Februari/Maart 2011

Balen meis !!! Dit was je 2de ronde pas toch ? Bij de meeste duurt het wel paar maanden hoor, bij mijn eerste duurde het 3mnd das vrij snel…

Ik snap je teleurstelling maar geef de moed niet op :hug:

ja dat is wel k*t maar je hebt nog meer kansen. Gewoon positief blijven want dat werkt wel het beste. Druk maken is niet goed voor jezelf en voor de innesteling… zover ik weet :hug: dus dikke knuffel en volgende ronde hopen op beter nieuws :thumbup: We duimen voor je!!



xxx

Hè Kim balen zeg! :hug:

Bedankt voor de lieve reacties. Weet ook dat ik pas net begonnen ben, maar je hoopt toch. Maar we hebben ons er al weer bij neer gelegd. Ik heb flink kramp dus daar kan verder geen twijfel over zijn :wall: ach zodra deze dagen weer over zijn gaan we er gewoon weer voor!

Hoe zit het met jullie? Waar zijn jullie op dit moment?

Zo is dat Kim…nieuwe ronde nieuwe kansen al wil je natuurlijk dat het zsm gebeurd !

Ik zit op het wachtbankje…gister eisprong gehad dus nu wachten op mijn NOD…merk dat ik er in mijn hoofd heel veel mee bezig ben, hoop ook echt dat het raak is, eigelik niet vanuit gaan maar ja…vind het echt mega spannend :wink:



Hoe is het met de andere dames ?



Kan er iemand een lijstje maken ? Met onze namen, leeftijd, rondes en NOD ?

Welkom Cindy en ClaudiaJurgen!!



Hè Kim, ik snap dat je flink baalt!! Je wilt zo graag en dan komen die stomme rode duivels!! Lekker klussen voor de volgende ronde is ook wel leuk :wink:



Hier op dag 30, hopelijk is mijn cyclus weer net als vorige keren, zo rond de 31 Ã 32 dagen. Volgens mij begin ik buikpijn te krijgen, dan zou ik morgen of vanmiddag ongi worden.



Cindy, spannend!! Hopelijk over een kleine 2 weken een plus!



Ik zal een keer proberen een lijstje te maken en dan zet ik het in de eerste post

Ik heb alvast wat gegevens opgezocht, kunnen jullie het aanpassen of verdere gegevens doorgeven dan zet ik het later in de OP.



NOD lijst;



Maart:



Cindy, NOD 25-03, 2e kindje

Selkas, NOD ?, 3e kindje

Nicole, NOD?, 2e kindje



April

Kimstroom, NOD 11-04, 1e kindje, ronde 2

Loesje, NOD?, 1e kindje

ClaudiaJurgen, NOD?, 2e kindje

DarkAngel (Monique), 29 jaar, NOD?, 3e kindje, ronde 1

Anita

Balen Kim :hug: maar wat je al zegt je bent net begonnen maar als je eenmaal er voor gaat wil je gisteren al zwanger zijn.

Met Sidney ging het ook heel snel een maand of drie hier hopen we dat het net zo snel gaat maar helaas niet voor het zeggen.



Zal ook wat meer vertellen over mezelf Ben dus Claudia trotse mama van Sidney meisje van 17 maanden en woon samen met Jurgen in de Achterhoek. We hebben 3 honden waar vooral ik en Sidney veel mee doen haha…



Ik ben sinds gsiter niet meer orgi dus moet mijn NOD nog even berekenen, weet ook niet precies hoe dat gaat met een spiraaltje want de vorige keer slikte ik de pil…ga woensdag maar gelijk even aan de huisarts vragen hoe dat zit.

hey Dames

leuk zo’n lijstje (voor mij is het poging 3) Kan je een beetje zien wie waar is. Ik hoop voor ons allemaal dat er snel een uitgerekende datum staat i.p.v NOD!

@ kim wat jammer, maar op naar de volgende ronde.



@ de andere dames, welkom en hopen dat het voor jullie snel raak mag zijn.

Wel gezellig dat er steeds meer mensen bij komen, gezellig kletsen :smiley:



Ik heb geen idee wanneer mijn nod zal zijn, maar uitgaande van een cyclus van 28 dagen moet het 4 april zijn.



Ik heb overigens wel veel last van het ontpillen erg veel hoofdpijn en misselijk, hebben jullie hier ook last van?



Ik zou ook wel iets over mijzelf willen vertellen, maar ben bang dat mensen mij kennen :D. i.i.g. ik ben 24 jaar, mijn vriend is al wat ouder. Hebben 2 jaar een relatie en wonen net in ons nieuwe huisje ergens in Zuid-holland…meer ruimte…dus de volgende stap in ons leven is samen een kindje! Ik ben sinds woensdag 2 maart gestopt met mijn pil.

@loesje dan moet je het hier vooral bij laten! Leeftijd en gezinssituatie is al genoeg haha. Maar toch leuk dat je iets verteld.

Ik heb niet veel last gehad van ontpillen, kreeg in het begin lekker veel energie van de foliumzuur. Maar dat is nu ook weg jammer genoeg.

En afgelopen maand erg wisselvallig eetpatroon gehad waarschijnelijk ook door hormonen. (een week continu honger, andere week verplicht eten anders at ik niks)

Ik hoop dat je klachten snel over zijn.



