Hoi Dames, allemaal een heerlijk weekend gehad? Ik wel, heerlijk van het zonnetje genoten! Alleen vandaag weer aan het werk, dat is minder.
@ liesje maar vervelend een leveraandoening, maar wel heerlijk dat ze zich dan daar beter voelt.
@ claudia, heerlijk een midweekje weg. Wij gaan eind april een paar dagen naar Berlijn. Maar leuk he zo’n forum…ik had het ook nog nooit gedaan maar vind het erg gezellig om zo af en toe lekker een end weg te kletsen.
Maarre jullie hebben een lekker weekend gehad, wel vervelend zeg verkouden!
@Cindy, je concert was leuk las ik. Is je kleine manneke weer opgeknapt? Tja ik heb heel even in het werkveld gewerkt, maar vond het niet helemaal super. Vervolgens ben ik de Pabo gaan doen, maar dat beviel me ook niet. Moet ook wel zeggen dat ik snel op dingen ben uitgekeken. Maar ik vind de kinderen nog steeds errrrrug leuk! Dat mis ik dan nog wel eens, maar ik mis niet de dagelijkse routine.
@ Marloes (hihi sommige stukjes denk ik dat ze voor mij bedoeld zijn, we zijn naamgenootjes) Maar vervelend zeg van je zoontje, maar het belangrijkste is zoals je zegt dat hij lekker in zijn vel zit. Vind het knap hoe je ermee omgaat!
Maarre jouw kwaaltjes lijkt niet op ongi;) hopen op wat anders:)
@Da yeahh ronde 1.
@ kim heerlijk he dat zonnetje, wordt er ook zo vrolijk van!!
@ suzanne welkom hier, hopenlijk dat je nu sneller zwanger bent!
Ik had aan jullie alle nog een vraagje. Met een cyclus van ongeveer 28 dagen zou ik rond deze dagen mijn eisprong moeten hebben. Voel je je eisprong? Hoe kan je het weten dat je hem hebt? Ik heb namelijk nog niets gevoeld en weet verder niet waar ik op moet letten.
Slaap lekker allemaal voor strakjes!!!
Ha Dames,
Ben net thuis van het werk.
@ Selkas Wat vervelend dat L een spraakprobleem heeft, hopelijk word het beetje bij beetje beter en kletst ie over paar jaar oren van jullie hoofd
Het word nu spannend he voor ons…bijna NOD…wat voor gevoel heb je ? Ik voel vanalles en het zou best eens raak kunnen zijn…kan niet wachten om te testen :lol:
@ Monique fijn dat je ongesteld bent geworden, weet je tenminste waar je aan toe bent en daarna vrolijk aan de klus
@ Suzanne Welkom hier, hopelijk word je nu heeeel snel zwanger van een 2de wondertje :inlove:
@ claudia Fijn dat jullie het weekend zo genoten hebben maar ook heel fijn om weer bij je meisje te zijn he :inlove:
@ Loesje niet iedereen voelt de eisprong, ik voel het zelf wel altijd, ongesteldheidsbuikpijn, maar als je volgens je cyclus nu binnenkort eisprong hebt betekent het dat je flink moet gaan klussen…dan is de kans het grootst, succes :thumbup:
Zo lekker klaar met werken. Nu in de trein naar huis en genieten van het weer!
@loesje ik voel mijn eisprong niet, wat het natuurlijk wat moeilijker maakt om precies op tijd te klussen, maar we doen ons best
@cindy Spannend! Ben echt ontzettend benieuwd als je het zelf zo voelt!
@selkas voor jou natuurlijk hetzelfde!
Echt een heerlijk weertje!!!
Suzanne, welkom!! Hopelijk dit keer snel een plus en een geweldige zwangerschap!
Loesje, ik voel mijn eisprong meestal wel, namelijk een steek in mijn linkerlies. Dat duurt een paar uurtjes en dan is het weg.
Niet iedereen voelt wat.
Ooeeh nog een paar dagen en dan hoop ik posi testen te zien!!
Sjee ik ben me toch ongesteld, niet normaal. Heel heftig en pijnlijk, gister de hele dag vreselijke buikpijn gehad tot 's nachts en een opgezwollen buik.
Hopelijk is mijn ongi snel voorbij!
ik voel me eisprong werkelijk nooit, ik heb geen idee hoe het voelt :think:
Morgen nog lekker een dagje vrij, en donderdag weer werken jammer genoeg.
