Februari/Maart 2011

Hier is het ook niet bepaald mooi weer grijs, hoop wind en best fris. Laat mijn zomerjas nog maar even in de kast hangen.



@claudiajurgen: ik heb geen idee, heb nooit een spiraaltje gehad. Is er niet een topic over hier op het forum.



Heel makkelijk om kwaaltjes af te schrijven op een evt. zwangerschap, zelfs nu nog na 16 rondes, elke maand heb ik weer andere soorten kwaaltjes dat ik denk zal het nu toch.

@liesje ja haha doe ik ook al



@claudiajurgen ik heb nog nooit een spiraaltje gehad dus weet het ook niet.



@Darkangel lukt het met het lijstje? En waar ga ik die straks kunnen vinden?



Hier is het mooie weer nu ook wel voorbij maar hoor net dat het vanaf het weekend weer wat beter gaat worden

volgens berichten maakt het niet uit dus dan is mijn NOD gewoon hetzelfde we zien wel haha…



nou kom maar op met het mooie weer, dit weekend zitten we in Enkhuizen dus kunnen we misschien wel op een verwarmd terras wat eten.

dit weekend gaan wij onze bruidstaart “bespreken”. De buurvrouw van een vriendin van ons gaat hem maken en die maakt toch bijzondere dingen!! Dus ik heb er wel zin in. Helaas kunnen we niet proeven hihi :drool:



Vandaag was het schitterend weer en ik zat 's middags te wachten op telefoontjes over onz hypotheek. :wall: pfffff ik was er zo klaar mee. Ik weet dat hypotheken een ramp zijn tegenwoordig maar vandaag was ik zo emotioneel dat ik bijna dacht dat ik weer last had van hormonen… hihi Helaas nog niet!!!

MAAARRRR ik ben wel gestart met mijn laatste pil strip zat ik net te bedenken!! :dance: Daar werd ik dus weer blij van!



@cindy: niet ziek worden hoor!! Laten we op POSITIEF bericht hopen! :pray: haha



@claudiaJurgen: Ik weet het ook niet… gebruik de pil… :roll:

Maar enkhuizen is wel leuk!! Lekker terrashangen, eten, shoppen. Leuk hoor! Mooi weer is altijd welkom! :dance:

Leuk vooruitzicht allemaal.



@mama_nicole nice bruidstaart bespreken alleen wel reuze jammer dat je niet kunt proeven.



Wij gaan zondag naar mijn broer en hoogzwangere schoonzus in Haarlem, weet iemand een leuk kadootje om alvast te geven? Het wordt een jongetje.

Ohh dames, zie allemaal leuke vooruitzichten voor een aantal dames, paar daagjes vrij, paar daagjes weg! Leuk hoor. Ik ga morgen een lekker dagje ontspannen in de sauna, heerlijk!



@ liesje wat heftig zeg, wist je dat je chlamidia infectie had gehad of kwam dat toen pas naar boven.



@ de rest vind het nog lastig zo’n forum om op iedereen te reageren. Als ik alles heb gelezen, bedenk ik me weer owja hoe heet die en wat vertelde die.

Ik probeer het iig wel.



Ik ben trouwens gisteravond gestopt met roken, moet zeggen dat het me tot nu toe goed af gaat :hand:

@loesje goed zo!!! ik ben 26 januari gestopt en sindsdien niet meer gerookt. Ik vind het erg makkelijk omdat ik weet waarvoor ik het doe. Dus volhouden!



@nicole leuk om de bruidstaart uit te zoeken! Ik ga hem zelf maken :shock: maar moet nog wel een keertje oefenen haha. Maar heb nog even tot 6mei.



Ik heb morgen een sollicitatie gesprek! Gister sollicitatie gemaild en vandaag al gevraagd om morge op gesprek te komen JOEHOE! sorry heeft niks met zwangerschap en bevalling te maken maar lijdt wel even goed af van de wachtdagen haha

@kim, het maakt het voor mij ook gemakkelijk, heb eindelijk een goed doel!! maar jij al bijna 2 maanden gestopt!! GOED!!



Spannend sollicitatie, heel veel s6!!!



Maakt het juist leuk en afwisselend om juist ook over andere onderwerpen te praten! Dus wil ik ook weten hoe het morgen is afgelopen :wink:

@loesje: heb nooit geweten dat ik Chlamydia had gehad, dat kwam na bloedprikken pas aan het licht. Knap hoor gestopt met roken, ik was vorig jaar gestopt maar door het slechte nieuws dat ik in september ontving ben ik weer begonnen, heb er erg veel moeite mee om te stoppen.



@kimstroom: Dat is nog eens snel de ene dag sollicitatiebrief gestuurd en de volgende dag alweer een uitnodiging. succes. Ik ben ook druk aan het solliciteren maar krijg steeds pas na weken bericht, tot nog toe alleen maar afwijzingen. Heb je nu wel een baan of zit je net als ik in de WW. Wat doe je?

