Februari/Maart 2011

hoe is het eigenlijk met Marloes?? (Loesje1986 )

ja daar ben ik ook erg benieuwd naar…hebben al lang niks meer gehoord he?

DA ik hoop zo voor je dat het raak is!Zo’n goed gevoel moet toch kloppen zou je zeggen!

@DA Zoow aan je verhaal te horen kan het bijna niet anders dan dat je zwanger bent :inlove: Maar as zondag al testen terwijl je NOD pas over week is kan misschien negatieve test opleveren omdat het te vroeg is :wink: Succes ben heeeel benieuwd :thumbup: Hoezo is je datum veranderd van 24 naar 20 april ?

En ik heb helaas geen lang weekend moet vr za zo werken!

@Kim okay dan kom ik morgenvroeg gelijk spieken, hier is het toch elke morgen vroeg dag :wink: Mijn duimen draaien !

Ben ook benieuwd hoe het met Marloes is !

Er is niks leuks op tv dus dan maar beetje op kok rondhangen vanavond !

Mijn NOD was eerst 22 april, dat waren 33 dagen. Maar omdat mijn ei eerder is geweest, heb ik em 2 dagen verplaatst. :slight_smile:

En sorry, had idd gelezen dat je 2 dagen vrij was!

das ook lekker :smiley:

Morgenmiddag komt mijn moeder Sarah en Kevin ophalen, zodat wij 's avonds naar Sara Kroos kunnen. Ben erg benieuwd!

En dan vrijdagmiddag rijden we naar mn ouders, waar ik met mijn moeder alvast naar de bruiloft van mn nichtje gaan. Ze trouwen in de kerk. Daarna is er feest en dan komen mn vriend en vader ook.

Vrienden van ons gaan oppassen maar kunnen niet eerder komen.

@DA, volgens mij is mijn NOD op 2 mei, uitgaande van 28 dagen…

hey meiden!!!

Ik ga jullie verhalen morgen allemaal even lezen maar ik ben zelf dus sinds dinsdag ongesteld geworden en dus gaat het klussen beginnen!!

Hier nog een foto van onze tropische bruiloft:

dikke kus nicole

Wauw Nicole wat prachtig daar ga ik echt niet aan tippen! Ben benieuwd naar de verhalen!

Helaas was ook vanmorgen de test weer negatief :frowning: . Ik snap er niks van maar toch. Nog niet ongi. Maar heb wel zoiets van laat nou ook maar komen want de kans dat ik wel zwanger ben is inmiddels wel heel klein…

Ik weet het niet meer maar we wachten maar weer af…

Goedemorgen !

@DA Veel plezier vanavond en een heel fijn weekend ! Als je zondag al gaat testen veel succes en laat het ons maar zsm weten :mrgreen:

@ Nicole wat een prachtige foto :inlove: Veel succes met de eerste ronde :wink:

@ Kim balen meid ! Dan kun je idd maar beter ongesteld worden zodat je weet waar je aan toe bent die onzekerheid is niks he :hug: !

@Nicole: Wat een leuke foto. Ik wil nog wel meer foto´s zien een uitgebreid verslag lezen. :silenced: :mrgreen:

@DA: Het klinkt wel heel positief, ben benieuwd naar je test en veel plezier!

@Kim: Balen van je negatieve test zeg. Wel maf dat je dan nog steeds niet ongesteld bent. Nu maar hopen dat dat snel komt, dan heb je iig duidelijkheid. :hug:

Nou, het schilderwerk is klaar hoor. :mrgreen:

Ik heb het hele kamertje gisteren 2x geverfd, dus ik was helemaal gesloopt. Vandaag nog wat kleine plekjes bijwerken die achter het afplaktape vandaan kwamen en dan ga ik al het beddengoed wassen, de meubeltjes schoon maken en de boel inrichten.

Zaterdag ga ik waarschijnlijk naar Ikea om te shoppen. Zodra het klaar is zal ik hier ff showen.

@ Kim, wat balen van je negatieve test(weer) Nu kan het idd maar beter komen want die onzekerheid is niet leuk. Wat ik gisteren voor mijn man heb gekocht zet ik hier maar niet op het forum. Hij lees namelijk af en toe mee en het moet wel een verrassing blijven. Hij is erg nieuwsgierig.

@ Nicole, mooie foto! Het was vast een onvergetelijke dag! Ik ben benieuwd hoe het geweest is.

@ DA, IK ben benieuwd naar de uitslag van jouw test! Zo te horen heb je toch wel een aantal zwangerschapskwaaltjes. Veel plezier vanavond bij Sara Kroos!

@ Suzanne, Hard gewerkt lees ik. Shop ze zaterdag(altijd leuk om te doen)

@ Claudia, hoe gaat het nu met jou?

Hallo allemaal

@ DA: Veel plezier bij Sarah Kroos. Ik vind haar ook zoooo grappig! Ook veel plezier op de bruiloft van je nichtje.

@ Nicole: wat een schitterende foto! Hoe hebben jullie het gehad? Succes met klussen!

@ Kim, wat raar toch?!? Ik wacht in spanning met je af.

@ Suzanne, ook al is het heel vermoeiend, ik vind het wel dankbaar werk. Het is zo leuk als het af is en helemaal leuke en naar je zin is! Enne Shoppen bij Ikea is ook altijd leuk, veel plezier!

@ Desiree, hoe gaat het met jou? Beginnen de zenuwen al op te komen, nu de NOD gestaag nadert?! Nou bij mij toch wel hoor… Ik heb sinds gisteren ineens van die jeukende borsten. Maar of dat nou komt omdat ik ongi moet worden of omdat ik NIET ongi ga worden???

Fijne dag!

Desiree: Zit jij toevallig ook op het hondenforum?