Morgen met dochterlief naar de stad om nieuwe schoentjes te halen, voor het eerst echte schoentjes. ze loopt sinds een maand of twee.
vandaag hebben een konijnenhok gekocht en nu zoeken naar 2 leuke konijntjes (geen mannetje en vrouwtje) want we willen geen kleintjes haha.
jeetje al een paar die bijna bij de NOD zijn, en hopen op een positieve test…ben benieuwd wie de eerste is. duim duim duim
@Claudia, fijn dat je zo’n leuk weekeinde hebt gehad! Ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn dochtertje zo achterop zat
@Loesje, leuk een naamgenoot! Ik voel mijn eisprong ook niet. Ik hou mijn afscheiding in de gaten. vlak voor je eisprong wordt het slijm wat dikker en elastischer.
@Cindy, ik ben bij vlagen wat misselijk en het ene moment heel moe, maar vervolgens ook weer heel energiek :think: manlief zegt dat ik het allemaal wil voelen. Ik heb wel alvast een test gehaald. ik probeer tot zondag te wachten… :mrgreen:
Moeilijk he, wachten? :lol:
Hier liggen de zwangerschapstesten ook al in de kast hoor, je kan ze maar in huis hebben hahaha. Vandaag de laatste pil geslikt, spannuuuuuund.
Ik voel mijn eisprong ook niet hoor, maar heb idd wel vaker gehoord dat sommige vrouwen dit heel goed voelen.
ik dacht ook altijd dat ik WAT voelde… :roll: nou ik zat er elke keer naast.
EN omdat het de ene keer 7 weken duurde en de andere keer 4 weken ging we gewoon op de gok klussen. En ik denk doordat ik het nadenken los liet het raak was. Helaas werkt druk maken averechts! :doh:
hey suzanne! Welkom!
darkangel… ben je het altijd zo hevig?? Want dan baal je vast extra als je ongi wordt. :hug:
jeetje meiden… ik houd alles bij hoor! maar het worden steeds meer @tekentjes! hahaha
Nou ik ben het met darkangel in ieder geval eens: kom maar op met die positieve testen!! :thumbup:
Vandaag heb ik een zwemvest gekocht voor tess. Mijn zwager heeft een boot en daar varen we vaak mee zomers. Nu vertrouw ik het niet meer aangezien tess kan lopen! dus bij de hema een mooi vest gekocht. Ben er super blij mee! kom maar op met dat vaar weer!
xxx
Dames bedankt voor jullie antwoorden. wij zullen gewoon lekker door klussen.
Voor de dames met een bijna NOD ik ben hard voor jullie aan het duimen, spannend!!!
Hallo allemaal!
Mag ik ook meeschrijven met jullie? Ik ben Karen en ik ben 35 jaar. Heb al een prachtige zoon van 7 maar wil met mn (nieuwe)vriend voor een tweede leg zoals ze dat tegenwoordig noemen 17 maart is mn spiraal verwijderd en ben meteen met foliumzuur begonnen dus wij gaan er ook voor!
Moet eerst nog maar s uit zien te vinden hoe mn cyclus is aangezien ik al jaren niet meer ongi ben geweest, door het spiraal. Ik had afgelopen zaterdag en zondag wel wat bloedverlies, heel weinig dus of ik dat moet aanzien voor een menstruatie of gewoon een kleine bloeding omdat mn spiraal eruit is gehaald… geen idee!
Ik wens jullie allemaal veel succes en dat er maar snel raak geschoten word. Ik ben nl net zo ongeduldig als jullie
Groetjes K
Hallo dames,
Wat is het toch een mooi lenteweer, word er helemaal vrolijk van.
Ik voel mijn eisprong wel altijd, bij mij voelt het als een soort plopje en vervolgens wat kramp ter hoogte van mijn eierstokken. Maar goed als je je eisprong voelt ben je eigenlijk al te laat met klussen.
Karen,welkom hier. Leuk dat je met je nieuwe partner voor een kindje van jullie samen gaan. Ik denk dat je die kleine bloeding wel als menstruatie kan zien.
Gebruiken jullie ovulatietesten of temperaturen jullie? Ik gebruik de ovutesten, echt een super uitvinding.
Op naar een heleboel pos. testen.
Vandaag is mijn ongi gelukkig al weer een stuk minder!
Nicole, heerlijk hè dat varen!
Mijn ouders hebben een eigen jachtwerf en een marina.
