Februari/Maart 2011

Ja dan snap ik het wel. Dan heb je genoeg houvast om het vol te houden haha. :mrgreen:

Hoi allemaal,



Ik heb woensdag mijn laatste pil geslikt! Wij zijn beide (vriend en ik) helemaal door het dolle heen, dat we misschien in de toekomst een kleintje in onze armen mogen sluiten.

Ik hoop hier mijn overige enthousiasme kwijt te kunnen, want het is alleen een geheimpje van ons 2tjes!



Ik wens jullie allemaal veel s6 toe en hoop dat we hier gezellig kunnen kletsen (dan moet het wel wat drukker worden) en onze ervaringen kunnen delen.

welkom loesje!!



Je geheim is hier veilig hoor!

Spannend :thumbup: hopelijk is het snel raak.



dikke knuf

hallo loesje

leuk dat je je ook aangemeld hebt! hier nog een

over enthousiast persoon!!

haha deste gezelliger.

@ mama Nicole, wij hopen ook dat het snel raak is, maar we zitten beide nog in twijfel of ik deze maand niet eerst moet ontpillen?



Ik zie dat jij al een keer moeder bent geworden, wat lijkt me dat heerlijk!



@Kim…heerlijk nog zo’n over enthousiast persoon, laten we er dan maar een positief en enthousiast topic van maken!

Dat zal wel lukken!haha :dance:

het is ook heerlijk. Ze is nu een jaar en een echt lekker wijfie! :inlove: af en toe natuurlijk mij aan het uitproberen (en mijn vriend in het weekend want dan komt ie thuis). Maar zoals net: ze was niet lekker… dus ik meerdere keren getroost. Uiteindelijk toch maar een zetpil gegeven en toen viel ze in mijn armen in slaap. Dan kijk ik naar haar en ben ik zo verliefd op mijn meisie. :inlove: :inlove:



Ik gun het iedereen!!



En daarom een 2de natuurlijk… als het zo mag zijn… :pray:



dikke knuf

Hoi Kim en Loesje, leuk dat jullie ook zijn gestopt!

Toen hub en ik besloten voor onze eerste te gaan had ik ook zo’n gevoel van een geheim dat alleen wij 2tjes weten. Helemaal toen ik ook echt zwanger was. Ik heb toen tot 8 weken mijn mond weten te houden daarna voelde het wel “veilig” om onze ouders te vertellen. Stil blijven was echt moeilijk hoor :mrgreen: .

Bij de tweede was ik een stuk makkelijker (ook omdat we aan iedereen verteld hadden dat we bij hub’s terugkeer uit Irak voor een 2de gingen) mijn zusje was bij me toen ik de test deed en mijn schoonzusje was de nr 2 die ik belde dat de test pos was.



Nu hebben hub en ik wel weer dat geheime gevoel. de meeste mensen in onze omgeving hebben zoiets van : jullie hebben van elk 1, meer soorten zijn er niet, de kids zijn al wat groter, wat kost dat wel niet… Wij houden het nu dus maar weer voor ons zelf.

@ nicole Wat lief zo’n klein meiske! Geniet er maar van!



@ Selkas, ook lekker geheim! Vind het heerlijk een geheim, maar af en toe ook wel heel moeilijk :smiley:

Maar voor de 3e alweer een lekker groot gezin!



Ik zit hier te wachten op mijn ontrekkingsbloeding en dan maar hopen dat mijn lichaam snel op orde is van de pil.

Wat is jullie ervaring hiermee? Hebben jullie de eerste maand ook gewacht of zijn jullie er gelijk voor gegaan?

