uhh… :oops: niet… heb vanmiddag getest en die was negatief…
Gebaseerd op mijn vorige cyclus was gister of vandaag mijn NOD… dus…
@mama_nicole… hmm spannend… ontpillen kan altijd toch?
Hallo meiden!
@Puck welkom op dit drukke forum!Veel plezier.
Ik hoop nogsteeds dat het kan dat je op het goede moment test maar de test nega is…
@cindy arme kerel ik hoop dat hij snel beter is :hug: succes met wachten!
@Suzanne ben eens benieuwd! :thumbup:
@claudia dank je.Hoezo moodswings?haha Nou veel succes en dat er maar meer goede als slechte dagen mogen zijn.
@kaatje sterkte dan maar!
@Da ik hoop met je mee op een posi test!
@liesje succes met schoonpapa haha!
@nicole hopen mag altijd toch
@Maria jammer die nega test, maar je weet nooit…
Hier gister een van onze konijntjes moeten laten inslapen… had waarschijnelijk een tumor achter zijn oogje dus het is wel beter maar toch…
Verder vandaag ontzettend druk op het werk gehad! Daarna nog even bloed laten prikken.Morgen maar eens bellen of de uitslag al binnen is… ben erg benieuwd.
@maria balen meid
@Kim al gebeld voor de uitslag ? Zielig van je konijntje :hug:
@nicole wanneer is jou NOD ?
Hier gelukkig rustige nacht gehad, gaat alweer beter met Milan !
Ik heb vandaag en morgen lekker vrij, vanavond jubileumfeestje van collega, heb met 2 andere collega’'s fotospeurtocht uitgezet door de stad met vragen en opdrachten,daarna gaan we het terras op,heb er wel zin in we hebben een leuk team.
Zou graag willen weten of ik zwanger ben want ik lust wel wat rose biertjes :lol:
@DA: Wat spannend. Heb je al een nieuwe test gedaan, vandaag is je NODdag. Duimen draaien hier hoor. :thumbup:
@Cindy: Fijn dat het wat beter gaat met je ventje.
@Karen: Jeetje, wat een verhaal. Sterkte met je schoonvader.
Kan me je gevoelens wel voorstellen hoor.
@Kim: Heb je al een uitslag?
Sterkte met je konijntje. :hug:
@Maria: Wanneer ga jij weer testen?
Vandaag mn NODdag. Ik voel wel wat krampjes onderin mn buik, ik weet niet of dat van die rare buikklachten van mij is, of dat mn menstruatie er aan zit te komen. Zelf heb ik absoluut niet het gevoel zwanger te zijn, dus ik denk dat ik vandaag of morgen gewoon ongi wordt.
Ik wil iig wachten met testen tot zaterdagavond of zondag als er niets komt.
Ik moet zo de enorme puinzooi op gaan ruimen hier en dan vanmiddag met Evi naar een kinderverjaardag. Vanmorgen vroeg riep ze al vanuit haar bedje: Mammaaaaa, ik wil naar Brihittttt. Dus volgens mij heeft ze er zin in. :lol:
@cindy dat is fijn voor Milan. Veel plezier dan vanavond!
@suzanne dat zou je bijna zeggen he dat ze er plezier in heeft!
Ik heb al eens gebeld maar de uitslag was er nog niet. Ik moet vanmiddag opnieuw terug bellen. dus we wachten af…
hehe eindelijk voel ik me weer wat beter. Vannacht goed geslapen, nog wel erg verkouden en hoofd- en oorpijn door het vele hoesten, snuiten en niezen.
Ik ga geen nieuwe testen kopen, pas dinsdag weer. Wou eerst maandag zeggen, maar dan is het 2e paasdag. Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, dan moet het wel raak zijn
Vanmorgen is Kevin voor het eerst naar de peuterspeelzaal.
Om 8.45 uur waren we er, en ik ben er bij gebleven tot 9.45 uur.
De hele tijd ging het goed, heb nog zijn luier verschoond en toen zei ik: ‘mama gaat zo naar huis, en dan ga jij hier spelen met de andere kindjes’. En hij zei gelijk: ‘nee mama, hier blijven’.
Daarna ik mijn jas aangetrokken, nog een keer gezegd dat mama naar huis gaat, en kevin blijft hier spelen. En dat ik hem straks weer kom ophalen, net als we altijd doen bij Sarah. De juf stond er toen ook al bij, en die zij ook dat mama naar huis gaat maar hem weer komt ophalen en toen begon hij te huilen Hij heeft me nog uitgezwaaid maar ik kon hem buiten nog horen huilen. Mijn lieve schat…
Ik vond het bij hem stukken moeilijker dan bij Sarah, toen zij naar de psz ging.
Over een uur hem weer ophalen!
Suzanne, spannend ook al je NOD dag!
Goed zeg dat je kan wachten haha Ben heel benieuwd, ik duim dat je niet ongesteld gaat worden!!
Veel plezier vanmiddag!
Cindy, fijn dat het beter met Milan gaat, met dit weer ziek zijn is ook niet leuk! Ook veel plezier vandaag!!