En ze hebben ook een sloepje waar we regelmatig even mee varen.
Vroeger gingen we altijd op vaarvakantie, paar weken op de boot. Heerlijk was dat, maar nu hebben ze geen eigen boot meer.
Kaatje, welkom!!
Leuk dat je voor een tweede gaat! Heeft je partner ook kinderen uit zijn vorige relatie of wordt dit zijn eerste keer?
Liesje, ik gebruik niks, laat het op z’n beloop gaan. Maar wie weet, als het te lang duurt
Kaatje welkom!
Leuk nog meer mensen ben alleen bang dat ik vanaf nu echt moeite ga hebben iedereen uit elkaar te houden laat staan te beantwoorden… maar doe mijn best.
Ik heb voor deze maand voor het eerst ovu testen gehaald maar weet niet helemaal wanneer ik daarmee moet beginnen… help…
Hoi!
Mag ik er ook bij of moet ik nog even wachten? Ik heb op vrijdag 25 februari mijn laatste pil geslikt, maar ik hoop pas zwanger te raken in de periode augustus-november.
Dit wordt, als het allemaal gaat lopen zoals we zouden willen, onze eerste… dus ik zou het fijn vinden als ik jullie zou mogen/kunnen volgen.
@kimstroom, je begint met ovu testen afhankelijk van je cyclus maar uitgaande van een cyclus van 28 dagen wordt aangeraden om op dag 10 te beginnen met testen. Welke test gebruik je, ik gebruik die van Sens1test, die zijn goedkoop en er zit een duidelijke omschrijving bij.
@maria, je bent natuurlijk van harte welkom om ons te volgen. Wat is de reden dat jullie er pas vanaf aug./nov. voor gaan als ik vragen mag?
hey maria! tuurlijk mag je er bij! er is gewoon een kans dat je eerder zwanger raakt dan bijvoorbeeld mijzelf!! :silenced: Dus praat gewoon gezellig mee! geen vrouw is het zelfde en we kunnen veel aan elkaar hebben!
hey kaatje! Spannend hoor! En wat vind je zoon van 7 van het idee? Of weet die het niet (wat ik logisch zou vinden). Hopelijk komt je cyclus snel op gang!
Darkangel: ja wij zijn echt boot mensen! We hopen er zelf ooit 1 te kopen. Steeds als er van die nieuwe bootjes/sloepen voorbij varen zeggen we: die is mooi maar dan DAT anders en DAT anders. Tja dromen mag toch?? Ze zijn helaas zo duur.
xxx
Uhm… de reden dat we dan pas willen…
we gaan eerst verhuizen/alles inrichten en ik heb nu nog geen vast contract en dan wel. =)
En thanks! Het kriebelt al heel erg bij mij/ons. Meelezen doet mij goed…
@Liesje8680 wrote:
@loesje, je begint met ovu testen afhankelijk van je cyclus maar uitgaande van een cyclus van 28 dagen wordt aangeraden om op dag 10 te beginnen met testen. Welke test gebruik je, ik gebruik die van Sens1test, die zijn goedkoop en er zit een duidelijke omschrijving bij.
denk dat die voor mij was haha ik heb kruitvat ovu test. ik ben nu op dag…ff tellen…10 das dan zou ik nu moeten beginnen en moet dat iedere dag op dezelfde tijd of maakt dat niet uit? ja sorry een echt groentje hier!
@ Marie nou succes met wachten dan, snap je redenering hoor, maar weet uit ervaring hoe moeilijk het is om dat vol te houden met al die zwangerschapspraat om je heen! Maar meekletsen mag sowiezo!
Welkom Maria en Karen!
Ik ben vanmorgen giga ongesteld geworden :x echt heel erg, ik moest vanmorgen elke 3 kwartier een nieuwe tampon in doen. Na de lunch werd het weer normaal gelukkig, wel veel krampen.
Aan de ene kant zou ik nu als nog willen testen om te kijken of dit een vroege mk is, maar aan de andere kant schiet ik er toch niets mee op om het te weten…
Ik hou mijn cyclus op 28 dagen dus mijn nieuwe NOD is 20 april.
Ga nu lekker op de bank zitten Grey’s anathomy kijken die ik heb opgenomen. zak M&M’s en een bus pringles erbij en dan op tijd op bed.
hihi, tot nu toe lukt het mij nog aardig… om mij heen, in mijn directe omgeving, is niemand zwanger… dat scheelt