Knap zelf een taart maken.



Hoort er ook bij hoor niet over zwangerschappen praten hier op het forum anders ben je zo snel uitgepraat.



Ik ga mijn bed op zoeken, welterusten

Jemig Lies knuf, ik snap dat het stoppen met roken dan niet lukt, maar ik weet zeker wanneer het jou tijd is dat je ook kan stoppen.

Ik heb ook chlamydia (ik schrijf het telkens anders hihi) gehad. heb je ook hpv?



Ik zie het in mijn omgeving ook veel, veel brieven schrijven maar geen reactie of te veel sollicitanten.



Meid ik hoop voor jou dat je snel zwanger bent!

Ik heb geen HPV althans niet dat ik weet. Vorig jaar heb ik een uitstrijkje gehad en die was helemaal goed dus het zal niet.

Mijn Oom en Tante hebben in Enkhuizen een restaurant en we hebben daar sávonds een feestje, dus het mooie weer kunnen we wel gebruiken heb er echt zin in. Sidney is uit logeren bij de buurvrouw en die gaan we zondag weer halen.

Ben nu weer aan het werk, totaal geen zin maar ja soms moet het he…vanmiddag om 15 uur naar de tandarts ben benieuwd.



@iedereen vind het ook moeilijk hoor om zo goed te reageren op berichten zonder iemand over te slaan ben blij dat meerdere het hebben haha.



@loesje en kim vind het heel knap zo stoppen met roken, heb zelf nooit gerookt maar Jurgen rookt wel en stoppen daar denkt hij niet eens aan. mijn ouders hebben het wel vaker geprobeerd maar helaas niet gelukt.



@kim succes vandaag we hopen hier met je mee dat het een goede afloopt heeft je gesprek.



@liesje jeetje zeg als je zoiets hoort kan ik me voorstellen dat je gelijk weer gaat beginnen, slecht nieuws en dan zoiets maakt het altijd moeilijker.

hoop dat je echt snel zwanger bent en kan gaan genieten en de ellende achter je kan laten.

Nou dit is ook de eerste keer dat ik zo snel en ook nog een positieve reactie krijg. Tot nu toe kreeg ik voornamelijk geen reactie en heel soms een afwijzing :? Ik ben verpleegkundige maar doe daarnaast de thuisopleiding voor doktersassistente. Op dit moment werk ik op 0uren basis bij een ha praktijk in maastricht en vervang soms in een andere praktijk in maastricht. Ik heb het daar wel naar mijn zin maar wil wel eens wat zekerheid en iets dichter in de buurt werken.

Vandaar. Deze vacature is voor een doktersassistente in Echt. En precies de uren die ik zoek! Dus ben erg nieuwsgierid en gespannen. Ik heb om 14.30 gesprek…

@ nicole…ohh spannend je laatste strip :thumbup:

Veel plezier met het bruidstaart bespreken :mrgreen:



@ loesje geniet van je sauna dagje…heerlik !



@ Kim succes met je sollicitatie ! Ik duim voor je!



@ Claudia veel plezier in Enkhuizen !



Hier nog steeds wat ziekjes helaas, heb vandaag en morgen vrij en het weekend helaas weer werken.

Wat doen jullie allemaal voor werk ?

Ik werk 32 uur in de verstandelijk gehandicapte zorg en het bevalt me super :smiley:

@Liesje, welkom! Wat een verhaal zeg! ik hoop dat je snel positief test. Voor je neefje zou je een lief knuffeltje kunnen kopen.



@Kim, spannend! ik zal voor je duimen :thumbup:



@Claudia, leuk een weekendje weg met z’n 2tjes.



@Loesje, knap hoor dat je gestopt bent. Ik ben nu ruim 8 en een half jaar gestopt. Zwangerschap is idd een goede motivatie om het vol te houden :wink:



@Mama_Nicole, het aftellen naar het “echte” klussen is begonnen! ga je er meteen voor of ga je eerst ontpillen?



@Cindy, voel jij je al iets beter?



@Dark Angel bedankt voor het lijstje!





Nu is er stilte voor de storm… S is vandaag jarig dus na schooltijd hok vol visite. veel kids ben dus blij dat het zonnetje volop schijnt. Het echte feest is zondag pas… Vind het wel fijn, ik zit nu ook op het wachtbankje dus genoeg afleiding. NOD is 28ste pas. gelukkig wordt manlief deze maand 30 en ben ik een feestje voor hem aan het organiseren. Hij weet nog van niets dus dat gaat goed. Even S. naar school brengen en dan kwarktaart maken.

Zie net dat de banner aangeeft dat ze over 3 dagen jarig is maar is echt vandaag hoor. krijg het alleen niet aangepast. :eh:

@kimstroom wrote:





@darkangel waar ga je dat lijstje zetten? :? op? sorry kan nog niet alle afkortingen plaatsen haha




In de eerste berichtje op de eerste pagina. :slight_smile:

Makkelijk te vinden!