Wij zijn er direct de eerste maand voor gegaan. Overal wordt gezegd dat het geen kwaad kan dus er was geen reden om het niet te doen.bovendien was het bij twee vriendinnen van mij de eerste maand meteen raak (en bij 1 zelfs bij de tweede weer in een maand) dus deste meer reden voor ons om meteen te gaan klussen.het is de eerste maand niet gelukt maar toch. Mijn cyclus was meteen redelijk normaal 31 dagen dus. we wachten nu maar af hoe deze maand is gegaan!over een week weten we weer meer :smiley:

Ik vind het erg verwarrend de ene zegt je kan beter wachten, de ander zegt je kan gelijk beginnen. Ik ben wel erg benieuwd naar mijn cyclus, kan me niet herinneren hoe deze was. Weet alleen dat ik op mijn 13e aan de pil ging omdat ik altijd heel lang ongesteld was, soms wel 2 weken :? . Ik hoop dat dat nu niet

meer is.



Ik duim voor je dat het deze ronde raak is, zal wel fijn zijn zo snel:D



Zijn er nog andere dames die hier gezellig mee komen kletsen, het is hier zo rustig!!!

Bij mijn dochter was ik ook direct na het stoppen met de pil zwanger.

Bij mijn zoon was ik al gestopt met de pil maar gebruikten we condoom.

In mijn vruchtbare dagen zijn we daar ook mee gestopt en was ik ook direct zwanger.



Ik hoop zo dat m’n vriend er volgende maand wel voor wil gaan, hij vind het namelijk toch wel spannend…



Kimstroom, ik duim dat je een posi test hebt over een paar dagen!

Dank jullie :smiley: ik weet dat de kans maar 20% per keer is maar de hoop is tenminste 90% haha. Ik ben verpleegkundige en doktersassistente en de artsen zelf zeggen dat er is bewezen dat het geen kwaad kan. Ze zeiden eerst ook dat je moest wachten tot je een constante cyclus had maar nu rekenen ze je zwangerschap toch anders als alleen vanaf de 1e datum van de laatste ongi en zo.ach je moet doen waar je je fijn bij voelt dat is het belangrijkste!

Loesje, Ik hoop dat je cyclus nu constanter is voor je!

Darkangel: ik zal voor je duimen!

wij “wachten” ook niet. Bij de eerste hebben we het ook niet gedaan. Toen was het de 2de ronde raak. Bij de tweede hebben we het wel gedaan en toen was het de 3de ronde raak. (was toen al 4 maanden van de pil af, hub was op uitzending naar Irak.)

Hoi meiden,



Mag ik me hier ook aanmelden ?

Ik ben Cindy 30 jaar en mama van Milan ( net 3 jaar )

Wij gaan sinds deze maand voor een 2de kindje, spannend !

De vruchtbare dagen zijn nu voorbij dus nu 2 weekjes afwachten :thumbup:

Succes allemaal !



Gr Cindy

ik kom me hier ook melden, wij willen ook graag een tweede kindje en woensdag wordt mijn spiraaltje verwijderd…

Welkom Cindy en CaudiaJurgen!

Gezellig dames!!

leuk dat jullie erbij zijn gekomen.

Ik bedenk me dat ik eigenlijk niks over mezelf heb verteld!

bij deze;



ik ben Kim 25 jaar en trouw 6 mei 2011 met Ben. Wij gaan voor ons 1e kindje. Ik ben in januari gestopt met de pil maar eerste maand was niet raak. Nu aan het wachten op NOD.



Erg leuk om met meer mensen ervaringen en zo te kunnen delen!

Dank jullie !



Kim spannend zeg…vandaag is je NOD dag ik zal voor je duimen !

Je komt ook uit Roermond zie ik :smiley:

Jep hier ook uit Roermond.



Ik neem aan dat het niet geaprisieerd wordt als ik hier een potje ga lopen schelden. Maar neem een paar flinke scheldwoorden in gedachten en vermenigvuldig die en dan heb je een idee hoe het hier vanmorge aan to ging.

Ongesteld geworden dus…

weet dat het niks zegt maar toch wordt de teleurstelling en onzekerheid groter. Ach ja zoals Ben al zei volgende maand beter… ben benieuwd.