Puck, welkom! We hebben op de eerste pagina een lijstje, als je het leuk vind, pb me dan even je gegevens dan zet ik je erbij.
En hopelijk snel een positieve test!!
Kim, aaah gos. Wat zielig voor je konijntje. Hoe oud is hij geworden?
Ik mis mijn konijntje ook nog regelmatig. Zelfs Sarah (die toen net 3 was) herinnerd haar nog!
Hopelijk snel duidelijkheid van de huisarts, ben benieuwd!! ik duim voor goed nieuws!
Maria, balen van je nega test!! hopelijk over een paar dagen posi!
En geniet van je vakantie!!
Liesje, nee ik zou ook niet zo mijn schoonouders in huis nemen, hoe lief ze ook zijn!
Claudia ja klopt. Ik zou dan ergens eind december uitgerekend zijn.
Heb me weer eens niet kunnen inhouden en net effe testje gedaan helaas omo wit, misschien te vroeg ? Het was wel een kruidvat 2 voor 5 test…
Hahaha, ik moet er wel een beetje om lachen hoe ongeduldig jullie allemaal zijn hoor. Volgens mij zijn die goedkopere testen ook prima betrouwbaar hoor. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ze ook en gaven ze braaf aan dat ik idd zwanger was, waarschijnlijk is het gewoon nog te vroeg om te testen.
@DA: Fijn dat je je weer wat beter voelt.
Moeilijk is dat he, als je kleintje zo´n verdriet heeft. Ik voelde me in het begin ook echt een rotmoeder als ik Evi huilend achterliet op de peut, maar toch doorgezet en nu vind ze het echt geweldig om te gaan.
@Kim: Weet je ondertussen al je uitslag.
Ik ben zo ontzettend benieuwd en mn duimen draaien overuren. :mrgreen:
Hoi Allemaal,
Ik wilde jullie even allemaal laten weten dat ik ga stoppen met dit forum. De reden hiervoor is dat ik teveel bezig ben met het zwanger worden. Ik ben bang dat ik daarom mijn menstruatie zelf onbewust tegen hou. Het lijkt me daarom beter om er even afstand van te nemen. In ieder geval bedankt voor jullie medeleven tot nu toe!
Ik wens jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden!!!
Desiree, das jammer maar ik begrijp het wel. Laat je ons weten als je zwanger bent?
Dat zal ik zeker doen. Ik ben trouwens net ongesteld geworden, dus het helpt wel dat ik er even afstand van heb genomen.
@desiree succes er dan verder mee. We horen wel als het raak is!
Net de HA gebeld maar de uitslag is niet binnen :evil: Nu moet ik dus wachten tot dinsdag…grvbrgsjrsdnj!
Maar goed.
@alle (bijna) NOD’s ik duim heel hard voor jullie!
hey allemaal!!
tess heeft hoge koorts. Baal er heel erg van, want het is zo’n levendig meisie. En nu zo’n hoopje ellende… zielig vind ik dat.
Ze ligt nu te slapen.
kimstroom: Nog geduld hebben! Pffff zwaar hoor, tot dinsdag wachten. Hopelijk ga je met de paasdagen leuke dingen doen!! Afleiding zoeken in ieder geval! En zielig van je konijntje… :hug:
Desireek: hopelijk helpt deze stap om je minder druk te maken! We horen wel hoe het met je gaat toch?
darkangel: Fijn dat je weer beter bent! Hopelijk geniet je lekker van de paasdagen en heb je dinsdag een posi-test in handen!! Spannend!
cindy: ik houd mijn NOD even op 12mei. Het is mijn eerste maand maar op basis van de vorige keer denk ik dat ik gemiddeld op 30 dagen zal zitten.
suzanne: ik ben wel benieuwd. Een collega had ook krampen maar die is ook al 8maanden bezig en die hoopt steeds dat het positieve krampen zijn. Ga voor jullie beide duimen dat het ook zo is!!
Fijne paasdagen alvast gewenst! Als ik tijd heb kom ik zeker weten ff langs!
@Kim: Potverdikkeme zeg, dat is balen.
Dan draaien die duimen nog even verder voor je. :hug:
@Nicole: Zielig is dat altijd he, breekt je hart gewoon als je naar zo´n hoopje ellende kijkt. Beterschap voor je kleine meisje.
@Desiree: Hopelijk helpt dit je om er afstand van te nemen. Meldt je je hier weer als je zwanger bent?
Hier nog geen ongi, maar dat komt denk ik morgen wel.
Fijne paasdagen allemaal, gaan jullie nog iets leuks doen?
@kim! Irritant dat je nu pas dinsdag de uitslag krijgt!
@desireek, ik begrijp je besluit. Veel succes met zwanger worden!
@nicole, wat sneu dat je dochtertje ziek is. Beterschap!
@suzanne, hoe staat t met jouw ongi? & slaapt de kleine meid al in dr nieuwe bedje?
Ik ben tov van mijn vorige cyclus nu 3/4 dagen overtijd. Uitgaande van n cyclus van 28 dagen is vandaag mijn nod. Test van vandaag was wederom negatief. Dacht in bepaald licht een super licht streepje te zien… Maar ga uit van nega. Dit was n test van kv. Evenals de rest. Vraag me af of ik nog n ander merk test moet doen…
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik meld me idd weer hier zodra ik zwanger ben.
