Februari/Maart 2011

@selkas :dance: gefeliciteerd met je dochter!

@DA de eerste baby van het forum is geboren haha * een peugot 5008!*

Moeder en kind maken het prima

Je zou mijn leeftijd ook nog op de lijst kunnen zetten (25)

Wij gaan in de zomer denk ik niet weg. We gaan begin mei op huwelijksreis (vraag niet waarheen Ben heeft geboekt en ik hoor het pas als we vertrekken :D)

Als huwelijks kado hebben we geld gevraagd voor een nieuwe tent of vouwwagen, dus misschien dat we die dan nog een paar dagen gaan uitproberen maar dat zal last minute worden.

Mijn sollicitatie gesprek ging goed (denk ik) de arts gaf een paar keer aan dat mijn brief er meteen uitsprong, dus dat moet een goed teken zijn toch? Nu maar afwachten, hij had nog een paar gesprekken maar hij zou me snel wat laten weten…

@darkangel: ja volgens mij klopt het allemaal wel!! Jullie mogen me trouwens gewoon nicole noemen hoor (als dat te onhouden is met al die bijnamen) haha :thumbup:

Het is inderdaad moeilijk om niet nu al te stoppen!!

Maar we gaan er wel meteen voor. Net als bij Tess. Ik ben al gestart met de foliumzuur. Dus het mag meteen raak zijn. hihi al verwacht ik dat niet.

Zo ik ben weer heerlijk ontspannen, wat kan een dagje sauna een mens toch goed doen!! Ik zeg verplicht elke maand naar de sauna:)

Ik heb eindelijk een manier gevonden om op iedereen te reageren, ik zet gewoon twee keer het forum open ( zou niet de eerste zijn die dat verzint :smiley: ). Ogh deze blondie heeft toch af en toe nog hersens.

Maar leuk een eerste nieuwe beeb en nog wel een hele mooie ook Angel! :wink:

Wij hebben nog geen echt concrete zomerplannen. We willen eigenlijk in juni 2 weekjes rond toeren door Europa. We wilden eerst een verre reis maken naar australie, daar woont een goede vriend van mij die net een tweeling heeft gekregen, zo schattig. Maar helaas kost het toch iets te veel centjes.

Het lijstje klopt voor mij.

Ik zal voor je duimen dat je ongi snel komt en volgende maand 9 maanden op zich laat wachten;)

@ claudia, heerlijk even met zijn tweetjes weg, ik ga duimen voor goed weer.

@ cindy beterschap. Ik ben een soort adviseuse en zit in de verzuim en verzekeringswereld. ( ben bang dat ik iemand tegen kom die ik ken, vandaar zo’n algemene omschrijving). Maar leuk de gehandicapte zorg, vind het altijd erg knap de mensen die daar werken. Ik heb zelf mijn SPW diploma’s, maar nooit iets mee gedaan.

@ selkas, dat is zeker een lekkere afleiding voor op het wachtbankje. Maar gefeliciteerd met de kleine en is ze lekker verwend?

@ mama_nicole, gelijk heb je dat er voorgaat. Ik wil er ook wel gelijk voor gaan, maar heb het idee dat ik één deze dagen mij ei-sprong heb en vriendlief die is aan het wintersporten, dus ronde 1 gaat het hem niet worden.

@liesje, lijkt me heerlijk egypte, nog nooit geweest. Maar wat fijn dat je schoonmoeder daar een appartement heeft, is je vriend en schoonfamilie van egyptische komaf?

@kim, oehhh wat een spannende verassing, niet weten waar je heen gaat. Maarja vakantie is vaak toch wel goed. Krijg je nog wel van hem te horen wat voor weer het is zodat je je koffer goed kan pakken :wink:

Maar als jou brief er zo uitsprong, dan zou het wel goed zitten, ik zal voor je duimen de komende dagen!

Zo volgens mij heb ik iedereen gehad hoop ik en anders sorry :oops:

@loesje, ik doe altijd hetzelfde, twee schermen open. De laatste berichten staan ook onder de plaats reactie pagina maar is toch wat lastiger omdat je dan continue naar beneden moet scrollen.

nee hoor mijn schoonfamilie is zo hollands als het maar zijn kan. Mijn schoonmoeder heeft een leveraandoening en in de winter voelt ze zich in Egypte door het warme weer stukke beter. Ze is gemiddeld ruim een half jaar per jaar in Egypte.

@kimstroom, leuk dat je huwelijksreis een verrassing is al zou het voor mij niets zijn, houd niet van verrassingen.

@DarkAngel wrote:

hoi meiden!

ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om een mooi lijstje te maken, onze comp doet het niet meer. Zit nu op de Ipod maar dat is niet handig.

