jeetje wat balen zeg voor jullie zoveel dagen overtijd en toch negatieve test en nog niet ongi…
Hier vandaag aan het werk vanmiddag even snel de stad in dus ga van het lekkere weer genieten.
Gisteren lekker met de honden en Sidney wandeling gemaakt, heerlijk hoor dit weer nu met een kleine kan je er zoo van genieten.
@nicole succes met de testen en veel plezier met klussen
@Suzanne hoe is het met je buikpijn?
@Maria morgen weer proberen, ik had vrijdag ook een negatieve test en zondag positief
@estha balen zeg die testen zo weet je nog niks, ach gewoon elke dag klussen zit het altijd goed :dance:
@
goedemorgen dames
Hier weer een testje gewaagd, negatief weer. Maar had ook nog 1 ovu test, denk gooi die er ook eens tegen aan en jawel die was positief :eh: Oftewel volgens mijn ovu test ovuleer ik nu of binnenkort…yeh right! :think:
Maar goed het lukt me vandaag niet om naar het ziekenhuis te gaan dus ga morge bloed laten prikken en dan hoop ik vrijdag de uitslag te hebben… Die zal dan ook wel negatief zijn maar toch. ik hoop echt snel op duidelijkheid…
@Desiree ook voor jou hoop ik snel duidelijkheid!!
@Cindy werkze!
@maria en DA op naar die posi test
@estha Dat geklooi met die ovu testen komt me heel bekend voor alleen bij blijven die van mij steeds posi afgeven
Raar zeg, hopelijk krijg je met die bloedtest snel duidelijkheid.
Voor jou ook Desiree.
@Maria en DA: Ik duim voor een positieve test.
Vanmorgen met een potje pies naar de huisarts gegaan, maar daar kwam niets uit. Ik begin hem nu stiekem een beetje te knijpen, stel dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb en ik daar die megabuikpijn van heb. Ik weet dat ik daar een behoorlijk risico op heb, omdat mijn eileiders verkleefd zijn. De chirurg dacht zelfs dat zwanger worden onmogelijk was voor mij.
Heb gisterenavond toch maar een test gedaan, maar die was negatief. Nog even afwachten maar of ik ongi ga worden.
@desiree, ik ben heel benieuwd!! Spannend hoor!
Vanmorgen heb ik dus echt heel duidelijk mn eisprong gevoeld. Tja, die testen. Voor mn eerste zwangerschap heb ik er veel aan gehad en was er altijd duidelijk een tweede streep te zien. Dus dus even niet. Vanmorgen weer een lichtroze streep. Gisteravond niet geklust want vriendlief had nogal pijn in zn rug (al een paar dagen), tja dan ga ik ook niet lopen aandringen ! Vanaaf, maar weet niet of het dan nog zin heeft :think:
@Cindy, werkse dan maar! Hoop dat je wel een beetje kan genieten van dit weer tijdens je werk!
@desireekk… spannend dus voor je! Zal voor je duimen!
@Claudiajurgen, klinkt goed! Geniet van dit mooie weer en je honden en kindje! Heb jij ook getest voor je NOD dan? Dan ga ik namelijk eerder weer nieuwe testen halen en ze doen. Moet het eigenlijk 's ochtends? DAn lees ik namelijk van wel en dan van niet.
@kimstroom, raar zeg! Maar ik hb ook wel eens gelezen dat een positeive ovu test toch op zwangerschap kan duiden… zou dat het kunnen zijn?
Hopelijk kan je morgen naar het zkh en weten ze snel de uitslag!
@Suzanne… spannend dat je nu even niet meer weet wat en hoe. Ik hoop voor jou dat je buikpijn niets ernstigs is! Blijf voor je duimen. Je hebt toch ook bruinverlies gehad? Zou dat dan toch innestelling of menstruatie geweest zijn?