Vooral doen desiree! Succes nogmaals!
@de rest, ik ben erg bezig met t feit dat ik nog niet pos. Test. Dat vind ik best een beetje lomp van mezelf… Maar… Ik vraag mij af of mijn bruinverlies en bloeding van 2 weken terug geen menstruatie was. Al heb ik geen van die dagen echt helderrood bloed verloren…
Misschien vinden jullie me nu wel een zeur, maar ik heb altijd zo op mijn lichaam kunnen vertrouwen ongeacht wat er was…dat ik er nu onzeker en kribbig van wordt…
Als ik dan bijv. Aan jou denk kim, heb ik echt zoiets van hoe houd je dat vol? Ik loop nu al te piepen…
Sorry meiden, moest er even uit… Zeg ajb gewoon wat je vindt!
Hoi meiden,
Wat een weer he, eigelijk niet normaal, het word vanmiddag in limburg 28 graden, zomer dus 8)
Dat word morgen snel eieren zoeken voordat ze gesmolten zijn :lol:
@desiree jammer dat je er mee gaat stoppen, hopelijk zien we je gauw weer verschijnen met goed nieuws :thumbup:
@kim jeetje wat ontzettend frustrerend dat je nu tot di moet wachten…en al zolang overtijd…vreemd hoor, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en anders maar eens afspraak maken bij de gyn om te kijken wat oorzaak is dat je ongie zolang uitblijft :think: Sterkte en succes :-*
@nicole beterschap met tess, zielig is dat he als die kleintjes zo ziek zijn, het liefst zou je het van hun overnemen, :hug:
@suzanne nog steeds geen ongie ?
@maria ik zou morgen ofzo nog eens een testje wagen, er zijn genoeg meiden die pas aantal dagen na NOD positief testen, zolang je ongie uitblijft is er hoop, ik duim voor je :thumbup:
Heb je altijd een regelmatige cyclus gehad ? Dan denk ik dat je bloeding van 2 weken geleden geen menstuatie was, dat zou vreemd zijn.
En het is niet gek dat je er zoveel mee bezig bent hoor dat zijn we geloof ik allemaal rond NOD
@DA nog geen ongie ?
Ik ga pas maandag een test wagen als ik dan niet ongie ben geworden,
Succes allemaal met wachten en testen, hopelijk komt er wat roze deze maand !
Nog steeds geen ongi, vanmorgen werd ik toch wel erg nieuwsgierig en heb ik een test gedaan. Net als Maria dacht ik een heel licht streepje te zien als ik hem op een bepaalde manier in het licht kantelde, maar ik denk dat dit een beetje onzin is. Volgens mij staat er wel of geen streep en niet een beetje. Ik ga er dus nog steeds vanuit dat ik niet zwanger ben. Ik had ook maar 1 test in huis en ik heb mezelf voorgenomen niet meer te gaan halen vandaag, dan zijn de winkels 2 dagen gesloten en dan zien we wel weer. Is er dinsdag nog niets, ga ik wel een nieuwe test kopen, maar ik denk dat ik voor die tijd wel ongi ben.
@Maria: Ik denk dat we er allemaal wel mee bezig zijn rondom de tijd dat je menstruatie er had moeten zijn. Denk wel dat je moet oppassen dat zwanger worden je leven niet gaat beheersen. Ik heb het in mijn familie- en vriendenkring al vaker meegemaakt en dat is echt geen gezonde situatie.
Ik ga straks lekker naar buiten. De ark moet nodig aan de buitenkant schoon gemaakt worden en ik moet Evi´s trampoline nog opblazen. Misschien zet ik zelfs wel een warm badje neer buiten.
Vanavond een verjaardag, blegh.
Hopelijk gaat vandaag of morgen onze boot te water en dan kunnen we dit weekend lekker varen. Verder een beetje klussen buiten en paaseieren verstoppen in de griend voor de kleine meid. :inlove:
Geniet van het mooie weer allemaal.
@nicole arme Tess hopelijk is ze snel uitgeziekt!
@Maria. Weet je ik ben de eerste week na NOD heel zenuwachtig geweest. En toen was de spanning ervanaf. Je kan niet op de topen van je zenuwen blijven lopen. nu vergeet ik af en toe zelf dat ik nogsteeds niet ongi ben geworden. (ook al zit ik morgen op twee weken o.t)nu kan ik er niks meer aan doen. Ik baal nu alleen heel erg dat we niet verder kunnen. En natuurlijk dat ik tot dinsdag moet wachten op de uitslag. Maar dan nog als die ook negatief is zal ik gewoon moeten wachten op mijn ongi :evil: ) Maar voor jou is het nog lang niet zover en je mag deze dagen best zenuwachtig en gespannen zijn, hoor!!hopelijk heb je gewoon over een paar dagen een posi-test, ik duim voor je in ieder geval!
@cindy succes met wachten!!haha
@suzanne jij ook succes met wachten en geniet van de vrije dagen!