Heb wel al de gegevens wat aangepast:

NOD lijst

Maart:

Cindy, NOD 25 maart, 2e kindje

Selkas (Marloes), NOD 28 maart, 3e kindje, ronde 1

April

Loesje1986, NOD 4 april, 1e kindje, ronde 1

Kimstroom, NOD 11 april, 1e kindje, ronde 3

Liesje8680 (Lisa), NOD 12 april, 1e kindje, ronde 16

ClaudiaJurgen (Claudia), NOD?, 2e kindje, ronde 1

DarkAngel (Monique), 29 jaar, NOD?, 3e kindje, ronde 1

Anita

mama_nicole stopt in april

klopt het allemaal een beetje? :slight_smile:

volgens mij is mijn NOD 3 april

Ik scrol naar beneden maar lees nu dat ik het hele huwelijk gemist heb maar wat leuk zeg :D:D en dan ook nog de huwelijksreis een verrassing romantisch hoor :inlove:

Hier gaan we de meivakantie naar Rabbit Hill (bij apeldoorn) een huisje van Landall met mijn familie (ouder, en gezin van Broer) doen we al een paar jaar elk jaar een midweekje met zijn alle weg.

Het is heeeel leuk altijd, maar ben altijd wel weer blij als ik thuis ben haha…maar heb er wel weer echt zin in.

verder hebben we nog niks gepland we zien wel, we hoeven eigenlijk nergens rekening mee te houden dus het zal weer last minute worden.

@marloes heerlijk hoor dagje Sauna hier zijn we er ook gek op, vind het zo relax…als ik er weer aan denk hmmm

@cindy beterschap

@selkas alsnog gefeliciteerd met de kleine, leuke dag gehad??

@iedereen ben echt benieuwd hoe het iedereen nu vergaat met zwanger worden, dit had ik nog niet gedaan in zo’n topic mee praten maar vind het leuk zo :lol:

Hoi ladies,

Hier een slechte nacht gehad, mijn klaine manneke is ook verkouden, elk uur wakker, overdag is ie er goed aan is ook gewoon naar de peuterspeelzaal nu dus heb net uur in bad gelegen heerlik :wink:

Vanavond ga ik met een vriendin naar concert van Blof in Weert, heb ik wel zin in :smiley:

@Selkas, jij zit dus ook op het wachtbankje, spannend, mijn NOD is de 26 ste dus bijna gelijk als de jouwe.

Nog gefeliciteerd met je meisje !

@DarkAngel bedankt voor het lijstje, bij mij mag erbij dat het ronde 1 is en NOD is 26ste ipv 25ste.

Kan het niet zo zijn dat je al zwanger bent of intussen al ongesteld ?

Leuk die nieuwe auto wauw geniet ervan !

@Kim wat heerlik in mei op huwelijksreis, helemaal spannend omdat het een verassing is ! Fijn dat je gesprek goed ging, succes met afwachten!

@ Loesje Fijn dat je genoten hebt van je sauna dagje! Ohww je hebt dus ook SPW gedaan, geen interesse om ook daadwerkelijk in dat werkveld aan de slag te gaan ?

@Claudia, jullie gingen dit weekend weg he ? Veel plezier samen !

Inderdaad leuk zo’n topic, ben bij Milan pas gaan schrijven toen ik daadwerkijk zwanger was.

Tis stil hier :think: Allemaal druk druk ?

Geniet van het weekend 8) Ik moet helaas gaan werken 15.00-22.00.

Concert van Blof was erg goed !

Tot later meiden :-*

NOD lijst

Maart:

Cindy, NOD 26 maart, 2e kindje, ronde 1

Selkas (Marloes), NOD 28 maart, 3e kindje, ronde 1

April:

ClaudiaJurgen (Claudia), NOD 3 april, 2e kindje, ronde 1

Kimstroom, 25 jaar, NOD 11 april, 1e kindje, ronde 3

Liesje8680 (Lisa), 30 jaar, NOD 12 april, 1e kindje, ronde 16

DarkAngel (Monique), 29 jaar, NOD?, 3e kindje, ronde 1

mama_nicole (Nicole) stopt in april

Anita ?

Nog niet ongesteld. Als ik dinsdag het nog niet ben, doe ik toch maar een test. Ik snap er namelijk niks van :S Zo lang is mijn cyclus nog nooit geweest!

Verder alles goed, vandaag zijn we bij mijn ouders, we blijven daar geregeld een nachtje slapen. Ze zijn nu zelf uit eten met vrienden en Michael kijkt nu het journaal. Ik ondertussen even forummen.

Vanavond wel vroeg naar bed, ben zo moe!

hey lady’s

hier erg druk ja maar niks bijzonders. DA ik ben eens benieuwd dan!

Geniet allemaal van het heerlijke weer dit weekend!

Goedemorgen!

Iedereen bedankt voor de felicitaties voor mijn dochter!

Ik bedenk me net dat ik eigenlijk ook nog niets over mijzelf heb verteld.

Mijn naam is Marloes, bijna 31 en ik ben 6,5 jaar getrouwd. Hub en ik hebben dus 2 kindjes, een dochter van 8 en een zoon van 5. Ik werk 3 dagen in de week als tandarts assistente. Mijn schatjes gaan dan naar onze gastouder. S. zit in groep 4 en L. zit in groep 2.

