Februari/Maart 2011

De Februari/Maart 2011 stoppers!!



Ons showforum





Zwanger:



ClaudiaJurgen

Selkas






NOD lijst



Mei:

Kimstroom (Kim), 25 jaar, NOD 26 mei, 1e kindje, ronde 4

Puck78, 32 jaar, NOD 26 mei, 1e kindje, ronde 4

Cindy1980 (Cindy), 31 jaar, NOD 27 mei, 2e kindje, ronde 3



Juni:

DarkAngel (Monique), 29 jaar, NOD 6 juni, 3e kindje, ronde 2

Liesje8680 (Lisa), 30 jaar, NOD 7 juni, 1e kindje, ronde 18

Estha, 32 jaar, NOD 8 juni, 2e kindje, ronde 2

Kaatje1975 (Karen), 35 jaar, NOD 9 juni, 2e kindje, ronde 3

mama_nicole (Nicole), 26 jaar, NOD 13 juni, 2e kindje, ronde 2

Suz@nne, 31 jaar, NOD 17 juni, 2e kindje, ronde 3

Voorstelronde:



DarkAngel

Ik ben Monique, 29 jaar en ik ben 9 jaar samen met Michael. Wij wonen in Culemborg samen met onze 2 kinderen: Sarah van 4 jaar (20 juni 2006) en Kevin van 2 jaar (20 oktober 2008).Â

Ik ben thuisblijfmoeder en we gaan voor een derde kindje.Â



Liesje8680

Ik ben 30 jaar oud en ik woon samen met mijn vriend 31 in Zuid-Holland Zuid in de Hoekse Waard. Hier wonen wij met onze twee katten. Mijn vriend heeft een eigen timmerbedrijf en ik ben secretaresse maar momenteel werkzoekende. Wij gaan voor ons 1e kindje.Â



Mama_Nicole

Ik ben nicole , 26 jaar oud. Heb 1 dochtertje van 14maandjes: Â Tess en we gaan 7 april trouwen!! Op mauritius (eiland bij afrika).

Verder woon ik in sint pancras (alkmaar, denk aan kim de boer hihi) en hebben wij 4,5 jaar een relatie met elkaar.Â



Kimstroom

Ik ben Kim, 25jaar, en werk partime als doktersassistente. Ik ga 6 mei trouwen met Ben, we zijn dan 8,5 jaar bij elkaar. We wonen samen in Roermond met onze beagle Basil en twee konijnen. Ons appartement staat te koop omdat we graag een huisje willen.Â



Suz@nne

Ik ben Suzanne, 31 jaar en woon met mijn dochtertje van 2 jaar, man, 2 honden en 2 katten op een woonark aan de Lek. Momenteel ben ik fulltime mamma, maar ik ben wel weer aan het rondkijken naar een baantje.



Kaatje1975

Ik ben Karen, 35 jaar, woon in ZuidHolland. Heb al een zoon van 7 en ga dus met mn nieuwe vriend voor een 2e kindje. (Voor mn vriend is het de 1e)Â



ClaudiaJurgen

Ik ben Claudia en woon samen met Jurgen in een klein dorp in de Achterhoek. we hebben samen een dochter Sidney van 1,5 jaar.Â

een onwijs lekker ding die heel vrolijk en druk is.Â

Verder hebben we 3 honden waarvan 2 sharpei’s en 1 klein zwart (ettertje) bastaardje.Â



Estha

Ik zal me ook nog even voorstellen: ik ben 32 jaar woon in de regio Utrecht samen met mijn dochtertje van 15 maanden en mijn vriend. Wij willen nu dus graag een 2e.Â



Cindy1980

Ik ben Cindy,30 jaar, woon samen met mijn vriend in Roermond en we hebben een zoontje van net 3 jaar.Â

Nu dus besloten om voor een 2de ta gaan, we gaan nu ronde 2 in.Â

Ik werk 32 uur in de gehandicaptenzorg.Â



Selkas

Ik ben Marloes, 30 jaar, tandartsassistente. Getrouwd en moeder van 2 kids en wij willen een 3de. Wij wonen in Noord Groningen.Â



Puck78

Ik ben 32 jaar en woon samen met mijn vriend en onze kat.

Nog geen kinderen maar hebben eind januari besloten met de pil te stoppen. Wegens gezondheidsklachten hebben we dit moeten uitstellen omdat ik eerst mijn medicatie moest afbouwen. Erg spannend allemaal!

DA ik doe niet meer met je mee :smiley:

Leuk dat jullie voor een derde weer willen gaan!

Dank je! Verder helaas nog geen stoppers?

HoiHoi



Jajaaa ik ben sinds vandaag gestopt met de pil;)

Hoi,

Hier wordt vrijdag de laatste pil genomen.

Dames ik hoop dat jullie snel met een mooi buikje mogen rond lopen!

Leuk! Meer stoppers!

Ik hoop het ook Yona :smiley:



Pfff ik rammel zo hard, ik hoop dat vriendlief er nu gelijk voor wil gaan.

Dat zal ik vanavond merken :wink: haha

hoi!