Kim als je testen negatief blijven laat dan maar snel je ongi komen, weet je tenminste waar je aan toe bent.

DA: hoop voor jou dat je wel een positieve test in handen hebt zaterdag. Veel plezier bij Sara Kroos.

Nicole: wat een schitterende foto, hoop dat ik de grote dag eens mag meemaken. We willen wel graag trouwen maar ik zit nog steeds op een aanzoek te wachten.

Suzanne, wat fijn dat het schilderwerk er al op zit, heb je snel gedaan. Je zal wel spierpijn in je armen hebben?

Mijn ongi is inmiddels alweer op zijn retour, gelukkig maar, ben altijd zo blij dat het bij mij na 2-3 dagen over is. Mijn huis is inmiddels weer schoon en zo goed als aan kant.

Morgenavond hebben wij een reunie van mijn familie aan vaders kant in het indonesische restaurant van mijn oom. Lekker indisch eten.

Nicole:inlove: wat een geweldig mooie foto!! de liefde straalt er van af! heerlijk zeg!

en joepie, ook in de eerste ronde!

Estha, ik heb het veranderd in 2 mei!

Kim, he wat balen!! die onzekerheid is niet leuk! ik hoop toch dat je nog een posi test krijgt! en anders hoop ik dat je ongi snel komt…

Suzanne, druk geweest met verven dus! goed zeg!

wij gaan deze zomer ook beginnen met opknappen. Kozijnen, deuren en Kevin z’n kamer en onze kamer moeten nog een kleurtje krijgen.

Liesje, lekker zeg zo’n korte menstruatie! lijkt me ook wel wat, hier duurt het minstens een week! hopelijk blijft het nu min 9 maanden weg :wink:

Zow, de kids zijn net opgehaald door mn moeder. Ik ga zo beneden alvast wat opruimen en schoonmaken, met de muziek lekker hard aan!

Ben wel moe de hele dag… ik heb ook last gekregen van mn liezen.

Mn onderbuik is nog steeds gevoelig en opgezet. Vind het steeds spannender worden, misschien dat ik morgen al een test ga doen haha

ik heb foto’s van mijn gezin in ons showforum gezet

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=98854&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Klinkt allemaal goed dames! En mamanicole… wat een prachtige foto!!

Goedemorgen,

Hier slapeloze nacht achter de rug, Milan was elk uur wakker ben dus behoorlijk brak nu en moet straks ook nog eens gaan werken :?

@Kim ben je intussen al ongie ?

@Suzanne Shop ze morgen bij ikea :inlove:

@DA hoe was het bij Sara Kroos ? Fijn weekend! Ben heel benieuwd naar de uitslag van je test :smiley:

@Liesje veel plezier met de reunie ! Fijn dat je ongie al weer voorbij is, dat is kort maar 2 a 3 dagen heb je dat altijd ?

Goedemorgen allemaal,

@ DA, Heb je gisteren een leuke avond gehad? Veel gelachen? Ik vind Sara Kroos ook wel erg grappig.

@ Kim, ik ben ook erg benieuwd of je menstruatie al doorgezet is!!

@ Liesje, wat fijn dat je een korte menstruatie periode hebt. Veel plezier bij de reunie vanavond!

@ Suzanne, Nee, ik zit niet op het hondenforum. Ik ben ook geen hondenliefhebber. Geef mij maar katten :smiley: .

@ Kaatje, Hoe gaat het nu met jou? Spannend he? De zwangerschapstesten liggen al klaar :smiley: Ik denk dat de test negatief zal worden, aangezien ik vandaag veel last heb van mijn onderrug en krampen.

Goedemorgen allemaal!

Hier vanmorgen vet ongestelt geworden, balen! Buikpijn! Pfoee was ff vergeten hoe dat voelde na jaren niet ongestelt te zijn geweest. En ook geen jeukende bortsen meer, dus zal teken zijn geweest dat ongi eraan kwam. Maargoed had ik het wel een soort van goed voorspelt. Vind ik wel een fijner gevoel. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben, qua planning zeg maar :slight_smile: Het betekend iig dat mn ovulatie altijd is, in de weken dat mn vriend thuis is. Zou anders echt een moeilijk verhaal gaan worden als dat niet zo zijn…

Volgende ronde, nieuwe kansen zeg ik dus maar!

Nu jij nog Desiree. Ben benieuwd! Succes met afwachten!

En Kim? Hoe is het daar bij jou???

Fijne weekend alvast! Nog leuke dingen in de planning? Ik denk dat ik vanavond wel even uit wil. Ff een drankje en dansje doen ergens, nu kan het weer (met mate wel hoor) :slight_smile: Verder mn vriend zn persoonlijke spullen wat in zn huis nog staat in dozen doen. Hij gaat zn huis verhuren tot het verkocht is dus dat is goed geregeld. Zo vangt ie er nog wat voor, nu staat het maar leeg te staan en geld te kosten, ook zonde!

Eerst nog even een paar uur werken tot half 5, pfff… Eerlijk gezegd niet zo heel veel zin meer in, nu al!

Grt Karen

Sara Kroos was hardstikke leuk! geweldig wijf is ze haha

Hier ziek geworden :frowning:

Gisteren voelde ik me al niet zo maar vandaag helemaal niet.

Koorts, verkouden, keelpijn en zo moe.

Uitgeslapen tot 10.00 uur!

Hopelijk voel ik me zo beter, want we hebben vandaag de bruiloft van mn nichtje.

Kaatje, he balen zeg!! maar wel fijn dat de planning goed is :smiley:

Owja, ik heb vanmorgen getest, maar was dik negatief.

Zit nu ook nog maar op 8DPO (8 dagen na de eisprong), ik denk dat ik maandag pas weer ga testen, als ik dan nog niet ongi ben geworden.