L. heeft ESM. Ernstige spraak-taal moeilijkheden. Hij heeft een soort kortsluiting in zijn hoofd waardoor wat hij wil zeggen door zijn mond niet gezegd wordt. Hij vervangt heel veel letters voor klanken die hij wel kent. Tegen een lamp zegt hij bijv jam. Toen L. 3 was zijn we met logopedie begonnen, omdat zijn spraak erg achter bleef. de logopediste raadde ons aan om L naar een speciale peuterspeelzaal te doen. Met 3,5 ging hij daar naartoe en met 4 jaar door naar de speciale kleuterschool. op deze school hebben ze het streven om de kinderen zo ver te ontwikkelen dat ze uiteindelijk weer terugstromen naar het regulier onderwijs. L. is nu al wel redelijk begrijpelijk voor buitenstaanders maar, ik verwacht dat hij pas in groep 4 of 5 zover is dat hij naar een “gewone” school kan. Het grappige aan L. is dat hij niet in de gaten heeft dat hij een spraak probleem heeft. Als ik tegen hem zeg: doe de jam eens aan, kijkt hij me glazig aan. Als ik vervolgens naar de betreffende lamp wijs zegt hij lachend oohh, de jam moe aa!

Ik ben eindelijk ongi geworden!

Eindelijk dan op weg naar de eerste ronde.

Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is.

Ik heb mijn cyclus op 33 dagen gezet dus mijn NOD is dan ongeveer 22 april.

NOD lijst

Maart:

Cindy, NOD 26 maart, 2e kindje, ronde 1

Selkas (Marloes), 30 jaar, NOD 28 maart, 3e kindje, ronde 1

April:

ClaudiaJurgen (Claudia), NOD 3 april, 2e kindje, ronde 1

Kimstroom, 25 jaar, NOD 11 april, 1e kindje, ronde 3

Liesje8680 (Lisa), 30 jaar, NOD 12 april, 1e kindje, ronde 16

DarkAngel (Monique), 29 jaar, NOD 22 april, 3e kindje, ronde 1

mama_nicole (Nicole) stopt in april

Anita ?

Wat een heerlijk weer vandaag! Ik heb warempel kunnen ZONNE op het balkon, ben zelfs een beetje verkleurt. Echt heerlijk.

@marloes, wat grappig dat hij het zelf niet doorheeft. Maar het gaat wel volledig over of is dat nog niet bekend?

@DA op naar ronde 1!!

Hallo allemaal,

Ik kom hier ook zwaaien, want morgen slik ik mijn laaste pil en gaan we voor een brusje voor mijn dochtertje van 2,5.

De vorige keer duurde het 2 jaar voor ik zwanger was en had ik een zwangerschap from hell, waar ik ook nog eens chronische rugklachten aan overhield. Nu ik zwanger wil worden moet ik ook stoppen met mijn astmamedicijnen, dus het is allemaal superspannend.

Hopelijk lopen we allemaal snel met een prachtige dikke buik. :dance:

@ DA: Yes, eindelijk ongi!! nu hopen dat het voorlopig de laatste keer is! :wink:

@ Kim: Het praten zal met de tijd op een acceptabel niveau komen, maar hoe het met zijn taalontwikkeling zal gaan is nu nog moeilijk te voorspellen. Ik hoop alleen dat hij zijn schoolperiode goed zal doorlopen, want tegenwoordig is rekenen ook heel veel taal… (met goed bedoel ik vooral dat hij lekker in zijn vel blijft zitten)

Sinds zaterdagmiddag heb ik een beetje krampig gevoel onder in mijn buik. en gisteravond en vanmorgen klein beetje bruin slijm bij het afvegen… ben benieuwd waar dit op uitdraait… (een normale ongi begint in elk geval niet zo, zou ook erg vroeg zijn)

Net gepost en zie ik jouw post. Welkom Suzanne! Ik hoop dat alles deze keer sneller en makkelijker gaat!

@marloes nou dat is ook het allerbelangrijkste toch!

@suzanne welkom en hopelijk gaat het nu snellenr en soepeler!

zoo mijn weekend is voorbij, we hebben genoten van het lekkere weer en elkaar :wink: gisteravond thuis gekomen en vandaag met Sidney van het lekkere weer genoten.

Heerlijk gefietst en dan hoor je achter je alleen maar die, die, die en dat is toch geweldig…heerlijk hoor dit weer. mijn kleine meisje is wel net als mama erg verkouden maar verder heeft ze er geen last van.

@Darkangel gelukkig ongi nu voor de eerste rond, van je derde kindje…hopelijk is het snel zover.

@suzanne welkom, en hopelijk heb je snel een mooi buikje waar je veel van kan genieten.

@Marloes kan me voorstellen dat je het veel belangrijker vind dat hij zich lekker voelt en dan gaat meestel de rest vanzelf. vind ook wel apart dat hij het zelf niet in de gaten heeft. denk dat, dat voor hem alleen maar prettig is.