@Estha, binnen vijf minuten kunnen de zaadjes er toch al zijn? Hoop ik voor jou dat het nog lukt! En je bent twee dagen er voor op jevruchtbaarst… dus… goede hoop heb ik voor jou!
Ik ga zo even verhuisdozen kopen, en alvast wat spullen inpakken en dan genietne van het mooie weer!
Mag ik er nog bij?
Zal me even kort voorstellen. Ben 32 jaar en hebben eind Jan besloten toch te stoppen met de pil. Hebben dit lang moeten uitstellen wegens mijn gezondheid. Heb eerst een jaar alle medicijnen moeten afbouwen. Toch wel erg spannend hoe het allemaal gaat zonder pijnmedicatie en een zwangerschap.
Hoop we snel allemaal een positieve test in handen hebben.
Goedemorgen meiden,
Hier een hele slechte nacht achter de rug, Milan heeft 2x alles ondergespuugd :sick:
Heb hem dus ook thuis gehouden van de creche, ik ben brak en moet vanmiddag weer gaan werken bleeh.
@desiree nog geen ongi ? Ik duim dat je morgen positief test
@claudia heerlijk genieten ja met dit weer 8)
@kim succes met bloedprikken vandaag ik duim voor je op een positieve uitslag :hug:
@suzanne spannend zeg hoop dat er niks aan de hand is en je binnenkort positief test !
@estha klus ze en succes met wachten
@puck welkom hier ! Wanneer is jou NOD ?
Nou dames ik vind dat er wel wat roze bij mag deze maand dus laat die positieve testen maar komen :inlove:
Moguh meiden.
Hoe is het met iedereen, zijn er alweer testen gedaan. Met name bij jullie Desiree en Kim.
Cindy: Arme jij en arm ventje. Beterschap met hem.
Puck: Welkom hier.
De buikpijn is hier gelukkig weer een beetje gezakt. Het is nog niet over, maar wel een stuk minder. Nu maar afwachten of ik ongesteld ga worden morgen of overmorgen. Ik geloof zelf niet dat ik zwanger ben, maar ik heb ook nog niets gevoeld wat wijst op een aankomende menstruatie. Afwachten maar…
hier weer een dagje werken en vanmiddag lekker de speeltuin in met Sidney…ik had gister een geweldige down dag, huilen ruzie maken en heeeeel moe.
Jurgen had hierdoor ook een k*t dag maar vandaag voel ik me weer redelijk.
Zijn hier alweer nieuwe testen ??? en hopelijk positief
@puck welkom hopelijk heb je snel een positieve test in je handen
@cindy beterschap met je zoontje
@suzanne sterkte hoop dat je buikpijn steeds minder wordt
@kim :hug:
Potverdikkie, had ik een heel verhaal getikt… alles foetsie! Nog maar een keer dan…
Hallo allemaal,
Welkom Puck!
Echt raar Kim, zolang al geen ongi en ook geen postieve test. Hoop dat het bloedprikken je uitsluitsel geeft!
Succes met afwachten Suzanne!
En wat vervelend voor je zoontje Cindy, beterschap!
Ik was gistermiddag ook lekker vrij. Mn zoon had een voetbaltoernooitje dus ik heb lekker in de zon op het grasveld gehangen. Het was wel heet hoor, al die jochies met een verhit koppie! Ze zijn derde geworden. Als je het zo zegt klinkt het goed he… Het was alleen een kleine poule dus eigenlijk waren ze laatste, haha. Maar dat mocht de pret niet drukken. Mn zoon heeft de rest van de dag met zn medaille om zn nek rondgelopen!
Verder was het een behoorlijk turbulente week. Mn vriend zijn vader is vorige week in het ziekenhuis opgenomen. Hij heeft een beroerte gehad. Mn vriend is dus deze week niet gaan varen (das dan weer een geluk bij een ongeluk want nu is hij lekker heel de week thuis!). En zitten we dus iedere avond in het ziekenhuis. Gelukkig is de beste man alweer aan de beterende hand. We zitten nu te wachten dat hij wordt overgeplaatst zodat hij kan gaan revalideren.