Ik stop per april… en we gaan er direct voor! Dus in maart starten met foliumzuur!..

mag ik er ook nog bij dan??



dikke knuf nicole

Tuurlijk! Welkom Nicole, gezellig!



Ik zit bijna in mijn vruchtbare dagen, ik hoop dat ik m’n vriend nog kan overhalen maar ik denk dat het pas volgende maand gaat worden. Hoop ik :slight_smile:

Nou DA, ik meld me toch ook maar hier.



Ik weet alleen niet wanneer we er echt voor gaan, nu al of in maart/april.

Zit nu in de groene dagen. Maar ik wil er geen cyclusbanner op zetten, omdat ik waarschijnlijk als ik zwanger ben dit niet gelijk aan de grote klok wil hangen.



Het is wel heel erg met mij, mijn gedachten schieten wel enorm heen en weer hoor.

Eigenlijk wil ik nu al wel gebruik maken van mijn groene dagen, maar stel dat het raak is; dan ben ik uitgerekend in november? Dat is spannend!!!

Ik wil eigenlijk niet in december bevallen omdat dat zo’n drukke maand is, dus zouden we Maart moeten overslaan… erg hé!

Die gedachten botsen dan ook weer enorm met mijn verstand en geloof; je kan een zwangerschap niet plannen.

Welkom Nicole en Anita!



@ Anita ik kan me goed voorstellen dat november heel spannend is mocht je gelijk zwanger raken. Snap ook dat maart als een gemiste kans voelt als je die zou overslaan. Tja, hoofd en hart kunnen elkaar flink in de weg zitten.



Toen hub en ik besloten hadden voor een 2de te gaan, moest hij voor 4 maanden naar Irak. Ik alvast stoppen met de pil en elke maand was ik gefrustreerd dat ik mijn ongi had :roll: zo onlogisch, maar ik wilde zo graag een kindje erbij. Gelukkig voor mij was het toen na de derde ronde al raak.

Ben benieuwd hoe het gaat van af volgende maand. Ben nu al druk in mijn hoofd met namen e.d. en ik moet mijn laatste pil nog nemen :oops:

Hoi!



Anita, ja je kunt idd niet plannen. Ik zat ook te twijfelen om aankomende maand over te slaan maar de wens voor een 3e is zo groot dat het me niet meer uit maakt of we een kindje krijgen in december.

En de gedachten dat je een kans laat schieten snap ik helemaal.

Het is ook allemaal niet makkelijk, idd hart en verstand kunnen erg botsen!

Maar op dit moment wint mijn hart :slight_smile:



Voelde me eergister even erg rot, mijn groene dagen maar vriend wilde met condoom. Heb hem mijn gevoelens verteld en hij snapte het wel waarom ik er even moeite mee had. Maar ik begrijp ook wel waarom hij nog even wil wachten.

Hallo,

Ik ben eigenlijk in januari al gestopt maar zie daar geen onderwerp voor. Mag ik er bij jullie bij , was de eerste maand niet zwanger dus eigenlijk ben ik in feb opnieuw begonnen :smiley:

groetjes

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=96574

Het topic voor de december '10 en januari '11 stoppers :slight_smile:



Maar je mag hier ook meekletsen, het is hier alleen erg rustig :slight_smile:

o die had ik niet gezien… maar doordat het hier nog rustig is kan ik tenminste volgen waar het over gaat haha. hopelijk wordt het nog wat drukker…

ben benieuwd!

ik lees nu pas alle berichten hiervoor, wat grappig dat jullie ook allemaal een beetje moeite hebben met dec. Dat had ik namelijk ook al, maar ik wil zo ontzettend graag dat ik denk dat ik het maar laat gaan.

Ben blij dat ik daar niet alleen in ben haha dacht al dat ik een beetje aan het doordraaien was.

Bij onze zijn de eerste 4 maanden van het jaar ook erg druk met verjaardagen maar ik ga echt niet als het deze maand niet lukt een half jaar wachten!dus we zien wel wanneer het komt.

hey meiden!



ken het ook hoor… Heb stiekem zoiets van: als ik nu stop dan hebben we een extra kans.

Maar we gaan trouwen en dan wil ik echt niet ongesteld worden… dus dan maar even volhouden en na de bruiloft meteen die pil de deur uit! haha :dance:



xxx

heyhey dat vind ik kan dat je het zo volhoud!!

Dat was ook ons eerste idee (ik trouw 6 mei) maar ik hield het niet vol en gelukkig mijn vriend ook niet haha.

Dus dat is bij ons niet gelukt :slight_smile:

Ik hoop natuurlijk dat ik dan zwanger ben dan heb ik ook geen last van ongesteldheid 8) maar dat is afwachten.

Maar heel knap hoor!

hahaha ja het is nog maar 1 maandje wachten… en dan (mocht het zo zijn) als ik meteen zwanger raak is het tenminste niet met tess haar verjaardag, in januari.

Dus alleen maar positieve redenen om door te gaan met de pil. :thumbup: Voor eventjes dan… haha :inlove: