Hier nog steeds niet ongesteld. Heb vanmorgen testen gekocht en kan toch niet wachten tot dinsdag. Ik ga dus morgenochtend weer een test doen.
Maria, gewoon lekker alles eruit gooien hoor. Ik begrijp het wel, je wilt zo graag. Wij allemaal!!
Ik heb het zelf ook een beetje. Met Sarah en Kevin was ik direct zwanger, en mijn verstand zegt dat de kans klein is dat dat misschien weer gebeurd. Maar mijn hart wil zo graag dat ik het weer hoop. En nu ik op dag 34 zit wordt mijn angst steeds groter dat ik toch ongesteld ga worden. Terwijl ik dat eerder niet had. Ik probeer er ook niet teveel aan te denken maar dat werkt niet echt. Als ik bijv naar de wc moet dan hoop ik geen bloed te zien. Bij buikkrampjes hoop ik dat dat niet van een menstruatie is enz.
Vandaag gaat het beter, komt door het weer.
Ik geniet er van!
Ben nog wel steeds verkouden, gisteren naar bed gegaan met oorpijn en keelpijn. Daar heb ik nu nog steeds last van.
Suzanne, voor jou ook spannend!!
Desiree, succes en hoop snel goed nieuws te horen.
Nicole, beterschap met tess! Ik vind het ook altijd zo zielig als ze ziek zijn.
Schaam, schaam …
Sorry, afgelopen maand niet toegekomen aan schrijven. Druk met van alles en nog wat. Mijn hele NOD uit het oog verloren en nu sta ik met een positieve test in mijn hand… kan er nog niet bij.
Kim ik hoop dat jij dinsdag goed nieuws krijgt!
Mama Nicole, zielig dat Tess zo ziek was gister. gaat het nu al wat beter?
Mooie foto’s trouwens!
Kaatje, beterschap met je schoonvader.
Da, bij jou is het nu ook spannend zeg!
Maria, logisch toch dat je er zo veel aan denkt, je wilt zwanger worden/zijn.
Cindy, suc6 met wachten.
Suzanne, jammer dat de test nog geen duidelijke streep geeft. ik duim voor je!
Liesje, ik hoop dat je schoonvader snel iets vindt. Mijn schoonvader moest na zijn scheiding het huis verkopen. Was ook even spannend of hij op tijd iets anders had gevonden. Gelukkig voor ons wel!
Estha, is de rug van je vriend alweer wat beter?
Loesje, heftig zeg met je moeder! veel sterkte de komende tijd.
Puck, welkom!
Claudia, ik ga me zo ook melden bij de Decembermama’s!
Fijn weekend iedereen!
Selkas echt??? GEFELICITEERD!!! :dance: :-*
geniet ervan!!!
Selkas, gefeliciteerd!! Wat super!
@Selkas Wauwww :inlove: Gefeliciteerd !!!
@DA heeel veel succes met testen morgenvroeg
Gefeliciteerd Selkas, wat super zeg!!! :dance:
selkas gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws!!
Bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes. Tess voelde zich vandaag al beter. Vanmiddag weer lichte verhoging maar geef de tanden ook de schuld… Vervelende dingen
da: laat je het ons wel weer weten na je test morgen?? :oops: Ik ben heeeeel nieuwsgierig.
suzanne: ben benieuwd of je kan wachten tot dinsdag!
Goedemorgen,
Hier te vroeg gejuichd dat het beter ging met Milan vannacht weer 2x alles volgespuugd
We kijken het de pasen nog aan en blijft het zo dan di morgen naar de huisarts !
@DA Al getest ?
@Nicole die vervelende tanden toch telkens weer he, sterkte ermee :-*
Ik moet werken vandaag, heb slaapdienst dat houdt in 17.00 beginnen,werken tot 24.00 dan mag ik slapen en dan weer werken 7.30-11.00.
Fijne pasen !
@Cindy: Jeetje joh, dat arme ding blijft spugen. Hopelijk gaat het snel beter met hem. :hug:
Werkse!!
Nou, ik ben inderdaad gisterenavond ongesteld geworden. Ik kon me ook niet voorstellen dat ik zwanger was en dat klopte dus. Op naar de volgende ronde maar, hopelijk dan meer geluk.
Vandaag gaan we lekker de boot te water gooien en een stukje varen. De zwemtrap moet vandaag ook weer opgehangen worden en ik wil nog verder met het soppen van de buitenkant van de ark.
Geniet van het mooie weer allemaal. 8)
Negatief
Was wel even verdrietig. Ik zit nu op dag 35. Nu maar afwachten op m’n menstruatie want ik ga er eigenlijk niet meer van uit dat ik nog positief ga testen.
Jammer meid. :hug:
Nu maar hopen dat je snel ongesteld wordt en je duidelijkheid krijgt over je cyclus. Gaan we saampies ronde 2 in.
@suzanne jammer meis maar je had al aantal keer gezegd dat je het ook niet verwachte he, wat gaaf dat jullie een boot hebben ben jaloers zeg !
@DA Wat onwijs balen meid, je was er zo van overtuigd :hug:
Dat je ongie nu maar gauw komt dan !
@all, thanks voor jullie reacties!
@cindy, was voor de pil super regelmatig. Na het stoppen ook vrij snel natuurlijk ongi. Het was voor mijn gevoel ook geen ongi. Sowieso had ik geen buikkrampen, die heb ik altijd heel erg…
Balen dat Milan nog steeds ziek is. Hopelijk knapt ie snel op!
Werkse vandaag en morgen! Dan ben je nog wel ff zoet.
@suzanne! Daar was ik juist bang voor, dat t mn leven gaat beinvloeden. Maar heb mezelf er weer aardig onder.
Je dagen met varen en klussen klinken goed! Geniet er van.
Balen van je ongi, maar je weet wel waar je aan toe bent denk. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
@kim, thanks voor het hart onder de riem! Hoop dat jij snel weet waar je aan toe bent!
@selkas, congrats! Geniet er van.
Hier merk ik dat vl ook een beetje zenuwachtig wordt. Hij heeft n beetje t gevoel dat t niet lukt. Hebben een vriendin ingeschakeld die wat meer kennis heeft dan wij. Afgesproken dat ik woe weer ga testen, bij uitblijven ongi, met clearblue. Heb nu 4 neg. Testen van kv… Dus ben benieuwd… 1 test ivm map in maart en nog 3 (di, do, za) ivm de mogelijke nod van woe 20-4. En ach… Ben pas 8 wkn gestopt met de pil… Haha.
Anyway ik sta dr weer realistisch in. Ga genieten van t heerlijke weer en niet piekeren!
Goedemorgen,
Hier net een testje gedaan maar helaas witter dan wit…
Hopelijk meer geluk voor de andere die binnenkort kunnen testen
Fijne 2de paasdag !
Dames dank jullie wel voor het medeleven!!!
Erg druk weekje weer achter de rug, veel bij mijn moeder geweest, vind het echt knap datze zo sterk is! Ze gaat eerst eind mei, begin juni naar australie en daarna beslist ze wat voor behandeling ze wilt. HEt wordt dus voor mij en de rest van de fam ook wat rustiger.
Jullie schrijven/typen met zijn alle wel wat af zeg, tis voor mij weer een hele sport om het door te lezen en jullie allemaal te antwoorden. hihi.
Kim wat vervelend zeg die onzekerheid bij jou. Ben erg benieuwd naar de uitslag morgen van je bloedonderzoek.
Maria Jij ook al zo’n onzekerheid met testen. Maar maak je er niet druk om en houd er plezier in. Ik zal duimen voor je voor woensdag!
Maar je hebt trouwens wel op het goede moment vakantie!
Suzanne Jammer van je ongi, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar je hebt verklevingen? Had je dat ook al met evi? Jullie zijn op dit moment vast en zeker aan het genieten op het water?
Claudia Alweer 7 weekjes zwanger, gaat het goed met je? Nog last van kwaaltjes? Over een jaar mag je buiten van twee kindjes genieten!
Cindy Dat weer is echt super lekker, gewoon hoog zomer!!
Is je kleine mannetje al wat beter?
Van mij mag er ook meer roze komen, dus vind dat die test van jou maar niet meer omo wit moet zijn;)
Nicole Hoe bevalt het leven als getrouwde vrouw Doen je ovutesten het nog?? Ik herken die steken ook, weet ook niet waar ze vandaan komen. Vervelend dat je kleine meisje nu net met dit weer ziekjes is.
Estha Ik heb ook een aantal keer ovutesten gebruikt, maar bij mij is er dan niets uit op te maken. Ik heb ze dus maar aan de kant geschoven. Maar is jouw testlijn even donker als de controle lijn, of is tie licht? Maar nog wel kunnen klussen vanwege de rug van je vriend?
Puck Welkom hier, mag ik vragen waarom je medicijnen moest slikken. Heb je nu dan geen pijn en/of last zonder medicatie?
Kaatje Sterkte met schoonpapa!
DA Wat klote een nega test. Vooral als je bij je vorige kindjes gelijk zwanger bent, volgens mij denk je dan onbewust toch dat het dit keer ook lukte! Je ventje weg brengen en hem zo horen huilen, lijkt mij ook niet leuk! hopenlijk gaat het een volgende keer beter!
Liesje Ik zou mijn schoonmoeder ook niet in huis nemen, tis een lief mens, maar denk dat ik helemaal gek wordt.
Desiree Succes met zwanger worden en we horen hopenlijk dan snel wat van je!!
Selkas GFELICITEERD!!! heb je enig idee hoeveel weekjes?
Nog even over mezelf, nog steeds niet ongi, afgelopen dinsdag op advies van vriendlief toch maar een test gedaan en deze was hartstikke wit.Dus ik wacht nog steeds braaf op mijn ongi. Merk wel dat ik er aardig rustig onder ben. Maar aan de andere kant ben 7 maart voor het laatst ongi geweest, zit dus vandaag op dag 49 van mijn cyclus.
Ik ga weer lekker in het zonnetje liggen!! Genietse iedereen van dit lekkere weer!
Wat heerlijk dit weer, gister geheel onverwachts gebbqd met de buren, was erg lekker en gezellig. Zojuist een (de eerste van deze maand) ovutest gedaan, deze was super positief en precies op dezelfde dag als vorige maand, heb dus gewoon weer een cyclus van 28 dagen zoals het hoort :dance:. Als ik toch niet ongesteld word op dag 28, dan ga ik pas op de 30e dag testen.
Selkas van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Zijn alle zieken weer een beetje opgeknapt?
Loesje: idd wat knap dat je moeder zo sterk is, lijkt me erg moeilijk, gelukkig is ze er op tijd bij.
Kaatje hoe is het met je schoonvader?
Kim, hoe is het met je? hou je het nog een beetje uit, wachten tot morgen of ben je inmiddels ongesteld geworden? Als je nou komende tijd zo’n lange cyclus blijft houden zou ik het bij je huisarts aankaarten, misschien dat je door mag naar een gynaecoloog. Mijn gyn vertelde dat als je een cyclus langer hebt dan 34 dagen er toch iets mis is met je hormoonhuishouding, dan zal je waarschijnlijk chlomid voorgeschreven krijgen. Bovenstaand geldt natuurlijk voor alle dames met lange cycli.
Chlomid wordt gebruikt bij de behandeling van vrouwen die zwanger willen worden, maar verminderd vruchtbaar zijn door het uitblijven van een (goede)eisprong.
Het kan natuurlijk ook dat jullie onbewust toch te veel mee bezig zijn zwanger te raken (ik weet uit ervaring dat het moeilijk is dat niet te doen)dat je lichaam daarom niet helemaal naar behoren werkt en na pil- of ander anticonceptiegebruik zitten er zoveel hormonen in je lijf, dat heeft gewoon tijd nodig om uit je lichaam te verdwijnen, dit duurt zeker een half jaar.
Ik ga de buitenlucht weer opzoeken.
@cindy, balen! Ik kan dat omowit niet meer zien…
@loesje, wow. Uitgebreide reacties! Hier nog steeds geen ongi… Maar dit is pas n tweede cyclus na stoppen met de pil.
@liesje, onbewust is zo moeilijk te ondermijnen en te veranderen! Maar het is wel goed dat je t nog zegt!
Hier ook een heeeeerlijk weekend achter de rug. 8)
Buiten allerlei klussen gedaan, heerlijk gevaren en buiten gezeten met de kleine meid. Vandaag veel visite gehad, gezellig met zn allen gevaren en daarna buiten gegeten. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt en hebben lekker gezwommen.
Tis wel een beetje een puinhoop nu overal, maar dat ga ik morgen wel op mn gemakkie opruimen en de koelkast weer aanvullen, want die is leeg gegeten en gedronken. :lol:
Helaas is Chris morgen weer 2 dagen weg, maar we hebben wel een lekker lang weekend met zn drietjes achter de rug.
Hoi meiden,
Nog geen ongie hier, had zondag of gister ongie moeten worden, voor mij vreemd want heb al 15 jaar lang een cyclus van 30 dagen ( heb nooit pil ofzo gebruikt,gewoon condoom )
Maar veel hoop heb ik niet na die nega test van gister, afwachten maar !
Milan is gelukkig beter !
@Kim vandaag krijg je de uitslag he, ik duim heel hard voor je
@loesje jeetje een cyclus van 49 dagen al das balen…hopelijk word je snel ongie ! Knap dat je moeder zo sterk is :hug:
@liesje wat fijn dat je cyclus zo regelmatig is, dat maakt het toch allemaal net iets makkelijker !
@suzanne heerlijk dat jullie zo’n fijn weekend hebben gehad !
Hallo allemaal!
Heb ff het eea vluchtig doorgelezen:
Selkas, van harte gefeliciteerd!!! Op naar een fijne zorgeloze zwangerschap!
Jammer Desiree, dat je ermee stopt… We horen het goede nieuws wel en hopelijk snel!
Allemaal meiden die over tijd lopen meer geen posi testen, hoe is het mogelijk?!? Ben ook erg benieuwd naar jouw uitslag Kim
Weer ff een update-tje van mij. Ben niet veel binnen geweest, dus niet veel gecomputerd. Wat een weertje he. Ik heb zo genoten van het paasweekend. Lekker buiten geleefd, zondag heel de dag op het water doorgebracht. Lekker wezen varen, gegeten aan het water. Gister zitten gourmetten op mn balkonnetje. Beetje tobben maar oh zo gezellig!
Aankomend weekend zou ik weer op zn vruchtbaarst moeten zijn. Hoop dat ie raak schiet!!
Nu weer snel aan het werk, fijne dag!