van.
@ liesje…ik word ook helemaal vrolijk van dit weer. Iedereen is lekker weer buiten en is vrolijk! Ik heb ook ovu testen en heb ze een aantal dagen gebruikt, maar maak mezelf daar helemaal gek mee…dus doe het allemaal lekker op de gok. Ik denk dat ik op dit moment toch nog aan het ontpillen ben. Ik heb ze van sensitest…weet niet of ze goed zijn, heb natuurlijk geen zuivere mening omdat ik meer wil zien dan een controle streepje;)
@kim ik heb ook groote moeite om niet iemand te vergeten, het is een hele avondtaak het forum hier beantwoorden, maar wel erg leuk. Ik ben er niet elke dag omdat ik op mijn werk niet kan kijken en 's avonds niet altijd thuis ben. Dus ik moet altijd veel bijlezen.
Maar wat goed al een licht posi ovu test! En van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!
@maria, welkom hier. Maar wel moeilijk hoor als je nog zolang moet wachten.
NOu meiden volgens mij heb ik iedereen gehad!
Ik heb een paar rot dagen achter de rug op mijn werk (pff wat zijn sommige mensen vermoeiend en kunnen niet tegen kritiek). Gelukkig vandaag allemaal weer wat rustiger en morgen nog 1 dagje en dan heerlijk WEEKEND!!!
Zaterdag eindelijk weer eens een avondje stappen en zondag denk ik heerlijk bijkomen op het balkon.
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
hoe zit het bij jou dan loesje?
Op zich heb ik er nu nog geen moeite mee… moet mn eerste menstruatie na het stoppen met de pil nog krijgen… dus dat is afwachten en dan kijk ik wel hoe ik er dan in sta.
Ik begin waarschijnelijk per 1 april maar moet nog bellen voor verdere afspraken contract en dergelijke.
Ja die namen is wel iets wat we tot nu toe goed geheim hebben kunnen houden ook omdat de naam die we nu niet gaan gebruiken in de race blijft voor de tweede (mits die van het andere geslacht is natuurlijk)
Dus :silenced: haha
Maria weet niet zo goed waar je op doelt met je vraag. Misschien het volgende. Ik ben begin maart gestopt met de pil, wilde eerst afwachten wat mijn cyclus is. Aangezien ik vroeger onregelmatig en veel ongi was. Ik ben met ovutesten begonnen om te kijken of ik mijn ei kon spotten omdat ik daar geen flauw benul van had. Maar merkte dat die ovutesten me teveel bezig hielde. Dus wij hebben besloten om het maar gewoon allemaal op de gok te doen en ook niet eerst af te wachten wat mijn cyclus doet.
Nou voor de dames die moeten werken, Werkse en voor de andere geniet van deze zonnige dag!
Ha meiden,
Effe kort, net een test gedaan maar helaas negatief… baal er wel beetje van want had gewoon al 2 weken het gevoel dat het raak was… wat kan een lichaam je dan toch bedriegen
Nu maar afwachten of ik dit weekend ongesteld word en anders na het weekend nog maar een testje wagen maar het zal dus wel niet.
:-*