Vandaag en morgen nog dagje werken en dan lekker een lang weekend vrij! Vrijdag komt mn zoon weer voor een week en mn vriend is dus ook thuis. Nog geen plannen voor het paasweekend, maar met dit weer kan het alvast niet meer stuk!
Fijne dag allemaal!
Grt Karen
Ik krijg trouwens geen mailtje meer als iemand wat geplaatst heeft. Irritant vind ik dat… Onderaan staat dat ik wel geabonneerd ben op dit forum… raar?! Jullie ook last van?
Ik ben nog steeds ziek, reageer dus later wat uitgebreider op jullie.
Heb wel wat doorgelezen.
Karen, wat een heftige week zeg. Fijn dat je schoonvader aan de beter hand is.
Cindy, beterschap voor Milan!
Nou ik heb gister testen gekocht (kruidvat 2 voor 5) en met 5 Ã 6 minuten zag ik een licht streepje. Kon het niet geloven.
Vanmorgen weer getest, nu met ochtendurine, maar negatief. Ik baalde goed! Weer die onzekerheid.
Even wat opgezocht: bij m’n dochter had ik een heel licht streepje op dag 35. En bij mijn zoon op dag 33 een super licht streepje.
Het zou dus nog kunnen zit nu op dag 32.
Ga maandag nieuwe testen kopen, dan wel die van clear blue.
@DarkAngel wrote:
Ik ben nog steeds ziek, reageer dus later wat uitgebreider op jullie.
Heb wel wat doorgelezen.
Karen, wat een heftige week zeg. Fijn dat je schoonvader aan de beter hand is.
Cindy, beterschap voor Milan!
Nou ik heb gister testen gekocht (kruidvat 2 voor 5) en met 5 Ã 6 minuten zag ik een licht streepje. Kon het niet geloven.
Vanmorgen weer getest, nu met ochtendurine, maar negatief. Ik baalde goed! Weer die onzekerheid.
Even wat opgezocht: bij m’n dochter had ik een heel licht streepje op dag 35. En bij mijn zoon op dag 33 een super licht streepje.
Het zou dus nog kunnenzit nu op dag 32.
Ga maandag nieuwe testen kopen, dan wel die van clear blue.
Ooohhh Spanndend

@kaatje1975 wrote:
Ik krijg trouwens geen mailtje meer als iemand wat geplaatst heeft. Irritant vind ik dat… Onderaan staat dat ik wel geabonneerd ben op dit forum… raar?! Jullie ook last van?
Ik heb geen idee ik doe dat nooit ik kijk gewoon elke keer,
wil jullie wel even heel veel sterkte nog wensen met (schoon)vader lijkt me niet niks om mee te maken.
Dames wat is er weer een hoop geschreven afgelopen dagen. Beetje veel om een bericht op iedereen terug te sturen, heb wel alles doorgelezen , vanaf nu zal ik weer reageren.
Ben erg druk geweest, mijn schoonvader zijn huis is verkocht en hij moet er eind volgende week uit maar omdat hij het druk heeft met werk heb ik een zooi administratieve dingen uit handen genomen. Begin van de avond ga ik met hem naar een opslag kijken, hij heeft nl nog geen andere woning, hij trekt waarschijnlijk tijdelijk bij een vriendin in, tot hij iets heeft gevonden, maar ook dat is nog niet zeker, hoop iig niet dat hij ons vraagt of hij een tijdje mag komen logeren, zie ik echt niet zitten. Is een aardige man maar hij weet altijd alles zo goed :roll:.
Wel vervelend dat een aantal van jullie nog steeds op een positieve test of een ongi zitten te wachten, valt niet mee weet ik uit ervaring.