Maar dat doe ik pas als ik er iets moois van kan maken in paint ofzo

over een half uurtje sollicitatiegesprek!! succes!!



@Loesje, genoeg info verteld hoor :slight_smile:

spannend! op naar een plus!

en helemaal goed, gestopt met roken!!! :thumbup: :clap:

hou vol, want het is voor een goed doel!





@Liesje, welkom!! je staat in het lijstje :slight_smile:

Wat een moeilijke periode hebben jullie gehad zeg, en al een tijd bezig voor zo’n mooie wonder. Ik duim dat het deze maand raak is!

En een kadotip, schoentjes? of slofjes?

of van die rammelsokjes (met een rammelaartje erin)



@Claudia, spiraalvrij!! heerlijk meis!!

en veel plezier in Enkhuizen!



@Cindy, nog 8 dagen!! spannend zeg, hopelijk ben jij de eerste!



@mama_nicole, nog 1 maandje de pil :thumbup:

lijkt me moeilijk om niet nu al te stoppen!



selkas gefeliciteerd met je dochter!!

8 jaar al weer, grote meid!!

hoi meiden!



ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om een mooi lijstje te maken, onze comp doet het niet meer. Zit nu op de Ipod maar dat is niet handig.

Heb wel al de gegevens wat aangepast:



NOD lijst



Maart:



Cindy, NOD 25 maart, 2e kindje

Selkas (Marloes), NOD 28 maart, 3e kindje, ronde 1



April

Loesje1986, NOD 4 april, 1e kindje, ronde 1

Kimstroom, NOD 11 april, 1e kindje, ronde 3

Liesje8680 (Lisa), NOD 12 april, 1e kindje, ronde 16

ClaudiaJurgen (Claudia), NOD?, 2e kindje, ronde 1

DarkAngel (Monique), 29 jaar, NOD?, 3e kindje, ronde 1



Anita

mama_nicole stopt in april







klopt het allemaal een beetje? :slight_smile:

Hier nog steeds niet ongi!!

Wel balen, zit nu op dag 33. Vorige cyclussen waren allemaal rond de 31 dagen. Wel al 4 dagen buikpijn, alsof het elk moment los kan barsten zeg maar :stuck_out_tongue:

Elke keer als ik naar de wc ga hoop ik dat ik ongi ben geworden, stom eigenlijk want over een maand hoop ik dat het wegblijft!!



Hier gaat het heel goed, sinds gister hebben we een nieuwe leaseauto!

Helemaal geweldig, de Peugeot 5008.

Een grote verrassing, want ik dacht dat we de 308sw zouden krijgen omdat de 5008 te duur was.

Nu heeft mijn vriend vanalles geregeld met kortingen en gratis artikelen dat het toch is gelukt.

Gisterochtend zei hij dat hij naar zijn werk moest voor een demo.

Een uur later stond hij ineens lachend voor het raam, ik kijk naar buiten en zie ineens een Peugeot 5008 staan. Ik kon het niet geloven!! Ow en hij rijdt zo fijn, zit fijn, mooi interieur, gewoon helemaal geweldig!!



Zaterdag zouden we thuisblijven maar denk dat we een stuk gaan touren, even naar mijn ouders in Overijssel (1,5 uur heen en 1,5 uur terug haha).

We blijven daar dan wel even wat eten en drinken enzo, anders wordt het zo’n lange rit. Kids vinden dat niet erg, maar ik wel :stuck_out_tongue:



Hebben jullie eigenlijk al zomervakantieplannen?

Wij gaan van midden juli tot eind juli naar Camping val de L’arre in Le Vigan (zuid-frankrijk). Samen met vrienden en hun dochtertje. Wij zitten dan in een stacaravan, en zij schuin tegenover ons in hun vouwwagen.

En daarna nog een weekje naar mijn schoonouders, die wonen in de Ardeche.

@Selkas van harte gefeliciteerd met je dochter.

@DA je zou mijn leeftijd er nog in kunnen zetten, ik ben 30.

Altijd leuk nieuwe auto’s, wij hebben in december een Range Rover gekocht en ben er nog steeds heel happy mee. Had vandaag zo iets stoms, ik moest een andere auto rijden dit was een schakel auto en de Range Rover is een automaat, wist ik toch niet meer hoe ik moest schakelen, was helemaal in de war de eerste 10 minuten. Gek hoe snel je aan iets gewend raakt.



Wij gaan van de zomer op vakantie naar Egypte, Hurghada, mijn schoonmoeder heeft daar een appartement.



@kimstroom, hoe is sollicitatiegesprek gegaan, ik hoop dat je aangenomen wordt.



Ik heb inmiddels een kadootje voor mijn schoonzusje gekocht, twee rompertjes (kan je nooit genoeg van hebben) en een paar lieve sokjes.