@darkangel waar ga je dat lijstje zetten? :? op? sorry kan nog niet alle afkortingen plaatsen haha

Hallo dames,



Wil me graag bij jullie aanmelden.

Zal me eerst even voor stellen:



Ik ben 30 jaar oud en woon samen samen met mijn vriend van 31 en onze twee schatten van katten. Wij wonen in Zuid-Holland, in de Hoeksche waard (zo’n 20 km. onder Rotterdam).



Ik ben sinds dec. 2009 gestopt met de pil en eigenlijk ook al sinds toen proberen zwanger te worden. Toen ik in sept. nog niet zwanger was ben ik bij de gynaecoloog beland. Na een aantal testen is gebleken dat ik in het verleden een chlamydia infectie heb gehad. Toen is besloten om doormiddel van een laparoscopie te kijken hoe het er van binnen uitzag. De uitslag was behoorlijk schrikken, zat vol met verklevingen en mijn eileiders zaten dicht. Ik werd toen voor de keuze gezet of met nog een laparoscopie proberen de verklevingen en eileiders te herstellen of het IVF traject ingaan. Ik heb toen voor het eerste gekozen en daar ben ik nu heel blij mee. Een halve maand geleden heb ik de laparoscopie gehad en daarmee zijn alle problemen opgelost, de verklevingen zaten zo om mijn eileiders heen dat deze daardoor afgesloten waren. Ik zie dit nu als een nieuwe start en omdat de december stoppers 2009 allemaal hoogzwanger of al bevallen zijn wil ik me graag bij jullie aansluiten.



Mijn duiveltjes zijn vandaag gearriveerd dus mijn volgende nod, uitgaand van een cyclus van 28 dagen, zal plaatsvinden op 12 april.

Hoi dames,



Wat een heerlijk weertje vandaag helaas moet ik zo gaan werken…



@Monique bedankt voor het lijstje !



@Loesje vervelend dat je zo’n last hebt van het ontpillen, ik heb nooit de pil geslikt. Hopelijk is het bij jullie ook snel raak, spannend he !



@liesje Welkom hier ! Jeetje niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt en al zolang bezig voor een wondertje…gelukkig is er nu een lichtpuntje en kunnen jullie weer opnieuw aan de slag…mijn duimen draaien, succes :pray:



Dames vermelden jullie even je NOD ? Dan kunnen we met elkaar meeleven…



Fijne dag !

@liesje welkom!jemig wat een voorgeschiedenis! Ik hoop dat het nu snel lukt voor jullie!

@cindy hier moet ook gewerkt worden maar wat een heeeerlijk weer! Heb gewoon mijn zomerjas gepakt de andere was te warm!!haha

@liesje! WELKOM :thumbup: Hopelijk ben je lekker snel zwanger na dit hele gebeuren! :pray:



@cindy: ik stop pas in april… maar zodra ik het weet zal ik mijn NOD doorgeven!!



xxx nicole

@loesje hier ook geen pil, en de vorige keer heb ik er geen last van gehad alleen mijn menstruatie werd er veel meer door en veel kramp.



@liesje hopen dat dit een nieuwe start is en dat je snel een mooi buikje krijgt



@Cindy gister heb ik gelijk even een banner gemaakt…



Hier zijn Sidney en ik heerlijk aan het genieten van het mooie weer, zo lekker even fietsen met mijn meisje…



en morgen om half elf heb ik een afspraak om spiraaltje eruit te laten halen ooohhh kan niet wachten…vind nu echt spannend worden.



morgen nog een dagje vrij en dan donderdag en vrijdag jammer genoeg weer werken.

@kim Heerlik he hier ook zomerjas maar vanaf do word er weer slechter weer voorspeld…balen !



@Nicole Is prima hoor !



@Claudia, succes morgen bij huisarts !

Goedemorgen meiden,



Hier slechte nacht achter de rug, kon de slaap niet vatten, last van keel en neus, rommelende buik… volgens berekening zou morgen mogelijke innesteling zijn en schijnbaar kan het zo zijn dat je rond de innesteling wat ziekjes bent maar goed het kan ook een simpele verkoudheid zijn dus moet er maar niet teveel op hopen :wink:

Ohw ohw wat duurt het nog lang tot ik kan testen,wachten is niet leuk :lol:



Ik moet zo gaan werken, do en vr heb ik vrij maar dan word het slecht weer echt balen !

@cindy hier ook weer onderweg naar t werk en do en vrij vrij dat hebben we dus niet goed gepland haha.

Hmm zou wel geweldig zijn he maar je weet nooit volgens mij schrijven we nu alle kwaaltjes af aan een eventuele zwangerschap haha. Maar het zou zomaar kunnen!

Nog even doorbijten en we duimen hier met je mee voor een posi test…

Nou hier is het nog niet echt mooi weer, heel bewolkt en het waait behoorlijk gister was het wel genieten.



Net spiraaltje eruit laten halen, is me volledig meegevallen menstruatie is nog niet geheel voorbij vraag me af wat dat nu met mijn NOD doet?? iemand een idee? want de eerste dag was 5 maart en nu nog niet voorbij duurt wel erg lang allemaal.



@cindy beterschap vandaag hopelijk voel je je morgen weer beetje beter.