Puck je bent van harte welkom om hier mee te lezen en schrijven.
kaatje, ik krijg ook regelmatig geen bericht dat er berichten zijn geschreven.
iedereen, een hele fijne zonnig dag toegewenst
Ga me de komende dagen me eens goed inlezen in jullie berichten.
Als reactie op de vraag… zit nu op dag 22 van een cyclus van 30 dagen.
Ga zo maar eens wat van het mooie weer genieten.
Fijne dag allemaal!
Komt het vaak voor dat een test geen positief beeld laat zien terwijl je wel op juiste moment test?
@Puck: welkom hier! Ik heb werkelijk geen idee… het is voor mij ook een eerste kindje…
@kaatje: heftig joh! Fijn dat je schoonvader weer wat aan de betere hand is. Hopen dat hij snel weer op knapt!
@DA: Beterschap en spannend!!
@Liesje: Fijn dat jij je schoonvader op die manier helpt. Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten… haha… hopen dat t zich allemaal wel regelt!
@ de rest: werkse nog even en genieten jullie ook zo van t prachtig weer?
Ik heb vanaf vandaag tot en met zondag 8 mei vakantie. Voordeel van in het onderwijs werkzaam zijn… =D. Heeriljk…
Heb net weer nieuwe tests gekocht. Als mijn cyclus 25 dagen zou zijn, zou ik nu 1 dag overtijd zijn…
Dus ben in dubio of ik wacht tot zaterdag (28) of dat ik nu al test. haha. Had nooit van mezelf verwacht dat ik zo ongedurig zou zijn…
Hoi,
Even illegaal vanuit het werk (hoezo kok verslaafd )
Thx voor jullie beterschapwensen, hij heeft vanmiddag niet meer gespuugd hopelijk blijft dat vanavond en vannacht ook zo
@suzanne gelukkig is je buikpijn wat afgenomen, succes met afwachten !
@kaatje wat erg van je schoonvader, gelukkig is ie nu aan de betere hand, geniet lekker van het paasweekend met je mannen :inlove:
@DA Ohww wat spannend zeg…ik duim heel hard dat je over een paar dagen positief test, mijn NOD is zondag of maandag moet me ook weer inhouden niet al eerder te testen Succes :thumbup:
@maria ben benieuwd of je je kan inhouden tot za hihi succes en ook voor jou draaien mijn duimen spannend
Ik ga weer verder met werken, laterr !
hey meiden!!
Puck welkom!! Tuurlijk mag je er nog bij :mrgreen: Hoop dat we snel een POSITIEF berichtje krijgen van je :lol:
hey kaatje, ik heb nog nooit berichten gehad in mijn mailbox… :roll: Maar zit daar niet zo mee. Ik check het forum zo vaak mogelijk!
Hoe is het nu ondertussen met je schoonvader? heftig hoor! Hopelijk kunnen jullie snel weer genieten van het mooie weer, want in het ziekenhuis word je humeur niet beter :hug: veel sterkte in ieder geval!!
darkangel…ben heel nieuwsgierig! Laat je het ons zsm weten! Een streep is een streep toch!!!
cindy, heel veel beterschap met je lieverdje!! :hug:
En claudia, voel je je vandaag weer goed? Weet je ook waardoor je je zo down voelde? :doh: Vervelend als je omgeven dan ook zo rot voelt…
Maria, ik ben het met cindy eens. Hoe houd je het vol tot zaterdag te wachten?? :lol:
Ik heb tot nu toe 2 rondjes gehad (clearblue ovulatie test) en dus nog geen smilie. Daar ben ik blij mee want gerard is alleen in het weekend thuis! Dus ik zou wel balen als ik nu mijn ei-sprong al heb. Eerste poging raak zou toch leuk zijn hahaha dromen mag toch??
o ja, ik heb wel last van steken onder in mijn buik. Dat had ik met poging tot zwanger raken voor tess ook last van… het is dus geen ei-sprong, maar wat dan wel :roll: zo vervelend…
Misschien weer ontpillen?? Heb nu 1 jaar geslikt